Přejít na obsah

Máte problémy s řízením? Nefunguje servo?


Martin 3500

Doporučené příspěvky

Najprv pozri olej...je to nj jednoduchšie...potom uvidíš.Nádržka je pod baterkou, pod tou " nádobou z umelej hmoty na baterku.Musíš to všetko dat von. A takisto skús kontrolu Vagom. Možno sa Ti servo pomože zachránit. Mne to tiež robilo, až napokon vsetko skapalo. Musel som vymenit celé servo. Stojí cca 20.000, ale ja som ho zohnal cez inzerát za 5000. ...Pa :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

čusík všem, potřebuju radu, měl jsem problém s tím, že mi problikávala světla a u toho zabzučelo servo, vyměnil jsem tedy čidlo. Dva dny super a z ničehož opět to samé, ale ne tak hrozně, spíš to začalo dělat, že pokud rychle vezmu za volant tak je volant tuhej, když za něj vezmu pomalu tak jde lehce, nevíte někdo co by to tedy už mohlo být?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, v létě jsem měl se svoji Fábkou (1.4MPI, 50KW, 2000) problémy s přes manžetu tekoucím olejem od levého kola (projevilo se to při couvání v plném rejdu). Diagnóza v autorizovaném servise zněla: teče servo, zacáloval jsem cca 21.000 (včetně práce) za nové. A ejhle, dneska při parkování (opět při couvání v plném rejdu) znovu stopa od oleje směrem k levému kolu. Na faktuře ze servisu jsou tyto položky: skříň, matice, spony manžet, olej (a samozřejmě hromada práce...) Zajímalo by mne tedy, zda je možné, že by mi namontovali staré servo, které odešlo znovu? Nebo pouze něco někde dotáhli a naúčtovali mi výměnu nového serva, nebo může být problém někde úplně jinde a jsem pouze paranoidní? Nemáte někdo podobnou zkušenost? Zítra samozřejmě do toho servisu upaluju, ale rád bych předtím ještě slyšel názor vás povolaných... ;) Díky moc za každou reakci.

Ododnes mam aj ja rovnaky problem s tym rozdielom ze servo som nemenil. Len ked som kupil cca 6 mesiacov dozadu auto, tak riadenie islo ztuha, sekalo a nevracalo sa do povodneho stavu. Dolial som olej a doteraz vsetko v poriadku. Unik oleja som neriesil. az dodnes...Moja otazka vsak znie: da sa nejako opravit, ked viditelne tecie olej cez pravu manzetu, tesnenie tej manzety. alebo jej vymena. (stopa po oleji na ceste pri parkovani v dlzke asi 2m)

Za akukolvek pozitivnu odpoved dikes, negativne pozname asi vsetci...20t slovenskych kopancov

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj Kluci.

Vyuzijem toto tema. Mam problem so servom.

ked tocim volantom. Tak ked dam plny do lava

alebo plny do prava. Tak s tych cca 360* mi

30 ide dobre 30 spatne a tak dalej (myslim to

obrazne s tymy stupnami) proste ked zatocim tak

to ide kusok dobre kusok zle. Kontrolka serva sa mi

nerozvietuje. Iba pred startovanim ked je kluc v polohe

2 tak svieti a ked nastartujem nastartujem tak klasika

zhasne. Samozrejme je jasne ze elektrika polavuje pri

otacani volantom. A volant mi ide stazka aj ked jazdym.

jazdil som na 120-tke ale tak tazko jej volant nesiel.

mozete mi dat nejake rady. Cital som to tu ale akosi mi

to nejde do hlavy. Pomooooc

dakujem za odpovede

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no tymi kolami to nebude.teraz mam 14 a blbne to pritom na tych 17 to slo jak po masle.

Dva tyzdne som jazdil na 14 a vsetko v pohode. No bol som v micke prijel domu v pohode.

pak sem to auto domyl myslym spary atd. Isiel som dat domu kaficko pak jedu do prace po brachu

a hele. Volant jede s tuha. A to ked si soferoval 120 tak asi trikrat horsie v jazde. Ako kebi nieco

branilo v pohybe tych kolies. Neviem co s tym robit a 21 je moc na to co som uz do tej blbosti

dal. Kontrolka nesvieti aj ked dnes mi uz dva krat zasvietila. A potom sa uz soferovat bolo takmer nemozne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

čusík, tak jsem opět pročistil čidlo a namazal ho pět dnu klid a je tu problem zpět, mohl by mi pls někdo poslat fotky kde je ten svazek co je třeba prověřit zda není shnilej a fotku, toho černýho plastu o kterým tak všichni mluvíte. Díkes za pomoc můj mejl cptjones@seznam.cz

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Marek Osvald: ten plast se podle mě nedá koupit zvlášť, to jse musí koupit celé i s nádobkou, já jsem to vyřešil jednoduše vyškubal jsem z toho ještě ten molitan a natřel řídicí jednotku barvou.

kabelový svazek najdete baterkou pod tím kastlíkem leží v takovém žlábku pokud ti ho nezvedlii v servise u pravidelné prohlídky, jestli ti to čidlo po vysušení přestane blbnout na 5dní tak ho vem a vyměň a bude klid, jsem to taky tak udělal, ale pozor ve škodovce chcou satrý kus za nový s nějakým doplatkem okolo 2500kč. podle mě řešení co tady dělají na foru žeto vysuší a vloží zpět tak to je na houby.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem nic neodmontoval jsem ten plast chytil do ruky a on se rozpadl sám tak jsem vyrval jenom ten molitan protože molitan je hoba která nasákne vodu, a nepustí ji ven a potom ta jednotka hnoje, no a natřít to základovkou aby to nehnilo. Samozřejmě jestli máš tu jednotku v haji tak už ti to nepomůže a je třeba koupit novou. Koukám na ten tvůj problém a měl jsem něco podobného pročti si to tu celé někde jsem otom psal, bylo by dobré to hodit na vag a zkusit se mrknout do závad na řízení co to napíše za chybu, my aj poblikávaly světla, vyměnil jsem trw snímač a zatím je to ťuk ťuk dobrý

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kluci tak sem na to dneska koukal. Mam rozbyti cely ten plast vidno mi cely molitan.

Ratam s tym ze chyba bude v tom. Potrebojem ten plast novy.

Neporadi mi niekto kde sa da zohnat alebo cislo s etky??? ,AS PRIBLIZNA CENA???

Všechno to voškubej a nic tam nedávej. Drží se vtom akorát voda a vlhkost. KOYA to už nemají.

Editováno: , autor: martikk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

ja už jsem tu škaredou kontrolku od posilovače zhasl...taky se mě po chvílce rožínala,sem tam někdy ne,někdy jo...štvalo mě to...ale posilovač fungoval....

a včera....prostě jsem se podíval pod levej podběh,a chybělo mě v nádobce asi 3mm servooleje pod minimální hladinou :D

Oddělal jsem baterku,plast na kterým drží a dolil jsem servo olej :D hle kontrolka už ani neblikla....spokojenost :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ide mi aj to ze servo mi ide stuha..... a to dost stuha.... segre na fabii ide super lahucko tiez ma koyo.... nakodovane to mame tak isto: na normalne posilnovanie pre lahke auta.... cize 00140 .......... servo nevydava nijake hluky ziadne kontrolky nesvietia VAG NIC....Chcel by som dat zmerat tlak servocerpadla, nevies co by mohli vypytat v servise? Podla toho by som zistil ci je cerpadlo v poriadku....

Editováno: , autor: Olin
Nekopírovat předchozí příspěvek - porušení pravidel !
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...