Prosinec 29, 201212 r Já bych spíš uvítal, kdyby to mělo vypínač obdobně jako měly F2/R "předface" na "takzvaný denní svícení" - tedy automatiku rozsvícení potkávaček po nastartování motoru, která se dala vypnout přepínačem u pojistek - natvrdo a "jednou pro vždycky", není ji potřeba znovu a znovu vypínat po každým natočení motoru. Pak vidím určitý smysl - zapnu si Stop/Start v momentě, kdy JÁ SÁM budu chtít - a ne kdy mi to nařídí zasranej €urohujer...
Prosinec 29, 201212 r Není to vývojová "mula" pro novou verzi Rapidu určenou pro Čínu? Tedy kastle sedan, ne liftback? Upraveno Prosinec 29, 201212 r od Ekkar_z_Bastlírny
Prosinec 30, 201212 r jooooo o LAMBICKU vim ale taky vim ze to nedostane jenom LAMBO adepti jsou i u FERARRI a jeste vetsi sportovnejsi kousky ale ted si zaboha nevzpomenu co dalsiho CJ: ............. Kurnik co to je za splacaninu ? a co ty ctyri laufy !!!!! ???? to v tom je nejaka 3.6 V6 nebo co ? ale splacanina teda hrozna pozjistujte nejaky info co to je nebo jestli je to jenom kamuflaz Upraveno Prosinec 30, 201212 r od Lukason
Prosinec 30, 201212 r ee kuci. To jsou vývojový muly (tyhle jsou podvozková platforma G7/OIII). Ve Vlkohradě a okolí (a taky občas po Bouli) jich jezdí víc a možná mě někdo v tomto i jednou potká k tomu start-stop systému: vypíná motor až po dosažení provozní teploty, umožňuje to dochlazování turba (viz pawoukovy sjezdy z dálnice), pokud je klima či další spotřebiče puštěný na vyšší výkon, tak se motor nevypíná. Existuje varianta pro manuál i pro DSGčko. A zase bych na ten systém nekoukal tak skepticky, má to své výhody
Prosinec 30, 201212 r ještě ohledně te slataniny , maj v čisnke divizi zavezt model mezi santanou a lavidou
Prosinec 30, 201212 r Honza: Jako napriklad jake (ty vyhody)? Mimo zanedbatelne nizsi spotreby. Podle me na vyvoj a vyrobu techto ekokurvitek padne mnohem vice splodin i prostredku nez se pak usetri jejich pouzitim. Upraveno Prosinec 30, 201212 r od mike_k
Prosinec 30, 201212 r Neprocital jsem prispevky o startstop podrobne - je mozne jej jednoduse vypnout pres VAS?
Prosinec 30, 201212 r Zatím nikdo pořádně neví. BMW to v Americe muselo pro M5 "pustit", tolik lidí to tam požadovalo vypnout. Ale s vysokou pravděpodobností to možný bude, jinak by se jim na takovou káru vysralo daleko víc lidí...
Prosinec 31, 201212 r ...ať mi nikdo zase netvrdí tak, jako dříve, že odraz lamel masky je způsoben jen nasvícením a nejsou z lesklého plastu, nebo lakované...
Prosinec 31, 201212 r tak tak ale tod otazka jestli to bude u SERIE a taky jestli to bude v kazdem vybavovem stupni a treba jestli ne jeste za priplatecek
Prosinec 31, 201212 r Osobne si myslim ze len za priplatok u LK To by bolo moc nobl vyzerajuce auto ak by sa to dalo kombinovat s mensimi vybavami.
Prosinec 31, 201212 r možná časem, ovšem nyní, když L&K ještě oficiálně neexistuje, nemohou publikovat OIII s tímto doplňkem.. Čili 100% to bude dostupné minimálně pro Eleganci, ovšem domnívám se, že to bude za příplatek. A nepřekvapilo by mě ani, bude-li za příplatek také chrom lišta oken..
Leden 1, 201312 r Ja nevim, ale snad se da i vystriknot do formy plast, aby i nenalakovanej pusobil hladce a pomerne leskle ne ???
Leden 2, 201312 r da, ale nebude posobit tak lesklo, ze sa od neho budu odrazat blesky, reflektory a v pripade prvej fotky aj okolita krajina. toto su proste lakovane lamely
Leden 2, 201312 r Jo jo, jsou lakováné. Teď jsem to viděl v muzeu na Vision D vypadá celkem moooc pěkně
Leden 2, 201312 r Honza: Jako napriklad jake (ty vyhody)? Mimo zanedbatelne nizsi spotreby. Podle me na vyvoj a vyrobu techto ekokurvitek padne mnohem vice splodin i prostredku nez se pak usetri jejich pouzitim. Možná se to bude zdát jako prkotina, ale snižuje se tím i zátěž okolí během stání na křižovatkách. Dá se to dobře měřit (nejen hlučnost, ale i vibrace) a je lékařema dokázáno, že dlouhodobé působení malých vibrací škodí zdraví. V dnešním světě si to už ani neuvědomujeme, ale jde o vývoj, který se bude dotýkat např. našich dětí, resp. nás v pozdějších letech. Za další je to první "návyk" např. na hybridy/elektroauta, kde vlastně nemáš hlukovou kulisu běžícího motoru při stání. Už to je dnes pro mnoho lidí matoucí a dost z nich má pocit, že jsou ostatním pro smích. Přitom to většině kolemjdoucích je totálně jedno, zda motor běží, či zda je vypnutý. Ve druhém případě jsou dokonce radši, protože v případě blbých rozptylových podmínek je o jedno čmoudící auto míň. Sice se dnes musí vyrábět motory splňující emisní normy EU6 a jiné, ale žádný tento "pohlcovač emisí (CO2 a NO2)", nefunguje pokud nedosáhl provozní teploty. Snížení spotřeby je jasné - když vypneš motor, nepapká to nic. Když ho necháš běžet na volnoběh, máš zpravidla spotřebu 0,5-0,9l/hod. Závisí na zatížení motoru (puštěná klimatizace) a jeho stavu (zanesené vstřiky, špatný palivový filtr atp.). Je to prostě relativně nová technologie (i když poprvé byl systém Start-Stop využit už u modelu VW Lupo 3L), a proto dost lidí cití ke všemu novému skeptsi. Stejné to dřív bylo např. při přechodu z klasických karburátorových verzí, přes elektronicky řízený karburátor (to byl fakt teda průser, ale byl to vývojový mezistupeň; stejně jako např. to Lupo 3L) až po jednobodové - a později vícebodové - vstřikování paliva. I tenkrát (doba Favoritů a Felicií, tzn. 1992-1996) bylo dost lidí, kteří tomu nevěřili, neboť se do té doby používala jen tato koncepce a technika.
Leden 2, 201312 r Tak jistě vývoj to je, ale vnucený EU... Ano, když motor neběží, spotřeba = 0, hluk také žádný (i když na volnoběh moderní motory skoro nejsou slyšet), ale teď to trochu přeženu - při startu se hlukem budeš tetelit, až tam bude stát na semaforu víc takových vozů a při rozsvícení zelené všichni začnou startovat... Mně na to celém nevadí sám tento systém Start Stop jako takový, vadí mě, a to dost, že je mi něco vnucováno a nemám možnost výběru. Podle mě, kdyby nebylo úředních zásahů, tak se na to automobilky vykašlou. A tak to je a bohužel bude se vším, od žárovek počínaje a nevím čím konče - protože fantazie bruselských úředníků je nekonečná...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.