Únor 22, 201510 r patrně mam taky polaka, mam auto na servise tak se nemužu podivat, mam 09/2011, najeto 89000km a pohoda, sem tam se zatřepe, ale neřeším to..
Únor 22, 201510 r Me se zatrepalo 2x po startu, kdyz bylo uplne novy, ted uz ne, od zacatku davam Vervu 100 a planuji vyzkouset nanocasticovy olej od Millersu.
Únor 22, 201510 r Tak jsem zvědav co dostanu já, zatím ani nemám termín výroby. Jinak tento motor je jediný, kterému ještě u Škodovky tak nějak věřím, tak snad nezklame.
Únor 22, 201510 r Myslím, že je úplne jedno či budeš mať made in germany alebo made in poland, tie motory sú podľa nejakej rovnakej normy robene či už v nemecku alebo v polsku. Ak nemajú nové motory problémy z vybehaním teflonovej vrstvy na piestoch tak pri pravidelnej výmeny oleja je to nesmrtelný motor. Ja som dal vymeniť zdvyhatka a nakoniec to je ešte viac naprd ako to bolo, 2ks sú počúť extra pri volnobehu a pravdepodobne je ich naprd hneď od nova asi 6ks takže v najbližšej dobe ak nebudem potrebovať auto tak sa dajú znova nové zdvíhatka a tieto sa dajú reklamovať. (podľa toho čo mi napísali tak by mi mali preplatiť aj druhú výmenu)
Únor 22, 201510 r Nemyslím že vplyv miesta výroby je zanedbateľný ... Napríklad také SEATy , tam sú BXE motory bežne a o vyletenej ojnici ako na škodovke som nepočul , údajne je to motor z iného závodu kde sa to nestávalo , a takéhoto bolo viac , údajne aj tie maďarské 1,8čky bývali kazovejšie ako nemecké , neviem čo je na tom pravdy ale za zamyslenie to stojí... inak 100 ka benzín do toho motora je škoda , tankujem vždy len OMV , res. v Čr som bol nútený benzinu , vždy klasiku 95 a ok ... vzhľadom na kompresný pomer aj celkovo že ten motor vie ísť aj na 91 okt . je to zbytočné
Únor 22, 201510 r No mám 5let a 100tkm záruku takže uvidíme, ve výsledku je mi opravdu jedno odkud to bude. Otec má rok 07 najeto 115tkm a je to člověk co po 15tkm vymění olej a filtry a jinak se o auto nestará a zatím neměl ani jeden vážný problém.
Únor 22, 201510 r No nevím, moje 1.4 16 V BBZ byla německá a větší šmejd než toto, mám jen v 1.2 TSI.
Únor 22, 201510 r njn , AUB , BBZ 74kw , tam to bola totálna klasika , ko piesty , neskutočná spotreba oleja , problémy s EGR , navyše celkom lenivé auto a nezmyselne sprevodované , vtedy to bola frajerina , dnes už trochu výsmech dobe ...
Únor 22, 201510 r Výroba v Polsku je od nějaké varianty (kódu motoru) 1.4 16V, nebo od nějakého roku?
Únor 22, 201510 r Nu..já si myslím,že rozhoduje kam spíše auto jde....já mám 2011 poláka a známá má 2011 referenční auto Bolky a má němce. Tak,že by nebyl rozdíl v kvalitě,tomu nevěřím......
Únor 22, 201510 r takže doma máme dvoch poliakov jeden 202tkm a druhý 172tkm u mňa zatiaľ len tie zdvihatka naprd inak nič.
Únor 22, 201510 r měnit zdvihátka neni zrovna asi nic levného..mě osobně tento motor zklamal už od 500km,první rok každý měsíc v servisu..Měl jsem fabku 1)06 rv),se hatapkou 40kw 100tis,jen prav.servis pak jsem potřeboval větší auto(kombi).Jinak mě jí je teď líto.1,4 16v 63 kw ,23kw má na víc tak jen papírově... Po šumavských kopcích daleko živější hatapka o půlku pomalu slabší.Kdybych v tom nejezdil,tak nikomu to věřit nebudu...
