karelv Vloženo 16. Září 2014 Sdílet Vloženo 16. Září 2014 ok díky ráno na to zkusím kouknou. Ještě jednou díky za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SpeederBB Vloženo 16. Září 2014 Sdílet Vloženo 16. Září 2014 No je fakt, že nevim jak je to u jiných motorizací, ale já se na víčko nedostanu aniž bych nesundaval výše zmíněné. Nebo sundat podběh (nadkolí) a kouknout na nádobku z boku. Tam jsou myslim nějaký rysky a hladina by tam měla bejt taky patrná. Ale mirek 835 ví evidentně víc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 16. Září 2014 Sdílet Vloženo 16. Září 2014 Psal 1.4 mpi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 16. Září 2014 Sdílet Vloženo 16. Září 2014 To víčko je kulatý, zelený, vysoký asi 2cm a má tak 4-5cm v průměru. Přístup k němu je podle motorizace mizernej až nemožnej - já ho třeba u 1,4 16V vidím a i na něj dosáhnu, ale u HTP je schovaný pod baterkou, která tam je u daleko menšího motoru naprosto nesmyslně namačknutá dopředu těsně za levej reflektor. U TDi jakbysmet, ale ten motor je celkově větší, tam už víc prostoru není. Ale pokud se podíváš klidně i šikmo ze strany do prostoru pod baterii, tak směrem od konce převodovky k levýmu kolu a dopředu k nosníku chladiče musíš to víčko někde uvidět.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 16. Září 2014 Sdílet Vloženo 16. Září 2014 Když to tady, tak pročítám, tak být tebou, se na vyprdnu. Stejně pokud bude chybět olej, tak to znemená, že je něco v nepořádku a s tím si už neporadíš. Když klekne servo, tak se s tím dá úplně vpohodě jezdit, jen parkování je smutné Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 16. Září 2014 Sdílet Vloženo 16. Září 2014 No já nevím, mě by rozhodně štvalo,že mám auto z posilovačem a nefunguje mi. Ale tak to je asi i o povaze člověka. Když to někomu nevadí že ten volant tahá jak u V3S tak prosím. Lidé co s tím jezdily ví o čem píši. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 16. Září 2014 Sdílet Vloženo 16. Září 2014 Dokud to auto jede, tak ten rozdíl zas tak velký není. Pokud je to nutné, tak se s tím jezdit dá a není to nebezpečné a ni nijak extrémně nepohodlné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stukator Vloženo 17. Září 2014 Sdílet Vloženo 17. Září 2014 Pri 1,4 mpi musi ist baterka von a kastel inak sa ku vicku serva nedostanes . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 17. Září 2014 Sdílet Vloženo 17. Září 2014 Wittmann ono taky záleží na šířce pneu a ne málo! Je obrovský rozdíl tahat 165 nebo 195. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SpeederBB Vloženo 17. Září 2014 Sdílet Vloženo 17. Září 2014 No jezdit bez serva je sakra velkej rozdíl. A to i od aut, který ho nemaj. Když je v autě servo, který nefunguje (vůbec), tak musíš rukama navíc tlačit ten olej v systému. Je to velká dřina a kdyby ses potřeboval rychle někomu vyhnout, tak máš smůlu. Něco jinýho je servo v nouzáku, kdy vypadne např. signál od snímače. S tim se jezdit dá i dlouhodobě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
psurn Vloženo 17. Září 2014 Sdílet Vloženo 17. Září 2014 Dříve jsem olej do serva lehce doléval a teď se mi zdá, že se spotřeba téměř zastavila, jakoby se servo zajelo. Musí se taky koupit speciálně olej pro servo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 17. Září 2014 Sdílet Vloženo 17. Září 2014 nouzák samozřejmě nemyslím, pěkně červená kontrolka a na tvrdo . Je fakt, že vedle "normálních" aut provozuji ještě filcku bez posilovače a o slunných nedělích z garáže vytlačuji starého žigulíka, takže nejsem úplně zmlsaný moderními technologiemi. Ono je na jízdě s mrtvým posilovačem asi nejméně příjemné, že příliš nefunguje "automatické" vracení kol do přímého směru. Musíš prostě točit tam i zpět, ale pokud je třeba se vyhnout, tak to jde úplně v pohodě. Ten postilovač stejně při vyšších rychlostech snižuje účinnost a zdaleka neposiluje tolik, jako když auto stojí na místě. Samozřejmě jezdit s tím celý den po městě nebude to pravé, ale mimo město se na to za chvíli dá zapomenout. