romanbee Vloženo 14. Červen 2009 Sdílet Vloženo 14. Červen 2009 bol som na diagnostiku v servise ktora neukazala nic,co by mohlo pomoct (ukazalo to co aj vam na fore), vsetko aj fyzicky prezreli , nenasli nic,skontrolovali kable a ocistili kontakty a stale to nejde. vsimol om si nieco nove, smerovky vonku idu OK ale dnu blikaju nepravidelne,otackomer kedykolvek padne prudko na nulu, pritom motor ide normalne. servisak povedal,ze je to zahada. no tak asi to tak je. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 14. Červen 2009 Sdílet Vloženo 14. Červen 2009 A zväzok nemáš hnilý? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
romanbee Vloženo 14. Červen 2009 Sdílet Vloženo 14. Červen 2009 nie,pekne som ho odmotal,bol v poriadku a vyveseny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jardo1984 Vloženo 21. Červen 2009 Sdílet Vloženo 21. Červen 2009 Zdar Smejky. mám presne taký istý problém s tým blikaním ako ty. vymenil som nove servo, chalani mi dali servo z dvojrocneho Roomstra, teda to by malo byt v poriadku usudzujem. Snimac uhla natacania som tiez objednal novy, vsetko bolo za tyzden v poriadku az kym som vcera nesiel v noci a zbadal som ze to opat blika, ci uz stretavacia svetla ako aj osvetlenie pristrojovky. ja uz fakt netusim co by tam mohlo byt za problem.ale chcem, sa spytat, ked si ho odpojil ten snimac tak servo ti normalne funguje? vies to mi nejde do hlavy...fakt uz neviem co mam s tym spravit....poradte Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Smejky Vloženo 22. Červen 2009 Sdílet Vloženo 22. Červen 2009 (editace) Zdar Smejky. mám presne taký istý problém s tým blikaním ako ty. vymenil som nove servo, chalani mi dali servo z dvojrocneho Roomstra, teda to by malo byt v poriadku usudzujem. Snimac uhla natacania som tiez objednal novy, vsetko bolo za tyzden v poriadku az kym som vcera nesiel v noci a zbadal som ze to opat blika, ci uz stretavacia svetla ako aj osvetlenie pristrojovky. ja uz fakt netusim co by tam mohlo byt za problem.ale chcem, sa spytat, ked si ho odpojil ten snimac tak servo ti normalne funguje? vies to mi nejde do hlavy...fakt uz neviem co mam s tym spravit....poradte Zdravím Jardo, snímač jsem odpojil, protože již nevím co s tím jiného . V servisu mi samozřejmě nabízejí výměnu serva a výměnu kabelového svazku, jenže svazek byl osobně proměřen a servo se mi zdá ok, proud všude dobrý, olej nikde neuniká. Nový SÚNK nepomohl, tak to šlo celé do pryč. Jednoduše je odpojen a servo posiluje konstantně. Když neděláš nějaké zběsilé manévry (losí test), tak se to celkem dá. Při prudším manévru a pomalé rychlosti vozu posilovač nestíhá a na cca 0,3 sekundy ti volant úplně vytuhne. Já parkuji v podzemní garáži a z jedné strany mám zeď a z druhé sousedů vůz Vždy jsem si najel a při dokončovaní parkování prudce stočil volant abych se vlezl mezi zeď a sousedovo auto. Po odpojení čidla, mi to vůbec nedošlo a při vytuhnutí volantu šla fábka málem do sousedova forda. Takže bacha, člověk si chvíli zvyká!! Jak říkám, posilovací účinek je hodně podobný jako s čidlem (trošinku tužší), akorát při prudkém manévru posilovač nestíhá. Včera při 150 km/h (samo po D8) řízení příjemně tuhé, akorát ti svítí kontrolka řízení. Jinak to čidlo je tam právě k tomu, aby ti komfortně posilovač makal při různých rychlostních situací. ŘJ-řízení dostává informace o aktuální rychlosti vozů a snímáč SÚNK dodává informace o točení volantem a po vyhodnocení rychlosti vozu a zběsilosti točením volantu posilovač posiluje. Při pomalé rychlosti např. při parkování posilovač posiluje na 100%, při rychlosti větší posiluje méně. Při odpojeném SÚNK posiluje stejně. Jak píši výše, je to pro mě konečné řešení, jelikož nevím, kde je chyba. Když něco chlape objevíš, vzpomeň si na jednoho zoufalce, budu rád za každé monžné řešení, bo jsem namalovaný. Dík P.S. čerpadlo je s odpojeným SÚNK v pohodě, žádné blikání světel, palubovky. Editováno: 23. Červen 2009, autor: Smejky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RadekHahn Vloženo 22. Červen 2009 Sdílet Vloženo 22. Červen 2009 Ja sem to dnes tak vdal a to cidlo náklonu sem odpojil. Posilovač funguje dál ale hlavně už neblikám jak vánoční stromeček. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
