Přejít na obsah

Servisni intervaly


BENY

Doporučené příspěvky

potreboval bych zjistit jeke jsou u OCTAVIE II 1.9 tdi 77kw servisni intervaly-doba-km. jde mi o olej,filtr vzduch,filtr nafta pokud tam nejaky je presne jeste nevim jak je to tam resene, rozvody.dotahli jsme ji z holanska a serviska tam neni.mohl by mi to sem prosim vas nekdo opsat z ceske servisky.poppripade zda maji jeste nejake jine veci kolem motoru predepsanou km vymenu. dikec.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

potreboval bych zjistit jeke jsou u OCTAVIE II 1.9 tdi 77kw servisni intervaly-doba-km. jde mi o olej,filtr vzduch,filtr nafta pokud tam nejaky je presne jeste nevim jak je to tam resene, rozvody.dotahli jsme ji z holanska a serviska tam neni.mohl by mi to sem prosim vas nekdo opsat z ceske servisky.poppripade zda maji jeste nejake jine veci kolem motoru predepsanou km vymenu. dikec.

Myslím, že když koukneš na www.skoda-auto.cz najdeš tam co hledáš, i ten návod se tam dá stáhnout..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

potreboval bych zjistit jeke jsou u OCTAVIE II 1.9 tdi 77kw servisni intervaly-doba-km. jde mi o olej,filtr vzduch,filtr nafta pokud tam nejaky je presne jeste nevim jak je to tam resene, rozvody.dotahli jsme ji z holanska a serviska tam neni.mohl by mi to sem prosim vas nekdo opsat z ceske servisky.poppripade zda maji jeste nejake jine veci kolem motoru predepsanou km vymenu. dikec.

Myslím, že když koukneš na www.skoda-auto.cz najdeš tam co hledáš, i ten návod se tam dá stáhnout..

A taky je dobrá od Grady kniha "Automobily Škoda Octavia II" tam najdeš hodně věcí hlavně když asi nebudeš mít originál návod k autu tak se tam dost dozvíš

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

potreboval bych zjistit jeke jsou u OCTAVIE II 1.9 tdi 77kw servisni intervaly-doba-km. jde mi o olej,filtr vzduch,filtr nafta pokud tam nejaky je presne jeste nevim jak je to tam resene, rozvody.dotahli jsme ji z holanska a serviska tam neni.mohl by mi to sem prosim vas nekdo opsat z ceske servisky.poppripade zda maji jeste nejake jine veci kolem motoru predepsanou km vymenu. dikec.

Dotáhli ? Na laně ? :-)

Jestli se nepletu a mám tam prodloužený interval tak :

- pylový filtr v kabině každých 30 000 km

- olej + filtr co 30 000 km resp. podle ikazatele servisních intervalů

- palivový co 90 000 km pokud jezdí na naftu dle příslušné normy, jinak co 60 000 km ( podle mě i ten interval 60 000 km je tak tak )

- vzduchový filtr co 90 000 km ( osobně mi to přijde taky hrozně moc a osobně jsem ho teď měnil při 60 000 km )

- rozvody co 120 000 km

- co 2 roky brzdovka atd atd.

Snad jsem na nic podstatného nezapoměl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

potreboval bych zjistit jeke jsou u OCTAVIE II 1.9 tdi 77kw servisni intervaly-doba-km. jde mi o olej,filtr vzduch,filtr nafta pokud tam nejaky je presne jeste nevim jak je to tam resene, rozvody.dotahli jsme ji z holanska a serviska tam neni.mohl by mi to sem prosim vas nekdo opsat z ceske servisky.poppripade zda maji jeste nejake jine veci kolem motoru predepsanou km vymenu. dikec.

