technikus Vloženo 29. Březen 2009 Sdílet Vloženo 29. Březen 2009 Ahoj, dnes si tak jedu na výlet, zaparkuji. Přijdu z výletu, sednu do auta, nastartuju, koukám na desku, svítí na mě oranžový volant s výkřičníkem. Říkám si, to je dobrý, zkusím restart - vypnout a zapnout zapalování. Nepomohlo, opět chyba na budících, volant tvrdej jak ... vzal jsem notebook s Vagem a vypsalo mi to chybu: 01309 - rid.jedn. servorizeni (J500) 49-00 - bez komunikace je tedy celé servo v háji? Nebo stačí pouze to čidlo servořízení G250 ? Mám rok 2001, jak zjistím, zda mám TRW, nebo TOYO ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
technikus Vloženo 30. Březen 2009 Sdílet Vloženo 30. Březen 2009 Vůbec to nechápu. Včera s autem nešlo odjet, dnes jsem pro něj jel s pánem, jede tím a asi po 7 km jízdy bez serva posilovače, najednou zhasne kontrolka volantu s výkřičníkem na budících, a posilovač funguje na 100%. Chápete to? Já ne. Ujeto dalších 66 km, několikrát vypnul a zapnul motor a bez chyby. Jinak nevím proč, ale VAG nenašel ani včerejší chybu v historii. Prostě jak kdyby chyba nebyla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chamonyx Vloženo 31. Březen 2009 Sdílet Vloženo 31. Březen 2009 Ahoj, přidám se. fabia 2001 1,4 volant někdy šel lehce, někdy ztuha. dnes výměna servočerpadla, problém nevyřešen. Příští týden vyměním čidlo a nejhorší věc bude asi ten svazek. Nicméně po výměně serva, je řízení o něco lepší, ale pokud se trhne s volantem víc - tak to zase tuhne. Díky za pomoc uživateli Lugo a tímto ho zdravím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TiGeRZ Vloženo 31. Březen 2009 Sdílet Vloženo 31. Březen 2009 Uz som tu par prispevkov dozadu pisal ze mi ide ztuha servo.... skusal som menit aj olej a nic sa nedeje..... ked som mal kodovanie 00140 cize pre moje auto optimum.... tak na starom formane isiel lahsie volant.... teraz mam kodovanie 00110 ale stale to neni ono. Sem tam sa chyti ide prijemne lahucko...ale vecsinou to ide stuha stary zlaty forman Servo samozrejme pri toceni knuciii cize cerpa v klude mam 2A a max 43A v plnom rajde.... Moze prosim niekto spravit LOG zo serva KOYO pri maximalnom vytoceny do plnych rajdov a rychlo? Diky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TiGeRZ Vloženo 2. Duben 2009 Sdílet Vloženo 2. Duben 2009 (editace) Tak vcera som ho nakodoval na 00160 posilovani..... a az teraz to servo ide skoro ako segre na fabii.... odber 5A max 58A. Da sa dlhodobo pouzivat toto kodovanie ? Editováno: 2. Duben 2009, autor: TiGeRZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wiglegummi Vloženo 3. Duben 2009 Sdílet Vloženo 3. Duben 2009 Ja osobne v tom kodovani nevidim rozdil. A mel jsem moznost sedet v te same fabce co mam ja stejny rocnik stejny motor akorat 2veci byli jine a to ze mela zelenou barvu a o 70tis. Km min nalitano a tam to cerpadlo hucelo teda docela v klidu potichoucku nez u me a ztoho usuzuju ze musim zacit setrit na novy cerpadlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TiGeRZ Vloženo 3. Duben 2009 Sdílet Vloženo 3. Duben 2009 Nemoze byt nejaka netesnost v riadeni? napriklad v tomto mieste ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jogofogo Vloženo 4. Duben 2009 Sdílet Vloženo 4. Duben 2009 (editace) No tak ja som probem so servom zda sa konecne vyriesil. Kontrolka konecne zhasla. Pamat zavad prazdna. Pravdepodobne bude rozdiel v elektronike servoriadenia pre novy snimac TRW a v elektronike servoriadenia pre stary snimac. Hodili sme tam servoriadenie z roku 2007 a funguje vsetko jak ma. PS: Ono aj v ETKE su tie snimace rozdelene do urciteho cila karoserie bol stary snimac TRW a od urciteho cisla karoserie novy snimac TRW. Zamienat to pravdepodobne nejde. Dufam, ze toto pomoze ostatnym aby sa nedostali