Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

No je fakt, že nevim jak je to u jiných motorizací, ale já se na víčko nedostanu aniž bych nesundaval výše zmíněné. Nebo sundat podběh (nadkolí) a kouknout na nádobku z boku. Tam jsou myslim nějaký rysky a hladina by tam měla bejt taky patrná. Ale mirek 835 ví evidentně víc. 

Vloženo

To víčko je kulatý, zelený, vysoký asi 2cm a má tak 4-5cm v průměru. Přístup k němu je podle motorizace mizernej až nemožnej - já ho třeba u 1,4 16V vidím a i na něj dosáhnu, ale u HTP je schovaný pod baterkou, která tam je u daleko menšího motoru naprosto nesmyslně namačknutá dopředu těsně za levej reflektor. U TDi jakbysmet, ale ten motor je celkově větší, tam už víc prostoru není. Ale pokud se podíváš klidně i šikmo ze strany do prostoru pod baterii, tak směrem od konce převodovky k levýmu kolu a dopředu k nosníku chladiče musíš to víčko někde uvidět....

Vloženo

Když to tady, tak pročítám, tak být tebou, se na vyprdnu. Stejně pokud bude chybět olej, tak to znemená, že je něco v nepořádku a s tím si už neporadíš. Když klekne servo, tak se s tím dá úplně vpohodě jezdit, jen parkování je smutné :kol-33:

Vloženo

No já nevím, mě by rozhodně štvalo,že mám auto z posilovačem a nefunguje mi. Ale tak to je asi i o povaze člověka. Když to někomu nevadí že ten volant tahá jak u V3S tak prosím. Lidé co s tím jezdily ví o čem píši.

Vloženo

No jezdit bez serva je sakra velkej rozdíl. A to i od aut, který ho nemaj. Když je v autě servo, který nefunguje (vůbec), tak musíš rukama navíc tlačit ten olej v systému. Je to velká dřina a kdyby ses potřeboval rychle někomu vyhnout, tak máš smůlu. Něco jinýho je servo v nouzáku, kdy vypadne např. signál od snímače. S tim se jezdit dá i dlouhodobě.

Vloženo

Dříve jsem olej do serva lehce doléval a teď se mi zdá, že se spotřeba téměř zastavila, jakoby se servo zajelo. Musí se taky koupit speciálně olej pro servo.

Vloženo

nouzák samozřejmě nemyslím, pěkně červená kontrolka a na tvrdo :D. Je fakt, že vedle "normálních" aut  provozuji ještě filcku bez posilovače a o slunných nedělích z garáže vytlačuji starého žigulíka, takže nejsem úplně zmlsaný moderními technologiemi. Ono je na jízdě s mrtvým posilovačem asi nejméně příjemné, že příliš nefunguje "automatické" vracení kol do přímého směru. Musíš prostě točit tam i zpět, ale pokud je třeba se vyhnout, tak to jde úplně v pohodě. Ten postilovač stejně při vyšších rychlostech snižuje účinnost  a zdaleka neposiluje tolik, jako když auto stojí na místě. Samozřejmě jezdit s tím celý den po městě nebude to pravé, ale mimo město se na to za chvíli dá zapomenout.

Vloženo

No tak já mám ropáka a navíc 205 kola, takže pokud nejsi vytesanej jak socha, měl bys problém :D Zkoušel jsem to po městě a prostě to nešlo. Rychlost 50km/h toho moc neřeší a při průseru bych nestihnul nic. 

Btw. Červená kontrolka? Tam žádná taková na servo neni :)

Vloženo

tak počkej až ti to klekne a uvidíš, jak si rychle zvykneš, zejména až zjistíš kolik stojí oprava :D Stačí jen pořádně nafouknout kola....Ostatně výpadek serva není ani považován za nebezpečnou závadu, kvůli které je nutné vozidlo okamžitě odstavit, či s ním co nejrychleji jet do servisu.

Vloženo

Budu se opakovat, ale zkoušel jsem si vytáhnout pojistku a jet úplně bez něj. Nezvyknul bych si. Prostě to nešlo, bylo to nebezpečný. Nevim jakej máš motor a jak široký kola, ale u mě to neni dlouhodobě provozovatelný. A závada na posilovači se dá na STK ohodnotit A, B i C, takže nemáš pravdu. A hádej, co ti tam asi napíše, když servo nepude vůbec ;)

Vloženo

vycházím z toho, co se píše v návodu k vozidlu a Škodovku bych z lehkomyslnosti nepodceňoval. Měl jsem 1,4 16 V na 185 kolech a bohužel jsem si to vyzkoušel už i na oktávce s dvoulitrovým dieselem a to je úplně jiný level, že. Všechny tyhle věci zpříjemňující život, jsou dělaný tak, aby auto funfovalo, i když se vyserou. Samozřejmě ale beru, že ti a komukoliv jinému auto bez posilovače v ruce nesedí.

Vloženo

Pánové nevím co se tu už vlastně řeší. Shrnul bych to tak, že jsou lidi,kterým nefunkční servo vůbec neva,myslím že by jim ani nevadil nefunkční brzdový posilovač a jiné . A jsou lidi ,kterým jakákoliv závada na řízeni i jiném zařízení vadí a proto se to tu na foru řeší a zajímají se jak to opravit.

Vloženo

Mam taky problem nejde mi servo auto som mal od znameho ma najezdene 125tisic kuknem nad baterkou poistku že je odpalena tak som servo myslim pri kelesene tie konektory vystriekal aj vsetky kostri v aute založil som novu poistku 50A a aj tu vyhodilo ako som zapojil na baterku neviete čo stym može byt ? Lebo sa mi nechce tako verit že iba po tolkokych km by bolo cele servo pokazene jedna sa presne o to tip Fabia 1 50kw 1.4 mpi 2003 ročnik dakujem za odpoved

Vloženo

to servo se zas tak moc rozebírat nedá. Zkontroluj vedení pak je také častý problém, že do elektroniky nateče voda - takže nechat vyschnout (to ale pojistky většinou nevyhazuje), ta 50 A pojistka je myslím u Fabie OK. Pak je tam ještě jedna slabší

Vloženo

Tak sem taky v klubu - servo kaput. Eletrická část je OK, ale silová ne.

V Brně mi nabízeli vrakáč za 6 000, repas za 11 000. Nakonec mám nový za 7 000.

 

Jinak jak tu někdo psal, dá se to, až na parkování. Bez serva sem odjel Brno-Pula-Šibenik-Brno. Ale dlouhodobě bych bez serva jezdit nechtěl.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...