Přejít na obsah

Octavia III


gigi

Doporučené příspěvky

Podle mě bude Honza z marketingu :) vyjadřování tomu odpovídá. Nemyslím to ve zlém, každý něco dělá. Takže marketingově jsi vysvětlil, že je vše správně a pokud náhodou ne, je třeba najít jiný pohled na věc, aby to správně bylo.

Jelikož mě aktuálně čeká nákup nového služebáku a velmi pravděpodobně to bude O3, to téma mě zajímá a na to konto jsem si to auto projel. Je mi fuk co si myslí marketing resp. jaký kecy jsou okolo, faktem prostě je, že ta náprava je horší.

To že má teď škodovka nějaké ty nové elektronické fíčurky je pěkné, ale reálně kdo si to koupí ? Podle mě minimum aut bude vybaveno line assist nebo dokonce celým traveller paketem. Čili jasně, je to krok vpřed, ale pro koho ? Marketing, jasně, tam se to využije :) To samé se týká velikosti kufru, každý tím argumentuje, ale kdo to reálně využívá ? Zase marketing. Na druhou stranu v O2 mám light assist včetně samozatmavovacího zpětného zrcátka. U O3 ale musím za to zrcátko doplatit, přičemž light assist stojí ještě o kousek víc. Jasně, v ceně auta to jsou čočky, ale to je stejné jako s tím sedákem, materiály atd atd. Jsou to většinou malé ojeby, ale jsou tam.

Na to auto se v podstatě těším, to ale neznamená, že jsem slepej a kdybych měl měnit soukromou O2, hodně bych přemýšlel jestli za to O3 opravdu stojí...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak lidi, to už by vážně stačilo...

Byl jsem tady hodně aktivní, ale začínám to vzdávat také já, je to neustálé patlání hoven dokola.

Sečteno, podtrženo:

Octavia III se v rámci úspor vzdala některých materiálů a řešení, která byla už v OI a která byla dobrá. Dle mého je drahá, dle někoho jiného zase ne. Faktem je, že dostanu pořádný kus auta.

Někdo kufr využije až po střechu a tím mu bude vadit absence sklopných sedáků, někomu zase ne.

Mi osobně se podobné úspory a ústupky nelíbí už jen z principu, přihlédnu-li k ceně vozu, která mi, jak jsem již napsal, přijde nadsazená.

Je NESMYSL oznǎcovat úspory za krok vpřed, to opravdu působí trošku zaujatě, nicméně fňukání některých z vás leze na nervy už i mě - jako kolovrátek.

OIII NENÍ a nikdy nebude konkurentem etanolů střední třídy, jako je např. Passat, od toho je v nabídce Superb, ale ani nikdy nebude tak špatným autem, aby se někdo vztekal, že ji dostal jako služebáka. A KURŇA, OSTATNÍ AŤ SE ROZHODNOU SAMI!

Nikdo ani jednoho z nás nenutí si OIII kupovat - někdo ji nemůže vystát, druhý je z ní připos*aný - šmarja, tak ať!

Za konstruktivní připomínku považuji takový komentář, který je k tématu, konkrétní a vypovídající. To, že se vyjádří též ostatní je opětovným vyjádřením názoru, pro který není nutno začínat hádky a který není nutno pořád dokola opakovat, což se de facto děje právě tady asi na posledních 5 stranách.

Na druhou stranu jsou takoví (a teď nemyslím nikoho konkrétního, protože se jich tady objevilo více), kteří se třeba vyznají, no nepřipouštějí cizí názory a osobní zkušenosti. Pokud někdo seděl v autě, kde byl nedoléhající kastlík a řekněme já seděl tam, kde doléhal, nebudu nikoho přesvědčovat, že viděl bludy a tvrdit, jak to mají vymakané. A ostatní ať si udělají vlastní názor, k tomu není zapotřebí nikdo z nás.

Takže si z toho zkuste každý něco vzít a upřímně se zamyslet, co tady občas melete a jakým způsobem (já už to udělal a proto se zúčastňuji jen minimálně).

Byl bych vážně rád, kdybych tady namísto věčně uražených, útočných příspěvků konečně viděl něco objektivního, konstruktivního, či nového, co by pro potencionálního zájemce o OII bylo přínosné.

Ale určitě se nic nezmění, pojďme znovu řešit zadní nápravu a další věci, které se "vůbec neřeší denně" a které jistě vyřešíme, hádat se a urážet se. To je přeci podstatou tohoto národa!

