Přejít na obsah

Máte problémy s řízením? Nefunguje servo?


Martin 3500

Doporučené příspěvky

Zdravím,

mám Fabiu 2005 a nasledovný problém, ak je vonku chladnejšie (mráz) zostane svietiť kontrolka serva a riadenie ide ťažko. Ak sa však zohreje motor na svoju pracovnú teplotu, kontrolka zhasne a riadenie ide v poriadku. Ak sú vonku teploty nad bodom mrazu je všetko v OK aj ráno pri štartovaní. V čom môže byť problém?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli má servo běžet hned po nastartování nevim, ale je to možné. kol3 Pokud ano tak by mělo běžet zřejmě konstatní rychlostí. Mě se, ale spínalo přerušovaně, proto jsem začal řešit čidlo úhlu.

Ano, loni mi odešel snímač natočení TRW (mám ročník 2001) a při stání na místě a nedotýkání se volantu servo stále spínalo a rozepínalo a pochopitelně i kolísala intenzita světel. Teď ale mi po nastartování servo kňučí konstantním zvukem a když točím volantem tak se zvuk přiměřeně mění. Myšlenka, že by to mohlo kňučet tím, že je zimou jednoduše hustší olej mě nenapadla. Ale že by ze dne na den začalo kňučet? Nekňučí náhodou když je málo oleje?

Může to sevo časem odejít úplně, když stále čerpá i v klidu byť jen konstantní rychlostí?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj nemám sice fabii ale jednu servisuju, také v zimních měsících se stalo že po nastartování svítila kontrolka volantu, někdy zhasla a někdy se opakoval start a servo šlo,

Na vagu to psalo tuty hlášky:

VAG-COM verze: IHR 304.0

Autosoft

Číslo dílu řídícího modulu: 6Q0 423 156 E

Komponent a/nebo - verze: Lenkhilfe 0001

Kódodvání softwaru: 00110

Kód opravny: WSC 00000

2 Nalezeny chyby:

00566 - Provoz servorizeni

27-10 - nesmyslny signal - Sporadicky

01288 - sv.30 servorizeni

07-10 - signal prilis nizky - SporadickyVAG-COM verze: IHR 304.0

po přečtení toho to tématu jsem šel po snímači otáčení volantoví tyče na pohled nic není vidět, vysušil i ve vnitř mamazal dosedací plochy a vrátil zpět, kontaktolem sem prostříkal kontakty i na řídící jednotce serva , dolil cca 1 deci servo oleje( kdo vymyslel ve škodovce tu nádržku na sero ty byl pěknej hovězí dobytek) :angry:

auto vyhodil přes noc na mráz a dneska to zatím funguje , uvidím jak to bude šlapat,,,

pict8018qi2.th.jpgpict8019fz8.th.jpg

Editováno: , autor: jirka toledo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cauky vsem muze mi nekdo poradit jak proste jednoduse vypojim servo z cinosti??? Mam Fabii 1.4 MPI 2001. Jo a co se stane pri tom vypojeni numuzu neco znicit??? To servo chci vypojit kvuli tomu ze mi taky blikaj svetla a blbne to.

Pak mam jeste dalsi otazku nesviti mi vzadu bili zpateckovy svetlo cim to muze byt zarovky sou v pohode. Predem diky za odpovedi. Maty.85

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak se hlásím do klubu. Dnes přijela moje drahá (velmi) polovička s Fábkou z práce a že to nejde nastartovat, uřídit .... Hodil jsem to na VAG a napsalo to 566 a 1317. Kontrolka řízení svítí jako divá. Tak jsem se podíval do naměřených hodnot a ejhle napětí 11,8V ampery 0,0. Přidal jsem plyn chytnul se altík a dobíjí to 14,5V a ampery nikde. A tak vypnu klíček a když ho znovu zapnu tak se nerozsvítí kontrolka dobíjení. Tak se asi budu muset taky podívat na kabeláž, protože v naměřených hodnotách je vidět pohyb volantem. Nebo napadá někoho něco jiného? :worthy

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím a přikládám své zkušenosti.Třeba to někomu pomůže.Fabie MR2001 řízení TRW.Měl jsem podobné problémy.Volty byly ale ampéry nikoliv.pohyb volantu vag zaznamenal.trvalá chyba 566.po kontrole napájení na svorce 30 bylo jasno.Vadná čerpadlová jednotka serva.Po výměně vše ok.Z té jednotky jsem kromě oleje vylil i poměrně dost velké množství vody.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak se hlásím do klubu. Dnes přijela moje drahá (velmi) polovička s Fábkou z práce a že to nejde nastartovat, uřídit .... Hodil jsem to na VAG a napsalo to 566 a 1317. Kontrolka řízení svítí jako divá. Tak jsem se podíval do naměřených hodnot a ejhle napětí 11,8V ampery 0,0. Přidal jsem plyn chytnul se altík a dobíjí to 14,5V a ampery nikde. A tak vypnu klíček a když ho znovu zapnu tak se nerozsvítí kontrolka dobíjení. Tak se asi budu muset taky podívat na kabeláž, protože v naměřených hodnotách je vidět pohyb volantem. Nebo napadá někoho něco jiného? :worthy

Tak jsem to o víkendu rozebral, v kabeláži byl prošoupaný a přetržený kabel od buzení alternátoru (před zásuvkou, která je přichycena ke starteru).... A komplexním otestováním čerpadla jsem zjisti, že je KO. To jsou radosti.... Prostě stejné jak píše mikubene

