Červen 25, 201312 r Jak už jsem psal na sousedním fóru, bral bych minimálně Ambiente, paket pro špatné cesty za mě ne - auto jak koza, přídavné oplastování minimální. Pokud přeci jen brát Active, tak určitě přihodit MFA. Boční airbagy dozadu, jen pokud tam budeš někoho vozit, pokud jezdíš sólo, tak je to zbytečnost. Mlhovky jsou spíše otázka designu, jejich funkčnost je diskutabilní.
Červen 25, 201312 r me osobne to taky nevadilo a bylo to pekny, decentni osvetleni nemel sem stim problem
Červen 25, 201312 r To mi u SII víc vadí, že když otevřu kufr, tak se mi rozsvítí i vnitřní osvětlení interiéru, u OII svítil jen kufr. Obecně to vnitřní osvětlení mě štve, hlavně tedy to, že se neřídí taky světelným senzorem. Jak je to u OIII?
Červen 25, 201312 r to PAST: tady sem si dal praci a vytvoril primo konfiguraci, tak se podivej,.... je to stejny co jsi psal, tudiz: 397.900 1,2 Tsi 77 kW 6"10.000 klimatizace a tónovaná skla4.000 dálkové centrální zamykání5.500 střešní nosič 3.000 rádio s CDprachobyčejná bílá barva, bez označení motorizace :-)_____________ 420.400 Kč____________ + sem jeste dopridal 3500 palubni pocitac ,, MFA " 5000 predni mlhove svetlomety 5700 prodlouzena zaruka na 4 roky, do 60 000 km 17 000 kola z lehke slitiny ,, MINORIS " 6,5J x 16" - 4 ks ________________ CELKEM TEDY 451 600 Kc __________________ podle me to je jaks taks vybava a spokojil bych se stim i ja Kola sem volil z duvodu aby to trochu vypadalo ( pochopitelne pokud budes davat jina neoriginalni kola tim lip ) a zaruku sem volil z duvodu jistoty aspon tuto mensi, protoze nikdy nevis co se muze posrat a za ty penize si myslim se to vyplati zde jeste nejake fotky pro skutecnost a soubor primo s konfiguraci CarCard_42589524.pdf
Červen 25, 201312 r Díky, záruku přidám, ale ALU kola rozhodně nee to raději připlatím ty boční airbagy pro děti. Je to auto pro manželku na dojíždění do práce (já jezdím do práce na kole nebo chodím pěšky) a ojetinu nechce. Sám jedu jen občas na ryby a na lov Stejně ještě musím dokoupit Construct, tmavé fólie do zadních oken a sadu zimních pneu..
Červen 25, 201312 r Tento tyden ma prijit moje octavie k dealorovi, kdyz tam vidim ten bilej kombik, tak sem trochu znervoznel.http://praha.idnes.cz/pri-nehode-zemrel-clovek-na-mladoboleslavsku-fnb-/praha-zpravy.aspx?c=A130624_203006_praha-zpravy_jj By mne zajimalo jak tohle pak skodovka resi, zda to auto opravuje, nebo vyrobi nove, a zda ho vyrobi ve zkracenem terminu. Upraveno Červen 25, 201312 r od bicista
Červen 25, 201312 r Past: ........... pokud to je auto pro manzelku tak to kola jsou opravdu zbytecnost lepsi skrabla poklice nez alu kolo ......takze to chapu za BAGY priplat kazdopadne je tam i vic veci ktere jsou jeste akceptovatelne ale pro tebe i nekdy zbytecne tudiz kola vymen za bagy a pohoda Jinak jeste jak popisujes,... nebylo by lepsi treba sahnout po RAPIDU ? Kufr ma taky pomerne velky mista na zadnich sedackach pomerne taky, motorizace stejna a cena bude jeste levnejsi budes mit treba na krasnou rodinnou dovolenou s RAPIDEM Co ty na to ?
Červen 25, 201312 r Ano, před týdnem jsme prolezli v bazaru spoustu aut (dvojkovou Octávku, Superba, Yetiho, BMW 3, Passata, Mondeo .. - žena ojetinu nechce) pak jsme šli do autosalonu a já si sedl do Rapida a byl jsem přesvědčený, že to pro naše účely musí nutně krásně stačit... Jenže už před deseti lety jsem udělal kompromis a namísto Octa koupil Fabku bez klimy.. Doma pak "velká rodinná porada " a já už nemůžu dělat kompromisy, auto plánuju klidně na 10-12-15 let, na jiný dlouho nebude...
