Září 22, 200816 r Já tam měl sucho, sice nepršelo když sem to měl rozdělaný, ale snad mi tam neteče...Jak ti tam zatejká? Upraveno Září 22, 200816 r od olisoft citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE
Září 22, 200816 r ked som vymenil reprak aj podlozku, tak som za reprakom vyrezal to povodne tesnenie, odvtedy mi zateka
Září 22, 200816 r jj povodne boli dvere spravene tak ze ten igelit bol natiahnuty aj za reprakom. takze sa vlhkost k repraku nedostala. ja ked som vymienal podlozky ties som za reprakom spravil dieru a teras ked prsi tak je ten reprak zozadu vlhky. skodovka neratala s objemom dverí ako ozvucnicou podla mna.
Září 22, 200816 r presne ten isty problem som mal aj ja. tak som znova zhodil mdfku a spravil som nad reprakom z igelitu taku striesku, zhruba do 3/4 repraku, aby voda stiekla po igelite za reprak. ale nemam vobec z toho dobry pocit. podla mna repraku ani ta vzdusna vlhkost co je vo dverach pri poriadnom lejaku velmi dobre nerobi.
Září 23, 200816 r Potom je jediné řešení, výšku a střední tóny do uzavřené ozvučnice a basy vyřešit někde v interiéru - pokud si ještě dobře pamatuju, tak nízké tony není schopen člověk dost dobře lokalizovat. Ale když jsem měl rozdělané dveře u Pašíka, tak tam žádný igelit není - tedy v tom našem nebyl. Místo toho tam je plechový zakryt a odvodňovací kanálky tam musí být taky.
Září 30, 200816 r Potřebuji poradit. Odhlučnit se da cokoliv, kde je dobrý přistup a vhodný materiál. Chtěl bych dát zvukovou izolaci za motor. Už z výroby je tam nějaká izolace s hliníkovou fólií jak je to viděl na těchto dvou snímcích: - Jde mě o to, že je tam strašně málo místa a nedám tam pořádně ani ruku natož abych tam vecpal izolaci a ještě řešil její uchycení. Měl by někdo nějakou radu jak se do toho prostoru dostat a jaký materiál použít ( Vibraflex) ? Vzhledem k tomu, že je tam již z výroby hliníková fólie bych tam dal nerad něco, co by podpálilo motorový prostor. Na druhou stranu ale chápu, že ta fólie je tam hlavně z důvodu, aby se případný požár hned nedostal do interiéru. Chci polepit prepazku motoru smerem z motoroveho prostoru cca 4 mm bitumenem + na to 5 cm PUR penu, ale musim to vymyslet jak ji osetrit, aby nebyla vode nasakliva Měl jsi čas to udělat ? Jak jses tam dostal ? Upraveno Září 30, 200816 r od borelli
Říjen 5, 200816 r mam pocit ze hento je len tepelna izolacia. tam by som nic nedaval z dvovodu poziaru. Hlukova izolacia je na druhej strane prepazky pod palubovkou
Říjen 7, 200816 r Tiez si myslim, ze ked, tak proti hluku izolovat zvnutra kabiny. Tam je taka hruba (2cm?) penova hmota pod ktoru pohodlne zmestis dynamat extreme, alebo ine materialy s hrubkou par milimetrov.
Říjen 7, 200816 r Tak tak, jednodušší rozebrat interiér než vyndávat motor ven, aby jsi kvalitně polepil.
Říjen 8, 200915 r Teď tady pronesu asi pro některé naprosto šílenou myšlenku tak mě prosím hned neodsuďte ale musím se o tom zmínit. Odhlučnovací pásy jako Vibraflex jsou relativně drahé (byť zřejmě účinné) špásy. Cena kolem 500,-Kč za 1/2 m2 je přeci jen vysoká. Už jsem slyšel spoustu zajímavých alternativ, dokonce zmínka o využití podložky pod plovoucí podlahy z OBI mluví za vše. Kamarád staví barák a zbyl mu Elastobit - SBS modifikovaný asfaltový pás o síle 4mm Výrobce o tom píše: • elastický i při minusových teplotách • povrchová úprava – vrchní strana : jemný minerální posyp • povrchová úprava – spodní strana : separační folie Tady je technický list výrobku Tady je strohý popis materiálu Materiál je to docela elastický a tvárný, při tl. 4mm je to s podivem ale je evidentní, že např. práce s Vibraflex 25 s tl. 2,5 bude práce snažší. Máte někdo zkušenosti např. s Vibraflex 40 jehož tl. je také 4mm ? Jak se s tím pracuje ? Cena za 1m2 je kolem 100,-Kč resp. měl bych to od něj zadarmo. Zbylo mu toho ještě docela dost a tak si říkám, jestli to nevyužít na odhlučnění podběhů a nebo tento materiál využít i k odhlučnění interiéru... Zkoušel jsem tlumící schopnosti tohoto materiálu a jsou poměrně dobré, co říkáte, že by cenová revoluce v odhlučňování interiéru nebo je to naprostá šílenost ? Upraveno Říjen 9, 200915 r od borelli
Říjen 20, 200915 r ja si myslim ze ked uz si das tu namahu ze sa budes 3dni vrtat v inerieri tak je skoda ryskovat ze ten matros bude onicom. A potom to zas 3,5dna prerabat
Listopad 27, 201311 r Ahoj chlapy, chci odhlučnit O2 combi, nevíte někdo kolik m2 zhruba padne na podlahu kufru, podběhy a pod zadní sedačky? Jen abych si udělal představu o celkové ceně a vybral podle toho materiál. Děkuji
Listopad 27, 201311 r A co takto to vyskusat v sekcii O2? - http://forum.skodahome.cz/topic/124340-vytlumen%C3%AD/ Upraveno Listopad 27, 201311 r od patrikcevela
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.