lukyboy Vloženo 10. Září 2008 Sdílet Vloženo 10. Září 2008 Ahoj mám problém a dotaz zároven.Při cestě na štestí domů mi na palubce vylítla ručička teploty vody do červeného dojel sem s tím před barák cc 300M. Nádrž na vodu byla prázdná tak jsem to nechal vychladnout a dolil destilkou na rysku.Myslel jsem,že bude vše o.k.Nikde ni neteče.Při zkoušce nastartování a tůrování motoru ručička asi po 5minutách zase v červeném políčku,mimochodem voda v nádrži se ani nehla.Tak jsem vyměnil termostat,při výměně mi vytekla samozřejmě voda cc2 litry,dolil jsem 1litr destilky zase na rysku v nádobce.Problém nezmizel kde může být chyba? Ještě když jsem vařil po prvé tak jsem si všiml,že se ani netočila vrtule na chladiči.Že by špatné čidlo na chladiči?Pojistky jsou O.K. Vag psal chybu:16501 - Snimac teploty chladici kapaliny (G62) Signal prilis maly P0117 - 35-10 - - - Sporadicky Chybu jsem vymazal ted to nepíše nic. Díky za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ládínek01 Vloženo 10. Září 2008 Sdílet Vloženo 10. Září 2008 pravděpodobně musíš vyměnit čidlo chladiče.dlouho fabii nemám,ale podle mě je vadný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VáclavSedlář Vloženo 10. Září 2008 Sdílet Vloženo 10. Září 2008 A nemůže to být zavzdušněné? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukyboy Vloženo 10. Září 2008 Autor Sdílet Vloženo 10. Září 2008 Hmm to čidlo zkusím zítra koupit a vyměnit. Dá se nějak změřit jestli je vadný?Jestli je vadný tak proč to neukáže Vag? Samozřejmě jsem odvzdušnil dle dílenský příručky.Jde to ještě jinak? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cartmanko Vloženo 11. Září 2008 Sdílet Vloženo 11. Září 2008 cidlo g62. menil som ho. nikto mi tu neporadil. pisalo sporadicky rovnaku chybu cca kazdych 800-1000 km. poto m odislo uplne a chovalo sa to ako tvoje. vymen cidlo a bude pokoj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukyboy Vloženo 11. Září 2008 Autor Sdílet Vloženo 11. Září 2008 cidlo g62. menil som ho. nikto mi tu neporadil. pisalo sporadicky rovnaku chybu cca kazdych 800-1000 km. poto m odislo uplne a chovalo sa to ako tvoje. vymen cidlo a bude pokoj. Cidlo g62 je u termostatu že?o si myslím,že je v pořádku ručička teploty ukazuje,kdyby bylo špatný tohle čidlo tak by ručička na přístrojovce dělala kraviny né? Spíš jsem pomýšlel nad čidlem na chladiči,že je kaput. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukyboy Vloženo 11. Září 2008 Autor Sdílet Vloženo 11. Září 2008 Cidlo g62 je u termostatu že?o si myslím,že je v pořádku ručička teploty ukazuje,kdyby bylo špatný tohle čidlo tak by ručička na přístrojovce dělala kraviny né?Spíš jsem pomýšlel nad čidlem na chladiči,že je kaput. Takže problém je v těsnění pod hlavou. Vypustil jsem celej okruh vody a při dolívání nové to teče pod hlavou.Jsem docela zvědavej na cenu za výměnu těsnění. Napíšu jak jsem dopadl v servisu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
