Přejít na obsah

Octavia III


gigi

Doporučené příspěvky

U tebe nechápu proč nepočkáš ještě rok a pak nekoupíš opravdu auto z jiné ligy...tj. nového Superba.

Tím myslíš mě Jirko (jinak Tě po dlouhé době opět zdravím :-)) ? No, nemám ambice za každou cenu jezdit v nějakém ještě větším autě, než je Oktávka. Nepotřebuji mít vzadu místo pro kočárek, skoro nikdo mě tam nejezdí. A můj stávající model L&K mě dostatečně uspokojoval, však víš, jak ho mám vybaveného. Upřednostním komfort a špičkovou výbavu a špičkovou motorizaci (v rámci možností) před za každou cenu velkým autem, ve kterém nic není.

Před časem jsem o Superbovi uvažoval, měl jsem dokonce řadu zkušebních jízd s 3.6 (to mě zajímalo), ale pohodlí pro mě bylo paradoxně menší, mám 190cm, a ten dost hluboký tunel mě oproti Octavii dost omezoval v pohybu nohou do stran, což při dlouhých cestách není nic moc :-( Je sice lépe odhlučněn, ale to bylo pro mě všecho, co nabízel navíc...

A kdybych chtěl takto vybaveného Superba (jako mám dnes své LK), stál by měl hodně přes 1.2-1.3 mega, a to je skoro již nesmysl... Mám i jiné priority :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě by zajímalo, zda někdo ze slovenské škodovky nemůže najít číslo dílu na "Logo Škoda v celolesklém černém provedení" .. v české ETce tento díl není, zatím se ukazuje pouze to stříbrné, ETka má nejnovější aktualizaci. Díkes

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tím myslíš mě Jirko (jinak Tě po dlouhé době opět zdravím :-)) ? No, nemám ambice za každou cenu jezdit v nějakém ještě větším autě, než je Oktávka. Nepotřebuji mít vzadu místo pro kočárek, skoro nikdo mě tam nejezdí. A můj stávající model L&K mě dostatečně uspokojoval, však víš, jak ho mám vybaveného. Upřednostním komfort a špičkovou výbavu a špičkovou motorizaci (v rámci možností) před za každou cenu velkým autem, ve kterém nic není.

Před časem jsem o Superbovi uvažoval, měl jsem dokonce řadu zkušebních jízd s 3.6 (to mě zajímalo), ale pohodlí pro mě bylo paradoxně menší, mám 190cm, a ten dost hluboký tunel mě oproti Octavii dost omezoval v pohybu nohou do stran, což při dlouhých cestách není nic moc :-( Je sice lépe odhlučněn, ale to bylo pro mě všecho, co nabízel navíc...

A kdybych chtěl takto vybaveného Superba (jako mám dnes své LK), stál by měl hodně přes 1.2-1.3 mega, a to je skoro již nesmysl... Mám i jiné priority :-)

Jsem na to uplne stejne. Uz jsem byl nahlodany, ze mou O2 FL prodam a potidim si Superba, 3.6 nebo 2.0 TDI je v podstate jedina moje volba. A za 1.300.000,- uz mas uplne jina auta... V Superbovi jezdim dost casto a pohodli je lepsi akorat na zadnich sedackach a tam sedim jednou za rok... Editováno: , autor: skodaforum20
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ŠKODA Octavia L&K a Octavia Combi L&K patří k nejlépe vybaveným vozům ve svém segmentu. Nová ŠKODA Octavia L&K přijíždí s bi-xenonovými světlomety a integrovanými LED svítilnami pro denní svícení a s černými mlhovými světlomety s Corner funkcí. Zadní světla ve tvaru písmene C jsou rovněž vybavena technikou LED. Octavia L&K obouvá 18" kola z lehké slitiny v designu Turbine, jež byla navržena výlučně pro tuto nejvyšší výbavovou verzi. Vnější zpětná zrcátka s integrovaným automatickým stmíváním je možné elektricky nastavovat a sklápět; navíc jsou vybavena pamětí synchronizovanou s uloženým nastavením elektricky ovládaného sedadla řidiče. Tzv. Boarding Spots v krytech vnějších zpětných zrcátek zajišťují decentní osvětlení prostoru kolem dveří. Rámy bočních okenjsou osazeny chromovanými lištami (Chrom paket).

 

Charakteristickým prvkem jsou emblémy Laurin & Klement na předních blatnících.

