KoNG Vloženo 4. Květen 2013 Sdílet Vloženo 4. Květen 2013 (editace) každopádně podle fotek to vypadá na černý strop ? nebo mě se to tak aspoň jeví Editováno: 4. Květen 2013, autor: KoNG 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
_Denis_ Vloženo 4. Květen 2013 Sdílet Vloženo 4. Květen 2013 (editace) ....elegance ne, ale RS chrom pod okny má.... Toto je fakt logika Jinak dnes jsem poprvé (zřejmě opožděně) viděl v reálu kombíka a trošku jsem si jej prohlédl.. Pár postřehů: 1) Byl tam sice jen nápis "TSI", nic víc, no v reálu je ten nápis únosnější, než na fotkách. Totéž platí o zadním znaku. 2) Vevnitř stála na 15" - děs, ani ta bílá OIII dle mého nesluší. Venku ale stála na 16" (ten vícepaprskový zajímavý design, který Škodovka u nových modelů dělá) a překvapivě nevypadala ta kola vůbec špatně. Ovšem že auto stojí jako koza (hlavně vzadu), o tom žádná... 3) K mému zklamání, prvotní nadšení opadlo. Opět další sice pěkná, zato obyčejná Octávka. Nijak mě neoslnila a za tu cenu bych osobně neměl důvod pro koupi ani v případě kombíku, což jsem nečekal.. Jinak shodou okolností jsem chvíli před tím potkal OIII v bílé barvě v social verzi = černé kliky a zrcátka, 15" plecháče... Auto vypadá blbě, ale na její obhajobu vypadá de facto stejně blbě, jako OII v takovéto verzi. Jen s tím rozdílem, že bílá se mi na OII líbí, na OIII ne. Čili když máme na světě také kombík, musím konstatovat, že nesouhlasím s výroky, že se jedná o revoluci, nikoli evoluci. S přihlédnutím na (pro mě) nezajímavý design a okatá úsporná opatření, jedná se jen o evoluci s velmi diskutabilním výsledkem. Revolucí byl dle mého přechod OI vs. OII, neboť "dvojková Octávka", zvláště po faceliftu, se opravdu povedla a já jsem moc rád, že si z firmy brzy opět dovezu sice skoro novou, no stále "dvojkovou" Otávii. Tu trojkovou jednou budu rozdýchávat těžko.... Toť můj názor Editováno: 4. Květen 2013, autor: _Denis_ 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omicron Vloženo 5. Květen 2013 Sdílet Vloženo 5. Květen 2013 ....elegance ne, ale RS chrom pod okny má.... Toto je fakt logika.... Toť můj názor No ja naopak myslim, ze je to velmi logicke, ze to jako standard dostavaji jen vrcholove verze jako je RS a LK. Od ceho by pote mely byt vrcholove (a to Elegance jiste neni) ? Toto je zcela jiste premiova vybava, kterou navic kazdy nechce... A myslim, ze Mr. Spock by me dal za pravdu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
_Denis_ Vloženo 5. Květen 2013 Sdílet Vloženo 5. Květen 2013 No, já nevím, asi jsem neznalý, ale termín "elegance" ve mně evokuje očekávání jisté elegance - vím, je to velmi nepravděpodobné přirovnání, ale já jej tak cítím. Termín RS, alias "rallye sport" ve mně zase evokuje očekávání něčeho sportovního - opět asi nesmyslné očekávání, ale jsem prostě divný. ... A tak nějak mi přijde, že pro něco sportovního s kdejakými fičurami v podobě spoilerů se chrom nehodí, zato že pro něco elegantního ano. Poněvadž na verzi "elegance" nic elegantního zatím nevidím, přejmenoval bych tuto třídu na "standard", či "komfort" edition, nebo "higer line" - pak ať si má auto, co chce.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 5. Květen 2013 Sdílet Vloženo 5. Květen 2013 (editace) omicron: RS urcite neni zadna vrcholova verze co do vybavy, nybrz pouze motorem. Vybavou je spise podprumerna. Dyt O2 RS nemela ani zcela zakladni veci typu tempomat natoz luxusnejsi prvky jako elektricka sedadla. Ta tam myslim nesla ani za priplatek. S L&K se to vubec neda srovnat. Editováno: 5. Květen 2013, autor: mike_k Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lucasse Vloženo 5. Květen 2013 Sdílet Vloženo 5. Květen 2013 Jinak co se lupání ve spojce týče, dnes jsem se v tom trochu hrabal a zjistil, že to dělá jakási podělaná plastová pojistka u pedálu! K čemu je (?) a proč ten zvuk to dělalo, netuším. No, zkrátka sem ho pořádně zatlačil a hle - je ticho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 5. Květen 2013 Sdílet Vloženo 5. Květen 2013 Čep ložiska? