Přejít na obsah

Hromadný chip tuning 1,2 12V


dcdodo

Doporučené příspěvky

Bude zase někdy nějaká akce od Cimbu ? za ty 3tis bych do toho ještě šel taky, 5300kč dle ceníku už mě přijde fakt dost.

Hovořil jsem s člověkem, který takovou "hromadnou čipovačku haťapek" u Jandy absolvoval. Bez měření na válcích, u Jandy na zahradě, oběhl s laptopem deset haťapek a za dvě hodiny měl vyděláno - od každého účastníka vyinkasoval kýžený obolus a bylo. Jenže dotyčný účastník akce si potom při jízdě povšiml, že jeho haťapka se chová nějak divně, jako by ani nebyla "po čipu" - byla nějak lenivá a při tankování nabyl dojmu, že mu někdo vyměnil motor za něco nenažraného, pocházejícího z "Velké Země". I pojal podezření a navštívil jinou firmu, nabízející čip - tam jeho autu věnovali celkem půl dne, změřili ho nejdřív na válcích a dospěli hned na začátku "vyšetření" k velmi zajímavému výsledku - auto mělo přemapované vstřiky na vyšší dávku, ale nic dalšího nebylo měněno! Točivý moment byl "díky tomu" dokonce ještě nižší, než deklaruje výrobce u sériového motoru bez úprav!!! Takže se čipovalo znovu, tentokrát s měřením a individuálně. Výsledek je pak ale skutečně odpovídající ceně - auto je živější a má snahu táhnout i tam, kde už ostatní haťapky zdechávají.

Po těchto byť zprostředkovaných zkušenostech bych se do hromadného "huráčipu" vůbec nehrnul - pokud by se nejednalo o standartní postup, tedy změření charakteristiky auta na dynamometru, následnou individuální úpravu softu a nové kontrolní měření výkonu, krouťáku a dynamiky, vůbec bych ani neuvažoval o tom, že bych takové jednání na svém autě dopustil. Nechci kritizovat Jandu, ale pokud je 40%sleva z ceny spojená i s podmínkou spokojit se jen s půlkou služby, půjdu radši jinam, kde dostanu službu kompletní.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a právě o tom to je, zda chipuchtiví zájemci do toho půjdou a dají na příspěvkáře výše co už to absolvovali a hlásí subjektivní dojmy, a nebo budou váhat, po tvém příspěvku. Já osobně než bych vrazil tři litry do tohoto, raději bych vzal rodinu na výlet ať z toho mají něco fšici ;) . Ale každého věc ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

HMMM a co takhle reklamace u Jandy? dává záruku na soft 5let, já mám aj záruční list, a jsem velice spokojen. Né že bych se chtěl někoho dotknout ale HTP je podle mě dost zmršená motor a já bych si osobně něco takového nekoupil. a už vůbec bych nešel do čipu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No je fakt že tohle mě taky napadlo že je divný že je najednou ta cena o tolik nižší, tak že to zřejmě ušetří jinde :-(

hmm a zase je o čem přemejšlet :-( škoda no.

to: wiglegummi

ty máš taky 1,4MPI by cimbu, to jsi byl taky na hromadnym čipnutí ?

Editováno: , autor: radek.me
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ta cena je nižší proto,že za a:nedostanete žádný doklad o platbě,tudíž tam nemáte DPH.Za b:podle mého Cimbu počítá s tím,že když hodí cenu 3000 na hromadný čip.tak spousta lidí podlehne ,protože 5000 chce dát málokdo a tak se připojí ke skupině,tudíž má více zákazníkú a tím i peněz.A že má za chvíli načipováno ,každý vidí jen finále,ale nikdo tu práci předtím.A naposled:je to i otázka důvěry,buď věřím,že tu práci dělá dobře a vidím nebo cítím výsledek,nebo jdu jinam.Tak jako v každé práci se stane,že z nějakého důvodu se to nepovede,ale není problém se domluvit a přijet na reklamaci.A teprve pak se můžu případně vztekat.Jen se mi nechce věřit,že všichni ti(včetně mě)co si nechali čipnout HTP,podlehli nějakému placebo dojmu,že jim to jede lépe.To by těch blbců byla asi pěkná řádka :) .Jinak mám čip rok,nešlo mi až tak o výkon ale o záběr v nižších otáčkách a jsem spokojen.2x Chorvatsko s bagáží a kolama na kouli,olej 5w40 a brzda provozu jsem nebyl ani v německu,ani v kopcích itálie.

