Martingeff Vloženo 16. Září 2008 Vloženo 16. Září 2008 Ahoj nevíte někdo co může být příčinou podivného drnčení v levé části motoru (někde v místě napínací kladky)?? Dělá to pouze při studeném motoru, když se ohřeje je to OK. Že by zrovna ta napínací kladka nebo alternátor?? Citovat
P2M Vloženo 16. Září 2008 Vloženo 16. Září 2008 karlos tu kdysi psal něco o nějaký vymezovací kladce, kam se má kápnout maličko oleje na ložisko, jinak se ráda seká, bo co...buď v této sekci, nebo v motoru (1.9, nebo 2.0TDi) Citovat
Martingeff Vloženo 18. Září 2008 Autor Vloženo 18. Září 2008 karlos tu kdysi psal něco o nějaký vymezovací kladce, kam se má kápnout maličko oleje na ložisko, jinak se ráda seká, bo co...buď v této sekci, nebo v motoru (1.9, nebo 2.0TDi) Tak včera mně navštívili odborníci (2mechanici) z autorizovaného servisu Škoda a pohmatem určili závadu jako napínací kladku. Rozmontovali mně půlku motoru (palivovej filtr, hadice od turba, dražáky atd.) vyměnili kladku vše složili zpět. Nastartoval jsem auto a rachot snad ještě větší než před odbornou opravou..:-)). Takže už týden nejezdím a odborníci ze Škodovky hledají závadu. Dnes rozebírají alternátor - prý by to mohli být ložiska. Tak jsem zvědavej jestli mně to po týdnu dají do pojízdného stavu. Hlavně, že si nezapomenou při servisní prohlídce (dělali mně jí minulej týden) naúčtovat 160,- Kč jako záruku mobility..:-)) Citovat
vorlajz Vloženo 18. Září 2008 Vloženo 18. Září 2008 no tak tě aspoň odvezli ze servisu domů ne? Citovat
Martingeff Vloženo 18. Září 2008 Autor Vloženo 18. Září 2008 no tak tě aspoň odvezli ze servisu domů ne? Neodvezli . . . dělali to u mně v garáži jako Fušku..:-)). Ale dnes si ten altík jeden z nich bral s sebou do práce kde ho bude rozebírat a zjištovat závadu. Snad prej to zítra dají zase dohromady..:-)) Citovat
cosby Vloženo 18. Září 2008 Vloženo 18. Září 2008 to jsou amatéři.Je problém sundat drážkovaný řemen a nastartovat????Tím alespoň vyloučí volnoběžku,kladku.Jinak píšeš z levé části.Tam žádné kladky ani altík není(pokud tedy víš,jak se strany u motoru určujou).Pokud je to opravdu z levé,soustředil bych se na setrvák,spojku Citovat
Martingeff Vloženo 18. Září 2008 Autor Vloženo 18. Září 2008 to jsou amatéři.Je problém sundat drážkovaný řemen a nastartovat????Tím alespoň vyloučí volnoběžku,kladku.Jinak píšeš z levé části.Tam žádné kladky ani altík není(pokud tedy víš,jak se strany u motoru určujou).Pokud je to opravdu z levé,soustředil bych se na setrvák,spojku Levou stranu motoru myslím když zvednu kapotu a koukám do něj (strana kde je nádržka ostřikovačů a palivovej filtr). Když sedím v autě tak je to na straně spolujezdce..(v pravo):-)). Musím říct, že když jsem měl starou Octavii 1,8 110 kW - benzín neměl jsem ani jedinou závadu na motoru za celou dobu používání. Najel jsem s ní 190 tisíc a v pohodě. Pouze mně odešlo čidlo ABS a to postupně na všech kolech. Citovat
Martingeff Vloženo 19. Září 2008 Autor Vloženo 19. Září 2008 to jsou amatéři.Je problém sundat drážkovaný řemen a nastartovat????Tím alespoň vyloučí volnoběžku,kladku. Tak jsem dnes mluvil s mechanikem co mně opravoval alternátor a prý ten rachot způsobovalo jedno z ložisek(to blíž ke kladce). Pokud to dobře dopadne tak mně dnes alternátor a vše ostatní namontují zpět. No uvidím jestli se o víkendu zase svezu oktávkou..:-)) Citovat
Martingeff Vloženo 20. Září 2008 Autor Vloženo 20. Září 2008 strany se berou,když sedíš za volantem OK - díky za info...:-)) Tak jsem stále bez pojízdného auta - prej je v alternátoru nějaké speciální ložisko a mají problém ho sehnat. Snad možná příjde v pondělí...... Citovat
Martingeff Vloženo 20. Září 2008 Autor Vloženo 20. Září 2008 Volnoběžka prej to není tu měli s sebou (+stahovák) když mně to ve středu opravovali, ale tohle je ložisko uvnitř alternátoru. Neviděl jsem řez tak nevím přesně jak to uvnitř vypadá..... Citovat