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lucasse Vloženo 5. Květen 2013 Sdílet Vloženo 5. Květen 2013 (editace) Noo, to by mohlo být ono.. Koukam, ze ETKA je super programek, po diplomce se na nej asi zamerim Editováno: 5. Květen 2013, autor: Lucasse Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omicron Vloženo 6. Květen 2013 Sdílet Vloženo 6. Květen 2013 omicron: RS urcite neni zadna vrcholova verze co do vybavy, nybrz pouze motorem. Vybavou je spise podprumerna. Dyt O2 RS nemela ani zcela zakladni veci typu tempomat natoz luxusnejsi prvky jako elektricka sedadla. Ta tam myslim nesla ani za priplatek. S L&K se to vubec neda srovnat. S obema verzemi mam dostatecne zkusenosti. Ano u RS je to od Skody takove divne, kdyz jsem mel sve LKcko ve stredisku zavad v MB, mel jsem od nich toho zluteho RS kombika na 3 tydny, a byl jsem sam prekvapen obrovskou mirou nepohodli, nekomfortu a osklivosti interieru (mj. otresne sedoplastove napodobeniny carbonu ci ceho!), ale Skoda to tak zarazuje, vc. extra barvy, kterou ani LK nemelo. Maji hodne popleteny marketing v techto vecech.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 6. Květen 2013 Sdílet Vloženo 6. Květen 2013 http://forum.skodahome.cz/topic/46878-octavia-iii/page-163#entry1762932 Doplňuji k výše napsanému : za víkend ujeto cca. 650km především po dálnici (130km/h) a mimo město (do 100km/h),dle palubního PC průměrná spotřeba 4,7 -podle tankování ovšem 5,3 (vůz neměl úplně plnou nádrž a dle tripu 3 to bylo za 4,9 lit.).Což si myslím není až zas tak špatný výsledek.To že se to rozchází s výrobcem udávanou spotřebou není překvapující. K interiéru ještě odávám,že si mohli odpustit tolika plastu na výplních dveří. Motorizace 1,6 TDI (77kW) je spíše pro klidnějšího řidiče,ale dost záleží na tom z jaké motorizace do tohoto vozu nasedne.Škoda že má jen 5 rychlostní převodovku. Na vrčení motoru se dá zvyknout (mám benzínový motor). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 6. Květen 2013 Sdílet Vloženo 6. Květen 2013 K tomu co napsal brácha o OIII 1.6 TDI CR DPF 77 kW Ambition bych dodal:- spotřeba dle PP na trase Praha 6 - K.Vary (viz obrázky), zátěž 3 osoby (R6 130 km/h, I/6 100 km/h většinou na tempomat). Se svojí OII 1.4 TSI tuto trasu za obdobných podmínek jedu za 6 l podle PP- motor po startu dieselově klepe, vrčí, drnčí a to pokračuje na první a druhý převodový stupeň, jisté uklidnění je až někde kolem 95 - 100 km/h, při dálničních 130 to také není tichošlápek, nicméně to není žádná hrůza. Ovšem na staré TSI motory v kultuře chodu nemá ani náhodou. Dieselistům to třeba možná ani nepřijde, jsou zvyklí. - zpřevodování je něco co nechápu - při městských 50 km/h to na 3° už je skoro moc, ale na 4° to akorát klape a nejede...- pod 1500 ot. je naprosté mrtvo, motor je podle mě dostačující pro Běžného Frantu Uživatele, dynamika je průměrná, předjíždění v hustém provozu bude chtít rozvahu - podvozek je jinak komfortně odladěn, propíraná jednoduchá zadní náprava se při běžné jízdě projevuje jen takovým "dutým" boucháním při přejezdu některých nerovností, u OII se nic takového nevyskytuje. - u tohoto konkrétního exempláře se vyskytly nějaké šotky v palubní elektronice: 1. krátkodobá paměť PP číslo 1. se sama nevymazala ani do druhého dne2. systém Start/Stop byl celý zmatený - celou cestu z Prahy do KV svítila kontrolka "vypínání motoru není dočasně k dispozici" (systém byl zapnut) a přitom při zastavení v KV na benzínce se motor vypnul...3. po startu studeného motoru (výše zmíněná kontrolka nesvítila) a ujetí asi 300 m a zastevení na křižovatce se motor vypnul, což je podle mě docela úlet..4. nevím co to mělo za verzi PP, ale v tomto nešla otevřít funkce "Položky hlavní nabídky"- nějak jsem také nepochopil, proč jsou ve venkovních zpětných zrcátkách diody blinkrů natočené směrem k řidiči, v noci to musí oslňovat, nebo ne?