chlebicek Vloženo 20. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2009 Kupoval jsem SII letos v únoru a nechal jsem ho obout u prodejce Škody ještě na zimní kola. Koupil jsem zimní kompletní kolo, disk 7,0J x 16", pneu Continental 205/55 R16 94 CWS TS 830. Mají v nabídce ještě zimní kompletní kolo, disk 7,0J x 16", pneu Conti 205/55 R16 91 H CWS TS 810. Když je nabízejí, tak tam asi ty 91 H být můžou. U obou sad je cena za kompletní kolo 4 400 Kč za jeden kus. Minulý týden jsem přezouval a můžu říct, že se těším na jaro. Připadám si na zimákách, jako bych jezdil ve člunu. Na léto mám 18". 91 je povoleny vahovy index pouze pro Greenline. Ono pokud nebudete vozit autem vzperacsky tym i s naradim, tak ta 91ka staci. Ja sehnal Conti TS 830 94ky jen za 2500KC, takze jsem to neresil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gogo Vloženo 25. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2009 koupil jsem pneu Sava + 16ky origo kola škoda, mírně jeté. Komplet včetně práce 16 500 včetně DPH. Ideální volba. Na léto tam mám 17ky škoda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
5icz Vloženo 26. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2009 Prezul jsem na zimu a mam tu trochu statistiky: Disk original Skoda Callisto 7.5x17 ET49 dohromady s pneu Dunlop SP Sport Maxx 225/45 R17 94W vazi 23.6kg, vyrobce disku je Ronal a je tam vyrazeno AlSi7Mg (ze by material?) Disk Alloytec BH Schwarz 7x16 ET45 dohromady s pneu Continental WinterContact TS830 205/55 R16 94H vazi 19.2kg (z toho samotny disk 9.8 kg). Mimochodem podle mne nejhezci disk v doporucenem rozmeru 7x16 ET45, co se da sehnat. Casem sem hodim foto, jak vypada na bilem Superbu. Plnohodnotna rezerva na plechaci 7x16 ET45 s nejakou michelin letni gumou vazi 17.6kg. Docela mne prekvapilo, jak velky rozdil je v pocitu lehkosti na zimnich kolech oproti letnim 17kam a na druhou stranu pocit nejistoty v zatackach. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ViktorSapa Vloženo 14. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2009 Mám dobré zkušenosti s tímto webem, minulý rok jsem tam kupoval alu na zimu. Přiznám se ale, že tento rok zůstanu na plechu, ať si říká kdo chce co chce, je to praktičtější... zimu na nich přetrpím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 2. Únor 2010 Sdílet Vloženo 2. Únor 2010 Disk original Skoda Callisto 7.5x17 ET49 dohromady s pneu Dunlop SP Sport Maxx 225/45 R17 94W vazi 23.6kg, vyrobce disku je Ronal a je tam vyrazeno AlSi7Mg (ze by material?) Na mojich 17 Pallasoch od ATS sa tiez pise AlSi7Mg Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
5icz Vloženo 12. Duben 2010 Sdílet Vloženo 12. Duben 2010 Prezul jsem na zimu a mam tu trochu statistiky: Disk original Skoda Callisto 7.5x17 ET49 dohromady s pneu Dunlop SP Sport Maxx 225/45 R17 94W vazi 23.6kg, vyrobce disku je Ronal a je tam vyrazeno AlSi7Mg (ze by material?) Disk Alloytec BH Schwarz 7x16 ET45 dohromady s pneu Continental WinterContact TS830 205/55 R16 94H vazi 19.2kg (z toho samotny disk 9.8 kg). Mimochodem podle mne nejhezci disk v doporucenem rozmeru 7x16 ET45, co se da sehnat. Casem sem hodim foto, jak vypada na bilem Superbu. Plnohodnotna rezerva na plechaci 7x16 ET45 s nejakou michelin letni gumou vazi 17.6kg. Docela mne prekvapilo, jak velky rozdil je v pocitu lehkosti na zimnich kolech oproti letnim 17kam a na druhou stranu pocit nejistoty v zatackach. Update statistiky - pres zimu jsem sjel predni pneu o 2mm a hmotnost disk+pneu klesla z 19.2kg na 18.8kg :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 12. Duben 2010 Sdílet Vloženo 12. Duben 2010 tlak pneu ostal rovnaky? Je to dost velky rozdiel, nie? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