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SpeederBB Vloženo 17. Září 2014 Sdílet Vloženo 17. Září 2014 No tak já mám ropáka a navíc 205 kola, takže pokud nejsi vytesanej jak socha, měl bys problém Zkoušel jsem to po městě a prostě to nešlo. Rychlost 50km/h toho moc neřeší a při průseru bych nestihnul nic. Btw. Červená kontrolka? Tam žádná taková na servo neni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 17. Září 2014 Sdílet Vloženo 17. Září 2014 zvláštní... takže resumé je takové, že někdo s tím problém nemá a někdo zase má... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SpeederBB Vloženo 17. Září 2014 Sdílet Vloženo 17. Září 2014 Věřim, že když to bude 1,2 htp na pneumatikách šíře 155, tak to nějak řiditelný bude, ale v mojí konfiguraci je to vyloučený. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 17. Září 2014 Sdílet Vloženo 17. Září 2014 tak počkej až ti to klekne a uvidíš, jak si rychle zvykneš, zejména až zjistíš kolik stojí oprava Stačí jen pořádně nafouknout kola....Ostatně výpadek serva není ani považován za nebezpečnou závadu, kvůli které je nutné vozidlo okamžitě odstavit, či s ním co nejrychleji jet do servisu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SpeederBB Vloženo 17. Září 2014 Sdílet Vloženo 17. Září 2014 Budu se opakovat, ale zkoušel jsem si vytáhnout pojistku a jet úplně bez něj. Nezvyknul bych si. Prostě to nešlo, bylo to nebezpečný. Nevim jakej máš motor a jak široký kola, ale u mě to neni dlouhodobě provozovatelný. A závada na posilovači se dá na STK ohodnotit A, B i C, takže nemáš pravdu. A hádej, co ti tam asi napíše, když servo nepude vůbec 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 17. Září 2014 Sdílet Vloženo 17. Září 2014 vycházím z toho, co se píše v návodu k vozidlu a Škodovku bych z lehkomyslnosti nepodceňoval. Měl jsem 1,4 16 V na 185 kolech a bohužel jsem si to vyzkoušel už i na oktávce s dvoulitrovým dieselem a to je úplně jiný level, že. Všechny tyhle věci zpříjemňující život, jsou dělaný tak, aby auto funfovalo, i když se vyserou. Samozřejmě ale beru, že ti a komukoliv jinému auto bez posilovače v ruce nesedí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 17. Září 2014 Sdílet Vloženo 17. Září 2014 Pánové nevím co se tu už vlastně řeší. Shrnul bych to tak, že jsou lidi,kterým nefunkční servo vůbec neva,myslím že by jim ani nevadil nefunkční brzdový posilovač a jiné . A jsou lidi ,kterým jakákoliv závada na řízeni i jiném zařízení vadí a proto se to tu na foru řeší a zajímají se jak to opravit. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
intelsk Vloženo 18. Září 2014 Sdílet Vloženo 18. Září 2014 Mam taky problem nejde mi servo auto som mal od znameho ma najezdene 125tisic kuknem nad baterkou poistku že je odpalena tak som servo myslim pri kelesene tie konektory vystriekal aj vsetky kostri v aute založil som novu poistku 50A a aj tu vyhodilo ako som zapojil na baterku neviete čo stym može byt ? Lebo sa mi nechce tako verit že iba po tolkokych km by bolo cele servo pokazene jedna sa presne o to tip Fabia 1 50kw 1.4 mpi 2003 ročnik dakujem za odpoved Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SpeederBB Vloženo 18. Září 2014 Sdílet Vloženo 18. Září 2014 Žeby zkrat v servomotoru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 18. Září 2014 Sdílet Vloženo 18. Září 2014 Pro servo je myslím hodnota pojistky 80A... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
intelsk Vloženo 18. Září 2014 Sdílet Vloženo 18. Září 2014 a čo navrhujete ? rozobrat cely servo motor ? Alebo kupit poistku 80A ? či ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 18. Září 2014 Sdílet Vloženo 18. Září 2014 to servo se zas tak moc rozebírat nedá. Zkontroluj vedení pak je také častý problém, že do elektroniky nateče voda - takže nechat vyschnout (to ale pojistky většinou nevyhazuje), ta 50 A pojistka je myslím u Fabie OK. Pak je tam ještě jedna slabší Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 19. Září 2014 Sdílet Vloženo 19. Září 2014 Tak sem taky v klubu - servo kaput. Eletrická část je OK, ale silová ne. V Brně mi nabízeli vrakáč za 6 000, repas za 11 000. Nakonec mám nový za 7 000. Jinak jak tu někdo psal, dá se to, až na parkování. Bez serva sem odjel Brno-Pula-Šibenik-Brno. Ale dlouhodobě bych bez serva jezdit nechtěl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.