Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Ahojte, skusal uz niekto vymenit lavy ovladac teploty za ten pravy? u O2 Climatronic, dvojzonova klima.

 

lebo ked lavym nastavujem teplotu, tak mi ten bezec nastavenia teploty preskakuje a hadze napr. z 19stup na 22st., alebo namiesto smerom nahor ide teplota nadol a taketo same somariny.

Proste ten otocny ovladac je uz vybehany a chcel by som ho vymenit za ten z pravej strany. Da sa to vobec? skusal to uz niekto?

 

dikes za info ;)

A neni snazsi sehat celej ten panel (strasi) nez to bastlit?

zbytocne vydavky, ak sa to da svojpomocne urobit ;)

  • 1 měsíc později...

zdravim pani prerabal som frajerke 2octaviu na facelift dal som tam novy climatronik ale klima ide len chvilu potom sa vypne co s tym?dik moc za radu rok auta je 2005

Vypadá to že ti naroste tlak v okruhu. Někde je něco přicpaného.  Čidlo ti vyhodnotí vysokej tlak a odpojí kompresor. Chce to na budíky a zkontrolovat co je ucpaný.

  • 6 měsíců později...

Chtel bych se zeptat, zda se nekdo nesetkal s timto problemem. Mam O2, 1.9Tdi, r.v. 2009, facelift, vybava elegance. stalo se mi, ze kdyz jsem na Climatronicu (automaticka klimatizace) nastavil dnes maximalni hodnotu (high) a nechal bezet pri jizde topeni cca 15min behem jizdy a pote jsem snizil teplotu na 24C, zacal foukal studeny vzduch, jako v min. Hodnote. Klimatizace byla vypnuta po celou dobu. Musel jsem dat zpet max. Hodnotu topeni, aby to zacalo topit. Obcas se mi stane, ze mam nastaveno 22C a zacne to topit vic, nez je obvykle. Musim snizit teplotu na 20C a pote, kdyz to vratim na 22C je to v poho. Nevite v cem je problem?? Diagnostika nic neukazuje.

  • 3 týdny později...

Ahoj panove

Nevite čim to je že  klimatizace na O2 s climatronicem začne chladit až po ujeti cca 10 km chladivo doplněne tlakovy spinač vymeneny diagnostika nic nepise a kdyz zacne chladit tak je tlak na diag tak nejvice 8,6 bar. Venku 15 stupnu a kdyz ji zapnu na miste na LO tak nic ani vetilatory na chladici nebeži. Prosim o radu děkuji

Upraveno od cobra24

Zdravim chcem sa spytat ci ma climatronic fungovat tak ze bez zapnutia smerovania vzduchu fuka studeny vzduch zo vsetkych vyduchov bocne stredne zadne a celne okno. Ale pri teplom vzduchu nefuka zo stredovych vyduchov (len ak sa konkretne zapnu smerovanie na cloveka) ale to ma fukat vzdy zo vsadial. Dakujem za odpoved

Fouka to jak kdy, podle nalady. :kol-28: Vypozoroval jsem, ze teply vzduch fouka na nohy a skla (takze vlastne vsude krome stredovych vydechu).

Lucascze dik za odpoved takze to tak ma asi byt :)

Ahoj mám takový malý problém. Když nastartuju a nechám je na volno běžné otáčky a to ještě za studena tj. 850 a hned jak pustím topení tak se zvedne na 1000. Ale hned jak se zahřeje motor tak už otáčky klesnou do normálu. Tak nevím čím to je? Potřeboval bych poradit. Děkuji

A je to problém? Osobně bych viděl problém kdyby to auto nedělalo :) Pustíš topení u studenýho auta a na to je potřeba energie která se musí vyrobit ;)

  • 2 týdny později...

Tak jo ikdyž to není závada tak je to dobré. :)

  • 2 týdny později...