do takej situacie ako ja Cao Tiez mam do prdele problem s riadenim. Fabia rv2000 TRW. Tiekol mi olej cez manzetu.Tento problem som vyriesil vymenou celeho servoriadenia od capu po cap za NOVE. To by bolo OK, lenze snimac natocenia, ktory som mal na povodnom riadeni mi nesedel. (bol to ten starsi snimac 6Q....291) nakolko v v starom riadeni bol jeden rad "snimacich plieskov" a na novom riadeni su rady dva. Tak som zasiel do skodovky, nech mi daju novsi typ snimaca TRW (6Q....445). Tento uz nebol s kablom, tak som dokupil aj zvazok od serva k snimacu. No tym sa problem stale nevyriesil. VAG stale vypisuje snimac G250-defekt. Kontrolka serva stale svieti. Servo pracuje v nudzaku. Skusal som aj pozicat opat novy snimac (6Q....445) no bez zmeny. Co by to mohlo byt? Vedel by mi niekto poradit ake napatie by malo ist do snimaca (3 droty) G250?? Mne tam ide nieco cez 11 Volt. Je to spravne? Kedze pred vymenou riadenia nebol ziaden problem so servom, predpokladam ze kablovy zvazok je OK, no este ho pozriem. Mam podozrenie na RJ serva, no ani to sa mi nezda, ked ide cerpadlo v nudzaku a VAG ziadnu chybu RJ serva nehlasi, len chybu snimaca G250. Snimac som niekolkokrat skusal vysusit, no nic nepomohlo. NO a teraz babo rad co s tym?? PS: Zatial jazdim s odpojenym snimacom G250 Editováno: 4. Duben 2009, autor: jogofogo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wiglegummi Vloženo 4. Duben 2009 Sdílet Vloženo 4. Duben 2009 Co ja vim tak jsou jenom 3 verze tohoto snimace a jenom 2 druhy jdou mezi sebou zamenit. U me byl taky rozdil mezi novym a starym. Vim ze 1. Snimac byl jeden velky kus plastu atd. s kablem, 2. Snimac byla vylepsena verze 1. Snimaca a byl o neco zmenseny a 3. Snimac byl bez kable ten se kupoval zvlast tak nevim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaclav4 Vloženo 11. Duben 2009 Sdílet Vloženo 11. Duben 2009 Ahoj, dnes mi z ničeho nic přestal fungovat posilovač řízení a na přístrojovce mi svítí kontrolka volantu. Na VAGu mám chybu sv. 30 - signál příliš vysoký. Jen pro upřesnění mám TRW. Přečetl jsem skoro celé forum, ale není mi jasné jestli mi odešel snímač nebo servo. Je nějaká možnost jak to vyzkoušet, případně která to je svorka 30? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
romanbee Vloženo 12. Duben 2009 Sdílet Vloženo 12. Duben 2009 (editace) radost s tym servom.a to nieje vsetko,este dalsie bonusy dosli. vsimol som si,ze ked mi nejde servo,tak ani radio nehra,akurat display ide. potom este klakson raz ide,raz nejde, jedno spiatockove svetlo nesvieti,pritom ziarovka je OK. na obrazku je viecko,nasiel som ho,a neviem kam patri. poradite? Editováno: 12. Duben 2009, autor: romanbee Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 12. Duben 2009 Sdílet Vloženo 12. Duben 2009 To viečko patrí na spodnú stranu krytu motora.Asi ti odtial vypadlo.Je to ako nahrada za to pôvodné keby si dal kryt mot. dolu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
romanbee Vloženo 12. Duben 2009 Sdílet Vloženo 12. Duben 2009 aj octavia ma take problemy so servom a kabelazou? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubox Vloženo 13. Duben 2009 Sdílet Vloženo 13. Duben 2009 (editace) Pozná niekto bližšie, rozdiel v týchto dvoch chybách cez VAG? čidlo bolo zapojené. 00816 - Snimac servorizeni (G250) 30-10 - preruseni n.zkrat na plus - Sporadicky čidlo bolo odpojené. 00816 - Snimac servorizeni (G250) 29-00 - zkrat na kostru Editováno: 13. Duben 2009, autor: Kubox Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chamonyx Vloženo 14. Duben 2009 Sdílet Vloženo 14. Duben 2009 můj příběh: jak jsem již psal Fabia 2001 (TRW) cca před půl rokem volant ztuha, jezdilo se dál, volant šel hůř a hůř. Po bližším prozkoumání, kapalina v čerpadlu skoro žádná, všude okolo bylo mokro. Výměna servočerpadla problém vyřešila jen zčásti, volant se zlepšil, ale stále tužší záseky. Dnes výměna Senzoru natočení kol a problém s řízením vyřešen. Tak snad to někomu pomůže. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
