Maverick Vloženo 19. leden 2013 Sdílet Vloženo 19. leden 2013 Za 39 tKč ani náhodou, za 24,5 tKč o tom budu uvažovat. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gord007 Vloženo 19. leden 2013 Sdílet Vloženo 19. leden 2013 Nemáte prosím někdo náhodou info, kdy bude možnost tažného zařízení či přípravy pro motorizaci 1,4/103 kW? V ceníku je jen, že bude k dispozici později... Což je dost obecné Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xstorm Vloženo 20. leden 2013 Sdílet Vloženo 20. leden 2013 No někde čáry nejsou vůbec ano, přesně tak .. psaní sms apod. bude v tuto chvíli sranda Adaptivní tempomat, to je zas super věc protože člověka na dálnici pořád nebaví vypínat temponat a zase zapínat kvůli někomu, kdo jede pomaleji tak si auto samo přibrzdí a až uhne, tak zase zrychlí na nastavenou rychlost to by se mi líbilo Automatické parkování je pro někoho vysvobození, ale na druhou stranu už nezaparkuje nikdy s ničím, ani kdyby tam bylo místo pro autobus Takže ve finále .. O3 s automatem, který si hlídá lajny, samo brzdí, samo parkuje .. musí ten řidič ještě vůbec v tom autě být? Za chvilku přijde doba, kdy tě auto odveze do hospody, pak samo odjede domů, a až se nacamranej vymotáš z hospody, atk mu zavoláš, ono pro tebe přijede a samo tě odveze domů no vidíš, a tohle vše mám v passatu už přes 3 roky a ještě se mi nestalo, že by ten nějaký ten systém ve mě vzbudil natolik důvery, že bych se řízení nevěnoval, jak tady někteří psali. Automat (DSG) + LA + ACC = maximální komfort, všem doporučuji. Jen se mi nelíbí, jak to O3 má dole v nárazníku /ACC), vypadáto to fakt divně a bude to náchylné na poškození. Passat to má ve znaku a to je šikovné Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Krtek6 Vloženo 20. leden 2013 Sdílet Vloženo 20. leden 2013 knight rider ne se pomalu stává skutečností..ještě turbo boost a vystřelovací sedačky a je to Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trautenberk Vloženo 20. leden 2013 Sdílet Vloženo 20. leden 2013 Ale hlavně červený běhajíci proužek led diod na předek :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dix1 Vloženo 20. leden 2013 Sdílet Vloženo 20. leden 2013 Návody k obsluze: http://new.skoda-auto.com/cs/mini-apps/owners-manuals/Pages/octavia.aspx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 21. leden 2013 Sdílet Vloženo 21. leden 2013 Rozmach ACC i pro škodovky bude jistě velká radost pro majitele antiradarů Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
patrikcevela Vloženo 21. leden 2013 Sdílet Vloženo 21. leden 2013 no, pri tej cene si nemyslim ze to bude az tak zhave Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 21. leden 2013 Sdílet Vloženo 21. leden 2013 Proč? Koupíš přední mřížku pro ACC a hodíš za to antiradar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 21. leden 2013 Sdílet Vloženo 21. leden 2013 http://www.auto.cz/skoda-octavia-srovnani-cen-72465 ... celkem zajímavý článek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dix1 Vloženo 21. leden 2013 Sdílet Vloženo 21. leden 2013 no, pri tej cene si nemyslim ze to bude az tak zhave U Golfa stojí 12 000 Kč,takže u OIII to bude podobné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
patrikcevela Vloženo 21. leden 2013 Sdílet Vloženo 21. leden 2013 Proč? Koupíš přední mřížku pro ACC a hodíš za to antiradar aha, ty si to myslel tako, tak to ano Dix1: hm, kto vie, ci to nebude v nejakom "vyhodnom" baliku alebo rovno len v Travellers baliku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