Takže kdo váhá,ať se zkusí domluvit s někým kdo čip má a nechá ho svézt a pak může porovnat a rozhodnout se.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ta cena je nižší proto,že za a:nedostanete žádný doklad o platbě,tudíž tam nemáte DPH.Za b:podle mého Cimbu počítá s tím,že když hodí cenu 3000 na hromadný čip.tak spousta lidí podlehne ,protože 5000 chce dát málokdo a tak se připojí ke skupině,tudíž má více zákazníkú a tím i peněz.A že má za chvíli načipováno ,každý vidí jen finále,ale nikdo tu práci předtím.A naposled:je to i otázka důvěry,buď věřím,že tu práci dělá dobře a vidím nebo cítím výsledek,nebo jdu jinam.Tak jako v každé práci se stane,že z nějakého důvodu se to nepovede,ale není problém se domluvit a přijet na reklamaci.A teprve pak se můžu případně vztekat.Jen se mi nechce věřit,že všichni ti(včetně mě)co si nechali čipnout HTP,podlehli nějakému placebo dojmu,že jim to jede lépe.To by těch blbců byla asi pěkná řádka :) ....

Hezky si protiřečíš. Když nemám doklad, nemám ani nárok na reklamaci - co je mi platná nějaké sleva, když to je jen neodvedená daň, a ve finále nemám doslova žádnou záruku, že to bude fungovat?

Ano, pan Janda se dušuje, že to pomůže a fungovat bude - ale...! Jsou tady právě ti nespokojení a navíc to, že výsledek není ověřen následným změřením na cejchovaném měřicím stanovišti. Nikde nemám garanci tiho, že až k němu přijdu za měsíc nebo za půl roku, že mi auto netáhne jak má, že nebude požadovat potvrzení o tom, že "čip" je skutečně od něho.

Neberu Jandovi léta práce na úpravách motorů - ale právě proto by hlavně on měl vědět, že každý motor je individualita, každý je používán jinak a každý je jinak zajetý a "vojetý" - a právě z tohoto důvodu se mi hromadný "garden-party turbočip", kdy každému autu je věnováno s bídou 15 minut, zdá poněkud odfláknutý. Poněkud více odfláknutý, abych byl přesný.

A co víc - připadá mi to jako ona situace na patentovém úřadě, kdy tam přišel vynálezce s automatickým holicím strojkem na mince a tvrdil, že se bude dát používat veřejně a úplně všude:

"Zákazník vhodí do přístroje dolarovou minci, sem k tomu otvoru vpředu na skříňce přiloží obličej, udělá to VRRRRRRR! a během minuty je dokonale oholený!"

Patentový úředník je skeptický a namítá: "A jak respektuje váš přístroj skutečnost, že každý člověk má jiný tvar obličeje?"

Odpověď "vynálezce" byla lakonická: "Jen do prvního oholení mým přístrojem, pane, jen do prvního oholení...!"

Takže abych se necítil taky tak "hromadně oholený", radši si za čip zapletím plnou cenu a budu to mít s vědomím, že čipující firma svou práci na mé investici (protože čtvrt mega a víc za auto nutně musím považovat za dlouhodobější investici) odvede v plném rozsahu potřebných úkonů a že mi nebude nikdy moci zapřít nebo odmítnout opravu a že přímo po úpravě uvidím na výsledku měření na dynamometru změnu, kterou mi případně čipování přineslo.