5icz Vloženo 12. Duben 2010 Sdílet Vloženo 12. Duben 2010 Vzduch v pneu nic nevazi. Me to prijde ok, ono plat gumy tloustky 2mm o rozmerech 2metry x 20cm neco vazit muze. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Octavian1 Vloženo 8. leden 2011 Sdílet Vloženo 8. leden 2011 Budu objednavat SII Combi 4x4 a mám ze sveho stareho auta tyhle 17´´ Sputniky http://www.skoda-auto.cz/cze/service/accessories/pages/accessories.aspx?id=CCA600002&searchcat=0000000109&ref=%3fc%3d0000000109%26p%3d2 Pujde mi to na neho dat nebo je to moc velky ETcko? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lightning Vloženo 20. Duben 2011 Sdílet Vloženo 20. Duben 2011 Tak jsem prezul ze zimnich 16/205 na letni 18/225 a pri prvni jizde po nemecke dalnici jsem se malem rozbrecel, jak to auto nejede (2.0CR 125KW). Bych neveril, ze tam muze byt takovy rozdil. Nejradsi bych tam vrazil zpatky 16, ale kdyz ono to na tech 18 tak krasne vypada... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 20. Duben 2011 Sdílet Vloženo 20. Duben 2011 Já mám zajímavý postřeh. Vyměnil jsem zpátky ze zimních na letní. A přijde mi, že se nyní řízení vozu snadno nechává strhávat - např. vyjeté koleje, atp. U zimáků mi to nepřišlo a to mám rozměr zimní - letní stejný. Tlak správný, ojeté nejsou, vyvážené, správná směrová orientace. Tušíte někdo, čím by to mohlo být? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
riba Vloženo 20. Duben 2011 Sdílet Vloženo 20. Duben 2011 Jsem na tom stejně. Na poprvé po přezutí jsem taky docela čuměl. Myslím že lamely na zimních gumách toho hodně poroti letním bez lamel vychytají a proto takový rozdíl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 22. Duben 2011 Sdílet Vloženo 22. Duben 2011 riba: a také ti to jakoby "tahá" za volant? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xpitris Vloženo 22. Duben 2011 Sdílet Vloženo 22. Duben 2011 S tim strhavanim rizeni ve vyjetych kolejich jsem mel taky problem. Vyresil jsem to tim, ze jsem predni pneu hodil dozadu (tam nejspis i puvodne byly) a dopredu jsem koupil novy par ContiSportContact 5 R18. Rozdil znatelny okamzite, protoze mne navic ty predni gumy hodne hucely. Zadni pneu jsem uplne vyhodil, protoze byly hodne sjete. Z teto zkusenosti vyvozuju, ze to byl bud problem prohozenych pneu (predni vzadu a zadni vepredu), nebo byl problem v tom, ze zadni pneu bylo hodne sjete, tudiz nebylo schopne ustat drobne uskoky auta. V mem pripade to nejspis byla kombinace obou problemu. V pneuservisu mi navic tvrdili, ze lepsi pneu je dobre dat dozadu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
riba Vloženo 22. Duben 2011 Sdílet Vloženo 22. Duben 2011 Trochu tahá, ale není t nic tragického. Je to o zvyku, po čtrnácti dnech už mi to ani nepřijde. Ten rozdíl byl markantní po tom přezutí na letní. Ojetýma gumama to alespoň u mě nebude, měřil jsem je, když jsem je tam dával a měly všechny čtyři vzorek 5,8mm. Na příští sezonu se už budu muset podívat po nových gumách. Co vím ale určitě, že nepůjdu do indexu Y, které mám teď a jsou do 300km/hod., ale musí stačit idex W do 270km/hod. Teoreticky by mělo stačit i V do 240km/hod., ale už je to na hranici. S tím tvrzením o tom, že lepší gumy patří dozadu jsem taky už četl a slyšel. Docela logicky to i vysvětlovali. Stejně naprostá většina lidí přehazuje gumy tak, aby je měl sjeté stejnoměrně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Almazek Vloženo 12. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2011 Řeším nákup nových zimních kol na Supa combi, pořád nad tím dumám a nemůžu se rozhodnout, zda-li jít do disku Spektrum, případně Moon, pro pneu 205/55 R16, které budou do budoucna možná ekonomičtější volbou z důvodu nižší ceny gum, nebo do Škodou nabízeného zimního disku Flash pro pneu 205/50 R17, které by mohly zase lépe sedět na silnici. Na obě kola jdou nasadit řetězy, což je pro mě důležité. Nemáte s těmito disky někdo zkušenosti... ? Docela by mě zajímalo, jak auto s těmi Flash vypadá, máte někdo foto...(myslím tím foto auta s těmi disky)? Nemohu si vzpomenout, že bych nějaké auto s těmi disky viděl... Tak přemýšlím i nad tím, co může být důvodem. Na léto mám 18" a jsem moc spokojen, jen teď řeším tu zimu... Díky! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
