Červen 6, 200817 r Dobrá, dobrá, já jen reagoval na : "Nevím nevím, ale pokud by to byla součást systému na vážení kamiónů, tak by musely být zabudované v silnici idukční cívky a snímací senzory pohybu auta a to tam bohužel není !!!! " Jo a abych si nezapoměl rýpnout, doufám, že to nefotil řidič za jízdy. A pokud ano, tak doufám, že nedržel záznamové zařízení v ruce.
Červen 6, 200817 r Ajaj, tak jsem mrknul ještě jednou na tu fotku. Buď to fotil spolujezdec levák a strčil Canon S80 až někam před pravou ruku řidiče. Nebo to je focené spolujezdcem pravákem ale ve vozidle s pravostraným řízením. A nebo to fotil řidič. I přes použitý čas 1/1000 s. jde vidět že je to za jízdy. Vzhledem k tomu, že jede v levém pruhu, tak zřejmě právě předjíždí jiné vozidlo. Nebo přejel do levého pruhu aby předjel ten autobus. Juj to mě děsí. Předjíždět v 6.52 hodin na D1 autobus a držet v jedné ruce foťák. Jsem rád, že jsem tam nebyl. Hromadu mrtvol v autobuse už jsem jednou viděl a stačilo mi to.
Červen 7, 200817 r Autor No tak dekujem za vysvetleni. Pro tvuj klid v dusi si mysli treba ze je to foceny z autobusu z prvni rady za ridicem, OK? Je to fakt priserny, co se dneska na silnicich deje, nektery lidi drzej volant jen levou rukou, a pravou se drbou na koulich, mackaj cudliky na radiu, drzej v ni plechovku s red bullem, nebo dokonce radici paku a radej pri tom rychlosti. Fuj, hanba.
Červen 7, 200817 r Trefil jsi do černého. Je to součást systému na vážení kamiónů. Něco podobného do nedávné doby fungovalo na Klíčově a mělo to ohromnou úspěšnost. Počet drasticky přetížených kamiónů, které to odchytilo byl neuvěřitelný.Ale na využití mýtných bran, nebo satelitního systému k měření rychlosti se těším. Studoval jsem teď výsledky z rakouského experimentu se zavedením 160 km/h na vybraném úseku jejich dálnice. Výsledek? Kdo jel touto rychlostí vyprodukoval více emisí (zplodiny, hluk, prach z gum) a cestu si časově moc nezkrátil. Když k tomu doplnili (ne)schopnost řidičů reagovat ve zvýšené rychlosti na náhlý problém, delší brzdnou dráhu atd., tak to zvýšení rychlosti moc slavně nedopadlo. A ze svých zkušeností (ročně najedu okolo 60 tisíc na německých a francouzských dálnicích),můžu říct, že pohodlí, bezpečnost, plynulost a doba jízdy na stejné vzdálenosti vychází výrazně lépe ve prospěch dálnic, kde je 130 km/h rychlost téměř bez vyjímky dodržována. Německo s místy neomezenou rychlostí, ale všudypřítomnými zácpami, předjížděním a neustálým bržděním na rychlost okolo 60 km/h jednoznačně prohrává. No co já četl o testu 160km/h v Rakousku tak si to tam všeci pochvalovali a tím nemyslím jen řidiče.
Červen 8, 200817 r taky nechápu, kde to sebral. Ono jestli 130 nebo 160 je časovej rozdíl jak jedeš dál. Nemluvě o tom, když máš prostor k tomu, aby se dalo jet 200. To pak úplně jinak ubíhá.
Červen 8, 200817 r Nazdar hoši. Výsledky z Rakouska mám ze zprávy co si vyžádala firma v souvislosti s debatou o návrzích na zvýšení rychlosti na našich dálnicích. Problém je trošku v tom, že většina rakouských médií o testu se 160 psala pozitivně a chválila možné zvýšení rychlostních limitů. Jejich ministerstvo v té zprávě upozorňujě na to, že netuší, kde novináři ty informace sebrali. Test dopadl tak, jak jsem psal výše. Jinak se zkrácením doby jízdy při zrychlení ze 130 na 160 na delší vzdálenosti samozřejmě není problém. Problém je v tom, že naše dálniční křižovatky a sjezdy jdou ruku v ruce s hustotou osídlení naší republiky. I ty nejdelší úseky mezi exity jsou poměrně krátké. Tam kde je exit rychlost zvýšit nelze. Takže zvednutí hranice rychlosti by na většině míst znamenalo zvýšení počtu kolizních situací při průjezdu a brždění v těchto místech. Možné řešení je proměnné dopravní značení a omezování rychlosti podle hustoty provozu (v rakousku ta 160 také nebyla celý den, ale jen v okamžicích minimálního provozu a za splnění mnoha podmínek, např. viditelnost, sucho, počet vozidel nad 3,5 tuny jedoucích v úseku nesměl překročit určité procento atd.). Výsledky nelegálních testů zvýšené rychlosti na našich silnicích nás bohužel řadí mezi řidiče států, o nichž si navzájem vyprávíme, že neumí jezdit a že jsou piráty silnic.
