Přejít na obsah

Octavia III


gigi

Doporučené příspěvky

Vysvětlím proč tady motám Sorento ačkoliv je to zcela jiný segment. V prvopočátku před čtyřmi roky bylo výběrový řízení na nový auto. Takže nabídka na OII 1,8 tsi Lk Alkantra a spousta dalšího za cca 730 tisíc. Ok akceptovatelný, jenže prodejce ihned doporučil bytelný zabezpečení a to i kapoty jelikož se kradli i světla a Airbagy. Pak náhodou při Googlování jsem narazi na nabídku Sorenta - Holanďana v plný palbě i s kompletní kůží a u prodejce v Bavorsku za 19850 Eur bez daňe. Po přečtení všech světových for s tématem Sorento bylo rozhodnuto a bylo ihned doma. Jen si spočítejte kolik stálo a za 80 Tkm naprostá spokojenost a při tříletý záruce jsem řešil jeden problémek s křupnutím při ostrém zatočení. Servis vyměnil ochotně vše okolo řízení za 60 tisíc na náklady výrobce a protože problém nezmizel tak jsem si ho odstranil sám po 10 minutách hledání.

A nyní k záruce u Škody:

U mé 1,8 T r.v. 1999 se od prvních kiláků objevil problém se synchronem na dvojce a přidal se dvouhmostňák. To jsem hlásil x krát v záruce a stále žádná vstřícnost od Škody a že se to rozjezdí časem. Ok půl roku po skončení roční záruky následovala ostrá stížnost do MB. Takže jsem byl objednanej k Tukasovi na řešení situace. Vše prý rozeberou na mé náklady a pokud tam bude něco špatného tak to uznaj. Ok převodovka ukázala vadnej synchron při 11Tkm a netolerance z výroby. U spojky na mě zkoušeli hru že jí mám vyhřátou díky modrému zbarvené nejtů lamely. Takže jsem nařídil donýst novou lamelu a ejhle taky modrý zinek na nejtech. Takže bylo po diskuzi a já dostal novej setrvák a lamelu s přítlačákem z modelu 2002 a Škoda zaplatila 49 tisíc servisu. Takže jako profesor svý žáky jsem musel usměrňovat techniky MB. Kdo to dokáže jiný?

Takto tedy vidím postup dvou výrobců u řešení záruky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jen dodatek, posuzoval jsem součsanou cenu a kvalitu OIII a nyní je to tedy přestřelený jak správně píšete. Jenže konkurence nespí a jen kdo trošku ekonomicky myslí tak se tak rozhoduje. Netvrdím že by Korejci byli svatí, ale techniku dělají pro vyspělou část zeměkoule a opravdu velká nespokojenost nikde nepanuje a to probádávám všechny fora na netu. Pokud je hlavní trh USA tak si nedovolí to co lokální naši výrobci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já bych jen ještě doplnil Honzovo prohlášení - Honzo, máš pravdu, to nejsou spekulace, ale fakta. Na druhou stranu pochop mě a další "rejpaly" s trochou sebestřednosti:

Co je mi upřímně do toho, že Škodovka zaměstnává tolik lidí, financuje problémy Seatu a staví nové haly, když tato souvislost očividně souvisí se špatnou ekonomickou situací a následnými, takto okatými, kompromisy?

Navíc Škodovka začala svou éru úspěšnosti právě díky veleúspěšné OI, svou pozici ještě značně upevnili Fábií, která ale v nepříliš povedené 2. generaci v prodejních číslech trošku kolísá. Poté se přidal Superb, který je sice dnes již relativně oblíbený, no kdysi se zase tolik neprodával. Já osobně nevidím smysl ani v Citigo a ani v Yetim (ten je o něco úspěšnější, ale Citigo zatím příliš na odbyt nejde). Kdyby se Škodovka namísto řešení cizích problémů a vymýšlení ptákovin skrze segmenty raději více zaměřila na finanční prostředky, proudící do kořenů jejich prodejů (OIII, apod.), auta by také vypadala jinak.

Vím, že toto je globální problém koncernu a hodně sebestředné myšlení, ale vezmeš-li to z tohoto úhlu pohledu, není dáno, že musí být novodobé Škodovky osekané tak, jak jsou. ;)

Editováno: , autor: _Denis_
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja moc nechapu, odkud berete onu nespolehlivost korejcu a spolehlivost Skodovek. Na jejich podobnych webech jako je toto nenajdete zadne 200 strankove posty o retezech, napinacich, motorech ktere ani po deseti upravach neumi zrat mene oleje nez benzinu a mnoha podobnych legrackach. Ve vsech testech spolehlivosti jsou na tom vice mene podobne jako Skodovka to jest asi o 50 mist za japoncema. Ja jsem sice majitel treti Skodovky, ale rozhodne ji nepovazuju za nejak presprilis spolehlive auto.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Denisi, sebestředný pohled v té situaci není na místě. Vždy si to představ jako problém tvé rodiny a tvůj pohled na celou situaci; pokud má tvá rodina problémy, neotočíš se k ní zády, ale snažíš se pomoct (teda pokud s ní nemáš vyloženě špatné vztahy).

