Duben 25, 201213 r Na ostrej start netřeba ani čip, ani haťapku, na semtamfórech to není o maximálním výkonu, ale o momentu překvapení, o tom jak neprotočit kola a přitom co nejméně potrápit spojku. Se 43kW/4Q šádynou jsem dokázal nejednou "vyškolit" na semtamfórech papírově mnohem silnější auto - je to hlavně o tom, že to ten "namachrovanej" nečeká a pokud se tomu slabšímu povede "vypálit jak čert z tunelu", už nemá šanci ho rychle dojet. Čip je o něčem jiným - je to o tom, přimět naprosto sériový motor táhnout v širším rozsahu otáček. Nemluvím samozřejmě o čipu "závodním", kdy se nehledí na spotřebu...
Duben 25, 201213 r asi jako borci v audině,kdy si myslí,že se všichni z jeho auta po....,a přitom neumí ani pořádně řídit.
Květen 16, 201312 r Na ostrej start netřeba ani čip, ani haťapku, na semtamfórech to není o maximálním výkonu, ale o momentu překvapení, o tom jak neprotočit kola a přitom co nejméně potrápit spojku. Se 43kW/4Q šádynou jsem dokázal nejednou "vyškolit" na semtamfórech papírově mnohem silnější auto - je to hlavně o tom, že to ten "namachrovanej" nečeká a pokud se tomu slabšímu povede "vypálit jak čert z tunelu", už nemá šanci ho rychle dojet. To je pravda. Nejednou se mi to taky povedlo z HTP-kou. Vedle stal frajer z 1,6 a nemel sanci. Do 60km/h byl druhej v poradi:D a to se snazil. AZQ melo kratky prevody a rychle se dokazalo ozivit. To moje zkusenost po 4letech uzivani. Do cipu u tohoto motoru podle me nema cenu vrazet penize. Vykon jde nahoru o max 6kW a kroutak o 15Nm. No nevim zda kopanec toho zajice nekdo pozna. U preplnovanych motoru to vyznam ma, ale u atmosferaku podle me ne. Kolega ma Ibizu 1,4 16V 63kW a po cipu nepoznal skoei zadny rozdil.
Květen 16, 201312 r chip u AZQ má význam pouze ve směru, že to krásně sbírá i pod 2700 otáček. Kdo má nebo měl AZQ, ví, o čem mluvím
Srpen 27, 201312 r Chtěl bych se zeptat ,přemýšlím o chipu pro lepší krouták a využitelnost otáček i pod 2900.Ale co mi to udělá s nastavením LPG jednotky ,musí se přeprogramovat nebo ne. Mám BRC plug-drive ,která se dokáže i sama přispůsobit různým uživatelům při jízdě i stylům jízdy. Co vy na to?
Leden 8, 201411 r Tak jsem cca 2 měsíce od chipu, tak napíšu nějaký postřeh. Po par vyměněných emailech s panem Jandou jsme se dohodli, že často jezdí do Prahy, takže nemusím jezdit za ním. Úpravu mi dělal sice na parkovišti, ale skvěle jsme si popovídali a vysvětlil mi nějaké chovani auta atd. Nabídnul mi také přenastavení posilovače na sport(RS, GTi), což jsem uvítal. Auto po chipu jede opravdu lépe, na to žádné zkušebny nepotrebuju. Výkon se opravdu moc nezvedl, ale na dalnici je to znát. Nejvíce se mi líbí nárůst krouťaku kolem 2500ot. Spotřeba na každotýdenní trase Praha - UL zůstala stejná - 6.2l. Kde jsem ale ubytek spotřeby zpozoroval, byla jízda po vesnicích a okreskách, to jsem se dostal na úžasnou spotřebu 4.7l. Údaje jsou podloženy podle tankování a pp mi měří stále stejne přesně, max 0.2l odchylka. Podle vagu nebylo s korekci spotřeby hýbáno, řízení je opravdu na sport. Navíc jsem koukal Jandovi přes rameno, takže přesně vím, co dělal. Závěrem bych tedy Chip rozhodne doporučil, už jenom kuli lepším reakcím plynu a lepší využitelností otáček. Da se také smlouvat o ceně, já to měl za krásných 3000kc.
Leden 20, 201411 r Také jsem měl na fábce chip od p.Jandy a naprostá spokojenost - 96 000km a spotřebou +- 5.5l/100km. Posilovač si může doma nastavit každý kdo má vag-com, je lépe cítit silnice. Z výroby je nastaven pro invalidy - jak mi bylo sděleno při chipu (posiloval až moc) a tak následovalo přeladění na sport. Dodnes na fábču vzpomínám v dobrém, musela z domu , větší rodina = větší auto. Nyní sedlám dacii MCV 1.6 16V, která putovala po zajetí také na chip.
Leden 31, 201411 r Nemal si po tom chipe mierne vyssiu hlucnost? Toz to je dost casto cena za znizenu spotrebu.....
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.