- pro moji postavu jsou přední opěradla tak na úrovni FII - nulové boční vedení oproti OII, tady jsem v nich lítal, jak nudle v bandasce...- plasty na dveřích nevypadají nějak hrozně (tady v černé barvě), ale když někdo chytne madlo dveří a klouby prstů přejede po dveřní výplni zůstanou tam stopy- design páček pod volantem je ehm takový, no jak bych to řekl, dejme tomu "vietnamský" - vypadá to chatrně- SWING vypadá dost chudě, to se moc nepovedlo- v tomto voze přetočený pás předního sedadla spolujezdce- na předním skle odlesky chromových lišt kolem výdechů vzduchuA teď trochu chvály oproti OII:- tlumení stropních madel- kulturnější zvuková signalizace blinkrů- přední loketní opěrka má také "lepší" posun, než u OII- jinak a lépe řešená aretace výškového posunu předních hlavových opěrek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 6. Květen 2013 Sdílet Vloženo 6. Květen 2013 (editace) 1) čemu se divíš že to dělá randál nad 100km/h, prostě to nemá 6 kvalt. Ta 1.6 je podle mě k ničemu.... s 2.0 bys neměl o moc větší spotřebu kor tím, že to má 6 kvalt... asi vás budu muset příště svézt CR a při 130km/h.... nevím jak to je u 1.6, ale u 2.0 CR na 3 akorát 50km/h, 4 až nad 60km/h.... 2) kvůli dvojhmotě není dobré na to dupat pod 1500 otáček, akorát ji po delší době zkurvíš (muj příklad je otec) 3) se start stopem bych si to nikdy nekoupil. 4) páčky jsou okay.. swing nic moc to souhlas, bolero je hezčí, jinak ty sedačky co tam byly, ty nebyly nic moc no... ale na běžnou jízdu why not. jak svítěj ty paraboly kluci? jinak jak píše stanmar, ten posun tak velký není jako z I na II... pokud člověk není ulítlej z elektronických píčovin typu line assistant, autmaticky parkování atd... Editováno: 6. Květen 2013, autor: kokta7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 6. Květen 2013 Sdílet Vloženo 6. Květen 2013 To jsou mé subjektivní pocity z toho konkrétního vozu. Co si budem povídat, nejsem testovací řidič. K randálu, motor při 130 km/h zas nebyl nějak extra vytočený, ale prostě je hlučnější, než TSI. Z nafťákem se svezu jednou za rok, takže ty rozdíly jsou pro mě markantní. Jinak jsem to vyzkoušel, co to dělá. Jak to svítí nevím, za tmy jsem v tom nejel. Možná brácha poreferuje. A s tím posunem to tak bude. Jede s v ní sice příjemně (kromě tohoto motoru), ale žádný znatelně velký posun jsem tedy nezaznamenal. Elektronické vychytávky co jsou pro OIII nové, mě nechávají chladným. Navíc, tady byl jen start/stop. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 6. Květen 2013 Sdílet Vloženo 6. Květen 2013 no s těmi elektronickými píčovinami jsme na tom stejně no... no ty paraboly by mě fakt zajímaly... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bicista Vloženo 6. Květen 2013 Sdílet Vloženo 6. Květen 2013 No docela jste me tu posmutnenli s tema sedackam, nekde jsem cetl ze by to meli byt sedacky ze Supa. Tesil jsem se ze by moje spatny zada byla konecne v pohodli. Jelikoz z O2 mne dost boleli po dlouhe ceste. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chleidy Vloženo 6. Květen 2013 Sdílet Vloženo 6. Květen 2013 ...paraboly? to je subjektivní, co je pro mě dobrý může být pro tebe průměr...svítivost dobrá, světlo ostrý, ohraničený, dálkový by mohly svítit líp, jsou to sdružený dvojvlákna s denním svícením... ...dotaz...máte někdo zkušenost s přestavbou na xenony ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 6. Květen 2013 Sdílet Vloženo 6. Květen 2013 (editace) jop na OCT II.. potřebuješ nivelaci (natáčení do stran + senzory kvuli zatížení na nápravách cca 10000 s prací), ostřiky na světla (u OCT II částka kolem 4500kč se vším) a světla... což na OCT 3 bude balík. a ve škodovce ti to těžko udělají... a pochybuji že někdo jiný, protože to těžko přenastaví přes VAG... Editováno: 6. Květen 2013, autor: kokta7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chleidy Vloženo 6. Květen 2013 Sdílet Vloženo 6. Květen 2013 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
