Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Já bych spíš uvítal, kdyby to mělo vypínač obdobně jako měly F2/R "předface" na "takzvaný denní svícení" - tedy automatiku rozsvícení potkávaček po nastartování motoru, která se dala vypnout přepínačem u pojistek - natvrdo a "jednou pro vždycky", není ji potřeba znovu a znovu vypínat po každým natočení motoru. Pak vidím určitý smysl - zapnu si Stop/Start v momentě, kdy JÁ SÁM budu chtít - a ne kdy mi to nařídí zasranej €urohujer...

znova sa objavil krizenec O2 a G6...

IMG_10177.jpg

IMG_1022.JPG

Není to vývojová "mula" pro novou verzi Rapidu určenou pro Čínu? Tedy kastle sedan, ne liftback?

Upraveno od Ekkar_z_Bastlírny

jooooo o LAMBICKU vim ale taky vim ze to nedostane jenom LAMBO adepti jsou i u FERARRI a jeste vetsi sportovnejsi kousky ;) ale ted si zaboha nevzpomenu co dalsiho ;)

CJ: ............. Kurnik co to je za splacaninu ? :o a co ty ctyri laufy !!!!! ???? to v tom je nejaka 3.6 V6 nebo co ? :D ale splacanina teda hrozna :( pozjistujte nejaky info co to je nebo jestli je to jenom kamuflaz ;)

Upraveno od Lukason

Ja bych se nedivil kdyby vw prodavalo podobnou slataninu nekde v azii ;)

.. taky myslím, že podobná patlanina bude pro Čínu, Asii, apod.. :kol-32:

ee kuci. To jsou vývojový muly (tyhle jsou podvozková platforma G7/OIII). Ve Vlkohradě a okolí (a taky občas po Bouli) jich jezdí víc :kol-28: a možná mě někdo v tomto i jednou potká :kol-21:

k tomu start-stop systému: vypíná motor až po dosažení provozní teploty, umožňuje to dochlazování turba (viz pawoukovy sjezdy z dálnice), pokud je klima či další spotřebiče puštěný na vyšší výkon, tak se motor nevypíná. Existuje varianta pro manuál i pro DSGčko. A zase bych na ten systém nekoukal tak skepticky, má to své výhody ;)

ještě ohledně te slataniny , maj v čisnke divizi zavezt model mezi santanou a lavidou ;)

Lukason: na tej stranke z ktorej su tie obrazky je len napisane: S3 sedan?

Honza: Jako napriklad jake (ty vyhody)? Mimo zanedbatelne nizsi spotreby. Podle me na vyvoj a vyrobu techto ekokurvitek padne mnohem vice splodin i prostredku nez se pak usetri jejich pouzitim.

Upraveno od mike_k

Neprocital jsem prispevky o startstop podrobne - je mozne jej jednoduse vypnout pres VAS?

Zatím nikdo pořádně neví. BMW to v Americe muselo pro M5 "pustit", tolik lidí to tam požadovalo vypnout. Ale s vysokou pravděpodobností to možný bude, jinak by se jim na takovou káru vysralo daleko víc lidí...

dalsi oficialny obrazok :)

post-10844-0-41043000-1356946085_thumb.j

Nebylo by v cerne ? ;)

...ať mi nikdo zase netvrdí tak, jako dříve, že odraz lamel masky je způsoben jen nasvícením a nejsou z lesklého plastu, nebo lakované...

matny plast sa takto neodraza. na fotke su lakovane

tak tak ;)

ale tod otazka jestli to bude u SERIE ;)

a taky jestli to bude v kazdem vybavovem stupni a treba jestli ne jeste za priplatecek :D

Osobne si myslim ze len za priplatok u LK :) To by bolo moc nobl vyzerajuce auto ak by sa to dalo kombinovat s mensimi vybavami.

