Wittmann Vloženo 22. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2020 (editace) Ono je to po výměně řízení? A od té doby to dělá? V bloku hodnot se to projevuje jak? Editováno: 22. Červenec 2020, autor: Wittmann Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martuch Vloženo 23. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2020 No auto ke me prijelo s novym hrebenem. delaly se jine veci a me prislo divne ,mali ucinek posilovace. merene hodnoty jsou takove ze proud narusta pri otaceni, as treba 40 A navolno je kolem 2,2 A ale nevidi to otaceni volantu.Merene hodnoty skupina 2 pole 1 je porad 0,0 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 23. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2020 Při téhle konstelaci může být problém kdekoliv. Je to řízení vůbec kompatibilní s čerpadlem (Koyo vs. TRW)? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dejvic Vloženo 18. Březen 2021 Sdílet Vloženo 18. Březen 2021 V 8. 3. 2010 na 11:49, Smejky napsal: SÚNK => senzor úhlu natočení kol. Jest-li jsem správně pochopil, v servisu ti ho již jednou měnili a měl si na určitý čas klid. Pokud chceš vědět zda-li máš kaput posilovač, odpoj zmíněný senzor. Posilovač se ti přepne do nouzového režimu, bude konstantně posilovat cca na 40%, ale nebude ti přeposilovávat při 120 km/h a hlavně ustane kolísání napětí. Na přistrojovce ti samozřejmě bude svítit žlutý volant, ale nevěnuj tomu pozornost, hlavně, že si ověříš funkčnost posilovače. Jezdi s odpojeným senzorem třeba do léta a pak ho vyměň. Ostatně je toho tady napsáno mraky, při výměně ošetřit bezbarvým lakem (pokud to bude starý typ). Jest-li je tvůj vůz vyroben v letech 99-02, máš s největší pravděbodobností posilovač od subdodavatele TRW a tam jsou senzory celkem problémové, osobně jsem již měnil 3krát. Ve škodovce se tento problém svádí na ŘJ řízení, čili ti vymění servo, když to nepomůže mění ti kabelový svazek nad předním kolem u řidiče. Je na takové "šavli", vede od baterky k ŘJ. Jest-li máš motor 1.4 MPI vyhoď vzduchový filtr i s boxem, ve kterém je, odpoj autobaterku i s plastovou krabicí a mrkni se na kabelový svazek. Jest-li bude nabobtnalá nebo jinak poškozená izolace, může to být tím, ale ten ti v servisu měnili, to bude jistě slepá cesta. Přikládám pár fotek, ať odpojíš to, co odpojit chceš . Smejky Ahoj, prosím mohl by být stejný problém se senzorem, když mi Fabia při pomalém točení volantem funguje v pohodě, pokud vezmu za volant rychleji tak ztuhne a jde ztěžka. Co se týká blikání elektroinstalace to jsem si nějak nevšiml. Jinak kontrolka "volantu" svítí pořád. A velké rychlosti jsem bohužel neotestoval. Pokud jsem odpojil ten konektor dle tvého obrázku, tak je stav stejný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Smejky Vloženo 19. Březen 2021 Sdílet Vloženo 19. Březen 2021 Jejda, to už je let. Měl jsem servo značky TRW a ten senzor časem koupil nový a byl klid, ale jak jsem kdysi psal, zkontrolovat dostatek hydraulického oleje a popřípadě čidlo vyměnit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Smejky Vloženo 21. Březen 2021 Sdílet Vloženo 21. Březen 2021 (editace) V 18. 3. 