Netvrdím, že Ty nebo někdo další jste blbci - ale co "sedí" na jednom motoru, nemusí sednout dalšímu - a abych kvůli tomu, že zrovna můj motor bude tím kterému to "nesedlo" musel jezdit někam podruhé a potřetí - přitom kdyby se všecko udělalo pořádně hned na poprvé, muselo by se na nutnost odlišného přístupu přijít okamžitě... To bych tu "slevu" na neodvedené DPH stejně zaplatil - tím, že bych ji projezdil cestováním na reklamace a dodatečné úpravy. Ne, pokud takového úpravce nemám doslova "za bukem" (abych nepaltil majlant za případné cestování na dodatečné doladění), nešel bych do takového podniku, ani kdyby byl zadarmo - buď všecko a s garancí funkčnosti, dokladovanou i následnou kontrolou výsledku práce, nebo nic.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo dobrý,máš svůj názor,já svůj a tak si musí každý zájemce o čip rozhodnout,kterou variantu zvolí.Škoda že nejde zjistit poměr spokojených a nespokojených zákazníků od Cimbu.I to by o něčem vypovídalo.Pro mě je důležité,že ten rozdíl před a po čipu cítím,a papír by jen toto potvrdil.Lepší takto než obráceně. :) A samozřejmě hraje roli i cena vozu.A výše mých úspor

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je právě ono, když se jedná o Fabku která má hodnotu 80tis tak těžko někdo bude vrážet přes 10tis za čipnutí, protože to změření před a po je samozřejmě jistota ,ale asi úplně o jinejch penězích. Pochybuju že to někdo do 5tis i s čipnutim změří před a po. Fakt nevim sleduju to tady a uvidíme co z toho bude no.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak u fábule s hodnotou 80kKč už bych se rozmejšlel málem i nad koupí nových gum, natož nad nějakým čipováním... Přeháním, ale je to tak - myslím že čipovat motor s nájezdem 80-100tkm už je něco jako implantace silikonů u 60leté ženské - vyplatí se to možná Heleně Vondráčkové, u běžné domácí hospodyně je to ale silně přehnaný druh péče. Původní estetiku ani funkčnost už to stejně nevrátí - aby to mělo nějaký skutečně významný efekt, je potřeba to provést mnohem dřív, než se do OBJEKTU nesilomrdně zahryzne zub času...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdravím,tak jsem to tu všechno pročítal o měření výkonu a čipu,dospěl jsem k názoru,že by možná nebylo špatné se domluvit a zamluvit si válcovou zkušebnu.Dalo by se s cenou dostat pod 1000,což by už asi šlo.Tak by se spousta lidí dozvěděla jak na tom skutečně jejich vůz je.A bylo by po dohadech :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to by možná nebylo špatné. ale jestli cena pod 1000 znamená pouze jedno měření, takže by to člověk musel měřit dvakrát , před a po a to už by bylo pro někoho dost. Pokud by byla cena pod 1000kč za obě měření tak by to asi stálo za to.

Já nevim, já jsem o tom přemejšlel a přeci jen bych to Cimbu risknul.

Přeci jen Cimbu už nějakej pátek maj zkušenosti, vim o nich už z dob Felicii a od většiny lidí slišim pozitiva, holt se i stane že se některé auto nepodaří, ale přeci jen bych řekl že spokojenejch lidí je maximální převaha.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když se podíváš sem: BITPOWER , tak zjistíš, že si za 1 změření řeknou 1260,- a to je bez DPH. Jinde, například zde: POWERTEC mají cenu různou - jiná cena je za pouhé změření, jiná je za změření v rámci úpravy objednané u nich. Pokud by se například jednalo o dvojí změření "před Jandou" a "po Jandovi", je částka 2kKč za 1 auto - a myslím, že by se dalo jednat o slevu při opravdu hromadnější zakázce - tedy řekněme 10 a více aut. Ty tuningové firmy jsem vybral z těch, které mám v záložkách, protože jich je samozřejmě mnohem víc. Ale pořád si myslím, že nechávat si čipovat auto a zároveň neudělat měření před- a po- je dost rizikovka. I s tím, že si případné změření zajistím sám u někoho jiného - už jen kůli případnému dohadování se, když nebudu s čipem spokojen, měření to potvrdí - a čipovač mne pošle do prdele, protože on přece úpravu udělal a co já od něj chci víc? Když se to prostě změří, INDIVIDUÁLNĚ PODLE VÝSLEDKŮ MĚŘENÍ upraví a následné změření potvrdí zlepšení, nebude mi líto peněz ani v řádu těch 5 nebo 6kKč - stejně tak když druhé měření neukáže nic výrazného, můžu neúspěšného čipovače poslat do prdele já - a nemusím mu platit nic nebo jen to první změření, protože v takovém případě (neúspěšné nebo neprůkazně zlepšující úpravy SW) bych trval na vrácení do původních hodnot a víc by mne v takové firmě nikdo neviděl.

