kimmi Vloženo 21. Březen 2012 Sdílet Vloženo 21. Březen 2012 Od včera pozorujem že zasa je tu tá chyba riadenia.Nič nesvieti (volant v prístrojovke) ani VAG nič nehlási žiadnu chybu riadenia.No cítim či stojím na voľnobeh alebo idem že pri točení volantom sa to chová ako keby servo šlo-nešlo-šlo-nešlo,neviem ako to presne popísať,ale je to cítiť ako trhanie v riadenie.Včera som šiel na nočnú a ako som prechádzal kruhovým objazdom bolo to dosť cítiť vo volante to prerušovanie (tuho-hladko.......) a všimol som si že mi aj svetlá stretávačky menili intenzitu svitu,tzv.žmurkali,mám taký dojem že predtým to nerobilo.Sledoval som cez VAG altík koľko dáva a ten dáva ok aj pri záťaži. Nemáte niekto s tým skúsenosti čo by to mohlo byť.Ak mi už pred 10 dňami vypísalo chybu: 00816 – Snimač servožizeni (G250) bude to isto ono?,nerád by som niečo vymenil a chyba by bola niekde inde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kimmi Vloženo 21. Březen 2012 Sdílet Vloženo 21. Březen 2012 Dnes som bol u môjho mechanika a ten konštatoval že to bude na 99% ten snímač natočenia volantu.Povedal že za svojej dlhej opravárenskej kariéry sa iba raz stretol že musel meniť servočerpadlo,vždy išlo o snímač,len musím prísť ak bude mať voľný zdvihák aby pozrel aké tam je a podľa toho objedná a vymení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 21. Březen 2012 Sdílet Vloženo 21. Březen 2012 určitě budeš mít KOYO Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kimmi Vloženo 21. Březen 2012 Sdílet Vloženo 21. Březen 2012 VAG mi tiež hlásil KOYO,no mechanik povedal že musí mať istotu,aby neobjednam mačku vo vreci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kimmi Vloženo 21. Březen 2012 Sdílet Vloženo 21. Březen 2012 Servo je podľa VAGu: LenkhilfeKYO X757 Znamená to že ide o KOYO? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 21. Březen 2012 Sdílet Vloženo 21. Březen 2012 Ano KOYO. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kimmi Vloženo 23. Březen 2012 Sdílet Vloženo 23. Březen 2012 Takže dnes vymenený snímač natočenia volantu,hádam bude všetko ok,no objavená prasknutá manžeta na homokľbe,aj tá vymenená no homokľb bol chytený,no ten sme nemenili,lebo nebola náhrada a potrbujem auto.No mechanik povedal že to treba vymeniť čo najskôr. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
birko2 Vloženo 24. Březen 2012 Sdílet Vloženo 24. Březen 2012 (editace) Zravím!Chlapi mám problém so servom,minulu zimu mi stale pri bode mrazu servo vyplo,ale akonahle bolo nad bodom mrazu +,tak sa stale rozchodilo.Tento rok zatial stale nezaplo,ani pri 19 st,dal som na vag a vypisalo mi : VAG-COM verze: IHR 304.0 Autosoft Číslo dílu řídícího modulu: 6Q0 423 156 AG Komponent a/nebo - verze: LenkhilfeKYO V958 Kódodvání softwaru: 10140 Kód opravny: WSC 00000 2 Nalezeny chyby: 00816 - Snimac servorizeni (G250) 30-00 - preruseni n.zkrat na plus 00566 - Provoz servorizeni 27-00 - nesmyslny signal VAG-COM verze: IHR 304.0 Autosoft Číslo dílu řídícího modulu: 6Q0 423 156 AG Komponent a/nebo - verze: LenkhilfeKYO V958 Kódodvání softwaru: 10140 Kód opravny: WSC 00000 2 Nalezeny chyby: 00566 - Provoz servorizeni 27-10 - nesmyslny signal - Sporadicky 00816 - Snimac servorizeni (G250) 30-00 - preruseni n.zkrat na plus paskovu poistku som na baterke vymenil,aj baterku som skusil druhu,oleja je dost a netečie,aj kable som mal pred dvoma rokmi premostene,tak neviem v čom to bude,ako sa da zmerat či ide do serva prud,kolko ma byt,a ten hnedy či aky to tam ide to je minusovy?,skuste niečo poradit,proste ako zistit,že či je servo určite fuč,aby som zbytočne nekupoval.Vopred ďakujem !!! Editováno: 25. Březen 2012, autor: birko2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 25. Březen 2012 Sdílet Vloženo 25. Březen 2012 Ale VAG ti piše že maš vadny senzor uhlu tak to vymeň. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
birko2 Vloženo 25. Březen 2012 Sdílet Vloženo 25. Březen 2012 senzor som tiež vyskušal ine funkčne,ale servo by malo fachčiť aj bez senzora v nudzaku,ked ho odpojiš,len pri parkovani ide ťažšie..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 25. Březen 2012 Sdílet Vloženo 25. Březen 2012 No ale to si mal napisať nie????? A určite bolo dobre? Ano malo by isť v nudzovom režime. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