 

V interiéru najdeme čtyřramenný multifunkční kožený volant, kterým lze ovládat rádio, telefon a palubní počítač. Sedadlo řidiče je elektricky nastavitelné, včetně elektricky nastavitelné bederní opěry.Pro čalounění interiéru jsou použity pouze exkluzivní materiály, dekory a barevné kombinace. Spodní část přístrojové desky a sedadla v kombinaci Alcantara/kůže mají elegantní hnědý odstín. V kombinaci s černou horní částí palubní desky a stropu v béžovém odstínu vzniklo vkusné barevné řešení. Vkládané tkané koberce obšité černým stehem vyplňují prostor pro nohy vpředu a vzadu, který je stejně jako vnitřní kliky dveří decentně osvětlen. Lesklý černý klavírový lak doplněný logem Laurin & Klement mají dekorační lišty předních i zadních dveří, na přání může být klavírový lak nahrazen dřevěným dekorem. Prahové lišty v hliníkovém provedení zdobí vpředu charakteristický emblém Laurin & Klement. Ten se nachází také na předních opěradlech, na sklopné zadní loketní opěře a na hlavici řadicí páky. Po zapnutí navigačního systému se nápis Laurin & Klement ukáže i na úvodní obrazovce.

 

Octavia L&K je standardně vybavena infotainment rádiem Bolero s barevným dotykovým displejem o velikosti 5,8" a s rozlišením 400 × 240 pixelů. Displej spolupracuje se senzory přiblížení: jakmile se k němu přiblíží prst, objeví se na obrazovce automaticky ovládací prvky. Obsluhu usnadňují pohyby známé z chytrých telefonů - přejíždění, roztahování prsty po displeji. Infotainment rádio Bolero je mimo jiné doplněno o bluetooth handsfree, CD mechaniku, konektory USB a Aux-in a slot pro SD karty. Zvuk posílá do čtyř reproduktorů vpředu a čtyř vzadu. Na přání lze bluetooth handsfree rozšířit o Phone Box.

Mimořádné poslechové zážitky zprostředkuje Sound System CANTON. Tento vynikající audiosystém zahrnuje osm výkonných reproduktorů v bočních dveřích, jeden centrální reproduktor v přístrojové desce a subwoofer v zavazadlovém prostoru. Celkový výkon systému je 570 Wattů.

 

Na přání je pro model Octavia L&K k dispozici Optical Parking Assistant (parkovací kamera). Paleta barev zahrnuje všechny odstíny určené pro modelovou řadu Octavia (kromě uni barev modrá Pacific a červená Corrida), včetně nové uni barvy bílá Laser.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V ČR bude ve výbavě L&K standartně rádio Bolero a ACC tam nebude.Jinak ta výbava sedí.

V me LK také nebyl Columbus jako standard, ale byl za priplatek 0,- Kc (!). Jestli tam nebude ve standard ACC, tak at si to strci pekne do pr....

Tohle opravdu uz s vlajkovou lodi nemá nic spolecneho. To jsou opravdu ubozaci, LK ma byt dle jejich slov vykladni skrini pouzitach technologii (které si ovesm musíš dokoupit). Ani SunSafe (neda se ani extra objednat, přitom Autoskla to maji), ani ACC, kamera za priplatek (to mem i ted), OMG...

Evidentni nejlepší LK je ta soucasna, co mam i ja, a to je O2 FL

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JJ, malou sanci jeste maji, ze ty extra veci budou opravdu za zcela minimalni priplatek, tak jako k puvodni L&K byl treba Columbus za priplatek asi 3000. I tak je to teda ale ubohe, prvni L&K jen s jednim elektrickym sedadlem.

Editováno: , autor: mike_k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Všetko to záleží od importéra pre danú krajinu.

Octavia L&K pre SK trh bude vybavená lepšie oproti tomu, čo píč DIX1 pre CZ trh.

Ako píše DIX, počkajme na oficiálne cenníky a potom hodnoťme....

No už teraz je rozdiel medzi CZ a SK cenou bežne 2000 eur plus ( v neprospech SR ceny ) takto to bude omnoho omnoho viac. Podľa mna každý normálne zmýšľajúci Slovák nákup novej O3 bude praktizovať v Česku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No na Slovensku je holt obchodně úspěšnější VW ... a má i lepší cenovou politiku... těžko říct zda je to cílém koncernu, nebo je to jen náhoda (či něčí neschopnost)...

 

Proto v SK každý "Franta" jezdí v VW Passat nebo Golfu.... a Superbů a OIII je tam daleko méně... :)  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...