_Denis_ Vloženo 21. leden 2013 Sdílet Vloženo 21. leden 2013 U Golfa stojí 12 000 Kč,takže u OIII to bude .... .... za 30 000 Kč .... beztak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 21. leden 2013 Sdílet Vloženo 21. leden 2013 Myslim, ze se to v CR nijak nerozsiri, snad jedine pokud to bude v zakladu nejake vybavy (mozna L&K). Polovina lidi tu ani nevi, co to je, a kdyz uvidi tu cenovku u toho, tak to ani nebudou zkoumat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza9007 Vloženo 21. leden 2013 Sdílet Vloženo 21. leden 2013 problémem je, jak to podají prodejci. A co mám osobní zkušenosti s jejich školením, tak jsou na tom se znalostmi velice bídně. Protože výhody tento systém nesporně má, a pokud to ŠA nezabije cenovkou a bude se držet směru nastavený VW (tzn. okolo 15tisíc), tak to bude zajímavé. Jen na to vymyslejí další restrikce kvůli kabelovým svazkům výbav. Ach jo 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 21. leden 2013 Sdílet Vloženo 21. leden 2013 (editace) Dělal jsem pár mystery shoppingů a obecně jsou prodejci napříč značkama katastrofální. Vrchol byla jedna nejmenovaná značka, kde prodejce na otázku, co by mně doporučil, odpověděl "no snad musíte vědět vy, co chcete". Prakticky všichni od korejců neměli nic jiného na práci než plivat na konkurenci. Škoda by na dealerské síti měla zapracovat taky. Editováno: 21. leden 2013, autor: bojler Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dix1 Vloženo 21. leden 2013 Sdílet Vloženo 21. leden 2013 bojler:Takovou zkušesnost mám u Fiatu,ale u korejců ne,ale to lidmi.Znalosti třeba katastrofální.U Škodovek je to v pohodě,co mám v okolí.Já ten mystery shopping nedělal,ale autosalonů jsem prolezl hodně a to člověk občas žasne,co je to za bandu amatérů.No u jedné značky vedoucí prodeje není schopnej přeložit anglické popisky na rádiu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza9007 Vloženo 21. leden 2013 Sdílet Vloženo 21. leden 2013 já se teda zaměřuju "jen" na VW a škodovku jsem dělal "z kanceláře" během svého pobytu v Bouli, ale je to teda bída s nouzí. Ale nejhorší na tom je to, že si to prodejci sami neuvědomují, protože většina z nich už je dávno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bicista Vloženo 21. leden 2013 Sdílet Vloženo 21. leden 2013 Chtel bych se zeptat na Maxi Dot. stoji toto za ten priplatek 5000,- tenhle display ??? co vic mi to prinese ?? co to zobrazuje navic od obycejneho ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
patrikcevela Vloženo 21. leden 2013 Sdílet Vloženo 21. leden 2013 Ako uprimne, chcel by som sa stretnut s ludmi, co maju na starosti Retail a skolenia. Je jedno pri akej znacke. Tak ako bojler vravi, predajcovia su uplne katastrofalny (cest vynimkam ktorych je vsak velmi ale velmi po biedne). Brigadoval a nasledne som robil v lokalnych predajniach s IT a keby sme sa my chovali k zakaznikovi tak, ako sa chovaju predajcovia v salonoch, ludia sa uz nevratia a krach je nevyhnutny. To nie ze treba na tom popracovat, na nich treba ist bicom a najimat ludi, ktori vedia co robia a robia to radi a nezalezi ci tam clovek pri prvej navsteve necha 5 eur za plastovu krytku alebo 30 litrov za auto. Chapem, ze nie kazdy ma svoj den kazdy den, ale proste ked mi v <> automobilke zahlasil predajca ze Fluence ma nahradit Lagunu, normalne som musel tu informaciu rozdychat. Proste kontroly, jedna za druhou, nevies podat spravne info, nespravas sa podla zasad, najdi si iny job. Nehovorim ze predajca ma vediet podrobnosti ako z kolkych prvkov sa sklada zadna naprava, kolko srob je celkovo v motore a aky tlak dava turbo, ale aspon roztec srobov na diskoch, ako nastavit blues, pripadne spravit zakaznikovi rychlu prezentaciu ako funguje columbus by mohol vediet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza9007 Vloženo 21. leden 2013 Sdílet Vloženo 21. leden 2013 patrik: ono to není tak jednoduché, jak to vypadá. Problém nastal již někdy před 20lety, kdy se současní prodejci ocitli ve školách. V ČR neexistuje nějáký studijní program (např. DiS.), který by byl přímo pro prodejce - tak je tomu např. zde v Německu; tu máš nižší úroveň vzdělání - Kauffrau/Kaufmann (prodejce) a vyšší úroveň - Diplomkauffraum/Diplomakaufmann. Tzn. to jsou diplomovaní, resp. promovaní specialisté, kteří mají vzdělání i v takových oblastech, jako je rétorika, obchodní komunikace, pravopis, psychologie. V ČR (a na Slovensku to bude rovnake) se může stát prodejcem každý, kdo má alespoň základní znalost, tj. co je auto, k čemu je, z čeho se skládá. Většina tu práci, bohužel, dělá z donucení, protože nic jiného zrovna nesehnali a postupem času byli líní něco hledat. A proč by přece měnili, když se jim "daří" prodávat auta? Školit takovéto lidi je velice těžké, protože