Přejít na obsah

Octavia III


gigi

Doporučené příspěvky

Já bych spíš uvítal, kdyby to mělo vypínač obdobně jako měly F2/R "předface" na "takzvaný denní svícení" - tedy automatiku rozsvícení potkávaček po nastartování motoru, která se dala vypnout přepínačem u pojistek - natvrdo a "jednou pro vždycky", není ji potřeba znovu a znovu vypínat po každým natočení motoru. Pak vidím určitý smysl - zapnu si Stop/Start v momentě, kdy JÁ SÁM budu chtít - a ne kdy mi to nařídí zasranej €urohujer...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jooooo o LAMBICKU vim ale taky vim ze to nedostane jenom LAMBO adepti jsou i u FERARRI a jeste vetsi sportovnejsi kousky ;) ale ted si zaboha nevzpomenu co dalsiho ;)

CJ: ............. Kurnik co to je za splacaninu ? :o a co ty ctyri laufy !!!!! ???? to v tom je nejaka 3.6 V6 nebo co ? :D ale splacanina teda hrozna :( pozjistujte nejaky info co to je nebo jestli je to jenom kamuflaz ;)

Editováno: , autor: Lukason
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ee kuci. To jsou vývojový muly (tyhle jsou podvozková platforma G7/OIII). Ve Vlkohradě a okolí (a taky občas po Bouli) jich jezdí víc :kol-28: a možná mě někdo v tomto i jednou potká :kol-21:

k tomu start-stop systému: vypíná motor až po dosažení provozní teploty, umožňuje to dochlazování turba (viz pawoukovy sjezdy z dálnice), pokud je klima či další spotřebiče puštěný na vyšší výkon, tak se motor nevypíná. Existuje varianta pro manuál i pro DSGčko. A zase bych na ten systém nekoukal tak skepticky, má to své výhody ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

možná časem, ovšem nyní, když L&K ještě oficiálně neexistuje, nemohou publikovat OIII s tímto doplňkem.. Čili 100% to bude dostupné minimálně pro Eleganci, ovšem domnívám se, že to bude za příplatek. A nepřekvapilo by mě ani, bude-li za příplatek také chrom lišta oken.. :kol-32:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Honza: Jako napriklad jake (ty vyhody)? Mimo zanedbatelne nizsi spotreby. Podle me na vyvoj a vyrobu techto ekokurvitek padne mnohem vice splodin i prostredku nez se pak usetri jejich pouzitim.

Možná se to bude zdát jako prkotina, ale snižuje se tím i zátěž okolí během stání na křižovatkách. Dá se to dobře měřit (nejen hlučnost, ale i vibrace) a je lékařema dokázáno, že dlouhodobé působení malých vibrací škodí zdraví. V dnešním světě si to už ani neuvědomujeme, ale jde o vývoj, který se bude dotýkat např. našich dětí, resp. nás v pozdějších letech.

Za další je to první "návyk" např. na hybridy/elektroauta, kde vlastně nemáš hlukovou kulisu běžícího motoru při stání. Už to je dnes pro mnoho lidí matoucí a dost z nich má pocit, že jsou ostatním pro smích. Přitom to většině kolemjdoucích je totálně jedno, zda motor běží, či zda je vypnutý. Ve druhém případě jsou dokonce radši, protože v případě blbých rozptylových podmínek je o jedno čmoudící auto míň. Sice se dnes musí vyrábět motory splňující emisní normy EU6 a jiné, ale žádný tento "pohlcovač emisí (CO2 a NO2)", nefunguje pokud nedosáhl provozní teploty.

Snížení spotřeby je jasné - když vypneš motor, nepapká to nic. Když ho necháš běžet na volnoběh, máš zpravidla spotřebu 0,5-0,9l/hod. Závisí na zatížení motoru (puštěná klimatizace) a jeho stavu (zanesené vstřiky, špatný palivový filtr atp.).

Je to prostě relativně nová technologie (i když poprvé byl systém Start-Stop využit už u modelu VW Lupo 3L), a proto dost lidí cití ke všemu novému skeptsi. Stejné to dřív bylo např. při přechodu z klasických karburátorových verzí, přes elektronicky řízený karburátor (to byl fakt teda průser, ale byl to vývojový mezistupeň; stejně jako např. to Lupo 3L) až po jednobodové - a později vícebodové - vstřikování paliva. I tenkrát (doba Favoritů a Felicií, tzn. 1992-1996) bylo dost lidí, kteří tomu nevěřili, neboť se do té doby používala jen tato koncepce a technika.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jistě vývoj to je, ale vnucený EU... Ano, když motor neběží, spotřeba = 0, hluk také žádný (i když na volnoběh moderní motory skoro nejsou slyšet), ale teď to trochu přeženu - při startu se hlukem budeš tetelit, až tam bude stát na semaforu víc takových vozů a při rozsvícení zelené všichni začnou startovat... Mně na to celém nevadí sám tento systém Start Stop jako takový, vadí mě, a to dost, že je mi něco vnucováno a nemám možnost výběru. Podle mě, kdyby nebylo úředních zásahů, tak se na to automobilky vykašlou. A tak to je a bohužel bude se vším, od žárovek počínaje a nevím čím konče - protože fantazie bruselských úředníků je nekonečná...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...