Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ahaaa, takže opět ekologie, mám ten stejnej jev. Kurňa tak machři ze Škodovky ze mě dělají ekologistu, abych po ránu neuprdl pár CO navíc, ale hlavně, že Mittal, Biocel a spol. nám tady v Ostravě smrdí a ho... s tím někdo něco zmůže, no to je paráda. No abych v tom autě při JEHO ranní probouzení neusnul pro změnu já :aggressive:

Vloženo

A jako obvykle, ŠA se vůbec neobtěžuje s nějakou informací svým zákazníkům - aby například na tuto funkci PŘEDEM upozornila aspoň v návodu k vozu - aby se nový majitel, zvyklý na úplně jiné chování jiných vozů minimálně zbytečně nevyděsil a nehledal v tom nějakou fatální závadu. Kdyby řekli na rovinu - "...hele, blbej Franto uživateli, Eurosajúz nám kvůli udobření zelenorudý ekokomoušský diktatury nařídil, že studenej motor nesmí jít vytočit a tak jsme prostě naprogramovali tomu motoru do softu v řídicí škatulce omezení, že dokud se neohřeje aspoň na 40 stupňů, bude línej jak vandrák v červenci...", určitě by "ztratili tvář"...

Vloženo

Tak v tomto případě bych strašně rád viděl svíce - byls u té opravy? Je na Pikaču, že spousta servisů nepustí člověka na dílnu - ale kdyby na té první "opravě" vyndali svíce, určitě by si na té jedné (příslušné k podezřelému válci) museli něčeho všimnout...

Vloženo

mne to zatiaľ ide dobre aj v studenom počasí. Ani vlani pri silných mrazoch nebol problém. Dúfam že to tak aj ostane. U nás majú autorizované servisy dosť zlé meno takže narád by som ich navštívil.

Vloženo

Ano to je pravda, kdyby se vytahla svíčka tak by to bylo jasné. Chtěl jsem se na svíčky podívat ale jsou u 1.4 dost nepřístupné, musel bych rozdělat asi hodně věcí a na to si netroufnu.

Vloženo

Já si je kontroloval - sundáš plastový deklík s logem škoda 1.4, pod ním jsou cívky (odpojíš konektor a vystrčíš směrem k sobě) a pak už jenom klíč na svíčky.

Vloženo (editace)

Tak to jsme každý v jiné "díře", z toho co popisuješ jsi byl v sání, svíce jsou pod "příslušenstvím" blíž k chladiči!!

Ty jsi rozmonoval věci za hlavou (tam je sání) směrem k přednímu sklu, já jsem měl na mysli kryt na hlavě (ve stejné rovině jak se nalívá olej do motoru).

Editováno: , autor: Blacky
Vloženo

Ne, svíce "z boku" mají staré motory z původní produkce Škoda (tedy šáde, favorit, felda až po 1,3 a 1,4MPi - a to ještě "zepředu" ze směru od chladiče - vedou k nim kabely, u MPi provedení je na ně nastrčená a přišroubovaná zapalovací "lišta"), "folksvágňácké" motory mají svíce kolmo seshora pod plastovým krytem jak píše Petrisa. S tím okouknutím svíček jsem ale měl na mysli servis - protože stav svíček je jednou z nejzákladnějších a přitom nejjednodušších a nejlacinějších diagnostických metod, které na světě jsou. Bohužel, dnešní "opravny" se spoléhají na elektroniku (diagnostika VAG/VAS) a "špinavou" práci stále víc flákají...

Vloženo

Escrito, jak jsi sundaval spodek vzduchoveho filtru? To je jenom nasazený, nebo jsou tam šroubky? Chtěl jsem to omrknout, ale jemně to dolů nešlo, tak jsem toho nechal.