birko2 Vloženo 25. Březen 2012 Sdílet Vloženo 25. Březen 2012 bolo dobre z kolegovho auta,ale mne hlavne ide o ten servomotor,že nejde ani v nudzovom režime... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 25. Březen 2012 Sdílet Vloženo 25. Březen 2012 Ak su všetky kontakty a vodiče ok tak bude poškodene to čerpadlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GeorgeKalda Vloženo 26. Březen 2012 Sdílet Vloženo 26. Březen 2012 Dobrý den, vím že tu určitě toto téma založené bude protože jsem se dozvěděl že to je častý problém u I Fabii, ale prosím vás, mohl by mi někdo poradit, co mám dělat když mi servo funguje tak mi problikávají světla, když nefunguje svítí kontrolka seva a světla neproblikávají. Dělá to hlavně když je mokro, když je sucho jako teď servo funguje ale problikávají světla. Mám vyndat natočení kol, vysušit zasilikonovat a vrátit? ale jestli to je vlhkostí jako že asi ano, vyřeší to i problikávání světel??? Mám rok 2000 motor 1.4mpi ten slabší kw. Mám i rozpadlou tu umělou krabičku za levou mlhovkou, ten plastík je jak čokoláda. Poraďte mi prosím Díky Džordž Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
birko2 Vloženo 2. Duben 2012 Sdílet Vloženo 2. Duben 2012 Zdravím!Chlapi chcem sa opytat ,kto menil servočerpadlo ako sa da vymenit za iny prosím o kratky postup,či musi ist dole naraznik a ako sa demontuje a či sa potom nove servo aj nejako odzvdušnuje ,Vopred ďakujem ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfCZ Vloženo 13. Duben 2012 Sdílet Vloženo 13. Duben 2012 Ahoj, již týden mám také problém se servem. Ovšem na podobné "příznaky" jsem zde nenarazil. Výstražná kontrolka volantu s vykříčníkem se mi zatím ani jednou nerozsvítila. Světla při točení volantem, nebo při výskytu problému se servem neproblikávaj (jak zde také psali kolegové), čerpadlo (motorek) serva také vůbec nehlučí. Vše se chová normálně... Ale během jízdy se stane, že prostě najednou při točení volantem jakoby servo vůbec nefunguje a jde to ukrutně těžko a najednou zas uplná pohoda a můžu točit klidně jen jedním prstem. Nádržku serva mám pod baterií, takže to oddekluju a mrknu do ní až o víkendu, ale dle mě, pokud by bylo málo oleje, tak to indikuje kontrolka, nebo ne? Dnes se mi stalo, že při projíždění esovité zátočiny jsem si při točení volantu na jednu stranu hnedle zlomil ruce, jak to šlo ztuha a ihned při točení na druhou stranu servo normálně makalo. Nemáte tušení, kde by mohl být na základě těchto indícií zakopán pes? Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kimmi Vloženo 13. Duben 2012 Sdílet Vloženo 13. Duben 2012 To bude to čo som mal ja "snímač natočenia volantu",dal som vymeniť a je pokoj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 13. Duben 2012 Sdílet Vloženo 13. Duben 2012 Tohle nevypadá na snímač úhlu volantu, to spíš bude špatný kontakt v elektrickém přívodu k servu - hlavní pojistka serva je pásek plechu navrchu na baterce (jeden z několika). Odmontovat šroubovací spoje, očistit, namáznout lehce vazelínou jako konzervaci proti oxidaci, případně doplnit novou pérovou podložku a znovu správně dotáhnout. To samé udělat i pro kostřicí spoj. Teprve pokud tahle jednoduchá a laciná "oprava" nepomůže, šel bych po tom snímači natočení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
birko2 Vloženo 13. Duben 2012 Sdílet Vloženo 13. Duben 2012 (editace) Zravím!Chlapi mám problém so servom,minulu zimu mi stale pri bode mrazu servo vyplo,ale akonahle bolo nad bodom mrazu +,tak sa stale rozchodilo.Tento rok zatial stale nezaplo,ani pri 19 st,dal som na vag a vypisalo mi : VAG-COM verze: IHR 304.0 Autosoft Číslo dílu řídícího modulu: 6Q0 423 156 AG Komponent a/nebo - verze: LenkhilfeKYO V958 Kódodvání softwaru: 10140 Kód opravny: WSC 00000 2 Nalezeny chyby: 00816 - Snimac servorizeni (G250) 30-00 - preruseni n.zkrat na plus 00566 - Provoz servorizeni 27-00 - nesmyslny signal VAG-COM verze: IHR 304.0 Autosoft Číslo dílu řídícího modulu: 6Q0 423 156 AG Komponent a/nebo - verze: LenkhilfeKYO V958 Kódodvání softwaru: 10140 Kód opravny: WSC 00000 2 Nalezeny chyby: 00566 - Provoz