Únor 22, 201510 r Mne teda prijde, za moje 1,4 je zivejsi nez HTP, libi se mi, ze se s ni da jezdit na 2 000 ot. na rovine a kdyz to vytocim, tahne to az k 5 000 ot. Cekal jsem, ze to bude zdechle v nizkych otackach a v pohode. Upraveno Únor 22, 201510 r od Pandora
Únor 22, 201510 r to je pravda asi ozaj natrafil na zlý kus pretože poznám asi tak 5-6 ludí čo majú tento motor a nemajú s ním žiadny problém, jeden ho má v roomstri a už tam má nalietané cez 400tkm a v pohode. Viezol som sa v HTP 44kw a to len po meste a do tých 80kmh to išlo v pohode. Ale 1.4ka ak sa vytoči tak je to žihadlo tiež. A ešte ak to je v kratkej fabii keď idem na sestrinej fabii tak je to cítiť že to má o cca 80kg menej. Popravde niekedy som normálne až prekvapený ako rýchlo niekoho obehnem (niekedy aj tri auta naraz) Upraveno Únor 22, 201510 r od marfan
Únor 22, 201510 r Jedine co me mrzi, ze jsem si nepriplatil za climatronic a parkovaci senzory, ale ty jdou dodelat, stejne jako asistent rozjezdu do kopce (diky ferdovi25). Jeste me stve zvuk motoru s plechovymi koly. Upraveno Únor 22, 201510 r od Pandora
Únor 22, 201510 r Tak na 1.2TSI 77kw verziu nemôžem povedať zatiaľ krivé slovo tú čo máme doma má už 102tkm rv.2012 11mesiac. Inak výmena zdvihatok neni lacné ale záleží kto ti to spraví od toho sa aj odvíja cena, ja som kúpil 1ks zdvihatka za 5,75€ ale v auto kelly za to pýtajú tuším že 10€.
Únor 22, 201510 r Tak prý po 6/2011 už by měli být lepší.Je to asi od kusu s 1,4 i 1,2 tsi,někdo si stěžuje na htp...já teda byl naprosto spokojen
Únor 22, 201510 r měnit zdvihátka neni zrovna asi nic levného..mě osobně tento motor zklamal už od 500km,první rok každý měsíc v servisu..Měl jsem fabku 1)06 rv),se hatapkou 40kw 100tis,jen prav.servis pak jsem potřeboval větší auto(kombi).Jinak mě jí je teď líto.1,4 16v 63 kw ,23kw má na víc tak jen papírově... Po šumavských kopcích daleko živější hatapka o půlku pomalu slabší.Kdybych v tom nejezdil,tak nikomu to věřit nebudu... Taky jsem se s BXW motorem musel nejdřív naučit jezdit, jsa odchován stodvácou, formanem a dieselovýma oktávkama v práci. Je to proti nim i HTP naprosto jinej způsob jízdy, řadí se jinde, akcelerace je jinde, po odstavení pedálu motor brzdí jinak. V těch kotárech to platí dvojnásob, tam se musí BXW pořád točit, protože na rozdíl od všech zmíněnejch agregátů má PODČTVERCOVEJ tvar spalovacího prostoru (jestli víš co to znamená) a tudíž prostě musí pořád mít aspoň 2000rpm, aby se hejbal. Kdybys s ním odjezdil pár desítek tisíc km, zvyknul by sis a tohle už bys nenapsal. Navíc ta haťapice má lehčí zpřevodování včetně stálýho převodu, takže se o to rychlejc umí vytočit než 1,4. A pokud budeš namítat, že o tom nic nevím, protože mám roomstera a ty mluvíš o fábuli, tak tě ujišťuju, že kolega z roomsterclubu a zároveň člen tady fóra má HTP v roomu - a je to naprosto ta samá situace. O co on se dřív roztočí a vyakceleruje z místa, o to rychlejší jsem při zrychlování já jak rychlost překročí 80-90 km/h - do tý doby i s šestnáctiventilem mám celkem honičku abych mu stačil.
Únor 22, 201510 r Nezvyknul jsem si ani po 50tis.km jak píšeš.Ale jo HTP 100 km/h končí 1,4 začíná...každý motor má něco.
Únor 22, 201510 r ja som zistil v čom je sila 1.4ky keď som išiel na lyžovačku, na strechce lyže plný kufor 4ludia v aute za mňou išiel z fábiou HTP 51kw a len traja ludia v nej a keď som išiel do kopca na svah tak za mňou nestíhal s tým HTP som mu proste ušiel a v tomto je to dobre, ale z HTP neni problém sa tiež doviezť........sa smejem na tom keď niekto plače, že má HTP a niekto je zasa spokojný a prejde s nou celú EU. Ja by som nemal s tým problém aj keď na HTP by mi asi vadilo najviac sprevodovanie. Aj sprevodovanie 1.4ky na roomstri sa mi moc nepáči ale dá sa to ešte. fábík 2: a aké problémy si mal s motorom ?? zlé studené štarty, nepravidelnosť behu, kolísanie otáčok na voľnobehu, strielanie do výfuku ?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.