2021 na 18:33, dejvic napsal: Ahoj, prosím mohl by být stejný problém se senzorem, když mi Fabia při pomalém točení volantem funguje v pohodě, pokud vezmu za volant rychleji tak ztuhne a jde ztěžka. Co se týká blikání elektroinstalace to jsem si nějak nevšiml. Jinak kontrolka "volantu" svítí pořád. A velké rychlosti jsem bohužel neotestoval. Pokud jsem odpojil ten konektor dle tvého obrázku, tak je stav stejný. Tak to je docela legrace, sel jsem si do Fabie 1.4 MPI , z kterou delší dobu nejezdím a světe div se, otočím kdykoliv tj. na místě, při jízdě a volant tuhne a klade odpor, který může být pro člověka věci nebezpečný. Když je volant v krajní poloze, ať již vlevo nebo vpravo, ozývá se od místa, kde jev umístěné servo, syčení, jako když čerpadlo běží naprázdno. Zkontroluji stav hydraulického oleje a uvidíme. Kontrolka posilovače nesvítí, VAG nic nehlásí. Uvidíme. Jak jsi DEJVIC dopadl ty? Díky za info. Popřípadě ostatní, setkal jste se někdo především s tím syčením? Díky. Opraveno: servo KOYO a přes gufero natekl olej do spodní části s elektronikou. Koupeno repasované za 3,5 táců a jedeme dál ;-) Editováno: 30. Březen 2021, autor: Smejky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
l3ricktop Vloženo 12. Duben 2021 Sdílet Vloženo 12. Duben 2021 (editace) Zdar boys, Máme doma Fábku 1.4 MPi 50KW, r.v. 2000 Asi tak dva roky zpátky začalo zlobit servo. Autem jezdí máma (dáma důchodového věku) takže problém bylo třeba okamžitě řešit. Na netu jsem našel kontakt na pána ze Zlína který serva repasuje. Poslal jsem mu error kódy z VCDS. Po výměně serva bylo nějaký čas vše ok, ale pak mamka začla hlásit že servo vypadává. Párkrát jsem tím jel a ikdyž auto stálo na místě tak servo "kňučelo" , během točení volantem kopalo do řízení (výpadky účinnosti). Na radu zdejších matadorů jsem vyměnil čidlo rejdu: 6Q1423291 a vše funguje jak má. Manžety řízení zatím suché, takže to vypadá že v nejbližší době bude snad chvíli klid :) Mám 2 otázky: > Nemohlo se to repasované servo nějak zku*vit tím že s tim máma jezdila bez funkčního čidla rejdu? Všiml jsem si že auto pořád dělá ty kňučivé zvuky při manévrování na místě. Zvenčí je to slyšet, ale dělal jsem dvě delší testovací jízdy a příjde mi že řízení funguje naprosto správně. > Světla stále poblikávají - Může to znamenat že je v prd*li kabelový svazek? Jak píšou někteří v tomto tématu, blikalim jim světla a osvětlení kabiny a tento problém byl prokazatelně spojen s činností serva, protože se pak psalo že po výměně čidla se to vyřešilo. Díky Editováno: 12. Duben 2021, autor: l3ricktop Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stahovani001@seznam.cz Vloženo 18. Duben 2021 Sdílet Vloženo 18. Duben 2021 (editace) Ahoj mám dotaz, přestal fungovat posilovač řízení, když se rozjedu kontrolka serva se rozsvítí, když zastavím tak zhasne a když se jen trochu pohnu tak se zase rozsvítí a pořád dokola. Jen bych chtěl vědět jestli to může být samotným servem nebo spíš nějakým snímačem. Ještě mě napadlo, včera jsem sice nastartoval, jel jsem krátkou trasu, ale dnes už nastartovat nešlo, baterie vybitá, auto před tím dlouho stálo, tak jestli to má nebo nemá nějaký vliv na servo když je baterie slabá? Editováno: 18. Duben 2021, autor: stahovani001@seznam.cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
atlan Vloženo 18. Duben 2021 Sdílet Vloženo 18. Duben 2021 Ma pri nizkom napati sa servo vypne, pozri chybove kody. Tym za zacina. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Saiba Vloženo 20. Červenec 2021 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2021 Zdravím, mám 2 Fabie a nefunguje servo řízení po výměně servo čerpadla najeto 50 km a opět nejde posilovač řízení, neví někdo co stim dál? Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
