Přejít na obsah

Octavia III


gigi

Doporučené příspěvky

Ty me kolego vzdy necim novym prekvapis, jsi sikulka! :D

 

Kde ze se bere ta má povinnost? Ze si toho nejsem uplne sam vedom, ale snad mi poradis.

 

Nevidim nic spatneho na tom, ze jsem spokojen s auty Skodovky, proto je vesměs chválím a proto si kupuju stale znova auta tyhle znacky. Az budu mit duvod znacku opustit, velmi rychle to udelam, to si muzes byt jistej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale to ani mne, staci me prispevky cist pozorne a to predevsim v mych vlaknech, kde se venuju detailneji mym autum vcetne kritiky dle meho nazoru nepovedenych/nedotazenych veci.

 

Chvalim nebo kritizuju ale zasadne az na zaklade osobni zkusenosti po najeti vicero stovek a tisicu kilometru, ne jen na zaklade nejakych teoretickych predpokladu, reci nekoho jineho nebo zkusebni jizdy o delce nekolika jednotek, v lepsim pripade desitek km.

 

Staci si uvedomit takovou drobnost, ze z vyroby jsou pneu aut nahustena vyrazne vic nez je predepsano.

Ja mel po prevzeti noveho auta v pneu 2.8 atm, spravne je 2.2 atm. Po korekci tlaku na predepsanou hodnotu je utlumeni predevsim kratkych pricnych nerovnosti skutecne znatelne lepsi.

To ale vinou slendrianu prodejcu, kteri tohle neresi, lide pri predvadecich jizdach nepoznaji. A pak se tu muzem do nekonecna dohadovat, zda je utlumeni tragicke nebo v ramci moznosti toho ktereho rozmeru kol akceptovatelne nebo dokonce naprosto v poradku...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty me kolego vzdy necim novym prekvapis, jsi sikulka! :D

 

Kde ze se bere ta má povinnost? Ze si toho nejsem uplne sam vedom, ale snad mi poradis.

 

Nevidim nic spatneho na tom, ze jsem spokojen s auty Skodovky, proto je vesměs chválím a proto si kupuju stale znova auta tyhle znacky. Az budu mit duvod znacku opustit, velmi rychle to udelam, to si muzes byt jistej.

Neřeš zamindrákovance, co závidí těm co si "mohou" vybrat...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže pokud se zadunění projevuje do 70 km tak to je bohužel asi velice často na našich dezolátních silnicích, kde ani D1 není v současné době o moc rychleji sjízdná vzhledem k uzávěrám. Pokud by tady byla kvalita silniční sítě jako v Německu tak bych to z nouze akceptoval, tam by tento efekt tak často nenastal. Ale u nás je to jako po kobercovém náletu a to je příležitost pro tento dunivý projev klikovky. Bohužel OIII není z levné kategorie aby se to dalo akceptovat, to u Logana bych to chápal. Za málo peněz málo muziky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Proto mám v autě Canton s Columbusem a zvuky neslyším  :kol-28: - nicméně měl jsem O II a pak O II FC a náprava nejtišší také nebyla, vrzala, odskakovala a nemluvím o sjíždění pneumatik díky špatné geometrii, kterou servisy v rámci prohlídek neřeší, když jsem upozornil na sjíždění pneu udělali geometrii a ta už ani nešla zkorigovat, jedna hodnota byla trvale v červeném, a to mělo auto necelých 100 tis. km..

 

ale alespoň mají novináři a tu někteří co neustále řešit a kritizovat.... najel jsem s O III téměř 10 tis, km a nemohu si na zadní nápravu stěžovat v porovnání s O II

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když zhodnotím zkušenosti s O1 za 14 let tak zadní náprava nebouchá, první neklid je v cca 180 km a to je dané taky krátkým rozvorem. Takže asi dřívější konstruktéři to měli lépe zvládnuté. Gumy se nesjíždí a životnost 205tek je taky excelentní.

Pak Mondeo kombi s excelentním podvozkem bylo taky naprosto v pohodě a po 250 tkm na něj rád vzpomínám. Pravda je to jiná karegorie, ale OIII není z levného zdroje a tak by měla mít konstrukci zvládnutou jak se na dnešní dobu patří.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Clovece, to si vazne myslis, ze v celem koncernu pres vsechny znacky sedi absolutne neschopni konstrukteri, kteri toto riziko pri vyvoji MQB neznali, nehlede na to, ze jich je i velka rada externe nakoupenych?

