Přejít na obsah

Brzdy RS


wagoo

Doporučené příspěvky

gchlapáci, myslíte si že ZIMMERMANN SPORT (vrtané) jsou natolik v poho že se nebudou kroutit ani při použití na O2 RS (repsektive na G5 GTI )

A nevyznáte se někdo v destičkách FERODO? Které by k tomu byly nejlepší? Premier, DS 2000, DS 2500?

Nejraději bych chtěl BREMBO SPORT (vrtané) ale ty se prostě na rozměr přední O2 RS nedělá, i když nechápu proč,když to dělaj na TDI....

Editováno: , autor: Martin IV.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je ta škodovácká politika kámo. Hlavně nahrabat.. víc je nezajímá. Ferodo desky nevím, ale Ferodo kotouče jsou ty nejhorší, který sem kdy v autě měl. po 10000,- km byly zvohybaný a začal mi vybrovat pedál brzdy, tak sem pořešil Delphi a tak mno.. ale ty destičky sem někde četl, že ty DSa jsou doost dobrýý! tak nevim.. nezkoušel sem je

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Golf GTi nemá 6ti pístky ani náhodou a pochybuju že má vůbec 4pístky. Ty z Cupry už vypadaj líp. ale taky to sou max 4pístky. Ale zase maj obrovskej kotouč = velká neodpružená hmota a váha. Myslim, že na Golfa GTi, kterej bude mít stejnou těhlici jako Octavia RS bude spousta brembo kitů. Zvlášt v zámoří, kde objednání bude výhodný vzhledem ke kurzu dollaru. Ta cena u MTM je dost šílená...

Editováno: , autor: Mustafa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

chlapáci, myslíte si že ZIMMERMANN SPORT (vrtané) jsou natolik v poho že se nebudou kroutit ani při použití na O2 RS (respektive na G5 GTI )

A nevyznáte se někdo v destičkách FERODO? Které by k tomu byly nejlepší? Premier, DS 2000, DS 2500?

Nejraději bych chtěl BREMBO SPORT (vrtané) ale ty se prostě na rozměr přední O2 RS nedělá, i když nechápu proč,když to dělaj na TDI....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

čau chlapi,myslite, že můžu mít po 70000 vyjeté brzdy? teď jsem se vrátil od moře(plné auto, pět lidí) a docela jsem se divil jak to naráz špatně brzdilo... Při trochu tvrdším brždění z vyšších rychlostí se auto stalo velmi nestále, na volantu jsem cítil vibrace a celkově mi prišla brzdná dráha delší než by měla. navíc jsem měl pocit jakoby auto plavalo... no jak říkám jsem z toho na rozpacích:-( Měl by pro mě někdo nějakou radu? díky.LL

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
Diky Rosta za reakciu, nehovorim ze original brzdy mi brzdia zle, ale... su chvile, kedy by to mohlo byt lepsie. Tvz nabehy su dost pomale,potom ked viac pritlacim na brzdovy pedal je to lepsie, proste charakteristika brzdenia mi dost vadi. Este raz opakujem, na originaly to vobec nieje zle, ale mal som moznost jazdit na brembach komplet (aj na mojom predchadzajucom aute, kde sme to tiez prehadzovali a aj na firemnych" autach, kde je brembo standart) . Myslim, ze stvorpiestiky maju svoje opodstatnenie :palec2: . Len samozrejme som realista, pokial to niekto nerobi "profi" aj s otestovanim spravania sa abs a esp tak to nema vyznam. Potom mi pride uz len alternativa c.2, vymenit kotuce a oblozenia .. (osobne , ta prva by sa mi viacej pacila)

Chcem len podotknut, ze vymenou standardnych brzdicov za 4-piestikove sa vyznamne predlzi a zmakne chod brzdoveho pedalu...

Inac zatial mi kazdy predajca brzdovych kitov tvrdil, ze vymena nijako neovplyvni ABS a ESP, tak neviem... :help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To mas z vlastnej skusenosti na OII RS alebo z ineho auta?? :)

Ak sa nad tym technicky zamyslis, tak funkcnost 4 piestiku je v principe ina ako klasickeho brzdica, ktory ti na zaklade pritlaku na jednu stranu pritlaca tu opacnu (preto na klasickych brzdicoch mas viac opotrebovane vnutorne brzdobe oblozenie ako to vonkajsie). Na 4 piestriku ti pritlaca resp. odtlaca kazdu stranu zvlast (preto je brzdenie "ine" ako na standartoch).

Co sa tyka prace esp resp eds a abs. Snima ti to otacky kolies (na starej OI boli nalisovane diery na nabojoch, na ktore "blikal"snimac svetla a na zaklade toho sa vyhodnocovali otacky ). Ako zaciatok ery abs/esp to bolo fajn, len dost malo presne resp. citlive. Teraz to funguje inym sposobom, relativne presnejsim ....

Pri preklze kolies ti rj abs urobi to, ze ti zatvori resp. otvori dany brdovy kanal, takze ti dovrie koleso resp. povoli. Neviem o tom, ze by to riesilo "nejaky"brzdovy ucinok s regulaciou, osobne viem iba o 1 resp. 0 tj. zatvorene/otvorene

...alebo zeby som sa mylil??? :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...