Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Není, není. Je to indikace safe režimu a právě toho odbrnknutí při jeho deaktivaci dioda nesvítí.. Teď jen čirý myšlenkový pochod k tomu, že kromě nemožnosti auto "odemknout" rozbitím skla díky SAFE není "levnější" rozbité okno než "zkurvený" zámek s možností většího poškození samotných dveří páčením zámku proti rozflákanému sklu a k tomu jeho výměny přes pojištění skla bez spoluúčasti a vlivu na bonus. Hmmm :kol-32:

Vloženo

.... no me to prave bylo divny ze bych nemel SAFE kdyz mi po jednom zamknuti blika dioda,... do dvouch zmacknuti neblika a pokud neblika,.. muzu se z auta dostat ven,... ale ted si nejsem jistej,.... jenom sem si jistej ze kdyz blika tak muzu zevnitr rvat za kliku jak chci,... a stejne se nedostanu,.... tudiz SAFE ! ................ zdejsi odbornici tvrdi ze to SAFE neni :D tak to mi teda hlava uz nebere :D rikam snad spatnou pravdu ..... podle me SAFE to je a basta :p

Vloženo

Z te kampane Hjundaj (ci jak se ty ludry jmenuji) proti Skode je mi soufl.. Ale kazdopadne Skoda mohla a mela vyjit s nejakou VTIPNOU a trefnou protiakci na ucet Hjundeee. :)

No, nekdo to odskakat musel..

Vloženo (editace)

Právě že na to mluvčí Š-A luxusně reagoval, že děkují Hyundai za reklamu zdarma a lidi ocení opravdu kvalitně dílensky zpracovaná auta co uvnitř vypadají sice strozeji, ale alespoň ne jak autobusy někde v Pakistánu ověšené a olepené cinkrlaty. Světla vytažená přes celý blatník jak ksicht po liftingu a i vnitřek vylepšený spoustou záhybů a ohybů plných chaosu. A to nemusí být jen H a K, ale i Ford Focus je podobná epizoda.

Kažý ať si koupí co chce. Vše je otázka vkusu. Mám kamaráda co pojezdil jako já většinu značek aut a oproti mne má výhodu, že není vyloženě nakloněn k Š-A a říká zajímavou myšlenku směrem ke Korejcům. Hyundai kupují ti co se neshrabali na Octávku, ale chějí být frajeři jak mají novou kisnu :kol-32: . A to Jiří doslova žral Peugeota...

Editováno: , autor: KubinoPv
Vloženo

V dnešní době  je jedno co se koupí za auto protože za pět let je jeho zůstatková cena pár korun, viz test Š-H. Rozdíl je že jedna značka je ještě v záruce a druhá dávno ne. I to může přispět k dalšímu prodeji. Doby kdy se ojeté auto prodávalo za dobrou cenu je nenávratně pryč.

Vloženo (editace)

Mam dotaz, koukal jsem do konfigu pro verzi elegance a v radku zabezpeceni vozu je :

Keyssy = 6500,-
Keyssy bez safe systemu = 0

Alarm s hlidanim bla-bla-bla = 6500,-

 

Kdyz zvolim Alarm, nejdo dovybrat Keyssy.
Kdyz zvolim Keyssy za nula taky nejde dovybrat Alarm

 

Otazka zni zda Keyssy za 6500,- obsahuje tez i alarm.  (v popisku to chybi), z logiky veci to trochu vyplyva.    Ale nevim zda pojem Safe system a Alarm je to same.  Proste maji to tak nejak zmatene popsane.  Jde mi o to zda kdyz vyberu keyssy za 6500,- bude tam i alarm i ten safe.
 

Editováno: , autor: bicista
Vloženo

Čínský název pro OIII je velmi zajímavý,jen aby nebyl také přiléhavý.  :kol-28:   Prodloužení rozvoru je zrovna u číňanů zajímavý tah,nejsou zrovna vysokých postav - že by jim tam bylo těsno v podélném směru? To ta Octavia bude už docela jezevčíkovitá. :rolleyes:

Vloženo

právě proto, pro Číňany je hlavní měřítko rozvor, podle toho srovnávají auta (komplex z mini japonských a korejských autíček) proto už Yeti měl v Chině větší rozvor....

Vloženo (editace)

jinak název v originále je: 欧亚 a to znamená česky euroasijský(á)

 

tedy 损坏 [ŠKODA]  欧亚

 

na ebayu se dají koupit nalepovací stříbrné nápisy - už jsem viděl O II s čínskými znaky...

Editováno: , autor: Hravec
Vloženo

Již první Sup měl podlahovou skupinu z Čínské verze Audi a tak je to tam letitá záležitost. Nicméně z mého pohledu jsou všechny Škodovky úzký, zejména Sup a tak prodlužování z nich dělá opravu jezevčíka jak bylo výše napsáno.

Vloženo

Ale vůbec by nebylo překvápko, kdyby šikmácká verze audiny měla platformu stejnou. Sám to dost dobře nechápu, k čemu je prťavejm Číňanům nebo vychrtlejm Indům víc prostoru ve srovnání s náma, prostorově výraznějšíma Evropanama... Naopak bych se vůbec nedivil, kdyby evropská verze kterýhokoliv povozidla byla oproti tý asijský delší - širší - vyšší, prostě OBJEMNĚJŠÍ... Ale u koncernu je víc věcí pro selskej rozum nepochopitelnejch, já už jsem se přestal nad podobnýma píčovinama pozastavovat...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...