 

A kdyby to tak bylo, myslis, ze by si toho nikdo nevsiml pri tech statisicich testovacich kilometru, ktere se konaji ve vsech moznych klimatickych podminkach desitky mesicu pred uvedenim auta do seriove vyroby?

 

Zapomen - je to proste nutne zlo unifikace pro dve varianty naprav z nichz ta jednoducha ma setrit naklady, ktere se da pouze do omezene miry resit naladenim pruzeni/tlumeni a to obzvlast u karoserie typu liftback, ktera je z principu sama o sobe mene tuha.

A kdyz jde proti tomu nutnost zohlednit relativne malou pohotovostni hmotnost auta, na druhou stranu jeho vysokou uzitecnou a tim i celkovou hmotnost a to v kombinaci se zajistenim bezpecnych jizdnich vlastnosti, vede to nutne ke kompromisum, ktere se v tomto pripade projevuji predevsim ve snizenem akustickem komfortu.

 

Ano, OIII s multilinkem ma lepsi jizdni vlastnosti, lepsi odpruzeni/utlumeni a lepsi akusticky komfort, nicmene i OIII s jednoduchou napravou je (az na tu akustiku) od OI (pri vsi ucte k ni) vzdalena o svetelne roky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

oct3 je možná vzdálena, je ale taky značně zničená EU co2 pravidly, sory ale rotačka 1.9 tdi toho rozhodně vydrží více  než tyhle dnešní common raily s DPF( ty to řešit nebudeš jelikož auta máš spotřebku do 30 k km) a ty strašně kvalitní TSI, teď už alespon možná vyřešili problém s řetězy (uvidíme)....  

každopádně nevím proč řešíte dokola ty nápravy, ví se to od začátku tak si prostě kupte RS či 1.8 TSI a nebo zvolte jiný auto, ježiš majra stačí se podívat k seatu či VW...(nikomu nebrání si sehnat i klidně novou OII FL či roční vůz) hold takhle je nasazena politika a nikdo s tím nic nenadělá.

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Protože je OIII jako stavebnice tak by měla být možnost voby nápravy za příplatek, tím by se vyhovělo znalcům, kteří jinak běží k jiné značce. Auto se nekupuje na kvartál, ale na několik let.

Jen má dojem že od určitého období- díky krizi, na dobu určitou, než se něco rozpadne a oprava by převýšila zůstatkovou cenu auta. Ale takto je to téměř se vším, po záruce se musí doufat že se nic nepřihodí. V tom SM Diesel byl hezký článek o kvalitě motorů BMW a o zkušenostech majitelů. Přímo hororové čtení.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

oct3 je možná vzdálena, je ale taky značně zničená EU co2 pravidly, sory ale rotačka 1.9 tdi toho rozhodně vydrží více než tyhle dnešní common raily s DPF.

Pravda, to se ale prece tyka vsech soucasnych aut, ne jen OIII. A podekovat za to muzeme pouze a jen Bruselu.

 

Protože je OIII jako stavebnice tak by měla být možnost voby nápravy za příplatek, tím by se vyhovělo znalcům, kteří jinak běží k jiné značce.

Souhlas, ale to je vec predevsim marketingu a prodejni strategie znacky.

A tech znalcu je v mnozine vsech zakazniku marginalni podil, cili pokud skutecne utecou k jine znacce, je to pro prodeje znacky bezvyznamna ztrata.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem se byl projet v G7. Sice jsem rozhodnutý koupit O3, jelikož máme malé děti a kufr je pro nás priorita, ale ty věčný testy na internetu mezi O3 a G7 mě nahlodaly a šli jsme se s manželkou o víkendu do VW projet,

Když vezmu jízdní vlastnosti, tak není G7 absolutně co vytknout (stejně jako se mi líbila jízda O3), ale ten dokola opěvovaný interiér mě dostal. Na obrázku se mi interiér G7 velmi líbí, ale ve skutečnosti hrůza - připadal jsem si úplně jak v G3.