A o smyslovosti jednotlivých modelů můžeme polemizovat, ale v dnešní době není možné nabízet auta v jednom segmentu a jen je odlišit tvary. A každý model má své kupce, sympatizanty, ale i odpůrce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám výhodu že se seznámím s problematikou zájmové značky na forech po celém světě a z toho si dělám obrázek. Je zajímavý i srovnání mez jednotlivýma světadíly a zeměmi. To co zlobí v Německu díky neomezený rychlost pak dělá dobrotu v USA kde se jezdí dle limitů. Je ale pravda že to co se zde napsalo za strory o Š. motorech se jinde nenajde. Je mi jasný že je zde většina skalních fandů MB, já k nim taky kdysi patřil, ale zkušenosti mě nasměrovaly jinam a jsem moc rád.

Bavit se tady o babách atd nemá cenu, je to chlívek OIII a myslím že zde je vše oprávněné ohledně její problematiky a případné konkurence v dané třídě nebo cenové úrovni.

Dal jsem sem pár fotek na předchozích stránkách a zajímalo by mě vysvětlení k detailům od lidí z MB, třeba jak je dělaný profil zadní nápravy, zda je celý otevřený ze spodu jako U profil nebo jako uzavřený profil . Na salonu při focení jsem se nemohl plazit pod autem. Není tam tolik mista na focení a zajímalo by mě to z důvodu životnostní charakteristiky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Protože mě velmi brzo, vlastně teď, čeká obměna služební OII, se zájmem jsem si tu četl a nakonec se šel na OIII podívat. Bohužel to bylo jen v rychlosti, takže to berte jako první dojmy. Na showroomu měli 1.6TDI DSG Elegance, hnědá barva a béžový látkový interiér. Z příplatků jsem si všiml jen bi-xenon světel (zajímavé, že mlhovky nebyly černé, ač to konfigurátor nedovoluje), light assistantu a rádia Bolero. Čili auto bez Eleg.Plus paketu, což mělo za následek 16" kola, které opravdu vypadají malá. První usednutí do auta - vše na svém místě, oproti OII na mě interiér působů trochu stísněně a to hlavně kvůli výhledu a vzdálenosti čelního skla od řidiče. Moždá je to subjektivní, ale tak to na mě působilo. Testnul jsem zavírání kastlíku u spolujezdce a ano, pravá strana se nedovřela :) Jinak materiálově je asi někde mezi OII a Rapidem, ve skutečnosti ale Rapid uvnitř působí o kus hůře, než OIII (hned vedle stál Rapid ve výbavě Ambition Fresh + Dynamic). Je možné, že ten spíše pozitivní dojem udělal béžový interiér, prostě ta kombinace je dobrá. Vzadu místa dost, což můj osmiletý syn pravděpodobně moc neocení :-) a já tam nejezdím.

Zatím jsem s tím nejel, ale mám to v plánu zejména kvůli chování zadní nápravy. Mnoho lidí tvrdí, že to 90% lidí nepozná tak chci zkusit kam se řadím já po několika letech ve Focusu II a 2x OII. V současném zaměstnání bohužel nemám na výběr, buď to bude Octavia nebo Octavia, takže v ní skončím tak jako tak. Zatím to vypadá na 1.6TDi Elegance Plus a k tomu nějaké maličkosti. Pravda je, že fleetové ceny se od těch listových dost liší - kdybych měl kupovat auto pro sebe domů, tak za fleetovou cenu, kterou máme, bych si to uměl asi i představit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To attim: Ja kdyz bych volil do sluzebaku diesel tak jedine 2.0, ta 1.6ka je takova proste jalova. Na muj vkusto priliz nejede. Do kopce ztraci dech. V praci ji nekteri jedinci maji a pry uz by si ten motor nevzali. Prilis zabavnej ten motor neni.

