abclab Vloženo 30. Červenec 2019 Vloženo 30. Červenec 2019 Hele, já bych stejně chtěl vidět komplet výpis chybových pamětí všech řídicích jednotek (ŘJ) tvýho auta. Umí ten tvůj diagnostickej přístroj číst vedle ŘJ motoru i ty ostatní? Někdy jsou tam chyby, které ovlivňují ŘJ motoru. Jinak u lambdy BOSCH dopopručuju zkontrolovat kompatibilitu přímo na jejich webu https://www.bosch-automotive-catalog.com/cs/. Mě poslali jinou, ale když jsem jí chtěl vyměnit, tak byli solidní a vyměnili za tu správnou. Citovat
NO.ID Vloženo 31. Červenec 2019 Vloženo 31. Červenec 2019 Umí jenom z ŘJ motoru. To mě ani nenapadlo. Dám vědět až budou po dovče v servisu, jestli se dozvím více. Jinak teď auto šlape jak hodinky :D ale tu zadní lambdu tak jako tak vyměním. Citovat
abclab Vloženo 20. Srpen 2019 Vloženo 20. Srpen 2019 Tak co auto? Jede v pohodě, nebo zase zlobí? Citovat
NO.ID Vloženo 21. Srpen 2019 Vloženo 21. Srpen 2019 (editace) Ahoj, servisák mi vše vymazal a čekáme až zase něco naskočí. Zatím ale jezdíme úplně bezproblémů a chyb :D spotřeba do 7 litrů, spíše okolo 6,5 Editováno: 21. Srpen 2019, autor: NO.ID Citovat
abclab Vloženo 21. Srpen 2019 Vloženo 21. Srpen 2019 Ok. No a co "všechno" vymazal? Dali ti výpis chyb ze všech jednotek? Já myslel, že už ti kontrolka MIL nesvítila a že sis chyby vymazal sám. A kolik to vymazání stálo? Citovat
NO.ID Vloženo 21. Srpen 2019 Vloženo 21. Srpen 2019 měl jsem tam prý nějaké sporadické chyby. Taky jsem se divil protože mně diagnostika nic nenašla. Výpis žádný nemám, udělal mi to zadárčo a mám hned přijet jak se mi něco rozsvítí. MIL mi svítila naposledy když jsem tam dal tu novou lambdu, pak jsem dal starou to mi do toho kopce hodilo EPC a ESP - psal jsem tady na foru. Dal jsem tam teda zpět tu novou, že to půjde do servisu a od té doby pohoda. Citovat
abclab Vloženo 22. Srpen 2019 Vloženo 22. Srpen 2019 Sporadická chyba může ledascos napovědět. Když sem měl karbonem přicpanou trubku vedoucí od EGR ventilu ke škrtící klapce, tak diagnostika hlásila sporadickou chybu, přičemž občas se i rozsvítila kontrolka MIL, která po několika startech, kdy se během jízdy chyba neprojevila, zase sama zhasla. Sporadickou chybu jsem měl i v případě selhávající lambdy. To je sice servisák hodnej, že ti to smazal zadara, ale moc ti nepomohl, resp. ses nic kloudnýho nedozvěděl. Doporučuju vždy zapsat chyby bez ohledu na frekvenci výskytu a alespoň zběžně zkontrolovat postižené díly dle dílenské příručky. Pak je klidně smaž. Ale když je smažeš a nezapíšeš si je, tak příště nemáš tucha, jestli se stejná chyba náhodou nějak často neopakuje. A co ten děravej vejfuk vlastně? Citovat
rokane Vloženo 23. Srpen 2019 Vloženo 23. Srpen 2019 (editace) Zdravím,mám dotaz,odešla mi lambda sonda před katalyzátorem.dotaz je ,jestli si ji doma dokážu vyměnit sám,jestli musí auto na zvedák,když je to ta před katalyzátorem.Jde o motor 1,4 16v 74 kw AUB Díky Editováno: 23. Srpen 2019, autor: rokane Citovat