Editováno: , autor: _Denis_
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím ,že se tu zbytečně rozjeli emoce :kol-28: Ale to by jsme nebyli češi kdyby jsme se do krve nepohádali třeba kvůli autu ,že ? :kol-31: No za mě já jsem prostě dobrodruh. V nové OIII jsem se ani nesvezl a už jsem prodal svoji rok starou OII 1.6tdi a již je objednaná OIII elegance 1.8tsi - tak já vám to pak všem povím jak to vlastně s tím autem doopravdy je jo ?? :)))))))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím všechny,

ví se už, kdy se dostane na trh OIII ve verzi scout? Měl bych v druhé půlce roku měnit služební auto, tak jestli to stihnu nebo ne. Trochu se nám mění car policy, tak jsem zvědav, co ta pipina, která to má u nás na starosti, vysedí za novou verzi. Zatím to jde od 10 k 5. Nechápu, jak o tom v nákupním oddělení může rozhodovat člověk, keterej ví o autech úplný hov.., za rok ve svým luxusním fáru nejede po Praze pár kilometrů a nám, lopatám v terénu, co ročně natočíme přes 50 000 km, bude určovat, jestli můžu mít v autě xena nebo ne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vidíš a ja ti idem tvrdiť opak. Mňa uráža to, že si niekto myslí, že nemám vlastný mozog, neviem čo chcem a že mi postačí to, čo sa mi niekto snaží nanútiť. Papouškovanie robíš bohužiaľ ty, nepripúšťať absolútne žiadnu konštruktívnu kritiku, naopak stále dokola sa snažíš tlačiť kaleráby.

Ja som svojprávny, viem čo chcem, doteraz som to dostal a zrazu mi to nechcete dať so slovami "nepotrebuješ to". Toto je prístup???

Sklopný sedák využívam pravidelne, keď nie každý mesiac, tak každý druhý. Ty si spravil znova tú istú papouškovaciu chybu - znova tu presviedčaš o tom, že kto to ocení, koľko sa tým ušetrilo a kto to vlastne potrebuje miesto toho, aby si napísal "Áno uznávam, niekomu ten sedák môže chýbať".

Mne je blivno z toho, ako reaguješ ty, a každá tvoja a Maverickova (ktorý sa zatiaľ kto vie prečo nevyjadril inak, ako poďakovaním za tvoje jednostranné bláboly) reakcia je ako vystrihnutá z predajnej argumentácie, ktoré tlačia do hlavy na produktových tréningoch. Áno, viem čo to je, a veľmi dobre.

Píšeš, že nová Octavia aj Golf a Leon ponúkajú najlepší podvozok a priestor v triede atď, tak na toto zareagujem tým, že spomeniem len cenu Octavie III 1.8 TSI DSG Elegance (30945 €) a nového Leonu 1.8 TSI DSG FR (26119 €). Autá majú identickú výbavu, rozdiel je len v objeme batožinového priestoru, kedy sa za tých 210 litrov navyše u Octavie pripláca 4826 €. Vychádzal som z cenníkových cien, obe autá sú nové modely, teraz uvádzané na trh.

A keď už si sa naznačil to, že niektorí členovia tu majú väčší prehľad, ako ostatní, tak na toto zareagujem takto - Škoda ako značka je moja srdcovka. Po rozdelení republiky, za čias, kedy Škoda Auto Slovensko šéfoval pán Chudoba, som mal tú česť pracovať v jeho tíme. Po jeho odchode som sa po pár rokoch presunul aj ja inde, aktuálne som u jednej nemenovanej operatívnej leasingovky a mám na starosti VW koncern. Mám skončenú strojarinu a v auto oblasti sa pohybujem od skončenia školy a dovolím si trvrdiť, že značke Škoda som venoval asi viac rokov svojho života, než ty a Maverick dohromady. A je mi strašne smutne z toho, za akého idiota a blondýnu, čo nevie čo chce, ma tu považujete. S tým ale nič nespravím. Celý život jazdím na škodovkách, svoje súkromné autá mením každé 2 roky bez ohľadu na to, koľko majú km. Predošlé vždy posúvam manželke alebo inam do rodiny, a nové si nechávam ja. Som hrdý na to, že ako súkromná osoba som už mal 4x Fabiu, 3x Octaviu I a 4x Octaviu II, všetky autá som kupoval v hotovosti a jednej a tej istej predajni. A som strašne sklamaný z toho, že teraz na jar ďalšiu škodovku nekúpim, pretože aby som si nepohoršil, nemám akú kúpiť. Okrem mňa budú sklamaný aj ostatný, pretože nedôjde k "posunu" áut v našej rodine a vyzerá to tak, že moja súčasná Octavia II bude prvé auto, s ktorým absolvujem aj STK (čo sa mi nestalo od čias Favorita!).

