Přejít na obsah

vařím....


lukyboy

Doporučené příspěvky

Ahoj

mám problém a dotaz zároven.Při cestě na štestí domů mi na palubce vylítla ručička teploty vody do červeného dojel sem s tím před barák cc 300M.

Nádrž na vodu byla prázdná tak jsem to nechal vychladnout a dolil destilkou na rysku.Myslel jsem,že bude vše o.k.Nikde ni neteče.Při zkoušce nastartování a tůrování motoru ručička asi po 5minutách zase v červeném políčku,mimochodem voda v nádrži se ani nehla.Tak jsem vyměnil termostat,při výměně mi vytekla samozřejmě voda cc2 litry,dolil jsem 1litr destilky zase na rysku v nádobce.Problém nezmizel kde může být chyba?

Ještě když jsem vařil po prvé tak jsem si všiml,že se ani netočila vrtule na chladiči.Že by špatné čidlo na chladiči?Pojistky jsou O.K.

Vag psal chybu:16501 - Snimac teploty chladici kapaliny (G62) Signal prilis maly

P0117 - 35-10 - - - Sporadicky

Chybu jsem vymazal ted to nepíše nic.

Díky za rady :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

cidlo g62. menil som ho. nikto mi tu neporadil. pisalo sporadicky rovnaku chybu cca kazdych 800-1000 km. poto m odislo uplne a chovalo sa to ako tvoje. vymen cidlo a bude pokoj.

Cidlo g62 je u termostatu že?o si myslím,že je v pořádku ručička teploty ukazuje,kdyby bylo špatný tohle čidlo tak by ručička na přístrojovce dělala kraviny né?

Spíš jsem pomýšlel nad čidlem na chladiči,že je kaput.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cidlo g62 je u termostatu že?o si myslím,že je v pořádku ručička teploty ukazuje,kdyby bylo špatný tohle čidlo tak by ručička na přístrojovce dělala kraviny né?

Spíš jsem pomýšlel nad čidlem na chladiči,že je kaput.

Takže problém je v těsnění pod hlavou.

Vypustil jsem celej okruh vody a při dolívání nové to teče pod hlavou.Jsem docela zvědavej na cenu za výměnu těsnění.

Napíšu jak jsem dopadl v servisu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hmm to čidlo zkusím zítra koupit a vyměnit.

Dá se nějak změřit jestli je vadný?Jestli je vadný tak proč to neukáže Vag?

Samozřejmě jsem odvzdušnil dle dílenský příručky.Jde to ještě jinak?

A jak se to odvzdušnuje?? chci měnit chladící kapalinu a tohle by mě potěšilo kdyby někdo poradil.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže problém je v těsnění pod hlavou.

Vypustil jsem celej okruh vody a při dolívání nové to teče pod hlavou.Jsem docela zvědavej na cenu za výměnu těsnění.

Napíšu jak jsem dopadl v servisu.

Takže těsnění bylo špatné,ale chyba byla ve vodní pumpě.Originál pumpa 1995kč.

Autičko v pohodě jezdí jako před tím.

Jinač díky za tipy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Zdravím pánové, hledal jsem a nic podobnyho jsem tu nenašel.. Dnes jak jsem přijel domu (motor normálně zahřaty na 90°) jsem vypnul motor, vyložil jsem věci, a když jsem si chtěl zaparkovat tak jsem zapnul nejdřiv klasicky kliček do první polohy, rozsvítily se kontrolky a zarazil mě ukazatel teploty, jel přes 90° a zastavil se až v polovině za.. Jindy zustane stát v prostřed ukazatele 90°.. Nebylo to ani v červenem.. Jakmile jsem nastartoval a měl jsem zaplé topení tak se to docela rychle schladilo zpět na 90°. Pak jsem potřeboval někam jet, a udělalo mi to i během jízdy.. A ventilátor se mi sepnul až když to bylo skoro u červeného.. Jel jsem zpět domů a behem jizdy v pohodě na 90° zřejmě se to chladilo vzduchem.. Jinak jak jsem dojel, auto jsem vypnul a hned na to zapnul, jen aby se rozsvítily kontrolky a teplota šla opět přes 90°a ventilátor se nezapnul.. Schladil jsem to opět zapnutím topení.. Takže co může být vadné? Těsnění pod hlavou měněno asi před rokem (kapalina neuniká) vše OK, termostat taktéž před rokem měněný a okruh při zahřátí otvírá takže také OK. Jediné co mě napadá je čidlo teploty na chladiči.. Může to to dělat on? Takhle blbnout, že někdy sepne ventilátor a někdy ne? Ventilator jsem propojil na prudko a spustil se takže ten je OK. Má někdo podobnou zkušenost? Diky za každou radu.. Jinak motor 1.4 mpi 50kw.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Napichle jsem to měl na pc, a vyjel jsem si jen paměť zavad motoru a elektroniky, a žádna chyba.. Měl jsem moc silnou nemrznoucí směs do -30°C a tak mam trochu pocit, že to děla právě ten fridex, že se rychle zahřívá a pomalu chladí.. Ož jsem odpustil litr "namichane" nemrznocí směsy a dolil jsem to destilovanou vodou, a dneska (musim zaklepat na dřevo) vše v pohodě..Dam pak vědět jestli to tak bude v poho i nadale, ale díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