loki Vloženo 18. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2009 Ahoj chlapi, mám podobný problém se servem a přidávám se taky do klubu.Mám 1.4 16V 74kW AUB,r.v2000,TRW. Po nastartování mi kňourá servo a světla v interiéru,na přístrojovce a přední světla mi poblikávají Asi před 14 dny jsem se projel vodou anato se mi rozsvítilo EPC a druhý den i servo. byl jsem ve škoda servisu a tam zjistily že mi jde do serva asi 17,6 V místo nějakých 14 V tak vysušily konektory u servo čerpadla a OK. Po pár dnech jsem tam jel zase a vyměnily mi brzdový spínač a EPC přestalo svítit. Na vagu to psalo tyto hlášky: VAG-COM verze: IHR 304.0 Autosoft Číslo dílu řídícího modulu: 6Q0 423 156 E Komponent a/nebo - verze: Lenkhilfe 0001 Kódodvání softwaru: 00110 Kód opravny: WSC 00000 2 Nalezeny chyby: 01288 - sv.30 servorizeni 01290 - Reference Voltage: Steering Assist - podle VIS "referenční napětí posilovače řízení" Včera asi po 7 dnech se kontrolka serva znova rozsvítila a zase jezdím jak ve Favoritu bez posilovače. Dnes opět nic nesvítí a posilovač funguje,prosím pomozte mi někdo ,za týden jedu na dovču na slovensko a byl bych rád aby to fungovalo. Předem děkuji za jakoukoliv pomoc loki z Tábora Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jardaro Vloženo 18. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2009 Nazdar pánové - nejdříve by chtěl poděkovat tvůrcům tohoto fora je dobrý a pomohlo. podělím se o zkušenosti-jak vyměnil 73letý dědek sensor otáčení volantu.Nejdříve jsem přečetl celé téma problému- koupil sensor a dal se do toho Pracoval jsem dle návodů/od každého něco/a věc se podařila Fábie je jako nová. Nic nesvítí.Jen jednu radu by měl:při vyšroubování šroubku čidla chce předem dát hadr na nápravu a namazat imbusák vaselinou ----atalo se mě, že po vyšoubování šroubku , mě spadl do nápravnice a nechtěl ven. Práce : 1/2 hodiny plast podběhu-3/4 hodiny hledání šroubku--1/4hodiny vlastní práce vyndání čidla. To je i s kávou 2 1/2 hodiny Nářadí použito čínské Dík členům fora Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jardaro Vloženo 18. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2009 Nazdar pánové - nejdříve by chtěl poděkovat tvůrcům tohoto fora je dobrý a pomohlo. podělím se o zkušenosti-jak vyměnil 73letý dědek sensor otáčení volantu.Nejdříve jsem přečetl celé téma problému- koupil sensor a dal se do toho Pracoval jsem dle návodů/od každého něco/a věc se podařila Fábie je jako nová. Nic nesvítí.Jen jednu radu by měl:při vyšroubování šroubku čidla chce předem dát hadr na nápravu a namazat imbusák vaselinou ----atalo se mě, že po vyšoubování šroubku , mě spadl do nápravnice a nechtěl ven. Práce : 1/2 hodiny plast podběhu-3/4 hodiny hledání šroubku--1/4hodiny vlastní práce vyndání čidla. To je i s kávou 2 1/2 hodiny Nářadí použito čínské Dík členům fora Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek09 Vloženo 20. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2009 Ano, servo normálně bzučí (syčí), to vím, ale někdy když mám plný rejd (většinou ho točím při pomalém rozjezdu - otáčení na cestě, málokdy na místě) tak to vpředu nějak "skřípe", někdy i něco jakoby pukne. Takže 2 věci: 1) Pukání při otáčení kol (stání, pomalá jízda) 2) Skřípání, apod. zvuky při plném rejdu (pomalá jízda - otáčení). . . S někým ty zvuky vypátrám, pak zas napíšu, zatím děkuju Takze panove, po dlouhe dobe se nasel cas a s kamaradem jsme v sobotu "patrali" po tech zvucich, ktere vychazely z meho auta (skripani, vrzani, jemne pukani pri nataceni pr. kol). Kamarad - v teto chvili muj "diagnostik" sedl za volant, proveril jizdou, akceleraci v kopci s natocenymi koly - prvni moznost homokinetak vyloucil. Na rovnem parkovisti (volnem) jsme jezdili vlevo-vpravo do plneho rejdu, pri pravem rejdu - zadne skripani apod. jen bzučeni serva, ale pri levem rejdu (kousek pred koncem rejdu az plny rejd) v teto poloze pri jizde i pri stani (stani i bez motoru - serva) se ozyvalo silne "skripani" - (napr. jako 2 plechy hranami o sebe). Takze auto na hever a PP kolo slo dolu, pootaceli jsme volantem a nic - zvuk nahle nikde, usoudili jsme ze je to "ve vzduchu" - bez zatizeni vozu. Druhym heverem jsme proto jeste prizvedli napravu a zvuk skripani se opet ozval, nase bystre oci a usi po chvilce nasli pricinu - spodni cast kryciho plechu byla prihnuta a dotykala se brzdoveho kotouce a pri levem plnem rejdu to o sebe skripalo !!! Oddeleno a uz nic neskripe, pro me o 1 starost min. Samozrejme diky i za vase odpovedi a napovedy Prikladam obrazek - cervene oznaceno, tecky jsou priblizne misto kde byl plech a kotouc pri sobe. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AMartyn Vloženo 26. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2009 Zdravím pánové...tak už je to tu... servo KOYO r.v. 06 Fabia HTP Nedávno mě začal zase svítit volantek s vykřičníkem na přístrojovce...servo fungovalo i tak bez problémů... Problém včerejška: Přijedu na parkoviště,servo funkřní bez problémů...chci odjet,nastartuji...ejhle servo nefunkční z ničeho nic...tak sem jel z Brna až domů cca 100km bez serva na papučích...by člověk nevěřil jak se namaká... Kontrola: servo oleje je dost,kontakty na servu prostříkány kontaktolem,není uhnitý svazek nic,prostě mě připadalo že tam někde moch vypadnou konektor,pojistky v pohodě,můžu točit jak chci,ale servo nezapne,jako kdyby tam nebylo...musím to asik napíchnout (v servise prej za 500,nejsem blázen koupím si svoji diagnostiku) Nebo pokud by někdo pomohl,meze nekladu... Ještě by mě zajímalo co je to to SÚNK.. PS: Pokud by někdo chtěl,mám na prodej senzor ůhlu natočení TRW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Smejky Vloženo 27. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2009 Zdravím pánové...tak už je to tu... servo KOYO r.v. 06 Fabia HTPNedávno mě začal zase svítit volantek s vykřičníkem na přístrojovce...servo fungovalo i tak bez problémů... Problém včerejška: Přijedu na parkoviště,servo funkřní bez problémů...chci odjet,nastartuji...ejhle servo nefunkční z ničeho nic...tak sem jel z Brna až domů cca 100km bez serva na papučích...by člověk nevěřil jak se namaká... Kontrola: servo oleje je dost,kontakty na servu prostříkány kontaktolem,není uhnitý svazek nic,prostě mě připadalo že tam někde moch vypadnou konektor,pojistky v pohodě,můžu točit jak chci,ale servo nezapne,jako kdyby tam nebylo...musím to asik napíchnout (v servise prej za 500,nejsem blázen koupím si svoji diagnostiku) Nebo pokud by někdo pomohl,meze nekladu... Ještě by mě zajímalo co je to to SÚNK.. PS: Pokud by někdo chtěl,mám na prodej senzor ůhlu natočení TRW Zdarec draku, já používám zkratku SÚNK - senzor úhlu natočení kol Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Smejky Vloženo 27. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2009 Hello AMartyne, ještě by mě zajímalo, jak si se namakal při jiízdě dom. Když si stál na místě a točil volantem, byl odpor stejný s nastartovaným motorem jako s nenastartovaným? Napětí ti do serva jde? Proměřeno multimetrem? Nezdá se mi, že by ti na 3 roky starém autě odešlo servo úplně do kytek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