K after sales len toľko, že Škoda v tomto je naozaj najlepšia. V praxi prichádzam do kontaktu so službami celého koncernu a naozaj môžem povedať, že to, čo sa dá a ide vybaviť v Škode, sa vo VW či Audi proste nedá. Rovnaká situácia bude asi aj so Seatom, keďže sa menil importér a pôvodne od Škody prešiel Seat pod Porsche.

Poslednýkrát k zadnej náprave - rozdiel JE poznať aj pri bežnej jazde po meste. Odskúšané v Bratislave, konkrétne miesto výjazd z ulice Einsteinova na most Košická smer z Petržalky. V zákrute na výjazde a pripájači na most je dilatačná špára a obyčajná náprava tam teda sakra dosť odskočí. Odskúšané minulý týžden, konkrétne s Octaviou III Elegance 1.8 TSI DSG, farba modrá race, ečv BL-688ES, vin TMBAD9NE5D0007727 a Octaviou III Elegance 2.0 TDI DSG, farba biela, ečv BL-789ET, vin TMBAJ9NE2D0007791. Jedná sa o importérske vozy, kontakty v ŠAS ešte stále mám. To len na margo toho, že nie som blondýna a viem čo píšem a hlavne píšem na základe vlastnej skúsenosti!

P.S.

Reagovať nemusíte, napísal som posledný príspevok na toto fórum. Nemám záujem byť súčasťou niečoho, kde sa konštruktívna kritika považuje za urážku a kde človeka s iným názorom považujú za nepochopeného a za blbého, že ničomu nerozumie a potľapkanie po pleci si zaslúži len servilný pochlebovač a uctievač novej Octavie!

Jsem rád, že jsi reagoval, budu tedy i já.

Nikdo z tebe blbce či blondýnu nedělá. To, že jeden ze sta sklápí sedačku 2x měsíčně je sice super, ale statisticky viděno je to pouze jedno procento. A kvůli jednomu procentu se nikdy nedělaly ústupky. Vždy se vše zaměřuje na většinové požadavky.

Rozdíl Tebou uváděných vozů - Octavia III a Seat Leon - není jen v zavazadlovém prostoru; platí se i za image značky. To je všude, vždy existují substituty všech výrobků.

Odkud pocházím a čím se zabývám, nemusí nikdo vědět. Se škodovkou nemám (přímo) nic moc společného, ale jsem svým způsobem činný v marketingové oblasti, ale se zaměřením na techniku v praxi i v prodeji. Víc netřeba rozvádět.

A na co jsem extra háklivý, a tím jsem se nechal unést, je fakt, když někdo začne nadávat na "neodzkoušená" řešení a degraduje tak náročnou práci vývojového a celého produktového týmu Octavie. Škodovka si sama nasadila laťku hodně vysoko a teď na to u svých zákazníků naráží, ale nikdo nemůže tvrdit, že nová Octavia je špatný auto.

K těm asistentům - jen málokdo je opravdu reálně a pořádně vyzkoušel v provozu, ale "ví" o nich všechno. Každý produkt má svého kupce, a tak to bude i v tomto případě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

OIII není špatný auto, jen má naprosto idiotsky nastavený stupně výbav, debilní "odstupňování" různýho osazení technických řešení a hlavně naprosto přemrštěný ceny za ně. Není to vina lidí přímo ze Škodovky, ale pokud se to někomu nelíbí a vysloví na to konto kritiku, je blbej on. Tak kde to jsme? V Kocourkově, kde jinde...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zde je vidět rozdíl mezi potencionálníma uživatelů služebáků a vlastních aut. Protože si na auto musím vydělat tak pro mě je velice důležitý poměr cena a kvalita. Je to náročnější na vybírání, ale vyplatí se to a nikdy jsem nelitoval. To nemusí řešit ti co auto nafasují a pro ně je jedno jestli auto v nic moc výbavě stojí půl mega a dovybavení na dobrou úroveň další čtvrt mega.