filllli Vloženo 21. Červenec 2021 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2021 Spousta možností... Pojistka, snímač polohy atd.... U mojí fabie jsem vyměnil čerpadlo i snímač, všechno fungovalo, přijel jsem z dílny 20km domů a při parkování vypadlo servo, ABS, ASR a myslím že i kontrolka airbagu začala svítit, nakonec se přišlo na alternátor který dobíjel jenom 10,5V, po repasu altíku všechno v pohodě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Saiba Vloženo 22. Červenec 2021 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2021 (editace) V 18. 4. 2021 na 9:35, atlan napsal: Tak jsem prolezl kabeláž pak změřil altik a vše v pořádku. Teď jsem stim přijel a vypadlo abs, epc, airbag znovu měřím altik a dobyji 13,26 tak ho zkusím asi z repasovat. Editováno: 22. Červenec 2021, autor: Saiba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MP2 Vloženo 27. Červenec 2021 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2021 (editace) Zdravím, výpadky posilovače řízení se tu řeší-řešily často. V mém případě posilovač řízení vypadl dvakrát minulý rok, po pár hodinách odstávky zase začal fungovat. Teď se dvakrát vypnul, když se s autem učila řídit žena, tedy pomalá jízda na jedničku/dvojku, hodně kroutění volantem, asi po 40 minutách. Na diagnostice (pravda, minulý rok) mi v autorizáku i v neautorizáku odděleně řekli, že to všechno vypadá v pohodě, že tam není uložená žádná chyba a že to funguje (což byla pravda, většinou se učíme v noci na parkovišti, kdy po ruce není žádný otevřenýservis s diagnostikou). Včera se mi podařilo natočit video se zvukem, jaký posilovač dělal, když to vypadlo. Je to bez motoru, pokus o točení volantem na parkovišti. Tušíte, co ten zvuk znamená? Díky EDIT: Kdyby někdo hledal nebo řešil, je to servo KOYO a odešlo přímo to servo. Vyřešeno výměnou za repas. VID20210726235905 (2).mp4 Editováno: 28. Září 2021, autor: MP2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aufa Vloženo 10. Srpen 2021 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2021 Ahoj, na Fabii 1,2 rok 2006 mi přestalo fungovat servo... Občas funguje a občas ne. Vždy se rozsvítí kontrolka volantu a volant jde okamžitě ztuha. Pokud servo funguje, tak nesvítí kontrolka a na diagnostice jsem bez chyb, pokud kontrolka svítí, tak servo nefunguje a diagnostika se k servu nemůže připojit. Co jsem tady přečetl, tak to budou buď kabely nebo celé čerpadlo. Napadá vás ještě něco? Pro úplnost, čerpadlo mám Koyo. Díky za odpovědi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mpatrikm Vloženo 10. Srpen 2021 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2021 Poistku mas prepalenu no kedze je na pruznom plaste na baterke sem tam sa spoji.Je 100A osmickova poista. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aufa Vloženo 11. Srpen 2021 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2021 Tak opravdu to byla pojistka... Já blbec jsem si řekl, že přepálená nebude, když to občas funguje. Každopádně díky moc! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bandy Vloženo 24. Září 2021 Sdílet Vloženo 24. Září 2021 Ahojte, určite sa tu už popísalo o serve dosť ale idem si k vám po radu od skúsenejších. Môj problém spočíva v tom, že mi znovu posilovač nefunguje a na palubovke svieti kontrolka volantu. Stalo sa mi to už aj minulý rok. Servo asi dva dni nefungovalo, následne z ničoho nič nabehlo a viac ako 8 mesiacov fungovalo. Chcem preto vyselektovať chybu aby sa zbytočne nemenilo celé čerpadlo ak by bola chyba niekde inde. Jedná sa o servočerpadlo značky KOYO. Takže k príznakom: Keď svieti kontrolka na palubovke (servo nefunguje) , s RJ serva sa neviem spojiť ani diagnostikou. Keď fungovalo servo tak na diagnostike chyba nebola. Premeral som aj dva silové káble vedúce k čerpadlu tam je pri vypnutom motore 12V a po naštartovaní 14V - takže to je ok a tým pádom aj poistka v motorovom priestore a taktiež dobíjanie