možná časem, ovšem nyní, když L&K ještě oficiálně neexistuje, nemohou publikovat OIII s tímto doplňkem.. Čili 100% to bude dostupné minimálně pro Eleganci, ovšem domnívám se, že to bude za příplatek. A nepřekvapilo by mě ani, bude-li za příplatek také chrom lišta oken.. :kol-32:

jj, je to leskle

OCT_GAL_RESK_2_SKODA_OCTAVIA_III_IMG_3385.jpeg

Ja nevim, ale snad se da i vystriknot do formy plast, aby i nenalakovanej pusobil hladce a pomerne leskle ne ???

da, ale nebude posobit tak lesklo, ze sa od neho budu odrazat blesky, reflektory a v pripade prvej fotky aj okolita krajina. toto su proste lakovane lamely

Jo jo, jsou lakováné. Teď jsem to viděl v muzeu na Vision D :) vypadá celkem moooc pěkně :)

Honza: Jako napriklad jake (ty vyhody)? Mimo zanedbatelne nizsi spotreby. Podle me na vyvoj a vyrobu techto ekokurvitek padne mnohem vice splodin i prostredku nez se pak usetri jejich pouzitim.

Možná se to bude zdát jako prkotina, ale snižuje se tím i zátěž okolí během stání na křižovatkách. Dá se to dobře měřit (nejen hlučnost, ale i vibrace) a je lékařema dokázáno, že dlouhodobé působení malých vibrací škodí zdraví. V dnešním světě si to už ani neuvědomujeme, ale jde o vývoj, který se bude dotýkat např. našich dětí, resp. nás v pozdějších letech.

Za další je to první "návyk" např. na hybridy/elektroauta, kde vlastně nemáš hlukovou kulisu běžícího motoru při stání. Už to je dnes pro mnoho lidí matoucí a dost z nich má pocit, že jsou ostatním pro smích. Přitom to většině kolemjdoucích je totálně jedno, zda motor běží, či zda je vypnutý. Ve druhém případě jsou dokonce radši, protože v případě blbých rozptylových podmínek je o jedno čmoudící auto míň. Sice se dnes musí vyrábět motory splňující emisní normy EU6 a jiné, ale žádný tento "pohlcovač emisí (CO2 a NO2)", nefunguje pokud nedosáhl provozní teploty.

Snížení spotřeby je jasné - když vypneš motor, nepapká to nic. Když ho necháš běžet na volnoběh, máš zpravidla spotřebu 0,5-0,9l/hod. Závisí na zatížení motoru (puštěná klimatizace) a jeho stavu (zanesené vstřiky, špatný palivový filtr atp.).

Je to prostě relativně nová technologie (i když poprvé byl systém Start-Stop využit už u modelu VW Lupo 3L), a proto dost lidí cití ke všemu novému skeptsi. Stejné to dřív bylo např. při přechodu z klasických karburátorových verzí, přes elektronicky řízený karburátor (to byl fakt teda průser, ale byl to vývojový mezistupeň; stejně jako např. to Lupo 3L) až po jednobodové - a později vícebodové - vstřikování paliva. I tenkrát (doba Favoritů a Felicií, tzn. 1992-1996) bylo dost lidí, kteří tomu nevěřili, neboť se do té doby používala jen tato koncepce a technika.

Tak jistě vývoj to je, ale vnucený EU... Ano, když motor neběží, spotřeba = 0, hluk také žádný (i když na volnoběh moderní motory skoro nejsou slyšet), ale teď to trochu přeženu - při startu se hlukem budeš tetelit, až tam bude stát na semaforu víc takových vozů a při rozsvícení zelené všichni začnou startovat... Mně na to celém nevadí sám tento systém Start Stop jako takový, vadí mě, a to dost, že je mi něco vnucováno a nemám možnost výběru. Podle mě, kdyby nebylo úředních zásahů, tak se na to automobilky vykašlou. A tak to je a bohužel bude se vším, od žárovek počínaje a nevím čím konče - protože fantazie bruselských úředníků je nekonečná...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.