Vloženo (editace)

Nahoře je kryt se šrouby a ten spodek je tam už jen nasazený na asi 6 gumách a šlo to celkem lehce vytrhnout ven. Dělal jsem to v domění že jsou tam svíčky :p

Editováno: , autor: Escrito
Vloženo

U motoru 1,4 16V 63kW stačí uškubnout hadičku odsávání par z prostoru rozvodů, pod hranou čelního skla směrem k pravému blatníku vysmeknout z "U" úchytu na zadní straně air-boxu další gumovou hadici (myslím že patří k vedení benzínových par do nádobky s aktivním uhlím), vpředu vycvaknout nasávací hadici z plastového nátrubku na mřížce před chladičem. No a pak se vezme ze stran a zespoda za air-box a zatáhne se jako když "tahal dědek řepu" směrem nahoru - air-box drží jen na 3 "kuličkách" nastrčených do gumových lůžek zvrchu na motoru a na přírubě kolem hrdla škrticí klapky. Všecko se dá oddělat i nasadit z5 holýma rukama, žádnýho vercajku netřeba.

Vloženo

Zdravím pánové, chtěl bych se zeptat jaké svíčky do tohoto motoru. Mám tam bosch typ FR7HE02 a zjistil jsem, že do tohoto motoru mohou být i NGK ZFR6T-11G. V autorizovaném servisu mi nabídli přímo ty NGK, když autorizovaný servis říká, že ano, tak asi ano..., ale přesto se raději ptám, jestli někdo nemá zkušenost se záměnou těchto dvou typů. K výměně svíček jsem se rozhodl z důvodu mírných vibrací na volnoběh. VAG chyby nehlásí, ale otáčky kolísají v rozmezí 774-781 ot/min (dle vagu, na otáčkoměru toto nelze poznat) nevím jestli je to ok. Navíc u jedné lambda sondy skáčou hodnoty např- 5% do 3% (na volnoběh). Jak tady většinou zmiňujete, že vibrace jste měli kvůli špatným vstřikům, tak můj mechanik, říkal že svíčky jsou sice jeté, ale všechny byly stejný a žádná nebyla černá. Tak nevím včem by kromě těch svíček mohl spočívat problém. Motor má najeto 33tkm výměnu svíček píšou po 60tkm, ale 95% jízd byly časté studené starty, které se mohly na stavu svíček podepsat. Díky za odpověď

  • o 7 měsíců později...
Vloženo

ja má ten istý motor a som spokojný, samozrejme nie je to "trhač asfaltu" ale na to o aké auto ide je celkom v pohode čo sa týka pružnosti, horšie to je keď je človek plne naložený ale to je normálka, čo by si čakal od 1,4/63kw? nabehané 42tis. km z toho 12tis km už na LPG

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Ja vás zdravím

Potrebujem poradiť čí je to vážne alebo si s toho nemám nič robiť. Motor naštartuje normálne že sa chveje to neriešim tiež myslím že je to normálne ako to tu bolo spomenuté. Len že po naštartovaní mi tam cuka asi tak vyše minuty( robilo to ale len chvilku a hned prestalo ze kym natlaci zas systém) myslím že to je ventil už som sa aj pýtal v Škode a že by to mohlo byt zdvihatko a ako náhle sa zahreje tak to prestane robí to len keď auto stoji cez noc a ráno naštartujem len že mi záruka skončila asi pred 3mesiacmi tak teraz mam dilemu čí to robiť alebo to nechať tak.

Ďakujem

  • o 3 týdny později...
Vloženo

neví někdo jakej je rozdíl v současný verzi motoru, která splňuje EU5? je to jenom v softu? a nedostal motor novej kryt? viděl sem nějakej jinej v konfigurátoru, nevim ale, jestli tam fotku s timhle šedivym krytem neměli vždycky...

Vloženo

Stejný kryt v tmavě šedé má tatík doma na autě z podzimu 2009. Vzhledem k tomu, že už tehdy začala Škoda dávat inovované HTP splňující EU5, je docela možné, že u 1.4 EU5 nenaběhla skokově s faceliftem. Ale jestli byl motor upravený dřív nebo naběhl s faceliftem, jestli jsou změny i v hw nebo je technicky totožný a jenom přiškrcený, toť otázka.

  • o 5 měsíců později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...