s-talker Vloženo 6. Květen 2013 Sdílet Vloženo 6. Květen 2013 Odstupnovani 1.6TDi je zalostne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 6. Květen 2013 Sdílet Vloženo 6. Květen 2013 No docela jste me tu posmutnenli s tema sedackam, nekde jsem cetl ze by to meli byt sedacky ze Supa. Tesil jsem se ze by moje spatny zada byla konecne v pohodli. Jelikoz z O2 mne dost boleli po dlouhe ceste. Nevím, jestli by mě z těch sedaček mohly bolet záda. Šlo mi čistě o boční vedení opěradla na moji figuru a v tom jsem byl zklamán. Jiný problém jsem nepocítil. Je jasné, že rozložitější člověk se v nich bude cítit jinak. Pro představu mám 174 cm a cca 78 kg. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 6. Květen 2013 Sdílet Vloženo 6. Květen 2013 (editace) souhlasim s recenzi pane STAN ........ blinkry v zrcatkach tragedie,.... v noci mi to rvalo silene oci,... marne sem hledal jestli to nejde nekde nastavit v nabidce swingu, samozrejme sem tusil ze urcite ne a moje tuseni se osvedcilo........dokonce sem opravdu nekde ani neblikal jak by mi to palilo oci co se tyce HALOGENEK byl sem nadmiru spokojen ,....... svitily kupodivu pekne ale zalezi samozrejme na kazdem jak to svetlo vnima spotreba celkem pekna elektronicke frky typu START-STOP docela koukam ze ti to tak blblo Editováno: 6. Květen 2013, autor: Lukason Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bicista Vloženo 7. Květen 2013 Sdílet Vloženo 7. Květen 2013 No jestli mne ta ledka v zrcatkach poleze na nerv, tak ji prestrikam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 7. Květen 2013 Sdílet Vloženo 7. Květen 2013 Dnes se mi dostala informace od bráchy k mnou kritizovanému "nevynulování krátkodobé paměti PP č.1 ani do druhého dne". Když jel vrátit OIII, tak se mu to ten druhý den vynulovalo až při nastartování a rozjezdu. Může to někdo potvrdit? Jestli to nebyl opravdu jen nějaký šotek u tohoto konkétního vozu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza9007 Vloženo 7. Květen 2013 Sdílet Vloženo 7. Květen 2013 ........ blinkry v zrcatkach tragedie,.... v noci mi to rvalo silene oci,... marne sem hledal jestli to nejde nekde nastavit v nabidce swingu, samozrejme sem tusil ze urcite ne a moje tuseni se osvedcilo........dokonce sem opravdu nekde ani neblikal jak by mi to palilo oci Zase z toho Lukíno nedělej kovbojku. Stejný zrcátka má G6/Jetta včetně těch trojúhelníčku a nikomu to dosud oči nevypálilo jde jen o to, že se rojily stížnosti, že u OII nebylo z místa řidiče zřejmé, zda je blikač v bočním zrcátku funkční (např. vinou prasklé žárovky). A nemuselo se nic složitě vymýšlet, prostě se "šáhlo" do koncernové krabičky hojnosti a použity byly již vymyšlená zrcátka s indikací. A ten malý trojúhelníček má jen nepřímé osvětlení a v blinkru není laser, který by ti ty očička vypálil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 7. Květen 2013 Sdílet Vloženo 7. Květen 2013 To by mě zajímalo, kdo si mohl stěžovat, že nevidí, zda to bliká v zrcátku? Když byl blinkr na blatník, tak si také někdo stěžoval, že to nevidí??? Holt zase "vymoženost" typu "malé pravé venkovní zpětné zrcátko u FI". Škoda, že jsem to neviděl ve tmě. I za deního světla to svítilo celkem dost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.