servorizeni 27-10 - nesmyslny signal - Sporadicky 00816 - Snimac servorizeni (G250) 30-00 - preruseni n.zkrat na plus paskovu poistku som na baterke vymenil,aj baterku som skusil druhu,oleja je dost a netečie,aj kable som mal pred dvoma rokmi premostene,tak neviem v čom to bude,ako sa da zmerat či ide do serva prud,kolko ma byt,a ten hnedy či aky to tam ide to je minusovy?,skuste niečo poradit,proste ako zistit,že či je servo určite fuč,aby som zbytočne nekupoval.Vopred ďakujem !!! Tak problem po 2 rokoch vyriešeny:poviem len jedno ,ked mate možnost tak najlepšie si to urobiť sami a lacno,dnes som sa na to odhodlal aj s trocha zručnimi mechanikmi a servo funguje ,tu su zopar fotiek ,čo som stihol ked si prečitate moje skoršie problemy tu na fore so servom a budete mat podobne problémy,tak vam rozpišem,ako som to riešil:Najprv som zistil kabelaž,či je v poriadku,všetky štekre,napichovali sme ich na začiatku a konci,ked boli všetky O:K. tak sme demontovali servo.Servo sme komplet rozobrali a namočili do technickeho benzinu a vyčistili a nechali z hodinu vyschnut,potom sme ho chceli naspät montovat,ale ja som navrhol servo napojit priamo na staru baterku na tie 3 kontakty a servo trhalo ale neslo,,tak sme rozobrali motor serva a čuduj sa z ložiska ostali 2 kružky,vymenili sme ložisko nove poskladali napojili na baterku a znova troška pretočilo a zase nič,,treba to poriadne zkontrolovat,lebo tam ostali dva guličky z ložiska a neroztočilo to,vyčistili sme to ešte raz,poskladali a servo beží a som velmi rad .Akurat ešte svieti kontrolka,ale rano,vymažem chyby a ked bude svietit,tak som na 100 percent isty že treba snimač,ale original z obchodu,lebo čo som kupil bol stary a asi už odchadzal,lebo raz kotrolka svietila a raz zhasla ,takže dufam som niekomu pomohol,aby zbytočne neplatil..... Editováno: 14. Duben 2012, autor: birko2 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mili11 Vloženo 17. Duben 2012 Sdílet Vloženo 17. Duben 2012 zravim.. mam dotaz a enchci zakladat nove tema. potrebuju vymenit tycky rizeni+čepy rizení. ovsem pri hledani dilu na skoda-dily.cz jsem zjistil ze je dil pro typ posilovace TRW a pro typ posilovace KOYO.. dneska sem nafaral pod vuz a zjistil sem ze na nadobre serva neni vubec zadna nalepka ani kod.proste nic.takze ma otazka zni .. jaky ze posilovac mam a kde zjistim o jaky typ se jedna.. treba v servisni knize? dle nejakeho kodu? Fabia r.v2000 . 1.4pmi 50kw,hatchback,300 000km Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 17. Duben 2012 Sdílet Vloženo 17. Duben 2012 u teba to vidím na TRW... ako to zistiť???...trebárs 1.napojiť na diagnostiku 2.nafárať znovu pod vozidlo a pozrieť aký tam máš snímač natočenia volantu...ak tento http://www.skoda-diely.sk/nahradny-diel/6q1423291dx-senzor-uhla-riadenie-fabia.html,tak máš TRW.....ak tento http://www.skoda-diely.sk/nahradny-diel/6q1423291e-snimac-uhla-otacanim-senzor-natocenia-koyo-fabia-fabia-2-roomster.html,tam máš KOYO.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mili11 Vloženo 18. Duben 2012 Sdílet Vloženo 18. Duben 2012 ok..dekuji. jeste otazecka.. ten snimac vede od servocerpadla a druhy konec je zapojen do ridici jednotky? nebo vede nekam jinam.dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haniss Vloženo 18. Duben 2012 Sdílet Vloženo 18. Duben 2012 Nevím jak u ostatních, ale u mě třeba vidím nálepku s označením a výrobcem řízení, když otevřu kapotu a kouknu se v vlevém horním rohu motorového prostoru dolu na řízení :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 18. Duben 2012 Sdílet Vloženo 18. Duben 2012 ok..dekuji. jeste otazecka.. ten snimac vede od servocerpadla a druhy konec je zapojen do ridici jednotky? nebo vede nekam jinam.dik ten snímač vedie zo servoriadenia do servočerpadla... napadla ma ešte jedna vec ako to spoznať a to podľa toho zeleného viečka na servonádobke...ak sa vyšróbuje,tak TRW má tú mierku na hladinu oleja guľatú,KOYO ju má ploskatú... no najmenej pracné to bude asi napojiť na diagnostiku.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 18. Duben 2012 Sdílet Vloženo 18. Duben 2012 rv 2000 bude na 99% starej typ TRW....jinak jak píše Libero Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.