djastin Vloženo 25. Duben 2015 Sdílet Vloženo 25. Duben 2015 Tak jsem udělal vše co mi Ekkar_z_Bastlírny poradil. Pak jsem vymazal pamět závad a je to otestovat. Servo se chová pořad stejně, někdy po startu jde někdy ne. aktuálně tam mám jen jednu chybu Adresa 09: Centrální elektrika Řídící jednotka: 6Q1 937 049 Díl: BORDNETZ-SG. 1S30 Kódování: 09362 Dílna #: WSC 22641 Nalezena 1 chyba: 01309 - Power Steering Control Module (J500) 49-10 - No Communications - Sporadická ostatní chyby se už neobjevily. Tak už se asi pomalu začnu koukat po novem servo čerpadle. (když jsem na něj koukal tak je takové orezlé, plasty okolo se rozpadají a vypadá to že už se ho někdo pokoušel utěsnit montážní pěnou) poznáte podle tohoto popisu jaké tam mám? ""zelené víčko nádržky s měrkou a je na něm napsané Pentosin chf 11s PA 6.6"" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 25. Duben 2015 Sdílet Vloženo 25. Duben 2015 "Power Steering Control Module " je řídicí jednotka čerpadla - máš svýho "muže k likvidaci" ..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
djastin Vloženo 25. Duben 2015 Sdílet Vloženo 25. Duben 2015 no jo už hledám na netu kde bych koupil to čerpadlo, myslím že mám TWR. A uvažuji že bych rovnou vyměnil i ten senzor natočení kol. jak je časově náročná výměna, da se to zvládnout za den? uvažuji totiž že bych si to vyměnil sám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 25. Duben 2015 Sdílet Vloženo 25. Duben 2015 (když jsem na něj koukal tak je takové orezlé, plasty okolo se rozpadají a vypadá to že už se ho někdo pokoušel utěsnit montážní pěnou) tohle je bohužel normální a pravděpodobně to bude ještě nacucaný vodou. Zkontroluj svorkovnici na servu, případně si prohlídni celé vlákno, jsou tu obrázky jak ji proletovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Klocek Vloženo 29. Duben 2015 Sdílet Vloženo 29. Duben 2015 Stalo se někomu, že měl následující problém s tuhnoucím řízením? Občas mi tuhne řízení při zatáčení (většinou jen na levou stranu), ale poslední dobou jsem zjistil, že jen když je zima, například po ránu. :-D Zdá se mi to k smíchu, ale neví někdo co s tím? VAG mi ukazuje tuto chybu: 01598 - Drive Battery Voltage 07-10 - Signal too low - Sporadická Baterka je úplně nová, tou to nebude. Altík taky asi ne, když v normálních teplotách nemám žádný problém. Možná zkontrolovat kabely u baterky, očistit jak tady kolega už psal? Díky. Fabia 1.9 TDI, r.v. 2005 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 29. Duben 2015 Sdílet Vloženo 29. Duben 2015 jo, zkontrolovat kabely i na servu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MarkusDelRey Vloženo 10. Květen 2015 Sdílet Vloženo 10. Květen 2015 Mna bi zaujimalo ze kolky menili snimac a mali len studeny spoj v konektore na servo cerpadle stacilo wd40 a zmazat chybu a vag predtým hlasil vadny snimac Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Torro Vloženo 19. Červen 2015 Sdílet Vloženo 19. Červen 2015 Tak před dvěma měsíci jsem vyměnil snímač TRW a řízení stále nefungovalo. Měsíc na to jsem koupil kompletně zrepasovaný servomotor a řízení bylo až do včerejška naprosto v pořádku.Včera u nás opravdu hodně pršelo, po dešti sednu do auta, nastartuju a zase svítí ta prokletá kontrolka řízení. Dnes jsem vymontoval snímač a vytekla z něj voda, byla čistá jak z kohoutku tak usuzuju, že se tam dostala po tom vydatnem dešti. Vše jsem vysušil a bylo po problému. Pak jedu s autem do myčky, vyjedu a za chvilku zase svítí kontrolka. Opět sem tedy vyndal snímač a opět z něj vytekla čistá voda. Někudy že shora do toho řízení musí téct voda. Má někdo podobné zkušenosti popř.co s tím? Jinak řízení mi neteče a je měněno asi před 2 lety. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 19. Červen 2015 Sdílet Vloženo 19. Červen 2015 a máš ten snímač utěsněný? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 19. Červen 2015 Sdílet Vloženo 19. Červen 2015 Určitě nemá! Jinak by mu to tohle nedělalo. Znovu vše vysušit a zalepit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Torro Vloženo 19. Červen 2015 Sdílet Vloženo 19. Červen 2015 Mám tam to těsnění, které k němu bylo. Takže až zasunu snímač tak okolo "napatlat" silikon nebo ho dát rovnou místo toho těsnění? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 20. Červen 2015 Sdílet Vloženo 20. Červen 2015 Osobně bych silikon přidal k origo těsnění. Ale nějaký lepší silikon. A samozřejmě dobře předtím odmastit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sparcus Vloženo 6. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2015 (editace) Omlouvám se za nové téma,ale nenašel jsem tady odpověď na můj problém. Mám Fabku 1,2 40 kW 2006 r.v. Asi přede 2 lety jsou projížděl zatáčky - pravá,levá pravá a v druhé pravé mi přestal fungovat volant a měl jsem problém zatočit.Jakoí kdyby vynechávalo servo, či co. Dolili jsem olej do serva a vše zmizelo. Asi před týdnem se mi stalo to samé - pravá.levá.pravá a druhá pravá opět s problémem zatočení, ubral jsem plyn a instinktivně zabral a volant zatočil jak má. Tu samou trasu projíždím denně a neudělá to , celé 2 roky klid.Tak začínám mít strach co s tím.Poradíte? Díky za info Milan Ještě chci doplnit, že žádná kontrolka nesvítí, neproblikávají světla a i na diagnostice nebylo nic zjištěno. Editováno: 6. Červenec 2015, autor: sparcus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 6. