Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Hele, já bych stejně chtěl vidět komplet výpis chybových pamětí všech řídicích jednotek (ŘJ) tvýho auta. Umí ten tvůj diagnostickej přístroj číst vedle ŘJ motoru i ty ostatní? Někdy jsou tam chyby, které ovlivňují ŘJ motoru.

Jinak u lambdy BOSCH dopopručuju zkontrolovat kompatibilitu přímo na jejich webu https://www.bosch-automotive-catalog.com/cs/. Mě poslali jinou, ale když jsem jí chtěl vyměnit, tak byli solidní a vyměnili za tu správnou.

Vloženo

Umí jenom z ŘJ motoru. To mě ani nenapadlo. Dám vědět až budou po dovče v servisu, jestli se dozvím více. Jinak teď auto šlape jak hodinky :D ale tu zadní lambdu tak jako tak vyměním. 

  • o 3 týdny později...
Vloženo (editace)

Ahoj, servisák mi vše vymazal a čekáme až zase něco naskočí. Zatím ale jezdíme úplně bezproblémů a chyb :D   

spotřeba do 7 litrů, spíše okolo 6,5 

Editováno: , autor: NO.ID
Vloženo

Ok. No a co "všechno" vymazal? Dali ti výpis chyb ze všech jednotek? Já myslel, že už ti kontrolka MIL nesvítila a že sis chyby vymazal sám. A kolik to vymazání stálo?

Vloženo

měl jsem tam prý nějaké sporadické chyby. Taky jsem se divil protože mně diagnostika nic nenašla. Výpis žádný nemám, udělal mi to zadárčo a mám hned přijet jak se mi něco rozsvítí. 

MIL mi svítila naposledy když jsem tam dal tu novou lambdu, pak jsem dal starou to mi do toho kopce hodilo EPC a ESP - psal jsem tady na foru. Dal jsem tam teda zpět tu novou, že to půjde do servisu a od té doby pohoda.

Vloženo

Sporadická chyba může ledascos napovědět. Když sem měl karbonem přicpanou trubku vedoucí od EGR ventilu ke škrtící klapce, tak diagnostika hlásila sporadickou chybu, přičemž občas se i rozsvítila kontrolka MIL, která po několika startech, kdy se během jízdy chyba neprojevila, zase sama zhasla. Sporadickou chybu jsem měl i v případě selhávající lambdy.

To je sice servisák hodnej, že ti to smazal zadara, ale moc ti nepomohl, resp. ses nic kloudnýho nedozvěděl. Doporučuju vždy zapsat chyby bez ohledu na frekvenci výskytu a alespoň zběžně zkontrolovat postižené díly dle dílenské příručky. Pak je klidně smaž. Ale když je smažeš a nezapíšeš si je, tak příště nemáš tucha, jestli se stejná chyba náhodou nějak často neopakuje.

A co ten děravej vejfuk vlastně?

Vloženo (editace)

Zdravím,mám dotaz,odešla mi lambda sonda před katalyzátorem.dotaz je ,jestli si ji doma dokážu vyměnit sám,jestli musí auto na zvedák,když je to ta před katalyzátorem.Jde o motor 1,4 16v 74 kw AUB

Díky

Editováno: , autor: rokane
Vloženo

Jo to lze zvládnout na ulici. Potřebuješ sundat tepelný štít motoru (dva šrouby nahoře a jeden dole) a pak stranovým klíčem č. 22 povolit lambdu. Auto stačí přizvednout u LP kola, aby se zespoda líp povoloval plastový kryt pod motorem (pokud ho máš, cca 6 vrutů torx) a pak odpojit konektor lambdy a sestavit to v opačném pořadí. Při práci se můžeš zaseknout u více či méně zakyslejch šroubů apod. Mě se to podařilo cca za hodinu zmáknout. Nicméně před tím než jsem si lambdu objednal, tak jsem si to zkusil nanečisto demontovat. Pak už to bylo v pohodě.