Dotáhli ? Na laně ? :-)

Jestli se nepletu a mám tam prodloužený interval tak :

- pylový filtr v kabině každých 30 000 km

- olej + filtr co 30 000 km resp. podle ikazatele servisních intervalů

- palivový co 90 000 km pokud jezdí na naftu dle příslušné normy, jinak co 60 000 km ( podle mě i ten interval 60 000 km je tak tak )

- vzduchový filtr co 90 000 km ( osobně mi to přijde taky hrozně moc a osobně jsem ho teď měnil při 60 000 km )

- rozvody co 120 000 km

- co 2 roky brzdovka atd atd.

Snad jsem na nic podstatného nezapoměl.

Předpisy výbobce jsou jasný, ale podle mýho názoru je v našich prašných podmínkách maximum pro vzduchovej filtr tak těch 30 000 km. Jinak zejtra jedu na prohlídku po 30 000 km tak jsem zvědav kolik zaplatím

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže servis po 30 000 km jsem absolvoval právě dnes, cena 5700 Kč.

a ze TDI su lacne na servis, po 30tkm servis na HTP 2200Sk (aj s niecim navyse)

Taky ber v potaz jiný hodinový sazby za F a O... a určitě si servis "zarobil" na oleji...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže servis po 30 000 km jsem absolvoval právě dnes, cena 5700 Kč.

a ze TDI su lacne na servis, po 30tkm servis na HTP 2200Sk (aj s niecim navyse)

Taky ber v potaz jiný hodinový sazby za F a O... a určitě si servis "zarobil" na oleji...

Inak HTP ma servis po 30 tis km alebo po 15 tisk km? Ak po 15 tak by si mal ratat cca 2x2200.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...

Zdravím, chtěl bych se zeptat na jednu věc. Mám OII 1,9TDI PP 77KW 1/2008, Dneska jsem byl ve škodováckým servisu s tím, že ,když mám najeto zatím 500km, tak bych chtěl přestavit servisní interval z 15tis. na 30tis., protože jezdím cca 100km denně a to 95km po dálnici,takže motor není v takový zátěži jako při popojíždění ve městě. technik se mnou souhlasil, a když jsem si pro auto odpoledne přijel, tak mi sdělil, že u označení QG0, to prý asi nejde, že to zkoušeli a nedařilo se jim to. Moje otázka zní jestli je možný, že to změnit nejde, nebo to jenom nejde jim.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podle mě to jde u každého auta, nebo minimálně nevím o žádném důvodu proč by to nešlo.

Asi klasická nechopnost konkrétního servisu.

Zkus to jinde.

EDIT: Teď ale přemýšlím, že ty to chceš prodloužit a to je něco jiného než obráceně, ale když ti tam nalejou longlife olej....

Editováno: , autor: j0ska
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nezkoušel jsem to ,ale musí to jít změnou kodováni.Nicméně bych 30tkm interval nechtěl, všem to měním na 15tkm.

Taky si myslím, že 15tis. je až až.

V zázračné oleje nějak nemám důvěru.

IMHO je lepší když se sračky vypustí častěji lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

btw: ked som auto preberal ja (1.9tdi), tak mi povedali, ze do servisu mam ist az ked si to auto vypyta samo. na moju otazku, ci to bude 15tkm alebo 30tkm odpoved bola, ze si to kontroluje elektronika sama (na zaklade teplych/studenych startov atd). je to pravda, ci si to radsej mam striehnut sam?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejde o žádné zázračné oleje z prodeje od Horsta fuchse..jsou to LongLive oleje, které plní, co mají, a výrobce garantuje jejich životnost..a také životnost motoru při jejich používání. Už se to řešilo jinde, ale pro jistotu.

Při pevném intervalu jezdíš na výměnu po 15000 km nebo max po 1 roce. U proměnlivého intervalu máš k dispozici cca 30000 km a max 2 roky, háček je v tom, že zde máš v autě navíc čidlo kvality oleje, které vyhodnocuje kdoví, co všechno..každopádně na něm je závisle, kolik ti zbývá do výměny a kolik ti tak bude ukazovat i PP. Když budeš chtít překódovat proměnlivý na pevný, jde to, protože nic nepřidáváš a to čidlo je tam bez užitku..ale ničemu nevadí.

