Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Zdravím pánové.

Tak už jsem taky v klubu Padlých ručiček na všech 4-ech budících.

Poradí nekdo z karvinska? nebo okolí?

Octavia 1.8 20V rv. 1996.

Díky za PM a nebo  radu.

Díky za Tip.

AHoj.

Okres Domazlice mifii 777932380 oprava (nejen) pristrojove desky na pockani:

PO - CT po 18:00

PÁ po 13:00

SO - NE od 9:00

  • 5 měsíců později...

Jiřina5 má plnou schránku.

Žádám admina o přeposlání zprávy. Díky
 

Ahoj Jiřino.
Myslím, že už jsem Ti jednou psal, ale asi zpráva nedošla.
Dozvěděl jsem se, že opravuješ padací ručičky na přístrojové desce na vozidle Škoda Octavia.
Mám Š- O I rv. 96, a ručičky jsou mrtvé
Díky Robert

Upraveno od elektrikar
kntay

Heh, co si myslíš, že jsme pošťáci? A kam si myslíš, že to máme napsat, když má plnou schránku? Raději dodržuj pravidla fora a nedávej stejné příspěvky do několika témat současně. Duplicitu jsem smazal.

TO byl starší přízpěvek

Díky za upozornění,

Máš na něj mobil?

Dík

 ahoj.

  • 7 měsíců později...

Ahoj, padající ručičky to sice nejsou ale nevím pod čím bych muj problem měl hledat...tady je video...
http://jirkas019.rajce.idnes.cz/Desktop/#1.jpg

Diagnostikovat závadu tet bohužel nemužu vag mi při zjištování závad padá (asi to bude windovsem10...na win 7 mi vše běhalo vpohodě- stejný kabel, stejný soft....)

Tak se tady chci zeptat jestli by někdo nevěděl co s tím?... Při jízdě otáčky fungují tak že je to v tom samém rozsahu jako na videu tj, +- přes max ale reaguje...

(Octávia 1, 1,6, 74Kw, 1997/8 tet nevím plete se mi to)

Díky za případné nápady  :kol-47:

Asi neporadím s ručičkama, ale

...

Diagnostikovat závadu tet bohužel nemužu vag mi při zjištování závad padá (asi to bude windovsem10...na win 7 mi vše běhalo vpohodě- stejný kabel, stejný soft....)...

Zkus nastavit kompatibilitu na XP SP3.

Vyzkouším díky, ještě jsem neměl moc času si s tím pohrát. (dobrej nápad, asi bych to prve přeinstalovával...)  :kol-47:

Tak diagnostika jede jako předtím..díky, nicméně přístrojová deska nehlásí žádné chyby... :kol-32:

Dnes jsem tu ručičku naivně zkusil srovnat ručně.. http://jirkas019.rajce.idnes.cz/Desktop/#aegt.jpg  vzhledem k tomu jak se ta ručička vrací budu mít asi ten mechanismus špatnej... o jeho opravě asi ani nebudu doufat...když už tak asi jeho výměna co? v nejhorším případě asi celá deska....

  • 2 měsíce později...

Nazdar chlapi,nevite o někom ze Zlinska na opravu budiku? Mam to 1,6 74kw.Nerad bych se do toho pouštel sam.Dik za odpověd.Tady je mail :dave.sub@seznam.cz

Upraveno od Psisk0

  • 7 měsíců později...
V 8. 10. 2010 na 15:56, julosz napsal:

Nenasiel som nikde na foru jak sa to robi, a co presne treba urobit. Tak pridavam odkaz na stranku kde to je vsetko pekne popisane - pricina aj sposob odstranenia zavady na novsych autach.

http://darkbyte.bloguje.cz/664461-rucicky-nam-spadli.php

 

Tak už jsem taky v klubu ručičkářů, další věc, do které se budu muset pustit.

Odkaz je již nefunkční, ale jde v podstatě o souhrn věcí, co tu zazněly.

http://blog.darkbyte.sk/?p=664461

Edit

Hezké info na Youtube

https://www.youtube.com/watch?v=NbUPkArkrBs

Tak jsem propájel a zachladil (přilepeno čirým silikonem), moc jsem se s tím nemazal, tak uvidíme.

...

Po první hodině jízdy zatím šlape jako hodinky  :kol-142:.

CoolerLq.jpg

 

Tak zima jim neprospěla, zase začaly blbnout, propájím i předek...

...

Propájeno, tři odpůrky z druhé strany a kulaté p(r)okovené plošky mezi nimi. Doufám, že už definitivně hotovo; chtělo to udělat rovnou.

Pro eskamotéry a sebevrahy - jde to propájet i bez sundání bílého plastu (nechtěl jsem demontovat displeje), ale chce to pevné nervy a jistou ruku :D.

Nakonec externí odkaz ke konkurenci, snad to není proti pravidlům fóra.

NÁVOD: Oprava padajících ručiček přístrojů Octavia 1

 

Upraveno od Viktor X
Edit

  • 9 měsíců později...

Dobrý den, někdo z UL kraje kdo opravuje spadlé ručičky na budíkách, děkuji

  • 9 měsíců později...

opravím se zárukou, 18 let praxe

Strakonice - jižní Čechy

  • 1 rok později...
V 12. 6. 2011 na 17:02, osooodek napsal:

Zdravím pánové...

Tak i mě už ty budíky umřely... Octavia 1.9 Tdi, 99 rok...

Ale zcela bez varování a úplně...

Ráno jsem dojel dom a vše v pohodě, odpoledne se žádná rafička už ani nepohla a nehnula se doteď.

Nevíte o někom kdo to opravuje, nejlépe na počkání,a nejlépe někde mezi Brnem, Olomoucí a Svitavama?

