Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

zdarec, mám problém, když v mé octavii 1.9TDI 66kw rv. 00 zapnu klimu tak mi při volnoběhu kolisají otáčky a při jízdě auto zrychlovalo a zase zpomalovalo, může to dělat málo náplně?

Neděla to pravidelně, a zdá se mi že to dělá když jsou opravdové vedra, nestalo se vám to taky co s tím dík.

Se stav na prohlidku a diagnosticky test.Mas to kousek, Bohumin TDIgarage. technik Indi 602744182

Upraveno od olisoft
citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE

  • Autor

zavolám dík, vidím, že ta samá chvála na Vás není jen tak dik

Upraveno od olisoft
citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE

zdarec, mám problém, když v mé octavii 1.9TDI 66kw rv. 00 zapnu klimu tak mi při volnoběhu kolisají otáčky a při jízdě auto zrychlovalo a zase zpomalovalo, může to dělat málo náplně?

Neděla to pravidelně, a zdá se mi že to dělá když jsou opravdové vedra, nestalo se vám to taky co s tím dík.

Nazdar

Mě to dělá taky. Climatronic ,O1 r.v.99. No a když stáhnu okno tak při jízdě slyším cvakání. Když jen stojím, tak nic. Klima běží bez problému. Nechal jsem si ji doplnit a je to pořád stejné.... No už jsem o tom tady psal. Radili mi prostříkat kontakty, ale to nějak nezabralo. Tak když na něco přijdeš, tak prosím napiš co to bylo.

Webur

  • 3 týdny později...
  • Autor
zdarec, mám problém, když v mé octavii 1.9TDI 66kw rv. 00 zapnu klimu tak mi při volnoběhu kolisají otáčky a při jízdě auto zrychlovalo a zase zpomalovalo, může to dělat málo náplně?

Neděla to pravidelně, a zdá se mi že to dělá když jsou opravdové vedra, nestalo se vám to taky co s tím dík.

tak jsem jěště vypozoroval, že to dělá jen při velkých vedrech, a někdy se to samovolně i při vedrech srovná a běí normálně tak nevím, může to být klimakompresor nebo nějaké čidlo?

  • 1 rok později...
  • Autor

tak jsem jěště vypozoroval, že to dělá jen při velkých vedrech, a někdy se to samovolně i při vedrech srovná a běí normálně tak nevím, může to být klimakompresor nebo nějaké čidlo?

pořád mi to dělá, poraďte

- pokud to je jen při velkých vedrech a ještě cvaká tak to je přehřátý výparník. Klima jen stále zapíná a vypíná

- koukni na pojistky na baterce jestli nejsou přepálené, jsou od větráků chlazení

- když zapnše klimu naběhnou obě vrtule? při velkém zahřátí běží obě vrtule na druhý rychlostní stupeň? (funí jako blázen)

  • Autor

- pokud to je jen při velkých vedrech a ještě cvaká tak to je přehřátý výparník. Klima jen stále zapíná a vypíná

- koukni na pojistky na baterce jestli nejsou přepálené, jsou od větráků chlazení

- když zapnše klimu naběhnou obě vrtule? při velkém zahřátí běží obě vrtule na druhý rychlostní stupeň? (funí jako blázen)

na pojistky jsem se ještě nedíval, vrtule se mi točí obě. Nevím, ale jaký druhý rychlostní stupeň myslíš - na vrtulích? vrtule se točí, ale že by fofrovaly tak že by to byl hukot tak to ne.

