Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Jedine co me mrzi, ze jsem si nepriplatil za climatronic a parkovaci senzory, ale ty jdou dodelat, stejne jako asistent rozjezdu do kopce (diky ferdovi25). Jeste me stve zvuk motoru s plechovymi koly.

Co má společného zvuk motoru a plechové kola?

Vloženo

Nezvyknul jsem si ani po 50tis.km jak píšeš.Ale jo HTP 100 km/h končí 1,4 začíná...každý motor má něco.

Já si nezvykl taky, a už si asi nezvyknu. 

Vloženo

Tak do šumavských kopců to chce nějaký pořádný SUV pořád 4x4 ne? BMW X6, Subaru forester, apod... HTP je na kodrcaní po městě v kolonách.

Vloženo

ja som zistil v čom je sila 1.4ky keď som išiel na lyžovačku, na strechce lyže plný kufor 4ludia v aute za mňou išiel z fábiou HTP 51kw a len traja ludia v nej a keď som išiel do kopca na svah tak za mňou nestíhal s tým HTP som mu proste ušiel a v tomto je to dobre, ale z HTP neni problém sa tiež doviezť........sa smejem na tom keď niekto plače, že má HTP a niekto je zasa spokojný a prejde s nou celú EU. Ja by som nemal s tým problém aj keď na HTP by mi asi vadilo najviac sprevodovanie. Aj sprevodovanie 1.4ky na roomstri sa mi moc nepáči ale dá sa to ešte.

 

 

fábík 2: a aké problémy si mal s motorom ?? zlé studené štarty, nepravidelnosť behu, kolísanie otáčok na voľnobehu, strielanie do výfuku ?

špatné studené starty,starty třeba na 3x,lenost motoru,nepravidelný chod-několikrát přehraný soft,nové svíčky,nový vstřik,nový pal.filtr.Vždy diagniostika ok.Lenost taky reklamována...servis..no počkejte až si motor sedne 15-20tis...ono je už 50tis.samozřejmě po záruce.A co,než si zvyknout..

Vloženo

Tak tos opravdu měl smůlu na blbej kus.

Vynucenej druhej start za těch 5 let a zhruba 50tkm, co mám Drobka - myslím že bych spočítal na prstech, kolikrát jsem musel startovat na podruhý nebo dokonce na potřetí.

Lenivost motoru - po zvyknutí si na to, že se nadechuje až na 2200rpm s tím už nemám problém, motor je živej dost. Daleko víc mi vadí absence opravdu rychloběžnýho rychlostního stupně respektive příliš lehkej převod v rozvodovce.

Nepravidelnost chodu - občasný pocuknutí při běhu na volnoběh beru jako nutný zlo vyplývající z softwarový kolize dat - je to tady někde příslušně objasněno, cuknutí za jízdy = vynechání chodu pod zátěží jsem zažil za celou dobu snad 3x, víc ne.

Svíčky měním po 30 000 (originály "OEM" BOSCH, druhá sada taky BOSCH +51 ve 32 000km, třetí sada dtto nasazená při 61 000km), filtry po 20 000km nebo po 2 letech, brzdovku taky, olej po roce - ty prachy za ně do auta ještě vrazím. Vloni, když bylo autu necelejch 7 let, jsem nechal vyměnit i olej v převodovce a komplet chladicí náplň. 

A s provozem mám opravdu klid, že si za studena těsně po startu pocvakávaj hydroštely beru zas jako vlastnost, stačí ujet pár stovek metrů nebo nechat motor pobublat na místě a jak se ohřeje, všecko ztichne.

Fakt, já si nemůžu stěžovat - v mezích toho, že samozřejmě nutnost motor víc vytáčet vede k vyšší spotřebě, menšímu akustickýmu komfortu při jízdě atd.

Vloženo

chlape ale tento chod motora normálny nie je a treba to riešiť ,zmerať tlaky vo valcoch , tlak paliva , pozrieť sviečky a vstreky ... toto treba riešiť lebo je tam niečo dosť zle aby to šlo takto nekultúrne ,

Vloženo

nojo...nejhorší je,že to neni pravidelně,svíčky ok i dávané jiné...diagnostika ok,jedině nějaký vstřik,že by blbnul...Když to toto udělá,tak to chcípnu a znova start a už je to ok.A nebo cca po minutě se to samo ustálí... :kol-43: jo a benzín by měl být taky dobrý

Vloženo

a robí to od nova ?  to by chcelo voziť sa z diagnostikou čo to hlási keď to začne šklbať , pozerať výpadky zapalovania , prípadne na skúšku iné vstreky ... 