Všimnul jsem si v německých testech koncernových aut že velice často srovnávají parametry s Korejskou konkurencí a nějak vypadly značky jako Renault, Fiat atd. Je to jako by bya konkurence pouze mezi koncernem VW a koncernem Hyundai. Je to vidět i v Německý Tv a dost často. Takže asi nová era.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a jsme zase u sorenta OMG tohle forum nema adminy ???? chtelo by to tady vycistit protoze to i komentare u clanku na acz ci jinejch serverch jsou snad prinosnejsi....

a co se tyce sklapeni sedaku tak abych pravdu rekl tak ani nevim ze to OII ma a to mam ja jednu a jeste jednu mame doma :D ja sem sklopny sedaky registroval naposled u OI u OII se mi zdalo ze se daji sklopit jen operadla

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejsem překvapen, jaké vzrušení vyvolala Octavia III. Tuto diskusi sleduji v posledních dnech denně, a čím dál víc mě mrzí její vývoj, protože bych se raději dozvídal nové informace o modelech RS, L&K nebo jiných karosářských variantách, případně, jaké změny přinese 22KT/2013. Místo toho se stále dokola točíme kolem zadní nápravy a snižování nákladů dnešních automobilek.

Víte, chtěl bych vidět takové internetové diskuse v devadesátých letech. Co byste říkali, když přišla taková Nová Škoda Felicia na trh.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ok, již nebudu psát o mém autě které tady hodně dráždí, ale když jsem koupil velice dobrou kvalitu a výbavu daleko levněji než byla nabídka na Octavii tak jsem to musel zmínit, protože v současný době je to ještě markantnější. Podívejt se co nabízí OIII Eleganc, za jakou cenu a a to ještě není v kombíku a 4x4. Takže pokud by následně neupravili cenu tak opravdu nevím kam by se při těchto variantách dostala cena.

Nyní Škoda doufá že hlavní odběr OIII budou firmy, protože fyzický osoby v posledních měsících razantně omezili nákupy aut. Jenže u firem je zájem pouze za atraktivní nabídky a tak stejně v globálu to MB prodá levněji. Je škoda že cenu nenasadili od začátku korektní, prodali by v globálu daleko více aut. Konec konců to vidím na salonech, každej kouká, pokejvá hlavou a odejde bez dalšího zájmu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mne to proste neda, na tuto diskusiu musim reagovat.

Naozaj su tu ludia, ktory vidia aj viac ako len obal a maju pristup k informaciam zo zakulisia alebo sa priamo podielaju na vyvoji noych modelov a ich komponentov.

Tito ludia vidia aj suvislosti, ktore vy laici ani v najlepsom nie ste schopny vidiet. To nie je nic zle, takto to proste funguje. Len mi celkom vadi, ked sa vam snazi clovek vysvetli nejake veci a vy ho zakopete pod ciernu zem lebo to nie je v sulade s vasim pohladom na svet, ktory je casto krat ziskany s medii.

Ked uz ste nacali temu zadnych sedadiel, ako jeden s tych, ktory sa podielali na ich vyvoji viem preco su urobene tak ako su urobene. A viem aj, ze absolutne nema zmysel vam vysvetlovat preco to ktore konretne technicke riesenie je take ake je. Mate svoju pravdu a klapky na ociach. Ale uvediem vam na zamyslenie par faktov ohladom nesklopitelneho zadneho sedaku.

- riesenie ma lepsiu antisubmarining zonu, takze je bezpecnejsie

- komfort zona je lepsia, lebo sedak nemusi mat v sebe taky komplikovany ram

- pri sklopeni operadlna nie je potrebne vyberat hlavove opierky

- mate k dispozicii dlhsiu loznu plochu

- v druhol polroku nabehne do vyroby spolujazdcove sedadlo so sklopitelnym operadlom, s vyklopenym zadnym sedakom by to moc nefungovalo, ze jo ;)

- a ANO je to lacnejsie ;)

Takze nabuduce, ak budete mat nutkanie nieco kritizovat dobre sa zamyslite, a velmi dobre hladajte argumenty, pretoze su tu ludia, v ktorych ociach mozete vyzerat ako totalny amateri co ani nevida o com pisu ;)

Editováno: , autor: Sranki
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

promazána tato stránka, prosím vraťte se k tématu, konkurenci už jsme probrali, takže pokud tu zazní ještě jednou Sorrento, nebo provokace Renault vlákno apod., budu už dávat varování, myslím že se to dostatečně probralo několik stránek zpět a není třeba omílat stále stejnou písničku :kol-29:

a respektujte vzájemně názory a bez urážek pokud možno

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sranki: Je treba si uvedomit, ze potencialniho zakaznika zajima hlavne konecny vysledek a nikoliv proc k nemu vyrobce dospel a z duvodu jakych souvislosti, byt by se treba nahodou nejednalo jen o snahu usetrit. :) Pokud napriklad nekomu vadi to nesklopitelne sedadlo (ktere ja treba povazuju za marginalni problem) a u soucasneho auta ho pouzival, tak ho tve duvody, proc je takove jake je, asi tezko obmekci. To same s napravou apod.