Červen 10, 200817 r nezlob se na mně, ale ono se stejně ezdí těch 160, tak by se to jen legalizovalo. A sjezdy nejsou problém.
Červen 10, 200817 r Přesně na dálncici to není problém. Většina nehod je tam způsobena nedodržení bezpečné vzdálenosti a taky kamiony. Chce to trošku více svobody.
Červen 11, 200817 r dneska jsem nechápal. Jebky zasraný měřili, ale takovým stylem, že jsem nechápal. 2 auta civilní, za nima 10m výstražný trojúhelník, vedle auta hozená rezerva, zastrčenej hever, maníci v civilu a měřili Tak to jsem trošku nechápal.
Červen 11, 200817 r dneska jsem nechápal. Jebky zasraný měřili, ale takovým stylem, že jsem nechápal. 2 auta civilní, za nima 10m výstražný trojúhelník, vedle auta hozená rezerva, zastrčenej hever, maníci v civilu a měřili Tak to jsem trošku nechápal. a je to tady, toto dělájí slováci, celkem slušné maskování
Červen 13, 200817 r Autor dneska jsem nechápal. Jebky zasraný měřili, ale takovým stylem, že jsem nechápal. 2 auta civilní, za nima 10m výstražný trojúhelník, vedle auta hozená rezerva, zastrčenej hever, maníci v civilu a měřili Tak to jsem trošku nechápal. a KDE to bylo pls ????
Červen 13, 200817 r Samozřejmě je spousta kamionů které mají nehody, na druhou stranu když ti před kamion někdo hodí myšku a šlápne na brzdu co s tím 40 tun těžkým kolosem uděláš? Ve zprávách už je jen napsáno: kamion se srazil s osobním autem a všichni mají před očima rudo a chtějí krev kamionů. Jezdím s kamionem a uznávám,že spousta mých kolegů jezdí jako blbci tj. předjíždí se v kopci když mají rozdíl rychlosti třeba jeden km/h, strčí to tam osobáku na poslední chvíli atd. Jezdím samozřejmě i s osobákem a jezdím hodně rychle dálnice přes 200 a okresky 150 a víc takže to mám z obou stran. Příště až budete mít rudo před očima že vám to tam zas nějakej kamion nasunul na poslední chvíli, zkuste přemýšlet jestli jste tam místo 130 neměli 180,protože situace pro druhého řidiče je že mrkne do zrcátka nic am není přejíždí do pruhu a ejhle už je tam auto a bliká na něj,jenže ono tam nebylo a ani nemělo být protože ve 130 by tam ještě nedojelo. Jak jsem psal nejsou všichni jen dobří ani kamioňáci,ani motorkáři ani osobáci, ale musíme se o ty naše příšerné a přetížené silnice nějak podělit a bez tolerance to nepůjde. Přesně na dálncici to není problém. Většina nehod je tam způsobena nedodržení bezpečné vzdálenosti a taky kamiony. Chce to trošku více svobody.
Červen 29, 200817 r Takže vážně ta kamera co je na mýtné bráně na D11 neměří rychlost?Dnes jsem trochu spěchal a byla volná dálnice...a ted mám docela obavy,že jsem bez papírů
Červen 29, 200817 r Takže díky jednomu z členů fora vím,že by to mělo dobře dopadnout a ostrý provoz začne v záři...jsem si oddechnul.Tak snad to je pravda.