abclab Vloženo 23. Srpen 2019 Vloženo 23. Srpen 2019 Jo to lze zvládnout na ulici. Potřebuješ sundat tepelný štít motoru (dva šrouby nahoře a jeden dole) a pak stranovým klíčem č. 22 povolit lambdu. Auto stačí přizvednout u LP kola, aby se zespoda líp povoloval plastový kryt pod motorem (pokud ho máš, cca 6 vrutů torx) a pak odpojit konektor lambdy a sestavit to v opačném pořadí. Při práci se můžeš zaseknout u více či méně zakyslejch šroubů apod. Mě se to podařilo cca za hodinu zmáknout. Nicméně před tím než jsem si lambdu objednal, tak jsem si to zkusil nanečisto demontovat. Pak už to bylo v pohodě. 1 Citovat
rokane Vloženo 24. Srpen 2019 Vloženo 24. Srpen 2019 abclab:díky za info,dnes jsem sondu vyměnil a nemusel jsem auto ani přizvednout.Překvapilo mne ,jak to šlo dobře. :) Citovat
antoncz Vloženo 5. Červen 2021 Vloženo 5. Červen 2021 Dobrý den, zkoušel jsem pročítat všechny příspěvky i jiných motorů a buď to byl jiný problém a nebo nakonec zůstalo bez odpovědi. Zkusl bych tedy můj problém připojit k tomuto zda někdo neporadí. Vlastním Fabii 1.4 16V 55kw z roku 2004. Najeto má 82 000km. Stáváse , že když vyšlápnu spojku tak otáčky spadnou pod hranici volnoběhu a poté se opět odrazí nahoru. Občas se neodrazí a auto chcípne nebo tím, jak jsou v určité chvíli nízko tak se rozsvítí i posilovač řízení. Mám to vypozorované, že to dělá nepravidelně. I za tepla i za studena Byly měněny svíčky, palivový filtr, čistěná škrtící klapka(i nastavení) a auto bylo samozřejmě na diagnostice, ale ta neukázala žádnou chybu. Nesetkal se někdo se stejným problém nebo projevem této závady? Už jsem to měl ve 3 autoservisech a nikdo neví. Přikládám i video. Děkuji mnohokrát za tipy. Vyšlápnutí spojky.mp4 Citovat
Tonda-B Vloženo 5. Červen 2021 Vloženo 5. Červen 2021 Jíá jsem se s tím setkal. Stačilo šlápnout na spojku - bez zařazené rychlosti a motor zhasl. Byl to vydřený axiál na klice. Šlápneš na spojku, klikový hřídel se posune dopředu a opře se o axiální ložisko. Když je to hodně - ten posun - začnou se příčit ojnice s písty ve válcích a zvýšené tření způsobí pokles otáček nebo zhasnutí motoru. Citovat
Alma Vloženo 5. Červen 2021 Vloženo 5. Červen 2021 Diagnostika -měřené hodnoty-spojkový snímač - kontrola funkce Ukostření motoru, alternátoru,baterie..... Kabelový svazek- posilovač řízení Pokud se rožne kontrolka řízení, tak tam musí být někde v logu chyba. Citovat
abclab Vloženo 5. Červen 2021 Vloženo 5. Červen 2021 před 4 hodinami, antoncz napsal: Dobrý den, zkoušel jsem pročítat všechny příspěvky i jiných motorů a buď to byl jiný problém a nebo nakonec zůstalo bez odpovědi. Zkusl bych tedy můj problém připojit k tomuto zda někdo neporadí. Vlastním Fabii 1.4 16V 55kw z roku 2004. Najeto má 82 000km. Stáváse , že když vyšlápnu spojku tak otáčky spadnou pod hranici volnoběhu a poté se opět odrazí nahoru. Občas se neodrazí a auto chcípne nebo tím, jak jsou v určité chvíli nízko tak se rozsvítí i posilovač řízení. Mám to vypozorované, že to dělá nepravidelně. I za tepla i za studena Byly měněny svíčky, palivový filtr, čistěná škrtící klapka(i nastavení) a auto bylo samozřejmě na diagnostice, ale ta neukázala žádnou chybu. Nesetkal se někdo se stejným problém nebo projevem této závady? Už jsem to měl ve 3 autoservisech a nikdo neví. Přikládám i video. Děkuji mnohokrát za tipy. Vyšlápnutí spojky.mp4 Můžeš zkusit štěstí v FCD servisu: https://m.facebook.com/fcdservisy/about/?ref=page_internal&mt_nav=0 Citovat
