Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdar chlapi,

dostali jsme se k tomu po delší době. Proběhlo kompletní odmotání kabel. svazku, dráty procinkaný - vše OK. 

Naměřené hodnoty za chodu motoru na svorce servočerpadla jsou:

baterie + hlavní zdroj (prostřední svorkovnice) za chodu motoru  14,2V

Can Svorkovnice (levá):

kabel +12 černožlutý        14,2V

Can-H oranž.černý             2,67V

Can-L oranž.                      2,35V

 

Nevíte jestli jsou ty naměřené hodnoty Can kabelů OK. Chtěl bych vyloučit chybu v ŘJ motoru.

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Snažil jsem se to tu pročíst celé, ale nenašel jsem zde odpověď na mou otázku, tak doufám že mě hned nebudete kamenovat...

 

Mám Fabii r.v. 2004 a řízení Koyo u kterého dochází k úniku v místě viz. obrázek. Jinak bez problémů, žádné výrazné zasínání světel, nesvítí kontrolka, prostě jen mizí olej :-( A má otázka co s tím, respektive jaká varianta by byla nejlepší v poměru kvalita (výdrž)/cena?

 

a ) přestavba na řízení TRW (má nějakou výhodu kromě toho že se stále prodává?)

b )výměna za repasované Koyo

c ) koupit z vrakáče

d ) dá se nějak jednoduše opravit

post-89850-0-21373700-1408639651_thumb.j

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Zdravím, 

 

mám riadenie KOYO ,

 

diagnostika hlási:

G85 snímač žiadna komunikácia

 

v bloku hodnot zozačiatku dávalo nezmyselné čísla pri otáčaní volantom, teras uz len nulu ukazuje

 

kontakty prečistené, snímač bol vonku a čistil sa od prípadnej vlhkosti

 

 

dá sa ešte nejako premerať samotný snímač či je chyba v nom?

ked som vybral snímač tak s tým plechovým krúžokom v riadení, ktorý je snímaný sa dalo točiť. Je to normálne alebo je odtrhnutý (riadenie je po havarke)

Vloženo (editace)

Ahoj rad bych zeptal na to servo. Mam Fabii I 1.4 50 kW 2001 rv. Kontrolka sice žádná nesvítí ani neproblikava, ale občas se stane že vynechal posilovač při prudcim zatáčení nebo při brzdění a zatáčení. Není to nic pravidelného. Prosím poraďte co může být za problém a jak nejlépe a nejlevněji řešit. Diky

Editováno: , autor: karelv
Vloženo

Jestli je myšleno motorovej olej tak ten je vymenen. Pak uz tam je pouze nadrzka na brzdovku, chladic a ostrikovace. Sorry nejsem sice mechanik ale nejsem slepej a videl bych ji snad nekde

Vloženo (editace)

No nádržka na servo olej vidět neni, proto si jí asi nenašel (je pod akumulátorem). Nechci, aby to vypadalo, že tě nějak zesměšňuju, to určitě ne, ale pokud si doteď nezjistil někde tady ve foru nebo někde jinde, kde se ta nádobka nachází, tak doporučuju práci na řízení nechat na servisu. 

 

PS: Já taky vůbec nevěděl, na jakým principu to servo funguje, dokud se mi neposralo. Ale hodně jsem toho načet na forech, dílenský příručky atp. Stojí to dost času, ale já jsem z oboru no. 

Editováno: , autor: SpeederBB
Vloženo (editace)

tak nic, jsem ti chtěl napovědět,ale už se stalo. Ten olej dolít zvládneš a zbytek nemáš moc šancí. Zkontroluj manžety a potrubí jestli to někde neteče.

Editováno: , autor: Alma
Vloženo

Ok díky za radu je fakt že pod baterku jsem nikde nekoukal. Nenapadlo mě že by byla až tak schovaná, čekal jsem spíše že by byla někde na očích. Neco jsem tady načetl ale je tu tolik příspěvku že to fakt nestíhám a hlavně to začalo dělat ted poslední asi tři dny tak jsem se chtěl zeptat co nejrychleji. Mám ted před sebou cestu asi 500km tak řeším jestli to může být problém. bude k ní snadnější přístup přes baterku že ji vyndám a nebo kudy?? Ještě jednou díky za radu. Doufám že to bude jen ten olej.

Vloženo

Vyndáš airbox, vyndáš aku, vyndáš držák aku, pak uvidíš víčko nádržky. Na víčku je měrka. Nádržka je namontovaná na servomotoru (elektrickým), proto je to schovaný v levým podběhu. 

Vloženo (editace)

No jet s tím můžeš. Jestli ti teda nepřipadá nebezpečné,že ti vypne servo zrovna v tu chvíli,kdy to budeš nejmíň čekat! A žádnou baterku ani nic podobného nemusíš vytahovat,abys zkontroloval hladinu oleje v nádržce.

Editováno: , autor: Mirek 835
Vloženo

Ok prosím ještě jednou jak pro blba. Jak se dostanu k té nádržce. Vypadává to jen občas nic pravidelnýho a nikterak dlouho. Vždy jen na chviličku jako by chvilku trvalo než servo zareaguje asi 1 až 2 vteřiny. Ale žádná kontroka nesvítí ani nebliká.

Vloženo

Co nedokážeš pochopit??? Na levém podběhu,pod baterií máš víčko nádržky posilovače. odšroubuj a mrkni na měrku na hladinu oleje. Jestli tam je málo tak dolít a jestli dost tak se mrknout přes diagnostiku,jestli není zapsána nějaká chyba. Nic jiného s tím narychlo neuděláš.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...