To uz lip jede benzin 1.4Tsi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jojo já bych taky volil 2.0TDI, ale car policy je bohužel proti a pokud by to šlo, musel bych cenový rozdíl sejmout někde na výbavě což by bylo sakra znát. Doteď jsem měl služebáky vždy 1.9 TDI nebo v případě focusu 1.6 TDCI takže to pro mě nebude žádná zásadní změna. Ale souhlasím s tím, že s 2.0 se bude jezdit příjemněji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vysvětlím proč tady motám Sorento ačkoliv je to zcela jiný segment. V prvopočátku před čtyřmi roky bylo výběrový řízení na nový auto. Takže nabídka na OII 1,8 tsi Lk Alkantra a spousta dalšího za cca 730 tisíc. Ok akceptovatelný, jenže prodejce ihned doporučil bytelný zabezpečení a to i kapoty jelikož se kradli i světla a Airbagy. Pak náhodou při Googlování jsem narazi na nabídku Sorenta - Holanďana v plný palbě i s kompletní kůží a u prodejce v Bavorsku za 19850 Eur bez daňe. Po přečtení všech světových for s tématem Sorento bylo rozhodnuto a bylo ihned doma. Jen si spočítejte kolik stálo a za 80 Tkm naprostá spokojenost a při tříletý záruce jsem řešil jeden problémek s křupnutím při ostrém zatočení. Servis vyměnil ochotně vše okolo řízení za 60 tisíc na náklady výrobce a protože problém nezmizel tak jsem si ho odstranil sám po 10 minutách hledání.

A nyní k záruce u Škody:

U mé 1,8 T r.v. 1999 se od prvních kiláků objevil problém se synchronem na dvojce a přidal se dvouhmostňák. To jsem hlásil x krát v záruce a stále žádná vstřícnost od Škody a že se to rozjezdí časem. Ok půl roku po skončení roční záruky následovala ostrá stížnost do MB. Takže jsem byl objednanej k Tukasovi na řešení situace. Vše prý rozeberou na mé náklady a pokud tam bude něco špatného tak to uznaj. Ok převodovka ukázala vadnej synchron při 11Tkm a netolerance z výroby. U spojky na mě zkoušeli hru že jí mám vyhřátou díky modrému zbarvené nejtů lamely. Takže jsem nařídil donýst novou lamelu a ejhle taky modrý zinek na nejtech. Takže bylo po diskuzi a já dostal novej setrvák a lamelu s přítlačákem z modelu 2002 a Škoda zaplatila 49 tisíc servisu. Takže jako profesor svý žáky jsem musel usměrňovat techniky MB. Kdo to dokáže jiný?

Takto tedy vidím postup dvou výrobců u řešení záruky.

Znovu Ti opakuji, že porovnáváš neporovnatelné .

Srovnáváš před 4 lety vygůglenou /no to je slovo/ cenu na 1 ks vozu v podstatě s katalogovou cenou na cca 9 dní

prodávanou novinku a o zařazení do tříd ani nemluvím.

Znám dost lidí , kteří gůglováním sehnali v EU podstatně levněji OIIFL - úspora 40-80tis proti nejnižší ceně, kterou byli schopni usmlouvat v CZ.

Existují firmy , které se touto činností - zprostředkováním prodeje nových vozů z EU /vč. fyzického dovozu a ostatních věcí s tím spojených/ dobře živí.

Firma , v kterém jsem zaměstnán, takto loni na dvou zprostředkovaně nakoupených Volvech ušetřila cca 200 - 250 tis. na každém.

Trošku nerozumím tomu, proč zdejší fórum OIII nazýváš chlívkem OIII /viz Tvůj další příspěvek /!

V tom případě Tvoje příspěvky o Sorentu směřuj do chlívku KIA a bavte se tam třeba o vysoké spotřebě, na kterou si většina majitelů stěžuje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rád odpovím, u prodejce v Bavorsku byly Fabie v tu dobu o 40 Tkč levnější než u nás a já se rozhodl pro bytelné auto a to se mi potvrdilo v budoucnu. Spotřebu mám u 2,2 tuny těžkýho auta v létě 7,8- 8,5 litru nafty a v zimě do 9 litrů a to většinou po Praze a okolí. Spotřebu mám u tohoto motoru 2,5 crdi díky jedné konstrukční úpravě a to se mi osvědčilo protože jsem jí udělal při 17 km a nyní mám 81 Tkm. Takže spotřeba v kontextu bezpečnost je naprosto excelentní při výkonu 125 Kw a 400 Nm. Tohle auto mě oslovilo pevným rámem a redukcí a možností úprav podvozku což jsem velice ocenil nyní na dezolátních silnicích.

Ostavii používám díky stavu silnící stále méně, nechci zničit podvozek. Tady je Sori ve své živlu a protože mám pod rámem 26 cm místa tak mě i ještě horší silnice nezaskočí. Protože mám i vetší Offroady tak je to moje krevní skupina. Třeba u jednoho auta mám gumy 20-70/20 a tohle kolo se dikem váží rovných 200Kg. Ale to je jiná kapitola

Za ten chlívek se omlouvám, tento výraz se požívá na jiných forech pro řazení značek a takto se oddělují. To je ze zvyku.

Ze zvědavosti jsem nyní na mobile.de hledal dvojníka Soriho s registrací 2009 a stejný výbavě a km. Bingo za čtyři roky klesla cena o 1000- 2000 Eur z nákupky. Takže zde je vidět že moje ekonomické rozhodnutí bylo fantastické a s tak malým propadem ceny se moc aut nenajde.