- jj vrtule se točí dvourychlostně, nejdřív pomalu a pak je to fyčák

- na starost to má ŘJ dochlazování umístěná pod baterkou

otestovat to jde přes vag na testu akčních členů

  • 5 týdnů později...
  • Autor

tak dneska jsem ze zoufalství trochu zavrtal do konektoru od pojistek klimy na baterce a dále konektoru na řid. jednotce, šroubovákem jsem je očistil ( i když byly krásně čisté bez oxidace)poskládal zpátky a spínání je pryč, doufám jelikož se dneska na večer v Karviné trochu ochladilo na 25°C a jak jsem psal dělalo to při vedrech. Je ale fakt, že obě vrtule teď jedou oživot o moc více než předtím

  • Autor

takže dnes 33°C a zase to dělá, kdyby vás někoho něco napadlo budu rád. Jinak to měl loni na opravu i Indi skusil vyměnit i nemožné ale taky nic.

co takhle změřit tlaky??

- pokud je tio jen při velkých vedrech tak se přehřívá

- větráky a pojistky si psal OK pokud to fungovalo, tak ještě ŘJ dochlazování (relé pod baterkou) že by nesúínala správně jak má

a nebo čidlo teploty na klimě

  • Autor

měl to dílně indi, zkoušel vyměnit všechny čidla i tu jednotku pod baterkou, opakovaně byla naplněna náplň klimy a ošetřeny všechny kontakty, příšti týden to vezu do škodovky - zoufalý krok

  • 3 týdny později...

Možná důvod k zamyšlení. V manuálu se píše toto:

Aby bylo zajištěno chlazení motoru při velmi vysokém zatížení, kompresor se při

příliš vysokých teplotách chladicí kapaliny vypne.

Možná důvod k zamyšlení. V manuálu se píše toto:

Aby bylo zajištěno chlazení motoru při velmi vysokém zatížení, kompresor se při

příliš vysokých teplotách chladicí kapaliny vypne.

Zdravím. Při jízdě by voda neměla dosahovat ani při třicítkách nějakých vysokých teplot. Tohle bych chápal tak, že pokud třeba nespína ventilátor a začne to vřít, z bezpečnostních důvodů se odstaví kompresor. Ale v tomhle případě to určitě nevaří, takže toto bych jako příčinu neviděl. Nebo takhle. Kompresor se nejspíš opakovaně vypíná a zapíná, ale řekl bych, že to není zásahem nějakého bezpečnostního zařízení.

měl to dílně indi, zkoušel vyměnit všechny čidla i tu jednotku pod baterkou, opakovaně byla naplněna náplň klimy a ošetřeny všechny kontakty, příšti týden to vezu do škodovky - zoufalý krok

Dotaz, ta klima funguje? Napadá mě, že pokud by odešel kompresor, je možný, že by se opakovaně pokoušel rozběhnout, což by mohlo způsobovat ty rázy do běhu motoru. Nehledě na to, že pokud by byl např. zadřený, při pokusu o rozběh by mohl mít značný proudový odběr, což by citelně zvýšilo moment na alternátoru a tedy by to mohlo cukat autem. Jen hádám, ale řekl bych, že při normálním rozběhu klimakompresoru za jízdy to na otáčkách nemůže být takto znát.

Jejda to je teorií, co třeba elektrospojka klimakompresoru? :palec2:

Jejda to je teorií, co třeba elektrospojka klimakompresoru? :palec2:

Jo to by taky mohlo být :)

Si přihřeji polivčičku.

po sepnuti klimošky se pedal plynu mirně propadne a zvyši mirně otačky. je to v pořadku???

Si přihřeji polivčičku.

po sepnuti klimošky se pedal plynu mirně propadne a zvyši mirně otačky. je to v pořadku???

  • 2 týdny později...
  • Autor

tak chlapi nic z toho co jste psali, motor se nepřehřívá, když zapnu klimu při studeném motoru a teplota vzduchu je víc než třeba 27°C tak chviličku jede bez cukání (asi do té doby než se začne přehřívat kvůli nedostatku chlazení, vrtule se točí ale jen na první rychlostní stupeň), počítám že závada bude v nějakém čidle nebo snímači nebo bude přerušena kabeláž kterou je spouštěna druhá rychlost vrtulí.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.