"Hustá směs" neboli nemrzka namíchaná na silný mráz se naopak chová opačně - pomaleji se ohřívá, protože má (díky obsahu dietylénglykolu nebo podobných látek) větší tepelnou kapacitu. Chyba bude někde jinde - dost možná bude souviset s tím odpuštěním části objemu, že se spolu s nadbytečnou kapalinou nebo při dolívání destilky vytlačily vzduchové bubliny apod...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Teď mě ta teplota zase začla zlobit.. Směs mám na -20° (tatík s brachou mají na -40° a nedělá jim to... Seat toledo, VW Passat) a jakmile mám zavřené topení tak při otáčkách nad 2400 mi jede teplota přes 90°... I když není teplo (i jak bylo chladno kolem 15°) Dneska jsem jel a teplota byla skoro v červeném.. Musel jsem točit maximalně do 2100 a zapnout topení.. To pak kleslo na těch 90°. Počítač nic za chyby nepíše.. Termostat mám nový.. Ventilátor šlape.. A Těsnění pod hlavou je taky OK... Kapalina se nestráci.. Co to může být? Že by to čidlo ukazatele teploty??? Ale to by měl pc ukazat jako chybu ne?? Díky za rady..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

"Hustá směs" neboli nemrzka namíchaná na silný mráz se naopak chová opačně - pomaleji se ohřívá, protože má (díky obsahu dietylénglykolu nebo podobných látek) větší tepelnou kapacitu. Chyba bude někde jinde - dost možná bude souviset s tím odpuštěním části objemu, že se spolu s nadbytečnou kapalinou nebo při dolívání destilky vytlačily vzduchové bubliny apod...

ja by som skor povedal ze to je opacne, nemrznuca zmes na nizsiu tep. kapacitu. pamatam ked som do nasej starej S105 namiesal pred zimou nemrzku a pri rovnakych teplotnych podmienkach sa ohrial motor rychejsie nez ked tam bola " riedka " nemrzka. rovnako tomu nasvedcuje uvod do experimentu popisovanom na stranke UMB

Ale o to teraz nejde. Kvapalina musi byt predsa dimenzovana na odoberanie a prenost tepla z motora do chladiacej sustavy. ci je namiesana do -20, -30, alebo -40 nemoze mat az taky vplyv aby sa zacala varit. Podla mojho nazoru voda dostatocne necirkuluje v chladiacej sustave.

Sssisko , ohrieva sa ti chladic? ak nie, vybrat termostat a uvarit v hrnci s teplomerom , sledovat ci sa pred varom vody otvori.

Ak sa termostat otvori, ceknut chladic a aj privodne potrubie. Chladic bude asi upchaty, nejaka hadica moze byt z nejakeho dovodu niekde zmacknuta, cim ma znizeny prietok.

Editováno: , autor: slant
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Zdravim. Mam problem. Ked idem po dialnici dlhsie okolo 140 zacne mi sputat teplota. Robilo to okolo dvoch mesiacov. Teraz ked idem aj kludne okolo 90 tak zrazu mi zacne stupat, vyradim idem na volnobech teplota sa vrati do optima a pridam a ide normalne. Po case sa to cele opakuje. Co to moze byt?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...