Janina Vloženo 7. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2008 vzhledem ke spojitosti s okny bych to viděl spíš na problém s elektrikou, dobíjení, baterie, kabely apod.. možná budu ve středu v Praze, vag mám s sebou pořád JaKr: No taky nás napadla baterka. kdyžtak se ozvu, i když ve středu to vidím špatně ale díky moc. Možná budeme mít VAG v úterý, kdyžtak zavolám. Nechci to zakřiknout, ale teď zase nesvítí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Janina Vloženo 9. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2008 Tak chybu nám to píše 01290 - Referencni napeti servorizeni 29-10 - zkrat na kostru – Sporadicky. a mám ještě jeden dotaz, PP okno se samo zase začlo automaticky stahovat, ale u řidiče ne, je to možny nastavit na vagu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 10. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2008 Ve VAGu nevím..., ale nekdo tu někde psal, že je stačí podržet v koncových polohách o něco déle. Obdobně jako při přizpůsobování klíčkem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Janina Vloženo 11. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2008 To jsme zkoušeli a nechytlo se Ale ještě zkusíme. PP jde a LP ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standis Vloženo 11. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2008 Tak to je divné Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sinius Vloženo 11. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2008 to samovolné stahování oken se mi stávalo taky a na vině byla komfortka, která byla špatná Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Janina Vloženo 14. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2008 Už je to vyřešené. Po chvíli hraní to funguje. Komfortka je celkem nová, to bybyla sakra smůla Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skeda Vloženo 17. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2008 chtel bych se zeptat,jak je to z kontrolkou na servorizeni ma zhasnout po chvili co je klicek zapnut nebo muze i zhasnout az po nastartovani?????mam fabii 1.4 rok 2000 a me zhasne kdyz nastartuju,pritelkyne ma rok 2002 a ji zhasne po chvili co otoci klickem,tak by me zajimalo jak to je diiiiiiiik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondras77 Vloženo 18. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2008 Mne zhasina, az kdyz nastartuju. Myslim, ze je vsechno v poradku. Mam rok 2001 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skeda Vloženo 18. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2008 tak to je fajn asi to je tak delany ze do roku 2002 zhasina az kdyz se nastartuje a od roku 2002 po zapnuti zapalovani po par vterinach zhasne hm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skeda Vloženo 18. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2008 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xXDennyXx Vloženo 24. Duben 2011 Sdílet Vloženo 24. Duben 2011 Dobry den, kazdy z vas tu napsal nejaky problem, ale ja mam vsechno dohromady =D Nedavno jsem koupil Skoda Fabia 1.9 tdi comfort, rv. 2000, najeto 102 tis. kilometru. Takze kde zacit, treba to servo... kontrolka se mi rozsveci casteji a casteji, vypnuti motoru pomaha, pri rozsviceni kontrolky na budiku servo prestava fungovat (nebo je jen omezene, netusim) ve meste a hlavne pri parkovani velkej nedostatek. Dale mi blikaji svetla za jizdy, ale ne ze by uplne zhasly, sviti a kazdy cca 2 sec se utlumi na chvilku, nekdy i casteji, dela mi to komplet osvetleni (na budikach nespozorovano) a prave do rytmu toho ,,blikani,, slysim vzdy pri tom utlumu zvuk jako kdyz slysite turbinu (turbo v zaberu, ale fakt jak turbinka) Dalsi vec, pri tom utlumu svetla na tu kratkou dobu a ztlumeni svetel mi zacne fungovat lip servo, takze asi kdyby se vyplo a svitila kontrolka tak kdyz budu jezdit do kruhu a tocit volantem, na ten okamzik by fungovalo lip nez normalne. Nevim jak to popsat, myslel jsem si ze to