Neříkám, že čipovací garden párty u Jandy nikomu nepomůže, ale zkrátka a jednoduše BEZ MĚŘENÍ BYCH TO NERISKOVAL. Letité zkušenosti neznamenají, že bez kontrolního měření před úpravou někdo pozná všecky možné závady motoru, které by se mohly po úpravě prudce zhoršit, nebo záporně ovlivnit výsledky úpravy - prostě to, co v 99 případech pomůže, v tom stém se může dokonale posrat - a bez změření před úpravou se o tom majitel dozví až podle neuspokojivého výsledku úpravy, za kterou už samozřejmě zaplatil - a je postaven před nutnost vydat další peníze za změření, PROČ se vlastně úprava nepovedla, za opravu minimálně do původního stavu nebo za nový, tentokrát skutečně fungující čip a případně za další kontrolní měření - přesně jako se to stalo tomu člověku, který si nechal HTP načipovat od Jandy na "garden párty" a který mi tuhle story popsal. Za úpravu tak vlastně zacvakal 2x...

Editováno: , autor: Ekkar_z_Bastlírny
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo,a ještě něco.Někde jsem tu četl,že vlastně na HTP dělá Cimbu vylepšení a optimalizaci řj,že to není klasický čip na extra zvednutí výkonu atd.Proto já jsem osobně do toho šel,chtěl jsem,aby motor táhnul už v nižších otáčkách a reagoval na plyn.Což se stalo.Pakliže budu chtít max.výkon,tak to je jasné že to musí být kontroláno na brzdě.Jinak už z výroby je každý motor jiný a přesto dostanou stejnou řj.P.Janda jí vylepší,ale záleží na tom,jaký ten motor je.Když je dobrý plus úprava,tak jede velice dobře,když je to nepovedený kus,tak ani po úpravě to nebude nic moc.A když jsem byl na čipu,tak jsem měl určitou dobu na to,když mi čip nebude vyhovovat abych přijel a vrátí mi to zpátky.Psal jsem to už minule,vždy se při větším množství čehokoliv objeví určité procento nepovedeného.Tak si musí každý rozhodnout,jestli to procento je pro něj únosné,nebo to raději bude řešit jinak.Každý je jiný.Postřehů je tady na foru dost,jak pro, tak i proti,tož se musí každý rozhodnour sám.Nikdo to za něj neudělá.

A někde jsem četl v nabídkách válcových zkušeben,že se dají pronajmout na den a celkem asi 20 měření,mám takový dojem že to bylo kolem 12000+.Proto ta moje úvaha na hromadné měření.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...

Tohle tvrzení je 100% akceptovatelný. Ale i ta optimalizace bez ověření výsledku úpravy je jen sázka do loterie = je to čistě pudová záležitost, buďto to PUDE, nebo to NEPUDE. Proto říkám, že když už nějakou úpravu SW, tak rovnou i s měřením před- a po-, abych to měl bez starostí se zajišťováním měřicí stanice atd.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ok takže jsem psal do Cimbu a minimální počet pro cenu 3tis vč. dph je 10aut. Tak případně kdo by měl zájem necht to sem nebo mě na mail radek.me@tiscali.cz napíše a pokud by jsme to daly nějak dohromady tak bych s Cimbu domluvil nějaký konkrétní termín.