romanbee Vloženo 16. Duben 2009 Sdílet Vloženo 16. Duben 2009 suvisi nejako senzor s tym ked je vsade mokro / tecie olej/ ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek09 Vloženo 16. Duben 2009 Sdílet Vloženo 16. Duben 2009 Mám dotaz ohledně servořízení. Mám Fabii Elegance 1.2 HTP 47 kW r.v. 2006. Řízení funguje podle mě normálně, ale v poslední době při menší rychlosti auta (asi 5 - 10 km/h např. při otáčení na parkovišti nebo pomalém odbočování) slyším takové "pukání" když točím volantem (zvuk jde podle mě od kol nebo někde od motoru), neumím ten zvuk přesně popsat - napadlo mě jen jako by někdo něco tahal po zemi - možná něco kovového (hrnec) po cestě, fakt nevím ??? Začalo to dělat pár dní po tom, co sem byl v pneuservise přehodit ze zimních plechů 165/70 R14 na letní ALU 185/60 R14, může to mít nějaký vliv na posilovač? Ještě dodám, že už nevím, jestli všechna 4, ale některá kola mi museli znova vyvážit, takže někde ubrali nebo přidali nějaké to závaží. U pravého předního kola mi 1 přidané závaží špatně nalepili a při jízdě mi "bouchalo" někde do brzdy, jel sem s tím zpět - sundali to a nalepili jinak a už to pak bylo OK. Ale co to kde puká? S fabkou se teprve seznamuju, mám ji od října 2008. Prosím poraďte, díky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek09 Vloženo 24. Duben 2009 Sdílet Vloženo 24. Duben 2009 ... Mám Fabii Elegance 1.2 HTP 47 kW r.v. 2006. Řízení funguje podle mě normálně, ale v poslední době při menší rychlosti auta (asi 5 - 10 km/h např. při otáčení na parkovišti nebo pomalém odbočování) slyším takové "pukání" když točím volantem (zvuk jde podle mě od kol nebo někde od motoru), Všiml jsem si toho pár dní po tom, co sem byl v pneuservise přehodit ze zimních plechů 165/70 R14 na letní ALU 185/60 R14, může to mít nějaký vliv na posilovač? U plechů jsem neslyšel nic. Nebo jen náhoda? Ještě dodám, že už nevím, jestli všechna 4, ale některá kola mi museli znova vyvážit, takže někde ubrali nebo přidali nějaké to závaží. U pravého předního kola mi 1 přidané závaží špatně nalepili a při jízdě mi "bouchalo" někde do brzdy, jel sem s tím zpět - sundali to a nalepili jinak a už to pak bylo OK. Ale co to kde puká? S fabkou se teprve seznamuju, mám ji od října 2008. Prosím poraďte, díky... P O R A D Í M I N Ě K D O ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek09 Vloženo 26. Duben 2009 Sdílet Vloženo 26. Duben 2009 ... Řízení funguje podle mě normálně, ale v poslední době při menší rychlosti auta (asi do 20 km/h např. při otáčení na parkovišti nebo pomalém odbočování) slyším takové "pukání" když točím volantem a při plném rejdu někdy takový nepěkný kovový zvuk !? Nevím, jestli to s tím nějak souvisí nebo je to jen náhoda, ale začalo to dělat pár dní po tom, co sem byl v pneuservise přehodit ze zimních plechů 165/70 R14 na letní orig. ALU 185/60 R14, může to mít nějaký vliv na posilovač? Ještě dodám, že už nevím, jestli všechna 4, ale některá kola mi museli znova vyvážit, takže někde ubrali nebo přidali nějaké to závaží. U pravého předního kola mi 1 přidané závaží špatně nalepili a při jízdě mi "bouchalo" někde do brzdy, jel sem s tím zpět - sundali to a nalepili jinak a už to pak bylo OK. Ale co to kde puká? S fabkou se teprve seznamuju, mám ji od října 2008 (1.2 47 kW Elegance r.v.2006). Prosím poraďte, díky... Ty zvuky slyším hlavně u levého kola (při otevřených oknech) !! :help: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomin Vloženo 28. Duben 2009 Sdílet Vloženo 28. Duben 2009 Zdar tak se hlásím do klubu něniču snímače servořízení oprava v auto Hlaváček domluva super práca snímač plus vl. diag.načtení pam. závad všeho všudy 3340 Kč hotovo za 2.5 hoďky. Spokojenost a jezdí se dál Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
