Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Celý den prohledávám net a přišel jsem na to, že ten ventil asi rozdělat nejde. Jedině ho sundat a nějak profouknout nebo něco podobnýho. Jinak jsem narazil na nějaký ruský škodovácký fórum a tam to asi taky řešili. Podle nich je to způsobený tím ventilem, který má souvislost s tlakem v nádrži. Ale co já vím, automechanik nejsem.

Editováno: , autor: Capucino
Vloženo

Rozebrat co jsem pochopil nejde. Ale jak jej presne cistili nevim,nechal jsem tam to auto a jel domu jinym. Kazdopadne mi to pomohlo. A jeste jak nekdo psal s tim,ze to ma cosik docineni s tlakem nadrze nebo tak neco,tak i to mi neco takoveho říkali. Ja jsem na tohle laik. Takze Vam to odborne nepopisu

Vloženo

Je to jednoduchý. Nádrže od nevímkdy nemají klasickou dírku na vyrovnání tlaku s vnějškem - aby z nich neutíkaly benzínový páry. Naopak jsou utěsněný co nejvíc to jde. Pokud v nich následkem roztahování paliva od zvýšení objemu ohřevem i částečným odparem naroste tlak, tak se výpary odvádějí právě přes tenhle ventil do nádobky s pár kouskama dřevěnýho uhlí z kokosovejch skořápek. Tam se zachytí v pórech uhlí, aby neutekly do okolí. Po nastartování motoru se elektromagnetem otevře druhá větev ventilu - z nádobky do sacího potrubí, kudy se podtlakem v sání ten usazenej benzín odtáhne z nádobky ven a spálí se normálně ve válcích. Zároveň je v tělese tohohle ventilku (někdy i jinde) podtlakovej ventil, kterej dovoluje vzduchu doplnit prázdnej objem nádrže nad hladinou paliva, pokud při odčerpání benzínu do motoru nad jeho hladinou klesne tlak - no a protože systém nádrže je jinak utěsněnej, tak pokud se tenhle ventilek ucpe, nádrž se nemůže ZAVZDUŠŇOVAT a do motoru přestává jít palivo. Pozná se to tak, že když při jízdě začne motor vynechávat a odšroubuje se víčko nádrže, zasyčí to a motor pak najednou chvíli krásně jede - aby po pár kilometrech začal cukat znovu...

Vloženo (editace)

Zkoušel jsem tu nádrž, ale podtlak tam nebyl a nepomohlo to. V servisu zkoušeli vyměnit palivový čerpadlo a vypadá to na něj. Zítra dám vědět.

Editováno: , autor: Capucino
Vloženo

Takže pánové, v pátek v servisu objednali nový palivový čerpadlo, v pondělí namontovali a do dneška zkoušeli, bez problému. Odpoledne jsem si převzal auto a pro jistotu budu zkoušet. Má být kolem 20°C  a když to bude na sluníčku, tak by se mělo ukázat, jestli to bylo to čerpadlo. Zítra ho dám ještě na noc do garáže a uvidíme. Přes víkend se ozvu, jak to dopadlo.

Vloženo (editace)

Tak mohu na 99,9 % říct, že to bylo čerpadlem. Přes víkend v garáži při teplotě 21°C a bez problémů. Dnes cely den na sluníčku, odpoledne kolem 15:00 hod. jsem to šel zkusit, v autě jak v sauně a teplota na PP ukazovala 21,5°C a motor ani neškubl, v klidu si "broukal". Tak jsem moc rád, že to v servise opravili a manželka s tím může jezdit.

Editováno: , autor: Capucino
Vloženo (editace)

A vie mi niekto na toto rozumne odpovedať? Tiež mám htp BZG 51kW a tiež okolo 20-21°C mi to zle naštartuje, nieje to pravidlo, ale v 80% áno. A to ako vie čerpadlo, že je 20°C :D alebo nerozumiem tomu, inak auto ide jak hodinky ... aj tak jazdim na plýn :p ... koľko stálo to čerpadlo?

Editováno: , autor: mirci10
Vloženo (editace)

Cena byla 4800 Kč, ale původně to bylo přes 10000 Kč (práce, palivový filtr a palivové čerpadlo). Jestli jsem to dobře pochopil, tak čerpadlo po vypnutí nedrželo tlak paliva a po nastartování při teplotě 20C a víc, si to zvedá otáčky, tím pádem potřebuje víc paliva a to nebylo, dokud čerpadlo neudělalo znovu tlak.

Editováno: , autor: Capucino
Vloženo

Tak mohu na 99,9 % říct, že to bylo čerpadlem. Přes víkend v garáži při teplotě 21°C a bez problémů. Dnes cely den na sluníčku, odpoledne kolem 15:00 hod. jsem to šel zkusit, v autě jak v sauně a teplota na PP ukazovala 21,5°C a motor ani neškubl, v klidu si "broukal". Tak jsem moc rád, že to v servise opravili a manželka s tím může jezdit.

počkej v květnu :-D

 

taky mi vyměnili čerpadlo, přehráli software, vyčistili klapku,,, a v pohodě... no a na jaře zase znovu :)

  • o 3 týdny později...
Vloženo (editace)

Ahoj chci se zeptat jestli jde na fabii kde jsou tyto vstřiky http://www.nd-skoda-volkswagen.cz/cz/autodily-skoda/fabia/motor-prevodovka/priprava-smesi/3559-vstrikovaci-ventil-fabia-1-2-1999-2008.html , dát místo nich tyto                 http://www.cc-autodily.cz/ventil-vstrikovaci-13_13 , jde samozřejmě o cenu, díky moc...

Editováno: , autor: tomikabobika
Vloženo

To je cena jednoho ventilu, takže buď 3600kč za jeden nebo 1132 za jeden, na to že je to prakticky do stejného motoru je to velký rozdíl v ceně, jde jen o to že ten drahý je ve starší verzi a ten levnější v novější, no a já mám bohužel tu starší :wallbash:

Vloženo

TomíkuBobíku, já BYCH NEŘEK že ten první odkaz je cena za 1 jedinej vstřikovač - ale spíš za celou trojici, protože v odkazu píšou, že: "...MOŽNO I DODAT I Z ROZDĚLOVAČEM PALIVA 03D 133 329B..." - což je celý to spojovací potrubí mezi vstřikovačema... Hele, já bych tam zavolal - a optal bych se, jestli ta cena je za jeden vstřikovač, nebo za trojici - a myslím si že tě překvapí...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...