mischicka Vloženo 6. Duben 2017 Sdílet Vloženo 6. Duben 2017 A já si dovolím menší osvětu k těm dvěma otázkám: Ad 1) Kompresor se může zadřít poměrně lehce - i když klima nefunguje (je vypnutá tlačítkem ECON), tak se pístky v kompresoru pohybují. Maziva tam je pár gramů (tuším 5g) a pokud médium uteklo, rozhodně nemusí stačit k mazání kompresoru. Takže jet se s tím dá, třeba 100 či 200 km, možná 500 a možná se komprsor taky zadře a krom chladiče za dvojku to bude ještě kompresor za sedmičku. Ad 2) Buď tady nebo na OC byl návod na výměnu zátky a vlepení jiné, homemade, ale osobně se přikláním k výměně celého chladiče, neb nové už ty problematické zátky nemají. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sk0d@ Vloženo 6. Duben 2017 Sdílet Vloženo 6. Duben 2017 Oleja byva okolo 100cm3 cize cca 85 gramov. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 6. Duben 2017 Sdílet Vloženo 6. Duben 2017 s tím klimakomresorem je to trochu jinak. Ve výrobě se naplní olejem (podle typu 100 až 180 ccm), po zapnutí klimy se olej postupně roztahá po systému a částečně se smísí s chladivem, cca polovina ovšem zůstane v klimakompresoru - ten se dá jedině vylít přes vypouštěcí šroub. Tím pádem se může jezdit i s uniklým chladivem, olej tam stále je. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 6. Duben 2017 Sdílet Vloženo 6. Duben 2017 Řešil jsem to v závěru minulého roku (viz. pár příspěvků výše) a i můj dvorní mechanik, i technik přes klimatizace, který mi to následně plnil, říkali nejezdit a neriskovat zadření. A z plněné náplně 550 g určitě není pětina oleje - takové množství se tam možná dává při výrobě, ale při druhotném plnění ne. Možná ještě někde doma najdu záznam. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 6. Duben 2017 Sdílet Vloženo 6. Duben 2017 Doplňuje se jen tolik oleje, kolik se odsaje - většina ho zůstane na svém místě. Pokud dojde k pozvolnému úniku nějakou netěsností, tak tam zůstane všechen. Olej totiž v prostředí s běžným atmosférickým tlakem nepřechází do plynného skupenství. Takže pokud to někudy pšoukne, v trubkách a rezervoáru klimakompresoru je oněch 100 až 180 kubíků oleje. Pokud to ale někdo vytáhne odstávačkou, tak už olej pochopitelně částečně chybí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin.sv Vloženo 10. Duben 2017 Sdílet Vloženo 10. Duben 2017 Kde muze byt problem: mam Octavii 2 fl 5/2009, dal jsem novy panel climatronicu navic s cidlem (drive tam byl climatronic bez cidla, ktery mi odesel). Kdyz zmacknu tlacitko "AUTO" tak se mi zapne klima a nastavila standartne 22C, ale me to udela az po nekolika pokusech,... nekdy mi to funguje bez problemu. Proc se to nenastavi vzdy standartne na 22C? Navic jsem zjistil, ze po zapnuti klimatizace auto ozije a reaguje rychleji na plyn a i spotreba je nozsi nez bez jizdy s klimatizaci. Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 11. Duben 2017 Sdílet Vloženo 11. Duben 2017 Pokud vim, tak po stisku AUTO se nastavena teplota menit nema. Takze mi tvuj dotaz neni vubec jasny. Po stisku se jen aktivuje automaticke "smerovani vzduchu", otacky ventilatoru se nastavi podle automatiky a asi se zapne klima (to si ted nejsem jisty). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin.sv Vloženo 11. Duben 2017 Sdílet Vloženo 11. Duben 2017 Zmacknutim tlacitka "AUTO" se zapne klima AC a u tlacitka "AUTO" sviti dioda vlevo ci vpravo, ktere znaci intezitu ofuku. Je blbost, abych mel nastavenou teplotu cca 18C a pak po zapnuti "AUTO" se zapla klima a foukalo to chladne na 18C, kdyz venku je 30C. Zkusim natocit a ukazat. Vzdy mi to hodilo na teplotu 22C. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Scarecrow Vloženo 11. Duben 2017 Sdílet Vloženo 11. Duben 2017 Zdravím, kluci mám problém s Climatronikem a chtěl bych poradit co s tím :-) Mám octavii II před FL a problém je, že climatronic chladí dost málo. Klimu jsem teda nechal naplnit, takže to by mělo být v pohodě, kontrola na těsnost byla taky OK. Dotyčný co mi to plnil říkal, že i kompresor má dobrý tlak, ale furt to nefunguje. Zkoušel jsem trubky, které vedou dovnitř do auta a ta větší je studená, ta menší je teplá, což by mělo být v pořádku. Co jsem ale vypozoroval je to, že se netočí ten menší ventilátor na sahaře, točí se pouze ten větší. Pokud se ovšem dotknu toho malého, trochu ho přitlačím, tak se roztočí. Ventilátor tedy opravím, ale může to mít souvislost s tím, že klima nechladí? Nechladí to ani za jízdy. Děkuju Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 13. Duben 2017 Sdílet Vloženo 13. Duben 2017 (editace) V 4/11/2017 na 9:20, Martin.sv napsal: Zmacknutim tlacitka "AUTO" se zapne klima AC a u tlacitka "AUTO" sviti dioda vlevo ci vpravo, ktere znaci intezitu ofuku. Je blbost, abych mel nastavenou teplotu cca 18C a pak po zapnuti "AUTO" se zapla klima a foukalo to chladne na 18C, kdyz venku je 30C. Zkusim natocit a ukazat. Vzdy mi to hodilo na teplotu 22C. Kdyz je venku 30 °C, neni blbost, aby klima chladila na 22 °C? Nemelo by se automaticky nastavit treba 25 °C? Toto je nesmysl. Vozidlo proste nemuze vedet, jaka teplota by ti prave vyhovovala. Tlacitko AUTO neni na to, aby za tebe vozidlo zvolilo teplotu. Jen se vozidlo pokusi nastavenou teplotu udrzovat optimalnim zpusobem (rychlost ventilatoru, smerovani vzduchu). Je pravda, ze me zkusenosti konci u pred FL a proto jsem psal, ze s tou klimou si nejsem jisty. Ale i to funguje stejne jako u pred FL. Takze jsem celkem presvedceny, ze teplota by se sama nikdy menit nemela. EDIT: Jeste jsem si pro jistotu stahl manual pro tvuj rocnik vozidla. K tlacitku AUTO se tam pise toto: Zapnutí automatického provozu - Nastavte teplotu mezi +18 °C a +26 °C. - Ofukovací otvory 3 a 4 ⇒ strana 104, obr. 137 nastavte tak, aby proud vzduchu směřoval mírně nahoru. - Stiskněte tlačítko AUTO. V pravém nebo levém horním rohu tlačítka se dle toho, který režim byl zvolen jako poslední, rozsvítí kontrolní světlo. Proc by jako prvni bod uvadeli, abys nastavil pozadovanou teplotu, kdyz by ji to podle tebe stejne hned prenastavilo na 22 °C? Editováno: 13. Duben 2017, autor: LucasCZE Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sharky487 Vloženo 13. Duben 2017 Sdílet Vloženo 13. Duben 2017 Pokud vim, předFL Climatronic při stisku AUTO hodí teplotu na 22°C v případě, že bylo předtím nastaveno HI nebo LO (max topení nebo max chlazení), tak jestli to tak nefunguje i u FL Climatronicu (tomu se místo HI a LO podsvětlují červené a modré obdélníčky, ale funkce bude stejná)... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 14. Duben 2017 Sdílet Vloženo 14. Duben 2017 Nechce se mi do auta to zkoušet, ale myslím, že těch 22° při stisknutí Auto se nastaví i z jiných teplot a ne jen režimů HI a LO.Odesláno z mého Lenovo P70-A pomocí Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 14. Duben 2017 Sdílet Vloženo 14. Duben 2017 u FL se po stisku tlačítka Auto, teplota určitě nemění Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 15. Duben 2017 Sdílet Vloženo 15. Duben 2017 Ani u pred FL. Teplota proste zustava stejna, vyplyva to i z navodu. Z LO a HI se mozna zmeni, ale proc bych tam proboha nekdy nastavoval LO nebo HI? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boby91 Vloženo 18. Květen 2017 Sdílet Vloženo 18. Květen 2017 (editace) V 8. 9. 2016 na 16:13, Boby91 napsal: Mám též problém už od minulého roku zajímavé je, že do teď vše přes největší pařáky dny vše fungovalo dobře jak má.. Dnes jsem vlezl do rozpařenýho auta a po chvilce jízdy jak kdyby nějaká klapka uvnitř přesměrovala vzduch, který fučí pod palubkou někam do neznáma a já se v autě začal vařit... Zajímalo by mě co se tomu děje.. Našel jsem pár rad na netu, že by stálo za to vyměnit panel climatronicu za panel z face octy.. že prý to předface někomu dělá.. Zdravím všechny, opět řeším ten samý problém. Přijdu do rozpáleného auta a climatronik mi po první minutě jízdy zavře přívod studeného vzduchu do kabiny a v autě je na umření.. Už je to neuvěřitelně otravné. Pokud auto není vyhřáté, tak to funguje normálně Myslíte, že by s tím mohl souviset problém s klapkou pro míchání vnitřního a venkovního okruhu ? Minulý rok jsem měl na diagnostice chybu této klapky.. Editováno: 18. Květen 2017, autor: Boby91 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