Martingeff Vloženo 22. Září 2008 Autor Vloženo 22. Září 2008 Tak už mám zase motor v pořádku a dnes ráno jsem se po dlouhé době svezl do práce..:-))). Závada dle mechanika byla - vadné ložisko v alternátoru a následkem toho poškozená i volnoběžka. Vyměnil jak ložisko tak volnoběžku vše smontoval a auto jede jako nové. Děkuji mechanikům z autorizovaného servisu Škoda, kteří mně opravili auto v neděli (ve svém volnu). Týden jsem ho měl odstavené než sehnali potřebné díly. Citovat
Martingeff Vloženo 23. Září 2008 Autor Vloženo 23. Září 2008 Cena opravy alternátoru: Volnoběžka+ložisko+práce 2800,-Kč. Citovat
wrccko Vloženo 28. Prosinec 2008 Vloženo 28. Prosinec 2008 dnes ráno štart v -8 až - 9C, až som sa divil ako pekne to 1,9 TDi naštartovalo, už som myslel, že nenaštartuje ale on v pohode :palec2: ale ten zvuk studeného tdi ...na nezaplatenie Citovat
davidek.c Vloženo 28. Prosinec 2008 Vloženo 28. Prosinec 2008 Ja startoval kdyz bylo -20 a na brnk...jj ten zvuk je paradni Citovat
mcz Vloženo 31. Prosinec 2008 Vloženo 31. Prosinec 2008 Ja startoval kdyz bylo -20 a na brnk...jj ten zvuk je paradni ja zatím pri -12°C startoval octu a v pohode na zdrc, mam ji cca 2-3 mesíce teprve jako 3roky jetou, cekam naty mrazy teprve ono videl jsem dlouhodobou predpověd na 12.12.2009 a ma byt až -27°C viz obr Citovat
jirka771 Vloženo 15. Duben 2009 Vloženo 15. Duben 2009 Ahoj nevíte někdo co může být příčinou podivného drnčení v levé části motoru (někde v místě napínací kladky)?? Dělá to pouze při studeném motoru, když se ohřeje je to OK. Že by zrovna ta napínací kladka nebo alternátor?? Stejný problém jsem řešil,hluk a vibrace napínací kladky(1-2 cm) najeto 136000 km, v servisu vyměněna volnoběžka na alternátoru, placeno 2146,- a je klid, napínací kladka se téměř ani nehne. Citovat
RemyZero Vloženo 4. Květen 2009 Vloženo 4. Květen 2009 Stejný problém jsem řešil,hluk a vibrace napínací kladky(1-2 cm) najeto 136000 km, v servisu vyměněna volnoběžka na alternátoru, placeno 2146,- a je klid, napínací kladka se téměř ani nehne. Zdravim ... nevím jestli mam uplně stejný problém...Ale když nastartuju auto studené, tak chvilku běží normálně na volnoběh a po chvilce se tam ozývají divné zvuky, nevím jak bych to měl popsat (nejsou pravidelné, je to takový drnčení). Když otevřu kapotu, tak to slyšel přes ten motor neni, ale nejvíce je to slyšel u předního kola řidiče. Myslíte, že by se mohlo jednat o stejný problém?? Citovat
LucasCZE Vloženo 12. leden 2014 Vloženo 12. leden 2014 (editace) Mohl by si nekdo poslechnout video, ktere jsem prave nahral a potvrdit mi, ze je to spatna volnobezka? Nebo by toto mohl delat spatny napinak? Jedna se o takove klepani nebo drnceni, rekl bych, ze od drazkoveho remene. Nejvice je to slyset od 15. sekundy videa a potom ke konci. Editováno: 12. leden 2014, autor: LucasCZE Citovat
tomec77 Vloženo 13. leden 2014 Vloženo 13. leden 2014 zda sa ze je to volnobezka :-) vymen a uvidis...mne to tie nejako takto chrcalo praskalo atd a bola to volnobezka... Citovat
libero Vloženo 13. leden 2014 Vloženo 13. leden 2014 no než ju vymení,tak ju bude stačiť vyskúšať... Citovat
LucasCZE Vloženo 13. leden 2014 Vloženo 13. leden 2014 Chtel bych si ji koupit sam a nekde ji jen necham za par korun vymenit. Predpokladam, ze takto neco usetrim.. O vikendu zkusim shodit drazkovy remen a uvidim, jestli to prestane. Napinak to delat nemuze? Citovat
libero Vloženo 13. leden 2014 Vloženo 13. leden 2014 môže,ale to zistíš ako si písal,že zhodíš kliňák... Citovat
LucasCZE Vloženo 13. leden 2014 Vloženo 13. leden 2014 Myslel jsem napinak drazkoveho remene, ne rozvodaku. To asi shozenim nezjistim. Nebo bych nekde citil nejakou vuli? Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.