Editováno: , autor: shrek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cauky Fabiáří potrebuju poradit cetl sem par clanku tady a vidim ze spousta lidi ma ten samý problem co ja chtel bych od nekoho zvas jestli by bylo mozne mi napsat aspon nejak strucne jak mam postupovat pri odpojeni cidla????? S obrazku ktere sem zde nasel sem nic nepochopil vubec nemam paru kde to cidlo je a jak ho vypojit prosim poradte a muzete mi zaslat i nejake foto. Muj mail je Maty.85@seznam.cz Mejte se a moc diky predem za radu

Editováno: , autor: Maty.85
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Nazdar.Mam Fabiu 1.4 MPI r.v 2002 a mam tiez problemy so servom.Odhnil my kablovy zvezok.Ten som uz vymenil za 500 Sk.Ale stihol my poskodit riadiacu jednotku.Inak servo my funguje skoro bez problemov.Ked idem parkovat tak my prestane ist,znovu nastartujem a ide.Niekedy my ide trochu tazsie a vinechava pri toceni ale to malo kedy. Uz viac ako rok ju nemozem zohnat samozrejme za rozumnu cenu.Nema moznost niekto my ju zohnat?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím.

Koukám, že TRW snímač je stále aktuální téma. Pro mě naštěstí již vyřešené, proto bych chtěl touto cestou poděkovat Romanu V. za kontakt na prodejce čidla. :worthy Velice vstřícné jednání a cena o 1.000,- Kč nižší než ve škodovce. Jedná se o originální díl!!! Jsou to již nová čidla s koncovým označením "DX", která by měla být kvalitnější (mají hliníkový třmen pro upevnění, místo původního plastového).

Jinak do doby, než jsem ho sehnal jsem jezdil s odpojeným čidlem (horší chod převážně při stojícím autě, jakýsi nouzový režim) a to asi dva měsíce bez jakýchkoli problémů. Rozpojené konektory jsem zaslepil lep. páskou kvůli bordelu. Jinak konektory se rozpojují přímo na těle serva, které je za mlhovkou na straně řidiče. Konektory jsou tam dva, myslím že je to ten menší blíž k blatníku.

Čidlo jsem osobně rozebral velmi drastickým způsobem, takže mohu potvrdit, že je nerozebiratelné, tudíž neopravitelné (vysoušení nepomáhá).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ako ste niektori mohli zistit zo sekcie bazaru, mam problem s klepotom v riadeni.

Sice to nie je problem tykajuci sa elektriky, ale kedze uz je tu toto vyvesene tema tak reagujem tu.

Takze problem je asi nasledovny. Ked uchopim riadiacu tyc (oznacena zelenou sipkou v prilohe) a skusam s nou pohybovat v smere tych dvoch malych cervenych sipok, tak pocujem klepot v riadeni. Tento isty klepot sa prejavuje aj vtedy ak pri vypnutom motore skusam pohybovat volantom striedavo doprava a dolava.

- strana spolujazdca je OK.

- klepot ide z priestoru riadenia (nie od priestoru capu).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Osobně jsem to rozebíral nasilím. :disgust: Protože jinak to nejde. Tištěný spoj ze součástkami je v plastovém pouzdru zalitý v gumě. Něco podobného jsem viděl, když tady spadlo ruské letadlo s cigaretama. Elektronika uvnitř byla podobně řešená. Takže si myslím, že to opravit nelze, protože rozebrání = poškození. Chystám se do Tater, tak vám tam na Slovensko nějaká čidla vezmu! Tady jsou za babku! Chcete? :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Osobně jsem to rozebíral nasilím. :disgust: Protože jinak to nejde. Tištěný spoj ze součástkami je v plastovém pouzdru zalitý v gumě. Něco podobného jsem viděl, když tady spadlo ruské letadlo s cigaretama. Elektronika uvnitř byla podobně řešená. Takže si myslím, že to opravit nelze, protože rozebrání = poškození. Chystám se do Tater, tak vám tam na Slovensko nějaká čidla vezmu! Tady jsou za babku! Chcete? :D

Napis kedy ides,ake diely mas a za aku cenu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Osobně jsem to rozebíral nasilím.  :disgust: Protože jinak to nejde. Tištěný spoj ze součástkami je v plastovém pouzdru zalitý v gumě. Něco podobného jsem viděl, když tady spadlo ruské letadlo s cigaretama. Elektronika uvnitř byla podobně řešená. Takže si myslím, že to opravit nelze, protože rozebrání = poškození. Chystám se do Tater, tak vám tam na Slovensko nějaká čidla vezmu! Tady jsou za babku! Chcete? :D

Napis kedy ides,ake diely mas a za aku cenu.

A sakra.

Já žádné díly nemám. Jen vím, že se dá čidlo sehnal levněji než ve škodovce cca za 2000,- a nějaké drobné. Ale to se dá prý i na Slovesku jak jsem se dozvěděl.

Bylo to myšleno vtipem, takže se omlouvám, pokud to někdo pochopil jinak.

To na vysvětlenou!

Jirka

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

na fabii mi tazko isiel volant tak som kupil senzor uhlu riadenia TRW. vybral som senzor a na skusku som ho dal do truby na hodinu pri 45 stup. zatial som precistil kontakty na cerpadle, pretesnil a vylial servo olej ci tam neni voda. dal so nazad vysuseny senzor a fungovalo to. vcera nabehli 400km. ridenie ok. zvedavi som kolko to vydrzi. skusali ste to niekto poriadne vysusit???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...