Naopak z pevného na proměnlivý nejde, protože to čidlo tam těžko kódovaním přidáš-neměl bys čím vyhodnocovat právě kvalitu oleje.

To Joska: Docela mně baví takové ty všeobecné kecy na téma klasické neschopnosti servisu, aniž bys tušil, o čem píšeš. Nechci se servisů zastávat, kolikrát jich mám také plné zuby, ale v tomhle případě jsi trochu mimo. Navíc pokud máš pocit, že sra.ky z motoru se mají dostat co nejdříve, tak zkus předepsaný motorový olej a budeš mít klid

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Joska: Docela mně baví takové ty všeobecné kecy na téma klasické neschopnosti servisu, aniž bys tušil, o čem píšeš. Nechci se servisů zastávat, kolikrát jich mám také plné zuby, ale v tomhle případě jsi trochu mimo. Navíc pokud máš pocit, že sra.ky z motoru se mají dostat co nejdříve, tak zkus předepsaný motorový olej a budeš mít klid

O tom čidlu, které vyhodnocuje "kvalitu" oleje jsem nevěděl, přiznávám.

Původně jsem si neuvědomil, že otázka byla na prodloužení intervalu. Většinou to lidi chtějí opačně. (a to jde)

Předepsaný olej používám. Jiný bych si tam nalít nedovolil.

Častější výměna nicméně rozhodně neuškodí, ale ne LongLife oleje, pže je dražší, takže v tom případě je to nesmysl.

O některých servisech si myslím své, ale nemá cenu to tady řešit.

Editováno: , autor: j0ska
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pravda je někde jinde, divím se že to v servisu neví. U auta které má z výroby nastaven servisní interval QG0 se jedná o auto které je vyrobeno pouze pro pevný interval po patnácti tisíci km, což znamená že zde nejsou čidla nutná pro prodloužený interval. U auta která má z výroby nastaven interval QG2 se jedná o auto, které je vyrobeno pro prodloužený interval, který však NENÍ aktivován. Kdo nevěří, ať se podívá na dekodér, třeba v ETCE.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Divim se že vůbec ještě dělaj auta na kratdob.interval po 15.tis.km............já mám všechny moje auta normál.na 30tis.km a to jsem měl všechny roky výroby u OII (od 2005 až nyní po 2008)=všechny po 30.000km/2roky

U Passatů jsem měl dokonce po 50.000km a naprosto v pohodě...životnost motoru to absolutně neovliňilo(a to jsem měl na všech Passatech najeto hodně nad 300.000km)......brácha měl tehdá taky u OI 1.9TDI-66kw ten samej interval po 50.000km...koupil to auto z firmy kde se s tim nikdo určitě nemazlil(mělo něco přes 130.000km)+on s tim najel dalších min.80.000km a naprosto v pohodě.

Neni to tak dlouho co jsem četl v nějakem motor.časopise článek jak VW už testuje intrevaly výměny olejů dokonce už po 90.000km!!!!jen že se po 30.000km vymění olej.filtr a jezdí se dál....pochopitelně se jednalo o nějaký nový speciální olej........Tak k tomuhle bych asi důvěru neměl a přešel na kratší interval,ale z vlastní zkušenosti můžu říct že u seriov.motorů(bez chipů a jiných úprav) je interval po 30.000km naprosto v klidu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pravda je někde jinde, divím se že to v servisu neví. U auta které má z výroby nastaven servisní interval QG0 se jedná o auto které je vyrobeno pouze pro pevný interval po patnácti tisíci km, což znamená že zde nejsou čidla nutná pro prodloužený interval. U auta která má z výroby nastaven interval QG2 se jedná o auto, které je vyrobeno pro prodloužený interval, který však NENÍ aktivován. Kdo nevěří, ať se podívá na dekodér, třeba v ETCE.

Je to tak.

QG0 = Bez prodlouženého servisního intervalu

QG1 = Prodloužený servisní interval

QG2 = Prodl. servisní interval deaktivován

viz. Igorův dekodér pro ty co nemají ETKU

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...