Červen 25, 201312 r Chlapi, ve čtvrtek jedu na instalaci výfuku Laityng rovnou k výrobci a pořád váhám mezi koncovkou výfuku a nebo celý zadní díl výfuku. Cenovej rozdíl je zhruba 2-3tis. Od kompletu zadní části výfuku očekávám lepší zvuk. Ale zase nevím jaký to bude mít vliv na spotřebu. Otevřený výfuk děla dle mýho svý.. Rozhodně nechci, aby se třeba o 0,5l spotřeba zvýšila. Přimo firma Laitying tvrdí, že by se při běžném provozu měla spotřeba snížít (čemuž moc nevěřím). Jaký na to názor máte vy? Nechám si poradil, všechny názory beru ;-) Neuškodí to i časem jinak novému motoru? Jinak pouze koncovka by měla jen vizuální smysl.
Červen 25, 201312 r Past: ........... tak porovnavat octavku s fabkou ktera nemela ani klimu si myslim ani mozna nemuzes,... co se tyce tedka Rapida a OIII tak to co chces a psal si ze chces v aute muze mit i Rapid, je pravda ze OIII je vice prostornejsi ale zase ne o tolik, je spis mohutnejsia mozna i bezpecnejsi ale jak si psal ze to bude auto pro manzelku do prace, vozeni deti, nejaky nakupy a sem tam obcas ty pojedes na ryby tak v tu dobu by stacil Rapid podle meho usudku timto nazorem ti nechci samozrejme Rapida vnucovat, ale na to co jsi psal a uvadis by byl rapid lepsi ....... samozrejme chapu ze nove auto musi drzet minimalne 10 let a nikdo pochopitelne nevi co bude za 10 let tudiz pak pro pripad nouze bude lepsi OIII Upraveno Červen 25, 201312 r od Lukason
Červen 25, 201312 r Lucasse: ......... kdyz uz se ti budou rejpat ve vyfuku, dej rovnou celej ladenej tlumic nez jenom koncovku na vizualni dojem ..... vyssi spotreby bych se rozhodne nebal,.. koncovy dil nema na spotrebu takovy vliv
Červen 26, 201312 r Díky za vaše postřehy. Lukason > Jo to je přesně ono. Osvětluje to opravdu dost. Vypnout to nelze. Nevadí do Chorvatska jezdím stejnak přes den a vůbec celkově nejsem noční jezdec. Lucasse > Ideálně si v dnešní době nechat udělat i diagnostiku pokud měníš výfuk . Dnes se podle mě váže nastavení řídící jednotky i na odpor plynů ve výfuku atd. Asi bych do toho jen tak nešel .Když už tak komplexní úpravu ,ale dotaženou do konce i s přizbůsobením elektroniky, Jinak je to podle mě spíš takovej pokus. Upraveno Červen 26, 201312 r od memory2
Červen 26, 201312 r CatVision ktore svieti na bielo je celkom hardcore na oci. Keby tam nechali tie cervene diody ako v S1/Passat na ktore zrenicky nereaguju, bolo by to lepsie aj ked nie esteticky OK.
Červen 26, 201312 r Měli to udělat vypínatelný (dle mě). Sice to můžeš dost utlumit ,ale to zas skoro nevidíš budíky protože to je stím spojený.. Upraveno Červen 26, 201312 r od memory2
Červen 26, 201312 r Když si nastavíš jas na 80-90 procent (optimal pro palubovku) tak tam máš světlo že bys tam mohl číst. Což je podle mě až nebezpečný na noční jízdu
Červen 26, 201312 r hosi uz to nereste :D ..... je to proste kazdyho nazor, me to nevadi a jelikoz mam rad kdyz to v aute sviti jezdim ve vsech na 100% osvetleni kdyz sem mel pujcenou tu elegancku, CAT mi opravdu nevadil,... spis mi v noci vadily ty debilni zrcatka s blinkrama,... to me rvalo oci silene !!!! nejvic pochopitelne leve zrcatko u ridice, kdyz sem zatacel do leva a nic zamnou ci predemnou nejelo, radeji sem ani neblikal aby me ta dioda nesrala ........ to me prislo vic namany na oci nez nejakej CAT.......... doporucuju ho bude prelepit paskou ( rychlejsi hnusnejsi forma ) a nebo sundat stropni osvetleni a trochu diody nahnout, popripade rovnou odklopit aby svitily dohajzlu ( delsi ale cistsi forma )
Červen 26, 201312 r zajímavé srovnání..http://www.auto.cz/skoda-octavia-combi-vw-golf-variant-kdo-nich-levnejsi-75235
Červen 26, 201312 r Prostě G VII má hodně slušně nastavenou cenu. Respektive, lepší cena s lepší výbavou.
Červen 26, 201312 r celé mě to překvapilo..čekal jsem spíše že combi od VW bude dražšší..a ono ejhle..sice menší kola,ale zase dvouzónovka v základu+el. zadní okna..
Červen 26, 201312 r Podle recenzentu ma novy G7 Variant hodne lepe zpracovany interier, kvalita pouzitych plastu je pry na uplne urovni - blize Passatu.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.