Ale nebyl by problém přijet i dál...

Díky za radu...

Zdravim, kde v Prostějově vám opravili závadu s budíkama, díky, Tom.

  • 2 měsíce později...

cawte ma negdo skusenosti stim ,,,,,

VAG bypass DRIVE BOX immo

Pracuje se s ním podobně, jako se zařízením VAG bypass immo. Zařízení je určeno pro deaktivaci / aktivaci immobilizéru u řídících jednotek BOSCH EDC15 (diesel) a ME7 (benzín). Vhodné pro koncern Volkswagen.

  • 1 rok později...

Dobrý den mám problém z budiky neukazuje mí rychlost nepřičítají km a nafta se mi hejbe ze strany na stranu dokáže mi prosím poradit děkuji předem 

špatné čidlo rychlosti nebo vedení k němu

  • 2 měsíce později...

Ahoj všichni, nepohybuje se tu prosím někdo se sídlem v Praze, kdo opraví problém s "mrtvými ručičkami" budíků u OI (r.v.1999), nejlépe strana Černý Most. Snažím se jí dát dohromady a tímhle by to chtělo začít :) Předem díky za tip.

  • 1 rok později...

Nazdar páni, kúpil som bazarového Roomstra 2008 1.4l 63kW všetko šlape ako má akurát po vypnutí zapaľovania prestanú reagovať budíky. Ak otvorím dvere, až po vypnutí zapaľovania neukáže sa kontrolka otvorených dverí a ani neznie varovný signál zapnutých svetiel (reprák funguje). Ak dvere otvorím pri zapnutom zapaľovaní naskočí kontrolka a následne vypnem zapaľovanie a zavriem kontrolka už nezhasne. Musím opäť aspoň zapnúť šťavu aby kontrolka zmizla. Iné pozorovanie je že ak zapnem výstražné tak pri vypnutom zapaľovaní bliká len trojuholníček v tlačítku ale šipky na budíkoch nie (ani zvuk repráku necvaká) ak zapnem elektriku kontrolky aj reprák si robia svoju robotu tak ako majú. Ako keby budíky nekomunikovali so zbytkom auta. Čas na displeji svieti a je zachovaný budíky šťavu majú. Aj ikonka diaľkových pri bliknutí zasvieti. Prezeral som schémy ale nenapadá mi nič kde by mohla byť zrada. 

 

Otázka znie, dá sa takéto chovanie nakódovať (aj keď nerozumiem načo by niekomu bolo ale je to bazar tak pripúšťam všetky možnosti) prípadne po čom ísť, v čom hľadať chybu? 

  • 1 měsíc později...
V 24. 7. 2006 na 21:05, Gocek napsal:

Tu máš ty obrázky ;)

post-28-1153767936.jpg

Mistři prosím vás nevíte hodnotu toho resistoru? 

Případně barvy proužků? Či lepší fotku??? 

 

  • 4 týdny později...

Zdravím,

taktéž se přidám do klubu budíkářů.... Octavia 1,9 TDI 77kW r.v. 2008 (před facelliftem). Nechával jsem čistit interiér a klimatizaci. Po vyzvednutí vozidla jsem zjistil, že mi nereagují budíky, otáčkoměr rychloměr palivo a teplota, blinkry, nerozvěcují se žádné kontrolky a nejede podsvícení.....palubní počítač - hodiny, kilometry trip počítají, dlouho i krátkodobý také, čas běhu motoru, průměrná rychlost spotřeba i okamžitá také, dojezd nejprve nesmysly - ted  (po tankování a jízdě cca 150 km) srovnáno na asi odpovídající, teplota nesmysly pod nulou...............

V době převzetí byl palubák kompletně vymazán, načtený byl pouze čas běhu motoru (cca 45 min.) a hodiny byly zpožděné o 6-7 minut.

Pán mi říkal, že do ničeho nezasahoval, pouze po čištění interiéru vozidlo vyvezl z garáže ven (neví jistě, ale budíky měly asi být OK), potom provedl čištění klimatizace, vozidlo nastartované na místě, spuštěná klima na vnitřní okruh po dobu  30 min +.....

Zkoušel jsem pořádně prosušit (vyfoukat panel přístrojů), byl i vytažený. Žádná změna, na VAGu se nepřipojí, nenačte hodnoty?, zjištěno nějaké přepětí na vstupu.... Zkoušeno startování i s druhým klíčem, stejné - startuje nezdechne (imobilizér asi cajk) ale přístrojovka je na tom stejně, jinak vozidlo OK.

Všiml jsem si, že když startuju na tzv. prase, ihned otočím klíčkem, tak před nastartováním při protočení kontrolky probliknou a hned zahsnou jak se motor chytá. Při správném, otočím do první polohy a nic absolut bez odezvy kontrolek, při samotném startování taktéž nic, jak kontrolky tak ručky přístrojů KO.

Teď nevím kde hledat problém, v přístrojovce a jejím propájení, ve spínačce, nebo snad byl nějaký zásah do samotného softwaeru jednotky? Myslím jestli mám brát vážně možnost že se nejedná o pouhou souhru náhod - stáří vozidla, vlhkost, ale brát i možnost, že bylo s přístrojovkou manipulováno za jakýmkoli účelem?

Co bylo zatím napsáno mám pročteno.

Díky za případné nápady.

 

 

  • 2 týdny později...

Nápady koukám žádné, každopádně výše popsaný stav byl od 14.9. do 24.9.. Ráno jsem nastartoval koukám budíky funkční, podsvícení také, prostě jakoby se předchozích 10 dní nic nedělo......  6.10. nechám projet komplet diagnostikou a třeba něco zjistím.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.