romanbee Vloženo 30. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2009 (editace) taaak,ja som s tym servom bol v servise,nevedeli ze co,tak mi dali servo cerpadlo z inej fabie zo srotoviska nejake nasli,dali ho tam a povedali mi nech jazdim,tak uz jazdim 3 tyzdne a auto ide. este doplnim,ze mam podozrenie ze mi tecie olej a to asi poskodilo cerpadlo,ale niesom si isty ci sa to da. Otazku na to som dal nizsie,snad niekto vie. dnes som po 3 tyzdnoch od vymeny cerpadla kontroloval hladinu oleja,bola na minime,doplnil som a skontrolujem opat o mesiac. pumpu aj s robotou ma vysla na 150 eur,ale platil som az po 3 tyzdnoch testovanie,ktore mi umoznil ten servis. ak zistim ze olej naozaj tecie,tak fabiu predam a koncim so skodovkou. toyota avensis bude dalsia. Editováno: 2. Srpen 2009, autor: romanbee Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šutr Vloženo 31. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2009 zdravím, z ničeho nic mi palubka 2x po sobě pípla jako když necháte rozsvícená světla a rozsvítila se kontrolka servořízení a volant naprosto ztuhl auto mam momentálně v servisu a podle diagnostiky zjistili, že odešlo čerpadlo servořízení. když to přede mnou rozebral, tak ten molitan či co to je kolem toho čerpadla byl úplně mokrý a nacucaný vodou...ano, četl jsem tady, že ukrutně trpí na vlhkost, ale zarazilo mě, že se mi kompletně vyresetoval palubní PC jak krátkodobý tak dlouhodobý hodnoty, pouze čas zůstal nastaven...moje otázka zní, jestli je problém v elektroinstalaci nebo to způsobilo to podmáčené čerpadlo, protože dle automechanika, který procházel ten svazek kabelů je OK...prosím o radu díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AMartyn Vloženo 31. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2009 (editace) Hello AMartyne,ještě by mě zajímalo, jak si se namakal při jiízdě dom. Když si stál na místě a točil volantem, byl odpor stejný s nastartovaným motorem jako s nenastartovaným? Napětí ti do serva jde? Proměřeno multimetrem? Nezdá se mi, že by ti na 3 roky starém autě odešlo servo úplně do kytek. odpor je stejný jako když točím s vypnutým tak zapnutým...pojistky zkontrolovány,voltmetrem to proměřím,Teď jsem to napíchl...nenašlo to žádnou chybu... Kontrolka volantu se oržne vždy když nastartuji,po zdechnutí zhasne,poté po zapnutí klíčku se nerožne,rožne se po nastartování motoru asi po 3sekundách...a servo nejde...jdu zkontrolovat to naětí do serva... pro upřesnění,nevíte které jsou přívodní kabely...???díky.AM Editováno: 31. Červenec 2009, autor: AMartyn Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AMartyn Vloženo 31. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2009 (editace) ,,, ještě by mě zajímalo jestli někdo prosím nevíte co kterej konektor naco je...a snímač natočení volantu,končí na servu ale kte začíná???kde má konektor???pod volantem?nebo někde jinde???díky moc... Editováno: 1. Srpen 2009, autor: AMartyn Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AMartyn Vloženo 1. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2009 po dalším a dalším zjišťování...mě VAG napsal tohle... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AMartyn Vloženo 1. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2009 po dalším a dalším zjišťování...mě VAG napsal tohle... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