Editováno: , autor: radek.me
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo,a ještě něco.Někde jsem tu četl,že vlastně na HTP dělá Cimbu vylepšení a optimalizaci řj,že to není klasický čip na extra zvednutí výkonu atd.Proto já jsem osobně do toho šel,chtěl jsem,aby motor táhnul už v nižších otáčkách a reagoval na plyn.Což se stalo.Pakliže

přesně z tohoto důvodu jsem to taky nechal dělat. Výkonově je to taky o fous lepší, jde to ochotněji také do vysokých otáček, ale uvědomme si, že je to benzínová 1,2 bez turba, s tím zázraky dělat nejdou.

Mě se po čipu druhý den rozsvítila kontrolka motoru, tak jsem p. Jandovi psal, on že to bude asi nasátí paliva z přepadu, jak jsem na to šlapal víc jak jindy a že by to mělo po pár startováních zmizet. To se stalo až skoro po týdnu, přesně v den, kdy jsem byl domluvený termín, že se mi na to p. Janda koukne. Tak jsem mu volal, že už to zhaslo, že nemusí jezdit, ale stejně ochotně přijel, píchnul na vag a tu chybu smazal, bylo tam přesně to co říkal před tím do telefonu. Solidní přístup :palec:

Za ty 3 000 tu úpravu doporučuju, určitě budete spokojení.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Ahoj vsem,dneska jsem psal do Cimbu a pro ty co by chteli chipovat a boji se zaruky ze je to bez papiru, tak mi pan Janda jiz po druhe nahraje zadarmo Chip protoze mi ho ve skodovce opet prehrali. Takze co se tyce zaruky nejsou obavy na miste co se tyce zivotnosti tak uz sem najel cca. 70tisic km a bez jakehokoliv problemu a jsem opravdu spokojen. Ted to nejdulezitejsi pokud ma nekdo opravdu zajem tak jsem tam domluvil slevu jiz od 3 lidi, samozrejme cim vic tim lip. Bohuzel jdem si jiz nepamatoval cenu tak jsem v dotazu uvadel 3-5 lidi co jsem na foru zahlid ze maj zajem a cenu jsem se ptal 3500kc ale myslim ze to pujde dohodnout bez papiru za ty 3000kc. Pokud mate zajem potrebuji nejaky termin a pocitat je kdyz budete 3 tak butete muset do Sukorad protoze se mu nevyplati jezdit za kazdym vzlast.. Mira

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Ahoj vsem,dneska jsem psal do Cimbu a pro ty co by chteli chipovat a boji se zaruky ze je to bez papiru, tak mi pan Janda jiz po druhe nahraje zadarmo Chip protoze mi ho ve skodovce opet prehrali. Takze co se tyce zaruky nejsou obavy na miste co se tyce zivotnosti tak uz sem najel cca. 70tisic km a bez jakehokoliv problemu a jsem opravdu spokojen. Ted to nejdulezitejsi pokud ma nekdo opravdu zajem tak jsem tam domluvil slevu jiz od 3 lidi, samozrejme cim vic tim lip. Bohuzel jdem si jiz nepamatoval cenu tak jsem v dotazu uvadel 3-5 lidi co jsem na foru zahlid ze maj zajem a cenu jsem se ptal 3500kc ale myslim ze to pujde dohodnout bez papiru za ty 3000kc. Pokud mate zajem potrebuji nejaky termin a pocitat je kdyz budete 3 tak butete muset do Sukorad protoze se mu nevyplati jezdit za kazdym vzlast.. Mira

Takže, pokud budete mít někdo v Brně 10 aut na chip, tak není problém a nemusíte jezdit do Boleslavi nýbrž do Ivančic. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Mám od chipu najeto 30 tis.km a žádný problém (HTP). Lidi se smějou před jízdou, ale po ní mi říkaj jestli to není aspoň 1.4-ka :D , fakt to jede dobře a ty blbé 3 tis. za to rozhodně stojí. Jen na spotřebě, která se snížila o 0,3 l to už mám tak akorát zpátky :palec2: . A s reklamačkou by neměl být problém, dostali jsme tehdy nějaké certifikáty ( hromadná akce asi 15 lidí)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...