Zdravim, nevite, co muze zpusobovat nasledujici jev. Mam Octavii 2 (facelift), r.v. 5/2009 a Odesel mi nejspis panel Climatronicu (automaticka klima s vyhrevem sedacek), kdy se jednalo o prvni modely, ktere nemely na panelu A - cidlo na znecisteny vzduch. Duvod proc jsem ho menil byl ten, ze pri nastavene teplote 22C topil na vyssi teplotu (cca 25-26C) - zjisteno z cidel na pc a pri snizeni teploty to fungovalo jakz takz. Chyba panelu diagnostika neukazovala. Nasledne jsem panel zamenil za posledni typ, ktery ma i cidlo na znecisteny vzduch. Tento panel je nakodovany, ale jeste jsem nenatahl cidlo a nezapojil ho k panelu. Panel funguje tak, ze tentokrat netopi a to v rozsahu 18-24C, coz by mel min. V rozsahu 22-high C. KDE MUZE BYT CHYBA?? Muze to zpusobit teplotni cidlo motoru?? Diky

hosi menil sem panel predface climatronicu protoze muj puvodni byl podreny,musi se neco upravoval pred diagnostiku nebo ne?muj je 6.2008 a daval sem 5.2007 

Ahoj, zlobí mi climatronic (octavia II 2006), pravá strana se po vyhřátí na požadovanou teplotu opět ochladí + nefunguje klima, chvíli to chladí chvíli hřeje jak se tomu chce. Diagnostika mi ukázala 3 závady:

2CC (servo obtok vzduchu) V113

712 (servo klapka nohy P) V109

4F8 (servo centrální klapka) V70

 

Jde slyšet lupání ze serv, jako by přeskakovaly zuby. Až ne jedno servo jsou ostatní skovaná pod palubkou. Chci ci objednat náhradní serva abych nemusel auto rozdělávat dvakrát. Jde někde spolehlivě zjistit čísla těchto serv? Na škoda dílech jsem ověřil pouze jedno.

V113=1K0 907 511 D.

Zbytek je neznámý, nerad bych koupil něco, co tam pak nebude pasovat. Na první pohled se zdá být rozdíl pouze v táhlech při stejném typu samotného serva. Může mi to prosím někto potvrdit či vyvrátit?

Nejlepší řešení by bylo sehnat tři stejná a přehodit pouze ty táhla ale nemám s tím zkušenost.

Díky Honza

Upraveno od jan.lukac

hosi menil sem panel predface climatronicu protoze muj puvodni byl podreny,musi se neco upravoval pred diagnostiku nebo ne?muj je 6.2008 a daval sem 5.2007 

tak  me to pise chybu klapky v113,jak se da udelat zakladni nastaveni climatronicu?pred vymenou bylo vse ok,diky za radu

Zakladni nastaveni jde udelat 2 zpusoby. Bud soucasne stisknes ECON a foukani na hlavu, nebo to aktivujes pres diagnostiku (neco jako HVAC -> Basic Settings -> Reset). To pres diagnostiku asi nastavuje vic veci (kdysi mi to po aktivaci nastaveni pres diagnostiku vyhazovalo chybu, ale pri dvouhmatu ne).

Zdravím, nevíte zda je rozdíl v klimatronicu v OC II 2006 a 2008, potažmo pred FACA a po FACE? Budu kupovat druhý z novějšího na ND. Díky

Jasne, nekde je to tady popsane. Uprava zabere tak 2 minuty a funguje to presne jako na videu... :kol-47:

Juju nahodou jsem na to narazil na youtube tak jsem to tu dal.. taky uz mam upraveno  :kol-47:  jen by me jeste zajimalo co je to spodni tlacitko v prostrednim kolečku :) golfy tam maji napis DUAL 

Octavia tlacitko dual nema... Melo by to byt tlacitko pro nezavisle topeni. Takze tlacitko neupravovat, bude k nicemu... :kol-28:

Aha Aha mam totiz v planu predelat kolečka climatroniku z golfa jsou peknejsi ke columbusu tak se radeji ptam co je to dual :) no co nebude to fungovat nevadi :)

Jo tak, ty se ptas, co je to dual. Dual je dualni mod ventilace. Pokud je zaply, muze mit ridicova a spolujezdcova strana nastavena ruzne teploty. U Octavie staci zmenit teplotu na strane spolujezdce a tim se dual zapne automaticky. Vypne se po vypnuti climatroniku nebo dlouhym podrzenim clacitka AUTO...

 

Jenze u Golfu to tak neni. Pokud tocis ovladacem teploty na strane spolujezdce, meni se teplota na obou stranach, stejne jako ovladacem teploty na strane ridice. U Golfu musis nejdriv tlacitkem DUAL tento mod aktivovat. No a potom ho zase muzes tlacitkem DUAL vypnout. V Octavii se to takto chovat nikdy nebude...

Aha ok to nevadi :) diky za vysvetleni ..  :kol-47:  jde mi jen o vzhled climatroniku  :kol-28:

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.