amigo Vloženo 11. Září 2008 Sdílet Vloženo 11. Září 2008 obycajne tesnenie 250 korun kvalitne 1300 a roboto u mechanika sukromne za 500,sk. ale ja uz by som dal aj ked som nedal zbrusit hlavu na rovinu. a je istota ze to vydrzi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tondas2 Vloženo 11. Září 2008 Sdílet Vloženo 11. Září 2008 Hmm to čidlo zkusím zítra koupit a vyměnit.Dá se nějak změřit jestli je vadný?Jestli je vadný tak proč to neukáže Vag? Samozřejmě jsem odvzdušnil dle dílenský příručky.Jde to ještě jinak? A jak se to odvzdušnuje?? chci měnit chladící kapalinu a tohle by mě potěšilo kdyby někdo poradil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 11. Září 2008 Sdílet Vloženo 11. Září 2008 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukyboy Vloženo 15. Září 2008 Autor Sdílet Vloženo 15. Září 2008 Takže problém je v těsnění pod hlavou.Vypustil jsem celej okruh vody a při dolívání nové to teče pod hlavou.Jsem docela zvědavej na cenu za výměnu těsnění. Napíšu jak jsem dopadl v servisu. Takže těsnění bylo špatné,ale chyba byla ve vodní pumpě.Originál pumpa 1995kč. Autičko v pohodě jezdí jako před tím. Jinač díky za tipy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sssisko Vloženo 27. Duben 2011 Sdílet Vloženo 27. Duben 2011 Zdravím pánové, hledal jsem a nic podobnyho jsem tu nenašel.. Dnes jak jsem přijel domu (motor normálně zahřaty na 90°) jsem vypnul motor, vyložil jsem věci, a když jsem si chtěl zaparkovat tak jsem zapnul nejdřiv klasicky kliček do první polohy, rozsvítily se kontrolky a zarazil mě ukazatel teploty, jel přes 90° a zastavil se až v polovině za.. Jindy zustane stát v prostřed ukazatele 90°.. Nebylo to ani v červenem.. Jakmile jsem nastartoval a měl jsem zaplé topení tak se to docela rychle schladilo zpět na 90°. Pak jsem potřeboval někam jet, a udělalo mi to i během jízdy.. A ventilátor se mi sepnul až když to bylo skoro u červeného.. Jel jsem zpět domů a behem jizdy v pohodě na 90° zřejmě se to chladilo vzduchem.. Jinak jak jsem dojel, auto jsem vypnul a hned na to zapnul, jen aby se rozsvítily kontrolky a teplota šla opět přes 90°a ventilátor se nezapnul.. Schladil jsem to opět zapnutím topení.. Takže co může být vadné? Těsnění pod hlavou měněno asi před rokem (kapalina neuniká) vše OK, termostat taktéž před rokem měněný a okruh při zahřátí otvírá takže také OK. Jediné co mě napadá je čidlo teploty na chladiči.. Může to to dělat on? Takhle blbnout, že někdy sepne ventilátor a někdy ne? Ventilator jsem propojil na prudko a spustil se takže ten je OK. Má někdo podobnou zkušenost? Diky za každou radu.. Jinak motor 1.4 mpi 50kw. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stukator Vloženo 29. Duben 2011 Sdílet Vloženo 29. Duben 2011 Mal si to napichnute na Vagu? tam by si si mohol pozriet teplotu motora ked ti ukazuje v cervenom poli na pristrojovke :Moze to byz hocico cidlo teploty termostat vodna pumpa v najhorsom pripade tesnenie pod hlavou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sssisko Vloženo 29. Duben 2011 Sdílet Vloženo 29. Duben 2011 Napichle jsem to měl na pc, a vyjel jsem si jen paměť zavad motoru a elektroniky, a žádna chyba.. Měl jsem moc silnou nemrznoucí směs do -30°C a tak mam trochu pocit, že to děla právě ten fridex, že se rychle zahřívá a pomalu chladí.. Ož jsem odpustil litr "namichane" nemrznocí směsy a dolil jsem to destilovanou vodou, a dneska (musim zaklepat na dřevo) vše v pohodě..Dam pak vědět jestli to tak bude v poho i nadale, ale díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 29. Duben 2011 Sdílet Vloženo 29. Duben 2011 "Hustá směs" neboli nemrzka namíchaná na silný mráz se naopak chová opačně - pomaleji se ohřívá, protože má (díky obsahu dietylénglykolu nebo podobných látek) větší tepelnou kapacitu. Chyba bude někde jinde - dost možná bude souviset s tím odpuštěním části objemu, že se spolu s nadbytečnou kapalinou nebo při dolívání destilky vytlačily vzduchové bubliny apod... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sssisko Vloženo 28. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2011 Teď mě ta teplota zase začla zlobit.. Směs mám na -20° (tatík s brachou mají na -40° a nedělá jim to... Seat toledo, VW Passat) a jakmile mám zavřené topení tak při otáčkách nad 2400 mi jede teplota přes 90°... I když není teplo (i jak bylo chladno kolem 15°) Dneska jsem jel a teplota byla skoro v červeném.. Musel jsem točit maximalně do 2100 a zapnout topení.. To pak kleslo na těch 90°. Počítač nic za chyby nepíše.. Termostat mám nový.. Ventilátor šlape.. A Těsnění pod hlavou je taky OK... Kapalina se nestráci.. Co to může být? Že by to čidlo ukazatele teploty??? Ale to by měl pc ukazat jako chybu ne?? Díky za rady.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slant Vloženo 28. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2011 (editace) "Hustá směs" neboli nemrzka namíchaná na silný mráz se naopak chová opačně - pomaleji se ohřívá, protože má (díky obsahu dietylénglykolu nebo podobných látek) větší tepelnou kapacitu. Chyba bude někde jinde - dost možná bude souviset s tím odpuštěním části objemu, že se spolu s nadbytečnou kapalinou nebo při dolívání destilky vytlačily vzduchové bubliny apod... ja by som skor povedal ze to je opacne, nemrznuca zmes na nizsiu tep. kapacitu. pamatam ked som do nasej starej S105 namiesal pred zimou nemrzku a pri rovnakych teplotnych podmienkach sa ohrial motor rychejsie nez ked tam bola " riedka " nemrzka. rovnako tomu nasvedcuje uvod do experimentu popisovanom na stranke UMB Ale o to teraz nejde. Kvapalina musi byt predsa dimenzovana na odoberanie a prenost tepla z motora do chladiacej sustavy. ci je namiesana do -20, -30, alebo -40 nemoze mat az taky vplyv aby sa zacala varit. Podla mojho nazoru voda dostatocne necirkuluje v chladiacej sustave. Sssisko , ohrieva sa ti chladic? ak nie, vybrat termostat a uvarit v hrnci s teplomerom , sledovat ci sa pred varom vody otvori. Ak sa termostat otvori, ceknut chladic a aj privodne potrubie. Chladic bude asi upchaty, nejaka hadica moze byt z nejakeho dovodu niekde zmacknuta, cim ma znizeny prietok. Editováno: 28. Červenec 2011, autor: slant Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Robo-15 Vloženo 16. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2011 Zdravim. Mam problem. Ked idem po dialnici dlhsie okolo 140 zacne mi sputat teplota. Robilo to okolo dvoch mesiacov. Teraz ked idem aj kludne okolo 90 tak zrazu mi zacne stupat, vyradim idem na volnobech teplota sa vrati do optima a pridam a ide normalne. Po case sa to cele opakuje. Co to moze byt? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlasta Vloženo 17. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2011 1)nejspíš těsnění pod hlavou 2)vadny termostat 3)zanesenej chladič nečistotama uvnitř 4)nespíná ventilátor. Bohužel tohle muže byt cokoliv,bude nejlepší zajet do servisu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Grym Vloženo 17. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2011 (editace) Zapominate celkem na to nejdulezitejsi. (VODNI CERPADLO) kdyz se polame par lopatek, tak proste nestiha cirkulovat vodu (medium) a pri zatezi motoru, to proste nestaci chladit diky pomale cirkulaci Editováno: 17. Říjen 2011, autor: Grym Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.