  • o 1 rok později...
Vloženo

Dobrý den,
zkoušel jsem pročítat všechny příspěvky i jiných motorů a buď to byl jiný problém a nebo nakonec zůstalo bez odpovědi. Zkusl bych tedy můj problém připojit k tomuto zda někdo neporadí.
Vlastním Fabii 1.4 16V 55kw z roku 2004. Najeto má 82 000km. Stáváse , že když vyšlápnu spojku tak otáčky spadnou pod hranici volnoběhu a poté se opět odrazí nahoru. Občas se neodrazí a auto chcípne nebo tím, jak jsou v určité chvíli nízko tak se rozsvítí i posilovač řízení. Mám to vypozorované, že to dělá nepravidelně. I za tepla i za studena Byly měněny svíčky, palivový filtr, čistěná škrtící klapka(i nastavení) a auto bylo samozřejmě na diagnostice, ale ta neukázala žádnou chybu. Nesetkal se někdo se stejným problém nebo projevem této závady? Už jsem to měl ve 3 autoservisech a nikdo neví. Přikládám i video.
Děkuji mnohokrát za tipy. 
 

Vloženo

Jíá jsem se s tím setkal.

Stačilo šlápnout na spojku - bez zařazené rychlosti a motor zhasl.

Byl to vydřený axiál na klice.

Šlápneš na spojku, klikový hřídel se posune dopředu a opře se o axiální ložisko.

Když je to hodně - ten posun - začnou se příčit ojnice s písty ve válcích a zvýšené tření způsobí pokles otáček nebo zhasnutí motoru.

Vloženo

Diagnostika -měřené hodnoty-spojkový snímač - kontrola funkce

Ukostření motoru, alternátoru,baterie.....

Kabelový svazek- posilovač řízení

Pokud se rožne kontrolka řízení, tak tam musí být někde v logu chyba.

 

Vloženo
před 4 hodinami, antoncz napsal:

Dobrý den,
zkoušel jsem pročítat všechny příspěvky i jiných motorů a buď to byl jiný problém a nebo nakonec zůstalo bez odpovědi. Zkusl bych tedy můj problém připojit k tomuto zda někdo neporadí.
Vlastním Fabii 1.4 16V 55kw z roku 2004. Najeto má 82 000km. Stáváse , že když vyšlápnu spojku tak otáčky spadnou pod hranici volnoběhu a poté se opět odrazí nahoru. Občas se neodrazí a auto chcípne nebo tím, jak jsou v určité chvíli nízko tak se rozsvítí i posilovač řízení. Mám to vypozorované, že to dělá nepravidelně. I za tepla i za studena Byly měněny svíčky, palivový filtr, čistěná škrtící klapka(i nastavení) a auto bylo samozřejmě na diagnostice, ale ta neukázala žádnou chybu. Nesetkal se někdo se stejným problém nebo projevem této závady? Už jsem to měl ve 3 autoservisech a nikdo neví. Přikládám i video.
Děkuji mnohokrát za tipy. 
 

Můžeš zkusit štěstí v FCD servisu:

 

https://m.facebook.com/fcdservisy/about/?ref=page_internal&mt_nav=0

Vloženo

Chyba zřejmě v paměti závad bude. Mně kdysi chcípalo občas auto při příjezdu na parkoviště, tedy při dání neutrálu a dojezdu, poklesly otáčky. A pomohlo několikrát rozpojit a spojit konektor u snímače teploty a tlaku sání. On ten volnoběh není úplně stabilní (ot/min), kolísá s regulací polohy klapky, ale chcípat to nesmí.

Vloženo

Já myslím, že při nízkých otáčkách, třeba blízko k 500 se kontrolka posilovače může rozsvítit z důvodu špatného dobíjení. K tomu chcípnutí, měl jsem hlavně strach, kdyby mi to chcíplo při sjezdu z kopce na neutrál.. ale je fakt, že to chcíplo vždy až po tom, co jsem někde zastavil. 

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Ten posilovač byl právě myšleny tak že otáčky klesly až někde k těm 500. V paměti závad nic není. Svíčky jsem zkusil ještě jednou, také nic. Prostě po vyšlápnutí spojky klesnou pod volnoběh a pak se odrazí. Pokud jedu do kopce kde pak vyšlápnu spojku např odbočuji, tak auto i chcípne vcelku pokaždé. Všechny hodnoty jsou v normálu bylo to i v autorizovaném servisu a nevědí. Poradili zkusit ještě ty svíčky znova, ale nepomohlo. Motor jinak jede krásně, jde do otáček všechno jen to vyšlápnutí spojky. Což zrovna když se dojíždí na křižovatku nebo na kruháč, je skoro furt.

  • o 3 týdny později...
  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Nechci zakládat nové téma, tak se zeptám zde. Nakonec cukání se to týká...

 

Po nastartování motoru motor třese dost výrazně autem. Zároveň při řazení to nějak hodně cuká. 

 

Tipuji reakční vzpěru motoru. Můžete mi to potvrdit nebo vyvrátit?

  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...