5icz Vloženo 13. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2011 Ty uzke 17ky jsou teoreticky dobra volba - uzke pneu s nizsim profilem tzn dobre vlastnosti na snehu a zaroven lepsi zataceni. Ovsem kdyz clovek hleda konkretni gumu, tak zjisti, ze oproti 205/50/16 je jedna pneu tak o tisic az dva tisice drazsi a navic s dost omezenym vyberem. Ja vzal nakonec 16ky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Almazek Vloženo 13. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2011 Díky za odpověď, mě z toho jde teď trochu hlava kolem... před 14 dny jsem byl rozhodnut spíš pro 16, právě z důvodu ceny a nákup odkládal, s cílem koupit "čerstvou" gumu ne takovou, která leží rok ve skladu, no a nyní, když sleduji web, tak ceny těch 16" buď rapidně stoupají nebo ty s nízkou cenou nejsou a protože v techničáku mám požadavek 205/55 R16 94 V, nebo 205/50 R17 93 H, tak v těhle váhových indexech je rozdíl ceny pneu podle toho,co nacházím na Netu cca 500 Kč i méně (Continental, Good Year)což mě vede směrem k těm 17". Jenže jsem stále dosti nerozhodný Díky za připomenutí, že jízdní vlastnosti s nižším profilem budou lepší (v poslední dny jsem řešil spíš vzhled) nepřišlo mi, že by ten rozdíl 50 versus 55 mohl mít nějaký větší vliv. Ale možná ho mít bude... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
albi1 Vloženo 13. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2011 Používám od škůdky zimní komplet Flash a spokojenost, pokud je zítra stihnu přezout tak sem večer hodím nějaké fotky. Snad pomůžou při výběru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
albi1 Vloženo 14. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2011 Slíbené fotečky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petus Vloženo 14. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2011 Parádní Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Almazek Vloženo 16. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2011 Děkuji za fotografie, vypadají pěkně a zdá se, že se i dobře myjí... :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
albi1 Vloženo 18. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2011 Parádní Děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
albi1 Vloženo 18. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2011 Děkuji za fotografie, vypadají pěkně a zdá se, že se i dobře myjí... :-) Není zač, jinak mytí je bez problémů. Na myčce dát 30 korun navíc obsluze a kola jsou jak nová Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
5icz Vloženo 3. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2011 Prezul jsem na zimu a mam tu trochu statistiky: Disk original Skoda Callisto 7.5x17 ET49 dohromady s pneu Dunlop SP Sport Maxx 225/45 R17 94W vazi 23.6kg, vyrobce disku je Ronal a je tam vyrazeno AlSi7Mg (ze by material?) Disk Alloytec BH Schwarz 7x16 ET45 dohromady s pneu Continental WinterContact TS830 205/55 R16 94H vazi 19.2kg (z toho samotny disk 9.8 kg). Mimochodem podle mne nejhezci disk v doporucenem rozmeru 7x16 ET45, co se da sehnat. Casem sem hodim foto, jak vypada na bilem Superbu. Plnohodnotna rezerva na plechaci 7x16 ET45 s nejakou michelin letni gumou vazi 17.6kg. Docela mne prekvapilo, jak velky rozdil je v pocitu lehkosti na zimnich kolech oproti letnim 17kam a na druhou stranu pocit nejistoty v zatackach. Update statistiky2: Sjel jsem Conti 830 az na letni znacku opotrebeni (pres leto) a hmotnost disk+pneu klesla na 17.7kg, cili o 1.5 kg oproti nove gume. Nove pneu Good Year UG8 vazi 8.4kg, coz je o 1kg min nez predchozi nove Conti TS 830 (9.4 kg) ve stejnem rozmeru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.