andytwo Vloženo 22. Květen 2017 Sdílet Vloženo 22. Květen 2017 Zdravim da sa nastavit zakladna poloha klapky miesenia vzduchu aj bez vag? Respektive ako cez vag. Octavia ii fl 2011 climatronic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavelt74 Vloženo 30. Květen 2017 Sdílet Vloženo 30. Květen 2017 (editace) Ahoj,prosím potřebuji poradit s climatronikem u O II facelit. Když nastavím teplotu ovladačem,tak se prostě nic nezmění,bud'to to topí naplno nebo to chladí naplno.V paměti závad nic není,základní nastavení proběhlo normálně bez chyb,snímač výparníku ukazuje dobře,snímače ve výdechách odpovídají okolní teplotě,snímač slunečního osvitu také funguje. Referenční hodnota při otáčení ovladačem teploty ukazuje v naměřeným bloku jenom 0% nebo 100%. Jen nevím co znamená v měřených hodnotách - stmívač, je na něm pořád 0%. Díky za případnou radu. Editováno: 30. Květen 2017, autor: pavelt74 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalOII Vloženo 5. Červen 2017 Sdílet Vloženo 5. Červen 2017 Ahoj, nevíte jaký má být u o2fl správný tlak klimatizace (to co vidíme ve VAGu) a teplota za výparníkem? Blbě to chladí a dneska jsem vypozoroval, že přestože je proud do ventilu kompresoru 0,8A (chápu to tak, že při tomto proudu má mít kompresor maximální zdvihy) a tedy nejvyšší tlak - tak teplota za výparníkem neklesne pod 9,5C a tlak nepřeroste 11bar ani když přidám plyn. Usuzuji že tedy kompresor nemá kompresi nebo ventil neotvírá úplně, a nic jiného to být nemůže, je to správná úvaha? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 5. Červen 2017 Sdílet Vloženo 5. Červen 2017 v první řadě bych zkontroloval množství média a pak si někde stáhni dílenskou příručku (je tu odkaz na verzi po FL), tam je to tuším vše dopodrobna popsané. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalOII Vloženo 6. Červen 2017 Sdílet Vloženo 6. Červen 2017 ...v dílenské příručce jsou jenom montážní postupy, hodnoty kompresoru ani jiné hodnoty tam nejsou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 6. Červen 2017 Sdílet Vloženo 6. Červen 2017 Je to v díle věnovaném výhradně klimatizaci, který je společný pro více škodovek. Máš dílenskou příručku OII FL? Pokud máš jen OII, tak tam to není. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalOII Vloženo 6. Červen 2017 Sdílet Vloženo 6. Červen 2017 ...bohužel nemám nebyl by link na stažení? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 7. Červen 2017 Sdílet Vloženo 7. Červen 2017 link tady někde určitě je, prakticky ke každému modelu je zde vyvěšené téma s dílenskou příručkou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wejgll Vloženo 8. Červen 2017 Sdílet Vloženo 8. Červen 2017 Řeším velice pomalu unikající chladivoo z klimatizace. Po naplnění vydrží cca 3,5-4 měsíce, než klima začne šustit. vloni naplněno + svítící látka, po týdnu totálně pod uv lampou zelený kompresor kolem řemenice. Kompresor vyměněn, následná kontrola ok, všechno čistý. Jenže chladivo uniklo. Tak se naplnila + zase barvivo, ale nikde se nic neprojevuje, pod uv není nic vidět. Je možné, že to kolem té pitomé zátky na chladiči utíká tak málo, že to pod uv lampou nelze poznat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 9. Červen 2017 Sdílet Vloženo 9. Červen 2017 před 10 hodinami, Wejgll napsal: Je možné, že to kolem té pitomé zátky na chladiči utíká tak málo, že to pod uv lampou nelze poznat? Je, barvivo a uv lampa, je na tohle k prdu. Chlejstni na tu zátku nějakou kapalinu, třeba mejdlovou vodu, nebo letní směs do ostřikovačů a pokud půjdou bublinky tak je to jasný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.