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2015 Píšeš,že jsi doléval v tedy olej do serva. Kolik? Olej někde teče? Jsou manžety suché? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lipan-pan Vloženo 7. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2015 Zdravím uživatele tohoto fóra.Tak i já se zařazuji mezi postižené s nefunkčním řízením.Fabie 1.2. 47kw, r.v.2005 a nájezd 143000km.System KOYO.Jsem druhý majitel.Již jsem do serva dolil 2.5 dcl origo oleje(za 5let co ji mám).Manžety suché,nikde žádný viditelný únik.Asi po 10km jízdy ,se mi rozsvítil volantík.Vypnul zapalování a znovu nastartoval. Během těch dalších 10km(než jsem z OV dojel domů),se to opakovalo 2x. Pak to již svítí trvale.S tím mi problikával ERBEG.Volantík svítí dál, a ERBEG již nesvítí.Dá se i toto čidlo vysušit?Nemá s tím někdo zkušenost?V pátek jdu na WAG,tak uvidím.Dík za rady Franta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 8. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2015 a jen svítí volant, nebo i podstatně ztuhne řízení? První je vada čidla, druhé čerpadla serva. A pak je také možné - vzhledem k problikávání airbagu - že je nějaká vytento elektrika. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lipan-pan Vloženo 10. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2015 Zdravím,nedalo mi to,a včera (než jsem jel dnes na VAG) jel asi 8km k sousedům do Polska . Měl jsem odpojené to čidlo natočení kol,a opět se projevilo,jak jsem popisoval v příspěvku výše, a navíc svítil i vrtulníček. čidlo jsem opět zapojil.Odpojil aku, rozdělal konektor na řídící jednotce motoru, profoukl vzduchem a opět sesadil.Pod světlem,kde je servočerpadlo, je ukostření serva.Též jsem to rozdělal a větším hasákem zmáčkl to očko a též to očko na káblíku asi 0.5mm2.Nepátral jsem od čeho je.Zřejmě ukostření od světla. očistil,namáz a sesadil. Zapojil aku a světe div se ,volantík zhas,zrovna i kontr.motoru(ten vrtulníček)a zůstal svítit jen Erbeg.Dnes jsem přijel k mechanikovi,všechny chyby vymazal a zatím pohoda.Uvidíme dále.Chyby mi nevypsal(že nemá aktualizovaný program V PC).Dělal to jen ručním skenerem.Možná,že i toto někomu pomůže při hledání chybi. Již jsem se domluvil,že asi nechám vyměnit celé řízení za přestavbovou sadu.Jsem již starší a na nové auto není.Poradí mi někdo, jaké jsou zkušenosti z repasovanými díly?Stojí to za to?Dík všem za info. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 10. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2015 Ahoj,tak osobně bych do žádné přestavby nešel. Musíš vyměnit vše a není to nic levného. Píšeš,že zatím je řízení OK tak co řešíš. Až odejde servo tak ho pak řeš třeba repasem--cca4tis. Ani to TRW není bezporuchové! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 10. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2015 taky jsem nějak nepobral, proč chceš "přestavovat" řízení. Možná TRW méně teče, ale za to více umírají čerpadla. Pokud ti jen svítí kontrolka a neztuhne řízení, tak je servo vpořádku. Chyba je maximálně v čidle natočení. Avšak vzhledem k tomu, že ti svítí jaksi příliš mnoho kontrolek, tak se spíše přikláním k vyhnilému svazku - viz http://forum.skodahome.cz/topic/21515-k%C3%A1blov%C3%BD-zv%C3%A4zok-a-probl%C3%A9my-s-n%C3%ADm-s%C3%BAvisiace/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lipan-pan Vloženo 11. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2015 Opět se hlásím.Má radost netrvala dlouho.Dnes, asi po 50km opět kontr.serva, vyskočil volantík .po minutě se servo chytlo, kontrolka zhasla. A opět to samé jako v mém prvním příspěvku.Opět volantík,kontr.erbegu. Zítra opět zkontroluji svazek.Již z výroby je vyvěšen.Při pročítání příspěvků na fóru,jsem jej kontroloval někdy dříve.Ještě může být chyba i v samotném servu.Třeba studený spoj na řídící desce serva. Je problém to vyndat? Dík všem za každou radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alma Vloženo 11. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2015 mi tam nepasuje ten airbag, ještě bych rozebral zkontroloval a očistil pojistku pro servo. Tu plechovou. Chce to výpis z diagnostiky. ten by mohl napovědět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 11. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2015 Přesně chce to diagnostiku. Pojistky jsou samozřejmost. Jojo bývá chyba v té desce. Rozdělat to není úplně jednoduché. Ale jak je psáno už v předešlých dvou odpovědí co ten beg?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 11. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2015 a hlavně jsi dosud nenapsal, jak se změní chování řízení při rozsvícené kontrolce - ztuhne úplně, jen "přituhne", nic se nezmění? pro diagnózu je to dost podstatné Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 11. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2015 Přesně jsi to napsal! Beztak jsi myslím,že bude mít jen něco s kabeláží. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 11. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2015 také si myslím, ale mohou to být i dvě různé poruchy najednou - je to sice méně pravděpodobné, ale z nějakého všeobecně zlomyslného důvodu se to stává velmi často :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.