Vloženo (editace)

Jak vypadají svíčky po 30 tkm?

Lehce očouzený, určitě by fungovaly minimálně jednou tolik - měním je preventivně, protože se stárnutím porculánu se zvyšuje jeho mechanická "kazovost povrchu" bez ohledu na skutečnou provozní dobu. Starší svíčka je náchylnější ke vzniku povrchovejch prasklin v glazuře a tím i ke svodům vn náboje po povrchu izolátoru, i když má jen minimum "odmakáno" - něco podobnýho jako když guma pneumatiky taky stárne i když se na ní nejezdí. Prostě byly v autě už skoro 4 roky, tak šly ven.

 

2 fábík - Ten zvuk - TO JE DĚS! Dyť to chrochtá jak dehťák, takhle nejde moderní, elektronikou řízenej benzín !!! To i můj forman (dej mu Pámbu věčnej klid v tavicí peci) běžel rovnoměrnějc a víc potichu - a to měl rozvoďák vytahanej jak kšandy!!!!!

 

Proč jsi už dávno s tímhle videem nevlítnul na servis, ať s tím něco koukají udělat?

Editováno: , autor: Ekkar_z_Bastlírny
Vloženo

byl jsem ve více škodovkách i neautorizovaných servisech a vše nastaveno a chodí jak má....a když řekneš,že to dělá nepravidelně,tak jen pokrčí rameny....Tak prostě si po tom musím jít sám a zkoušet.Taky jsem tu četl na foru,že někdo měnil vstřiky 3x až se povedlo....

Vloženo

ty máš kód motoru BXW alebo ten CGGB ?? Je možné zameniť RJ z BXW na CGGB ?? Motory by mali by byť konštrukčne totožné. Mne to pripadá že tieto problémy v novších fabiach sú od vtedy čo je norma EU5.

 

 

Takto mi nerobil motor ani keď strielal do výfuku :D Mám video na youtube kde mi po cca 10sek behu motor zdochol ale druhý štart bol OK.

Vloženo

Ukazoval si toto video v autorizovanom servise? Toto naozaj nie je normálne a je to jednoznačne na reklamáciu. Nech tam nahrajú nový soft, nech sa s tým hrajú  v MB aj 30 dní, ale toto musia vyriešiť. Takýto prejav nemajú ani 40 ročné traktory Zetor.

Vloženo

soft je nejnovější co je.Video posláno i do MB.Napsali navštivte  nejbližší škoda servis.Mě nic říct nemůžou..To by si hráli..za 600kč na hodinu...už to tam bylo jednou týden..ale už auto neni teď v záruce.

Vloženo (editace)

možno by stálo sa spýtať nejakého človeka, ktorý rieši mapy v RJ čiže čiptunera, že čo môže spôsobovať toto trasenie, či je to kvôli tej EU5 alebo kvoli čomu pretože na EU4 čiže BXW motore som toto v takomto rozsahu nevidel, jedine že by boli posunuté rozvody.

Editováno: , autor: marfan
Vloženo

Dal jsem odkaz dalšímu motoráři - konstatuje, že u €uro5 to může dělat ohřívací režim katu, kdy ŘJ ubere předstih při volnoběhu až na 10-15° POZÁPALU, neboli směs hoří až daleko do svodů a ke katu. 

 

Fábík - co udělá motor když mu při takovýmhle koktání párkrát krátce na místě prohrábneš rošty aspoň na 2500rpm? Koktá jak traktor i po klesnutí toček dál, nebo se zklidní a běží normálně?

Vloženo

Tondo-myslíš jako přeskočený rozvody?Dělá to jen někdy..třeba týden ok,pak zas ...je to nepravidelné,ale spíše,když se ochladí.Jinak vše jde pak jak má.

A když přidám,tak je to ještě horší...nechat to,..samo se usadí,nebo vyp a nový start a pak už je to taky ok... :kol-26:

Já typuji nějaký vstřik..že prostě nějak někdy blbě sepne,nebo propouští když sepne čerpadlo-když se otevřou dveře.....?

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...