Červen 29, 200817 r Samozřejmě je spousta kamionů které mají nehody, na druhou stranu když ti před kamion někdo hodí myšku a šlápne na brzdu co s tím 40 tun těžkým kolosem uděláš? Ve zprávách už je jen napsáno: kamion se srazil s osobním autem a všichni mají před očima rudo a chtějí krev kamionů. Jezdím s kamionem a uznávám,že spousta mých kolegů jezdí jako blbci tj. předjíždí se v kopci když mají rozdíl rychlosti třeba jeden km/h, strčí to tam osobáku na poslední chvíli atd. Jezdím samozřejmě i s osobákem a jezdím hodně rychle dálnice přes 200 a okresky 150 a víc takže to mám z obou stran. Příště až budete mít rudo před očima že vám to tam zas nějakej kamion nasunul na poslední chvíli, zkuste přemýšlet jestli jste tam místo 130 neměli 180,protože situace pro druhého řidiče je že mrkne do zrcátka nic am není přejíždí do pruhu a ejhle už je tam auto a bliká na něj,jenže ono tam nebylo a ani nemělo být protože ve 130 by tam ještě nedojelo. Jak jsem psal nejsou všichni jen dobří ani kamioňáci,ani motorkáři ani osobáci, ale musíme se o ty naše příšerné a přetížené silnice nějak podělit a bez tolerance to nepůjde. jj souhlas s waikiki, a jeste maly dodatek, kluci kdyz pod kopcem uberu abych nahodou trochu nepribzdil nejaky osobak tak se tahnu celej kopec jak smrad, pro Vas v osobacich neni problem zrychlit na puvodni fofr. Souhlas ze to tam strcit na posledni chvilku ze se kouri od gum je na presdrzku a prasarna. K lagalizaci 160km/h... ted je 130 a jezdi se 150-160, takze logicky pri legalnich 160 se bude jezdit 180-200 coz na 95% nasich "dalnic", provozu a vyjezdenosti nasich ridicu je moc.
Červenec 1, 200817 r Mozna to bude slouzit jako stejny zarizeni na 'Teplicky' dalnici, ktery vypada hrozive, ma i ty bily cary, ale UDAJNE slouzi pouze k tomu, aby si RSD zas jen pro svoji statistiku merilo, kolik aut jede pres Milesovku, kolik podel Labe, jak dlouho jim to trva, PLUS to ukazovalo na tech cedulich dobu jak dlouho to trva do Prahy.Mi netvrdte, ze tu neni nikdo, kdo by to presne vedel, nebo se dokonce podilel na montazi... A Sleep77, deset bodu za Svejka... já sice nevím ale na tech teplickejch se dost lidi spálilo
Říjen 20, 200816 r Tak co, už to váží?? A jak to případně vypadá, berou to policajti aspoň trošku vážně a zastavujou obézní kamiony??
Listopad 17, 200816 r To by mě taky zajimalo jestli už to někam jde ten přenos informaci a nebo to pořád funguje jako sledování dopravy?Ví to někdo?
Prosinec 26, 200816 r Nikdo o tom nic neví? Vždy když tam jedu tak uberu nohu z plynu ze 160 na 130 ale ostatní to masti jak prdly...
Prosinec 26, 200816 r No to už se tu přeci vyřešilo - jsou to váhy, takže pro nás osobáky nic zajímavýho, co by stálo za zpomalejí.
Prosinec 26, 200816 r Já jsem o tom přesvědčen, páč kdyby na D1 něco bylo, tak už bych o tom musel vědět
Prosinec 26, 200816 r Jo? Tzn.že jezdíš malinko rychleji než je dovoleno?... Scájo...aby ses pak nedivil až Ti to přijde najednou...vždyt na to maji rok,ne?
Prosinec 26, 200816 r No maj na to rok, jenže ještě tě musej předvolat, protože bez tebe řízení zahájit nemůžou...a když se ti náhodou z čista jasna stane něco, kvůli čemu se nemůžeš dostavit, ačkoliv by si strašně rád chtěl a řádně se omluvíš, musí ti stanovit další termín, zase čekat a ono než se to vždycky všechno vyřídí, než ti to pošlou znovu a nedej bože když onemocníš třeba dvakrát nebo třikrát...to už pak ten rok není zas tak dlouhej, jak by se mohlo zdát...navíc každej přestupek může vyřizovat někdo jinej někde jinde a když si k tomu ještě přidáš, že onen "řidič porušující pravidla" evidentně není provozovatel vozidla, tak nevidím důvod to jakkoliv ze strany úřadu protahovat. Jistě, může se stát, že někde trvá vyřízení déle (zpravidla Brno, Praha, atd, kde toho maj hafo), nicméně nějakej ten pátek už řidičák taky mám a zrovna za "Dé-jedničku" dám klidně ruku do ohně - pokud nenarazíš na za senzací se honícího idiota z mladé fronty dnes, kterej jede v policejní oktávce s jedna-šestkou a diví se, že ve dvou kilech tomu autu dochází dech, tak je to v klidu. Ono se ani není čemu divit, ta "dálnice" je ráda, že vůbec nějak funguje současným způsobem a kdyby se do toho ještě začli míchat švestky a honit se tam s někým nebo se snažili provádět nějaký jiný superakce, tak by to dopadlo všelijak, jen né dobře - a oni to moc dobře ví
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.