carel Vloženo 1. Květen 2009 Sdílet Vloženo 1. Květen 2009 ahoj svítí mi kontrolka serva a VAG píše : Snimac servorizeni - preruseni n.zkrat na plus Když to smáznu po startu se to zase objeví. Už se mi to párkrát po dešti objevilo a časem zas zmizelo. Je nutná výměna snímače nebo někomu pomohlo jen vysušení? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vohnout Vloženo 4. Květen 2009 Sdílet Vloženo 4. Květen 2009 ahoj svítí mi kontrolka serva a VAG píše : Snimac servorizeni - preruseni n.zkrat na plus Když to smáznu po startu se to zase objeví. Už se mi to párkrát po dešti objevilo a časem zas zmizelo.Je nutná výměna snímače nebo někomu pomohlo jen vysušení? a kabelovy svazek mas odmotany a vyveseny???????? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek09 Vloženo 5. Květen 2009 Sdílet Vloženo 5. Květen 2009 Má někdo podobný problém jako já??? Proč nebo co mi to "puká" v levém předním kole při točení volantem při pomalé jízdě (točení, parkování)? A při plném rejdu slyším taky někdy nějaké kovové zvuky (škrábnutí plechu o plech, drnčení). V řízení žádná změna - volant jde normálně. Ty zvuky slyším samozřejmě i se zavřenými před. okny. Jestli to s tím nějak souvisí - auto je r.v. 2006 a ještě toho roku to 1.majitelce někdo na parkovišti naboural, teď to nevím jistě, ale myslím že to schytal levý přední podběh, já už sem auto koupil opravené a plně funkční (2008). . . DOPLNIL JSEM ZDE SVUJ PRISPEVEK č. 532 U zimních plechů jsem nic neslyšel, teď mám origo ALU 14" 185/60 Poradí mi někdo co s tím je nebo není, dělá to jen mě nebo časem všem ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vohnout Vloženo 6. Květen 2009 Sdílet Vloženo 6. Květen 2009 Má někdo podobný problém jako já??? Proč nebo co mi to "puká" v levém předním kole při točení volantem při pomalé jízdě (točení, parkování)? A při plném rejdu slyším taky někdy nějaké kovové zvuky (škrábnutí plechu o plech, drnčení). V řízení žádná změna - volant jde normálně. Ty zvuky slyším samozřejmě i se zavřenými před. okny. Jestli to s tím nějak souvisí - auto je r.v. 2006 a ještě toho roku to 1.majitelce někdo na parkovišti naboural, teď to nevím jistě, ale myslím že to schytal levý přední podběh, já už sem auto koupil opravené a plně funkční (2008). . . DOPLNIL JSEM ZDE SVUJ PRISPEVEK č. 532U zimních plechů jsem nic neslyšel, teď mám origo ALU 14" 185/60 Poradí mi někdo co s tím je nebo není, dělá to jen mě nebo časem všem ??? muze to delat horni lozisko,na tlumici,nebo i homokoynetak,to chce poradne vyzkouset.je slyset krupani??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek09 Vloženo 6. Květen 2009 Sdílet Vloženo 6. Květen 2009 No možná to je i křupání, ten zvuk se těžko popisuje. Ale dělá to - slyším to jen při úplně pomalé jízdě když hodně točím volantem a v plném rejdu to dělá největší rachot - více zvuků najednou, během normální jízdy neslyším nic a jen u těch ALU (nebo to je náhoda)? A jen asi levé kolo, takže s posilovačem nic teda není ? Nejsem v tomhle znalec - tlumič vím co je, na horní ložisko bych přišel, ale co je ten homokyneták to zatím nevím ? Je to velká závada - raději hodně nejezdit nebo to nic není ? Půjde to spravit nebo jen vyměnit ? Mám známého co umí spravovat auta, do servisu bych raději ani nešel a ani teď na to nemám "cash". Auto je 2006 takže už po záruce. Jak bych to měl teda vyzkoušet co to dělá nebo ten můj známý ? MOCKRAT dekuju, uz sem myslel ze mi s tim nikdo neporadí ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.