alternátorom. Káble vyzerali byť nepoškodené a konektory nezatečené. K zvyšným káblom by som potreboval nejakú radu ako ich premerať ak je to možné. Viem že ešte jeden kábel ide cez poistku v kabíne takže ten skúsim taktiež ešte premerať.. ale dá sa nejakým spôsobom zmerať (otestovať) aj snímač natočenia volantu ? Ák áno ako? Za všetky rady a postrehy vám budem vďačný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 27. Září 2021 Sdílet Vloženo 27. Září 2021 Dá se otestovat v bloku hodnot. Tohle ale snímačem nebude. Pokud se servem nedá spojit, měl by o tom být záznam v jiných jednotkách v autě - Ty totiž pak hlásí chybu o nefunkčnosti. Pokud servo neví, že nefungovalo (samo neeviduje záznam o poruše), tak bych tipoval právě na něj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 27. Září 2021 Sdílet Vloženo 27. Září 2021 Tohle jsem taky hodně dávno řešil servo KOYO byla vadná elektronická deska. Zoxidovaná. Pomohla výměna celého serva. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Polo9n Vloženo 3. Únor 2022 Sdílet Vloženo 3. Únor 2022 Zdravim. Rad by som sa poradil ohľadom problému, ktorý vznikol po výmene riadenia Koyo na VW Polo 2004. Staré riadenie začalo tiecť, takze sa vymenilo za nové repasované. Avšak problém nastáva, že posilňovač funguje iba 20 kilometrov, potom nasleduje kontrolka na budíkoch a posilňovač je v núdzovom režime. Vo vcds som pozeral hodnotu Steering Aid Sensor Angular Velocity a hodnota je stále -0.0°/s bez ohľadu na to či točím volantom alebo nie. Skúšal som meniť senzor ktorý ide do riadenia, objednal som ďalšie 3 kusy, avšak žiadna zmena. Keď skúsim prejsť magnetom po senzore tak sa hodnota mení. Magneticky pásik v riadení tiež vyzerá v poriadku. Nestretol sa niekto s týmto problémom? Ďakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VoRTeXo Vloženo 31. Březen 2022 Sdílet Vloženo 31. Březen 2022 Dobrý deň nevie niekto ake servo ide do Škoda Fabia 1 1.4 16v 55kw AUA 2001 ? Na svojom nemám nálepku že aké ma OE v gafa auto mi povedali že podľa vin sú tam OE čísla 6Q0 423 155 AE a 6R0 423 156, vraj tam ide: https://www.autodielygafa.sk/autodiely/skoda/fabia-i-6y2/14-16v/servo-cerpadlo-a-riadenie/hydraulicke-cerpadlo-pre-riadenie/15107/1171658, ja som prvé chcel objednať: https://www.autodielygafa.sk/autodiely/skoda/fabia-i-6y2/14-16v/servo-cerpadlo-a-riadenie/hydraulicke-cerpadlo-pre-riadenie/15107/1171664. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavska Vloženo 1. Duben 2022 Sdílet Vloženo 1. Duben 2022 Dej jsem VIN aby ti někdo mohl poradit. Jinak nálepka na čerpadle určitě bude, bude za mlhovkou schovaná Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VoRTeXo Vloženo 1. Duben 2022 Sdílet Vloženo 1. Duben 2022 (editace) Na serve spredu pod kontaktmi nieje je tam len čiarový kód a zozadu tiež nieje. Editováno: 30. Květen 2022, autor: VoRTeXo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavska Vloženo 1. Duben 2022 Sdílet Vloženo 1. Duben 2022 Etka mi napsala trw nebo koyo, musí být fyzická kontrola. Jak jsi posílal ty odkazy tak to levnější ti tam nesedí čísla dílu ale u toho https://www.autodielygafa.sk/autodiely/skoda/fabia-i-6y2/14-16v/servo-cerpadlo-a-riadenie/hydraulicke-cerpadlo-pre-riadenie/15107/1171658 už sedí tvoje kody Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VoRTeXo Vloženo 1. Duben 2022 Sdílet Vloženo 1. Duben 2022 Mám tam TRW ibaže tie OE kody mi poslali z GafaAuto že podľa VIN by to mali byť oni, ale nevedia na isto či to su oni... Vraj mám ísť so servom do škody aby mi zistili presné OE číslo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.