romanbee Vloženo 2. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2009 neviete co sa stane ked v nadobke na servo olej nezostane nic? moze sa pokazit cerpadlo alebo len prestane fungovat az kym sa tam opat nenaleje olej? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matiez Vloženo 2. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2009 Keby to fungovalo odpjenim senzora tak by sa to tu vobec nerišilo. Treba to vymeniť. ja som ho vymenil a chyba sa neodstranila Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matiez Vloženo 2. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2009 Nazdar pánové - nejdříve by chtěl poděkovat tvůrcům tohoto fora je dobrý a pomohlo. podělím se o zkušenosti-jak vyměnil 73letý dědek sensor otáčení volantu.Nejdříve jsem přečetl celé téma problému- koupil sensor a dal se do toho Pracoval jsem dle návodů/od každého něco/a věc se podařila Fábie je jako nová. Nic nesvítí.Jen jednu radu by měl:při vyšroubování šroubku čidla chce předem dát hadr na nápravu a namazat imbusák vaselinou ----atalo se mě, že po vyšoubování šroubku , mě spadl do nápravnice a nechtěl ven. Práce : 1/2 hodiny plast podběhu-3/4 hodiny hledání šroubku--1/4hodiny vlastní práce vyndání čidla. To je i s kávou 2 1/2 hodiny Nářadí použito čínské Dík členům fora mne ta vymena nepomohla... mam rovnaky problem...a kable mam tiez vyvesene... som len dalsi zufalec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šutr Vloženo 3. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2009 ahoj, mám pro tebe jednu radu...tvůj problém sem řešil cca před týdnem...v servise mi řekli totéž co tobě, takže taková studená sprcha...problém jsem vyřešil následovně. tady je odkaz na čerpadlo které ti odešlo, ale o polovini levnější jelikož to nejde přes žádného distributora http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/6q04...2-roomster.html ja osobně ho mám namontované a zapojené a všechno OK a dle mého názoru se nevyplatí dát staré za 4 tisíce, které může odejít třeba po týdnu taktéž. Oprava včetně toho čerpadla mě vyšla na 11200,- Kč a to je myslím přijatelné oproti origo servisu 21000 hm? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matiez Vloženo 3. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2009 ahoj, mám pro tebe jednu radu...tvůj problém sem řešil cca před týdnem...v servise mi řekli totéž co tobě, takže taková studená sprcha...problém jsem vyřešil následovně. tady je odkaz na čerpadlo které ti odešlo, ale o polovini levnější jelikož to nejde přes žádného distributora http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/6q04...2-roomster.html ja osobně ho mám namontované a zapojené a všechno OK a dle mého názoru se nevyplatí dát staré za 4 tisíce, které může odejít třeba po týdnu taktéž. Oprava včetně toho čerpadla mě vyšla na 11200,- Kč a to je myslím přijatelné oproti origo servisu 21000 hm? bol som dnes opat na diagnostiku. pise to ze 1 Fault Found: 00816 - Power Steering Sensor (G250) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent ...ja sa zatial nechcem vzdat a platit velke peniaze... ja skusim este skontrolovat to uzemnenie a popripade aj kable serva. chyba znamena, ze bud rozpojeny kontakt alebo skrat... mozno nejake rele Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman Herot Vloženo 4. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2009 bol som dnes opat na diagnostiku. pise to ze 1 Fault Found: 00816 - Power Steering Sensor (G250) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent ...ja sa zatial nechcem vzdat a platit velke peniaze... ja skusim este skontrolovat to uzemnenie a popripade aj kable serva. chyba znamena, ze bud rozpojeny kontakt alebo skrat... mozno nejake rele Ja jsem mel v konektoru (na servu) radne zaoxidovany kontakt. Po oprave naskocilo, ale za pul roku zdechlo uplne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.