Editováno: , autor: mike_k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

bojler: Mluvím o řešení zadní nápravy O3 vs O2, stejná silnice, stejné podmínky. Výsledkem je chování auta se zaměřením na zadní nápravu - moje pocity už jsem popsal, naprosto bez debat to auto víc odskakuje, zejména na horším povrchu a s vyšší rychlostí, kde O2 drží stopu znatelně jistěji. Na druhou stranu kvalitní silnice volným tempem de facto bez rozdílu.

Jen pro některé méně chápavé - nic zásadního se s autem neděje, není to nebezpečené ani to nevyleká. Pokud ale mluvíme o porovnání, je tam rozdíl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mike_k: Ja nikomu neberiem jeho nazor. Ak niekto tak velmi potrebuje vyklopitelny sedak, je mi jasne, ze ho ziadne argumenty nepresvedcia. Len som chcel naznacit, ze za urcitymi technickymi rieseniami je casto skryty velmi dobry dovod. A tento pripad ukazuje, ze aj na prvy pohlad horsie riesenie je v konecnom dosledku lepsie, ked sa nad tym naozaj clovek zamysli a zoberie do uvahy vsetky suvislosti ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak po vcerajsom zverejneni cenniku OIII na SK som sa bohuzial rozhodol, ze moje dalsie uz pravdepodobne nebude Skoda, co som tak zbezne pozeral tak by sa mi za podobne peniaze v podobnej vybave lubili Mazda6, Ford Mondeo pripadne i40ka... ale treba sa najprv v tych autach previezt, planujem vymenu koncom tohot roku a dovtedy predpokladam ze este ceny aut padnu kvoli odbytovej krize v europe... inak pojdem sa v najblizsej dobe previezt v tej novej OIII nech si urobim vlastny nazor, ale co mam skusenosti s jednou mulou co mame vo firme (je to MQB podvoyok s jednoduchou yadnou napravou, predok je golf, zadok oktavia - sluzi iba cisto na testovanie pri vyvoji) tak musim povedat ze ked som s tym siel na dilanici tuto v DE tak v rychlostich nad 170 som sa v tom citil dost nestabilne na ceste (bola to 1.4TSI s vypinanim valcov), oproti OII face ktoru mam sukromne sa mi nezdala byt jazda velmi stabilna, ale pre bezne cestovne rychlosti to bude asi ok...
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli vás ty zadní sedačky tak trápí, tak až na jaře budu mít půjčenou O3 2,0 TDI DSG, tak vám vyfotím, jak to s tím sedákem je. Zda je to problém nebo to sklopení sedaček je udělané tak, že se opěradlo sklopí do téměř roviny s kufrem.

Samotného mě to zajímá, protože sedáky jsem sklápěl (resp. vyndaval úplně a sklopil opěradla) celkem často. Ale to protože moje Fabia když se sklopí jen opěradla, tak to udělá úhel asi 40 stupňů a když tam potřebuju narvat nějaké krabice (dokonce jsem to vezl i složený gauč), tak mi ty sedáky překážely.

Ale pokud od 22. týdne bude sklopné i sedadlo spolujezdce, tak si myslím, že O3 převeze předmět dlouhý více jak 2,5 metru na šířku sedačky (což je v klidu rozložená skříň z Ikei apod. dlouhé předměty) a to si myslím, že je celkem dost velké na to, aby do toho každý nacpal to, co potřebuje. Zas to neberte jako stěhovací auto, je to pořád jen osobák.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mc2uba

taky hodně ve firmě i v soukromí používám vyklopení sedáku - tedy jen levou část - jednosedák.

Dnes nám to nedalo a v prodejně jsem se podívali jak to sklopení opěráku vypadá - velice podobně jako to popisuješ ve Fabii - šikmo nahoru. Prostě ten objem opěráku je tam navíc.

V ofiko katalogu je foto na str. 8 a v reálu to vypadá stejně - žádná rovina jako po celkovém vyklopení v OII. Zkusili jsme přeložit náš náklad / 8x rolo+4xpromítací plátno / nevešli jsme se. To že je ložná plocha delší nic neřeší a to, že bude sklopné sedadlo spolujezdce taky ne /jezdíme čast ve 3 někdy ve 4/. Počkáme na kombíka jestli to nebude o fous jiné. Bylo dobře, že byl se mnou jednatel a viděl to. Možná bude ve služebáku posun o třídu výš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...