jim chybí MOTIVACE. Většina z nich je vyhořelá a práci dělají z donucení, protože vědí, že by jinde nic nenašli. Majitelé salonů to zpravidla neřeší, dokud takový člověk prodává auta (tzn. vydělává). Málokterý z majitelů si ale uvědomuje, že právě PRODEJCE JE VIZITKOU KAŽDÉHO AUTOSALONU, ne ta supermoderní budova za bambilión, kterou postavil. Protože zákazníci za dobrým prodejcem přijdou i do staré stodoly. O technických znalostech netřeba mluvit, protože veškerá školení a následné kontroly výrobce (ať už plánované, nebo např. neplánované mystery shoppingy) jsou chápány jako BUZERACE, OTRAVOVÁNÍ A MY školitelé jim KRADEME JEJICH DRAHOCENÝ ČAS. Ale aby to nebylo pouze jednostranné, tak se najdou i podobní školitelé... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
patrikcevela Vloženo 21. leden 2013 Sdílet Vloženo 21. leden 2013 (editace) Ano, ja to chapem. Aktivne som sa touto tematikou zaoberal, ked sme so spolocnikmi rozmyslali rozbehnut predajne. Rozpraval som sa na tuto temu aj s ludmi zo zahranicia a tvrdili presne to iste. Problem vsak treba riesit. Neviem ako ma postavene zmluvy SA pripadne VW, ale u nas v zmluve boli jasne definovane pravidla, ako sa ma predavajuci chovat, co vsetko maju zahrnovat jeho vedomosti, ako casto ma byt preskolovany atd atd. Report pre kazdeho zamestnanca mal byt sucastou kazdomesacneho vykazu prace a ak pri mystery shoppingoch by nepreukazal dane vedomosti, mali by sme my moc ho vyhodit za nedostatocne vedomosti alebo poskodzovanie dobreho mena (nejaky podobny dovod, uz si to celkom dobre nepamatam. mali sme to nastavene na taky pseudo franchising aj ked to nebol v plnej miere franchising). sice cely tento plan nam vybuchol koli nepredvidatelnym okolnostiam, ale v principe by sme mali dosah aj na predavaca ktory by robil hambu a zle meno a dostal by vypoved. na urade prace je ludi habadej a vacsinu ludi co nemaju absolutny zaujem, alebo su absolutny introverti nevhodny do retailu sa daju vyfiltrovat pri poriadnom prijmacom procese. mozno to vyzera, ze moc mudrujem. ale som priam alergicky na neschopnych ludi, co mi maju pomoct ci uz pri vybere, alebo pri objednavke. Tam kde by som mal priamy dosah na to, by som to dokazal zmenit, aj ked na to nemam titul. Proste ked niekam pridem, chcem sa citit podobne ako v original Apple Store. Vysypem co chcem a oni mi ponuknu perfektne riesenie pre mna. Nieco neviem, pridem do Genius Baru a vysvetlia mi a ukazu. Kazdy vie o produktoch tolko, aby vedeli zakaznika usmernit, odporucit, ukazat. Hlbsie technicke veci riesi Genius Bar. Ti uz vedia ako premigrovat data z Mac do Windows, ako pracovat vo Final Cut atd. Ked toto funguje u Apple, preco podobny system prisposobeny na automobily nemoze fungovat aj inde? Mne je jedno ze takzvany predajca sedi v obleku, robi sa ze je boss a ma ppc vela roboty a pritom len cita statusy na facebooku. Nech je kludne aj v tricku a rifliach (idealne korporatnych), ale nech v tej hlave nieco ma! Nech ma na stole poriadok, nema ciernu mys od bordelu a zapraseny monitor tak, ze sa bojim pri nom sediet. Je to sice trochu zmatocne napisane, ale pisal som to tak, ako mi to slo z hlavy. Dufam ze pochopite pointu... edit> este ma napada komunikacia so zakaznikom. Ked vojdem do salonu, ocakavam, ze sa ma niekto aspon spyta co chcem. Nie ze sa tam 10 minut prechadzam a cakam, kym zenska dokonci rozhovor s manzelom o tom, ako mu nechutil obed. Ako do p... . Za toto by bola minutova vypoved. --> Takto ma naposledy vytocili v IMPE, odvtedy chodim ku Valouskovi do RK... Editováno: 21. leden 2013, autor: patrikcevela Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DavidSK Vloženo 21. leden 2013 Sdílet Vloženo 21. leden 2013 Skúsenosť IMPA LM alebo DK ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
patrikcevela Vloženo 21. leden 2013 Sdílet Vloženo 21. leden 2013 LM, cca 1.5-2 roky do zadu Tento rok sa to podarilo zas KII, na prijmacieho technika som cakal 3/4 hodinu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
senky Vloženo 21. leden 2013 Sdílet Vloženo 21. leden 2013 Na černých elektronech Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.