je tim ze na silnici se pri nerovnostech kola uplne nedolehaji na vozovku a proto jde zatacet lip ale ono to dela do rytmu toho HaluZzZu. Tak ted otazka co s tim? :D Budte hodny, procetl jsem celej tenhle web ale nikde nenasel odpovedi ktere by mne uspokojili. Jezdil jsem 3 roky pred koupi tehle Fabie v pritelkyni stejnem aute, taky 1,9 tdi jen Elegance a tam zase vyhazuje senzor ABS a ASR. To bude taky na vymenu? slysel jsem ze tam muze byt jen spina. Dalsi dotaz, jak je mozne ze nekdy pri brzdeni nesla vubec seslapnout brzda? Jako by se tam dostalo neco kovovyho a ja s tim pedalem jel po tom, nekdy mi to dokonce kdyz sem zacal brzdit jakoby ten pedal nadzvedava. Je to neprijemne, Uz jsem parkrat malem boural na krizovatce, brzdit motorem je na prd. Jeste malej dotaz, nema nekdo seznam zarovek (patic) pouzitych v tomhle auticku a velikosti diod pouzitych v tlacitkach, chci prejit na technologii LED a nechce se mi na 2x rozebirat palubovku atd. Jedna se o svetlo v kufru, v bocnich dverich jsem koukal jsou sulfitky, ale ty se nejak jeste deli ze? Potom taky v kastliku, osvetleni zapalovace, stropni stredovy svetlo, dale dverni tlacitka, uz jsem rozebiral tlacitka stahovani oken kdyz nesli kvuli oxidaci a tam jsou ty male 1,8 nebo 3mm diody, ale nemuzu se dostat treba do ovladani zrcatek, palubovku nemam vubec zkouklou, mam tam tlacitko klimosky, uzavreni okruhu vzduchu, vyhrivani zadniho okna, vystrazny, dale svetla, sklon svetel a jeste jedno takovy jako sklon svetel ale to nevim na co je, a ani budiky (jestli tam jsou diody ci zarovky a pocet. Stacil by seznam: misto - patice nebo co tam je za zarovku ci diodu. Dekuju moc, bez nadavek pls xD Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 24. Duben 2011 Sdílet Vloženo 24. Duben 2011 S tím servem to bude nejspíš ten snímač - pohasínání světel je způsobené nepravidelnou funkcí serva. Má elektrické čerpadlo, aby jeho účinek nezávisel na otáčkách motoru - a to čerpadlo je "pěknej žrout", bere si klidně 50A i víc. Při takovém odběru už je to jasně vidět na poklesu napětí v palubním rozvodu. Pokud snímač natočení volantu ztrácí kontakt, servo opakovaně nabíhá a vypíná se - a ty rozběhové proudy čerpadla samozřejmě vyvolávají pokles. Proto se Ti to řídí líp v momentě poklesu jasu světel (kleslo napětí) - je to jasné, když si uvědomíš, že v ten samý moment se rozběhlo čerpadlo serva. S brzdama Ti neporadím, na to jsou jiní odborníci - ABS a podobný zařízení jsem nikdy nekuchal. A k těm kontrolkám a podsvícení - mám takový dojem, že s výjimkou osvětlení přihrádky, kufru a stropních světýlek, ve kterých jsou SUFITOVÉ žárovky (bez "L", suLfid je něco úplně jiného) jsou ve Fábuli ve všech kontrolkách i v podsvícení už z výroby použité LEDy . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kořas Vloženo 20. Květen 2011 Sdílet Vloženo 20. Květen 2011 (editace) Chci se ještě jednou pro jistotu zeptat, mám podobný problém, problikávají mi za jízdy světla a palubovka, blikání palubovky a světel ovlivňují též např. blikající varovná světla. Díky poklesu napětí se občas vypne a zapne rádio. Při parkování, když se rozjíždím, tak někdy poklesnou otáčky a napětí natolik, že vypne servo a rozsvítí se kontrolka a po nastartování je vše opět ok. Do té doby než jsem si to tu přečetl jsem myslel že se jedná pouze o to, že někde na ukostření, či na kontaktech baterky je koroze či nějaký bordel, který zvyšuje odpor, tak se to chystám vyčistit a mrknout zda mám vyvěšený kabel, ovšem co když to nepomůže? Alternátor je v čudu? Nebo to čidlo natočení? Baterka je Varta stará 2 roky a myslím, že ta je v pořádku, jezdím dlouhé trasy a auto chytá na otočení. Kdyby bylo potřeba někde něco změřit tak řekněte, multimetr mám a měřit s ním umím, stejně tak nějaké bastlení též zvládnu, jsem vyučenej elektrikář slaboproudu. Díky za odpovědi Editováno: 20. Květen 2011, autor: Kořas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 21. Květen 2011 Sdílet Vloženo 21. Květen 2011 viděl bych to na to čidlo, co máš za RV? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kořas Vloženo 21. Květen 2011 Sdílet Vloženo 21. Květen 2011 (editace) Mám 2002, jinak jsem to proměřoval a baterka má v klidu 12,5 V a při dobíjení 14,5 takže to je ok...jinak jsem pročistil pár kostřících bodů a kontakty na baterce, ale nic co by nebylo v nepořádku... Pokud to bude to čidlo nedá se nějak kutilsky opravit?popř. kde se nachází? A co se stane, když budu jezdit delší dobu s touto závadou? Editováno: 21. Květen 2011, autor: Kořas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 21. Květen 2011 Sdílet Vloženo 21. Květen 2011 (editace) Dá se to kutilsky vyměnit - při ježdění dál se to bude postupně zhoršovat, až se to vysere úplně a servo padne do nouzáku = vypne se. Dojíždět pak domů několik set km bez funkčního serva, nebo platit za výměnu někde po cestě je vražda... Radši si ten snímač podle ročníku výroby sežeň a vyměň a následně nechej vymáznout paměť závad dřív, než dojde k totálnímu kolapsu. Najdeš ho těsně vedle levého konce převodovky, je vlastně na dolním konci tyče řízení - a mění se nejlíp když odmontuješ LP kolo a podběh... Editováno: 21. Květen 2011, autor: Ekkar_z_Bastlírny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radek.me Vloženo 21. Květen 2011 Sdílet Vloženo 21. Květen 2011 Taky jsem ho měnil, sehnal jsem satrší za 500kč a zatim funguje bez problémů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondraasek Vloženo 22. Květen 2011 Sdílet Vloženo 22. Květen 2011 V poslední době si všímám, když točím volantem na místě a mám vypnuté rádio, že to od volantu jako jemně bzučí, což jsem dřív nepozoroval. Mám počítat taky s problémem serva? Nicméně kontrolka mi ještě ani jednou neblikla a posiluje jak má...jen to bzučení to mi taky dělá. spíš než bzučí, tak jemně píská, když otáčím volantem. Pokud by někdo věděl,co to může způsobovat, zlobit se nebudu :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kořas Vloženo 23. Květen 2011 Sdílet Vloženo 23. Květen 2011 To mi taky dělá... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kořas Vloženo 25. Květen 2011 Sdílet Vloženo 25. Květen 2011 Takže pánové po dvou dnech ježdění po vyčištění koster a kontaktů na baterce ani jedno vypadnutí serva ani probliknutí světel, takže zatím to vypadá ok budu referovat dále, snad to bylo jen tím bordelem.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cejsi Vloženo 19. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2012 Zdravím, Koupil jsem Fabii I rv.2000 1,9SDI, jelikož jsem Škodovku nikdy neměl, tak jsem myslel, že pípnutí při zapnutí klíčku znamená, že je málo nafty(svítila už rezerva). Ovšem teď jsem si všiml, že než nastartuju, tak svítí i kontrolka servořízení a to pípnutí patří k ní. Po nastartování kontrolka zhasne. Tak nevím, co si o tom myslet. Na internetu jsem našel spíše témata, kde se řeší nefunkčnost řízení atd. Mně servo funguje v pořádku, jde krásně zlehka, jen to na mě vždycky pípne při zapnutí klíčku.. Díky za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 19. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2012 Musíš to dát na VAG a pak podle čísla závady se vodpíchneš. Ale pokud by byl problém kontrolka by svítila furt a nezhasla by při - po startu. Seš si jistej, že to pípnutí má souvislost s tou kontrolkou? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cejsi Vloženo 19. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2012 No je to jediná kontrolka, která nezhasne a v manuálu je něco u tý kontrolky a pípnutí psaný, ale jelikož je auto z Německa, tak si to musim přeložit, co tam píšou hezkýho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cejsi Vloženo 19. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2012 No tak co jsem čekal, prostě tam píšou, že když to takhle pípne, že to mam odvést do Škoda servisu, jako u každé "závady".. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.