Středový panel pro mě nevhodně nakloněn k řidiči, materiál panelu nevkusný, a jelikož jsem postava, co musí jezdit se sedačkou úplně vzadu, tak za celou jízdu jsem nenašel vhodnou polohu volantu, aby mě nevadili nohy.  No a místo na zadních sedačkách - manželka se za mě nevešla a v O3 za mě vklouzne bez problémů, takže nevím kde v těch testech berou, že jsou to prostorově stejná auta.

Jinak mu nemám co vytknout, ale pro mě i interiér z O2 je hezčí, než Golf. Toť můj názor, každému se líbí něco jiného.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Souhlas s Lumanem. Interier z G7 vyvolava ve mne pocit filmu pro pametniky. Mne se tedy nelibi jak na fotkach, tak ve zkutecnosti. V OIII je ten intros velmi vkusnej, ano je strohej ale vkusnej a moderni a dlouho hezkej bude. Jen mi vadi ze spodni tunel je plast. Tlaci mne u kolene. Mam koleno presne na urovni kde dochazi k lomu mezi stredem a spodkem a ten spodni dil mne vic tlaci :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to si budu muset osahat pořádně ve Frankfurtu. Teď zrovna louskám testy ve SM na G7 Variant a OIII RS Combi,ale že by to bylo u Golfa z hlediska designu (prostornost nemám možnost posoudit) taková hrůza,mě zas nepřijde. Palubka je sice nic moc,ale Golf byl vždy takové "fotříkovské" auto,tam asi žádné extravagance a experimenty nehrozí. Za to výplně dveří se mi líbí víc,než v OIII. Mají poněkud elegantněji ukončené madlo na zavírání dveří. To se mě právě u OIII moc nepozdává.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S tím interiérem je to podobné jako u O3 - podle výbavy. U nás na salónu mají Trendline a Highline a ten rozdíl je značný, prostě socka a pěkný interiér. Jsou tam různé materiály, kontrasty a je to hodně znát. Highline s Columbusem a černým lesklým povrchem vypadá fakt solidně. Středový panel je věc zvyku, mě to natočení k řidiči nevadí (měl jsem Saab, takže jsem zvyklý), ale nevyžadoval bych to. Ve srovnání s O3 Elegance mě přijde útulnější, ale to je hodně subjektivní hodnocení.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Teď se tak nudím v práci, tak zkouším nakonfigurovat O3 Combi a stejnou výbavu O3 lift.

 

Když chcete SunSet, tak si musíte dokoupit el. ovládání oken na zadní sedačky, cena dohromady 9500 kč - kurnik, co má tohle společného? To si radši odepřu SunSet a na 4500 kč si nechám dát folie na zadní okna

 

Další paradox .. pokud chcete paket Dynamic Plus, tak u O3 Combi je to v pohodě, prostě ho tam dáte. U O3 lift si navíc musíte připlatit 1400 kč za zadní loketní opěrku - a co má tohle společného?

 

To jsou 2 věci, na které jsem narazil u svých požadavků na auto.

 

O3 Combi by mě vyšla na 511 800 kč (1,2 TSI 77 kW 6q, Ambition + Dynamic plus)

 

O3 lift by mě vyšla na 461 200 kč (1,2 TSI 77 kW 6q, Ambition + Dynamic plus)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kluci, nemáte někdo zkušenost s motorem 1,2 TSI 77 kW 6q v O3, potažmo O2 FL? Jde mi hlavně o to, jaký to má jízdní projev, jestli je to líné (a nechci porovnání od někoho, kdo jezdí normálně s 1,8 TSI apod.) a případná průměrná spotřeba. Já osobně většinou jezdím v autě sám nebo ve dvou a naložené je v minimu případů, tak přemýšlím, zda by mi tento motor v Octavii stačil.

 

Děkuji za odpovědi :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mc2uba : na to se takhle vyprdni, to je strasne indivdualni.  To auto nejde spatne, kdyz do nej predednes z nejake podobne atmosfery, tak ti ten motor prijde jak z jineho sveta.
Proste pojede, ma to dobry tocivy moment, vykon na O3 dostacujici. Spotreba bude hodne citliva na tvoji nohu. Slabsi auta paradoxne vice papaj, pokud je chces prohnat. Pricti si tak 1- 1,5 k papirove spotrebe.  Jizdni projev si musis sam vyzkouset. Zajdi do salonu a vyzkousej.  Tady mas akceleraci toho motoru, vubec to neni spatny :

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...