Editováno: , autor: wolfspitz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, ty srovnáváš sice to, pro co mám pochopení, čili to, co můžeš za své peníze koupit ku své maximální spokojenosti. To jsem před několika dny tady na fóru prezentoval také, nicméně spíše jako OT, aby bylo zřejmé, kam bych směřoval já, když mi OIII za tu cenu přijde drahá. Nemůžeš ale snad v 30 posledních příspěvcích stále a dokola pět ódy na Sorento a přímo jej srovnávat s OIII, už to vážně začíná být stereotypní. Vzhledem k nesrovnatelnosti je to prostě OT, pokud chceš pořád dokola řešit srovnání, srovnávej OIII třeba s Golfem, či jiným konkurentem a nesrovnávej stále tak zaujatě jablka a hrušky. ;)

Editováno: , autor: _Denis_
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě bych rád upřesnil proč jdu i přes mou počáteční kritiku do nové OIII. Bez ohledu jak je auto zpracované nabízí VW podle mě jeden u nejlepších benzínových motorů. Pokud se kouknete ke konkurenci na benzínové motory a jejich parametry je na tom WV podle mě jako jeden z nejlépe hodnocených. Nemyslím teď tím že by byly nezničitelné nebo bezporuchové ale co se týče jízdních vlastností. Většina kokurence dnes nabízí v běžných třídách pouze atmosférické motory a ať už jde o korejce nebo podobné značky povětšinou jde o nepřeplňované motory od 1.6 do 2.0. Jenže i ten 2.0 benzín od konkurence bez turba má podobný jízdní vlastnosti jako 1.4 tsi od VW. Takže pokud to vezmu kolem a kolem a chcete benzínový motor s dobrým průběhem výkonu a Nm já nevidím jinou možnost než šáhnout po motoru od VW. Pokud jde o naftu řekl bych že nabízí VW dokonce horší parametry než konkurence za podobné peníze. Já jsem teď prodal octavia II fl 1.6 tdi cr. S motorem jsem byl max spokojenej. Naučil jsem se sním jezdit a prostě naprosto vyhovoval. Jezdil jsem 90 procent Prahu zbytek dálnice-okresky. Spotřeba 5.6 průměr a to jsem jezdil spíše nadprůměrně dynamicky Poprvé v životě si chci koupit auto který prostě "pojede" a to pro mě přectavuje buďto minimálne 2.0 nafty nebo nějakej dobrej benzín. Po důkladné srovnávání mi nejlíp ze všeho vyšel 1.8 tsi do kterýho nakonec jdu. Otázka zní tedy ..Jdu do nové oktávky ? Jak se to vezme. já jdu do motoru 1.8 tsi kterej dostanu pro mě v nejpřijatelnějším aute škoda octavia III bez ohledu na to jaký má mouchy. Golfa nechci a nevím v jakém jiném autě které by mi vyhovovalo bych tento motor dostal( když pominu VW CC kterej se mi moc líbí ale cenově jinde. Výsledek mojí myšlenky je ten že pokud chcete hodně kvalitní motor v benzínu kterej pojede tak je VW pro mě v tuto chvíli jediná volba. No a že je pro mě tento motor nejdostupnější v nové OIII je prostě holý fakt.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem ji včera prolezl.Byla to Ambition+Ambition Plus+metalíza+4 ramenný kožený volant+Climatronic.Jediné výtky mám k tomu,že je ISOFIX venku,ne schované a to zavírání schránky u spolujezdce.Jinak ten plast na bocích dveří a horní liště zase tak hrozný není.Opěrka na dveřích je koženka už v Ambition.Zavírání dveří dobře utlumené,rádio hraje dobře.Swing vypadal líp v OII,ale na ten novej se dá zvyknout.Materíály dobré.Řadící páce taky nemám co vytknout.Místa vzadu hodně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Osobně bych taky šel u dalšího auta do benzínu a to opět s turbem. Jsem pragmatik a přijatelný diesel u mě skončil u EU 4 protože bylo bez DPF a dalších komplikací vzhledem k emisím. Pro diesel se snažím kupovat nejlepší naftu na trhu a to Maxx motion a ten ještě musím upravovat kvůli mazivosti. Základ u mě je nafta bez biskožky. Takže litr mě vychází cca na 38 Kč. Jenže u benzínu je to jiné tam kupuju to nejvýhodnější a v Uhřiněvsi je za cca 33,50 litr a tak tento velký cenový rozdíl smazává částečně výhodu nafty. Pokud by chtěl jezdit zájemce s vlekem tak nafta, pokud okolo komínu tak benzín.

Budocnost vidím tedy v benzínu okolo kterého nebude takový ekologický nátlak ve městech.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...