antoncz Vloženo 6. Červen 2021 Vloženo 6. Červen 2021 Děkuji za tipy budu tedy zkoušet. Pokud na to příjdu dám vědět co to bylo. Citovat
psurn Vloženo 6. Červen 2021 Vloženo 6. Červen 2021 Chyba zřejmě v paměti závad bude. Mně kdysi chcípalo občas auto při příjezdu na parkoviště, tedy při dání neutrálu a dojezdu, poklesly otáčky. A pomohlo několikrát rozpojit a spojit konektor u snímače teploty a tlaku sání. On ten volnoběh není úplně stabilní (ot/min), kolísá s regulací polohy klapky, ale chcípat to nesmí. Citovat
Alma Vloženo 6. Červen 2021 Vloženo 6. Červen 2021 Což o to, chcípnout to klidně může, ale pořád to nemá žádnou souvislost s kontrolkou od posilovačem řízení. Citovat
psurn Vloženo 6. Červen 2021 Vloženo 6. Červen 2021 Já myslím, že při nízkých otáčkách, třeba blízko k 500 se kontrolka posilovače může rozsvítit z důvodu špatného dobíjení. K tomu chcípnutí, měl jsem hlavně strach, kdyby mi to chcíplo při sjezdu z kopce na neutrál.. ale je fakt, že to chcíplo vždy až po tom, co jsem někde zastavil. Citovat
antoncz Vloženo 19. Červen 2021 Vloženo 19. Červen 2021 Ten posilovač byl právě myšleny tak že otáčky klesly až někde k těm 500. V paměti závad nic není. Svíčky jsem zkusil ještě jednou, také nic. Prostě po vyšlápnutí spojky klesnou pod volnoběh a pak se odrazí. Pokud jedu do kopce kde pak vyšlápnu spojku např odbočuji, tak auto i chcípne vcelku pokaždé. Všechny hodnoty jsou v normálu bylo to i v autorizovaném servisu a nevědí. Poradili zkusit ještě ty svíčky znova, ale nepomohlo. Motor jinak jede krásně, jde do otáček všechno jen to vyšlápnutí spojky. Což zrovna když se dojíždí na křižovatku nebo na kruháč, je skoro furt. Citovat
atlan Vloženo 19. Červen 2021 Vloženo 19. Červen 2021 Ten spojkovy spinac funguje spolahlivo? Citovat
psurn Vloženo 19. Červen 2021 Vloženo 19. Červen 2021 Když vyšlápneš spojku tak musíš taky ubrat plyn. A při stání na místě na neutrál, to volnoběh vůbec nekolísá? Citovat
antoncz Vloženo 8. Červenec 2021 Vloženo 8. Červenec 2021 Na místě otáčky nekolísají. Opravdu jen, jak je na videu když při jízdě vyšlápneš spojku. Citovat
guam Vloženo 16. Září 2021 Vloženo 16. Září 2021 Nechci zakládat nové téma, tak se zeptám zde. Nakonec cukání se to týká... Po nastartování motoru motor třese dost výrazně autem. Zároveň při řazení to nějak hodně cuká. Tipuji reakční vzpěru motoru. Můžete mi to potvrdit nebo vyvrátit? Citovat
Tonda-B Vloženo 25. Září 2021 Vloženo 25. Září 2021 Vyvracet to nebudeme, protože možné to samozřejmě je. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.