Přejít na obsah

Motor 1.2 HTP


Igor

Doporučené příspěvky

Celý den prohledávám net a přišel jsem na to, že ten ventil asi rozdělat nejde. Jedině ho sundat a nějak profouknout nebo něco podobnýho. Jinak jsem narazil na nějaký ruský škodovácký fórum a tam to asi taky řešili. Podle nich je to způsobený tím ventilem, který má souvislost s tlakem v nádrži. Ale co já vím, automechanik nejsem.

Editováno: , autor: Capucino
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rozebrat co jsem pochopil nejde. Ale jak jej presne cistili nevim,nechal jsem tam to auto a jel domu jinym. Kazdopadne mi to pomohlo. A jeste jak nekdo psal s tim,ze to ma cosik docineni s tlakem nadrze nebo tak neco,tak i to mi neco takoveho říkali. Ja jsem na tohle laik. Takze Vam to odborne nepopisu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to jednoduchý. Nádrže od nevímkdy nemají klasickou dírku na vyrovnání tlaku s vnějškem - aby z nich neutíkaly benzínový páry. Naopak jsou utěsněný co nejvíc to jde. Pokud v nich následkem roztahování paliva od zvýšení objemu ohřevem i částečným odparem naroste tlak, tak se výpary odvádějí právě přes tenhle ventil do nádobky s pár kouskama dřevěnýho uhlí z kokosovejch skořápek. Tam se zachytí v pórech uhlí, aby neutekly do okolí. Po nastartování motoru se elektromagnetem otevře druhá větev ventilu - z nádobky do sacího potrubí, kudy se podtlakem v sání ten usazenej benzín odtáhne z nádobky ven a spálí se normálně ve válcích. Zároveň je v tělese tohohle ventilku (někdy i jinde) podtlakovej ventil, kterej dovoluje vzduchu doplnit prázdnej objem nádrže nad hladinou paliva, pokud při odčerpání benzínu do motoru nad jeho hladinou klesne tlak - no a protože systém nádrže je jinak utěsněnej, tak pokud se tenhle ventilek ucpe, nádrž se nemůže ZAVZDUŠŇOVAT a do motoru přestává jít palivo. Pozná se to tak, že když při jízdě začne motor vynechávat a odšroubuje se víčko nádrže, zasyčí to a motor pak najednou chvíli krásně jede - aby po pár kilometrech začal cukat znovu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže pánové, v pátek v servisu objednali nový palivový čerpadlo, v pondělí namontovali a do dneška zkoušeli, bez problému. Odpoledne jsem si převzal auto a pro jistotu budu zkoušet. Má být kolem 20°C  a když to bude na sluníčku, tak by se mělo ukázat, jestli to bylo to čerpadlo. Zítra ho dám ještě na noc do garáže a uvidíme. Přes víkend se ozvu, jak to dopadlo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak mohu na 99,9 % říct, že to bylo čerpadlem. Přes víkend v garáži při teplotě 21°C a bez problémů. Dnes cely den na sluníčku, odpoledne kolem 15:00 hod. jsem to šel zkusit, v autě jak v sauně a teplota na PP ukazovala 21,5°C a motor ani neškubl, v klidu si "broukal". Tak jsem moc rád, že to v servise opravili a manželka s tím může jezdit.

Editováno: , autor: Capucino
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A vie mi niekto na toto rozumne odpovedať? Tiež mám htp BZG 51kW a tiež okolo 20-21°C mi to zle naštartuje, nieje to pravidlo, ale v 80% áno. A to ako vie čerpadlo, že je 20°C :D alebo nerozumiem tomu, inak auto ide jak hodinky ... aj tak jazdim na plýn :p ... koľko stálo to čerpadlo?

Editováno: , autor: mirci10
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cena byla 4800 Kč, ale původně to bylo přes 10000 Kč (práce, palivový filtr a palivové čerpadlo). Jestli jsem to dobře pochopil, tak čerpadlo po vypnutí nedrželo tlak paliva a po nastartování při teplotě 20C a víc, si to zvedá otáčky, tím pádem potřebuje víc paliva a to nebylo, dokud čerpadlo neudělalo znovu tlak.

Editováno: , autor: Capucino
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak mohu na 99,9 % říct, že to bylo čerpadlem. Přes víkend v garáži při teplotě 21°C a bez problémů. Dnes cely den na sluníčku, odpoledne kolem 15:00 hod. jsem to šel zkusit, v autě jak v sauně a teplota na PP ukazovala 21,5°C a motor ani neškubl, v klidu si "broukal". Tak jsem moc rád, že to v servise opravili a manželka s tím může jezdit.

počkej v květnu :-D

 

taky mi vyměnili čerpadlo, přehráli software, vyčistili klapku,,, a v pohodě... no a na jaře zase znovu :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Ahoj chci se zeptat jestli jde na fabii kde jsou tyto vstřiky http://www.nd-skoda-volkswagen.cz/cz/autodily-skoda/fabia/motor-prevodovka/priprava-smesi/3559-vstrikovaci-ventil-fabia-1-2-1999-2008.html , dát místo nich tyto                 http://www.cc-autodily.cz/ventil-vstrikovaci-13_13 , jde samozřejmě o cenu, díky moc...

Editováno: , autor: tomikabobika
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

TomíkuBobíku, já BYCH NEŘEK že ten první odkaz je cena za 1 jedinej vstřikovač - ale spíš za celou trojici, protože v odkazu píšou, že: "...MOŽNO I DODAT I Z ROZDĚLOVAČEM PALIVA 03D 133 329B..." - což je celý to spojovací potrubí mezi vstřikovačema... Hele, já bych tam zavolal - a optal bych se, jestli ta cena je za jeden vstřikovač, nebo za trojici - a myslím si že tě překvapí...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kuci, taky mě to nejde do hlavy, tady je trochu levnější http://www.amd-autodily.cz/elektricka-vybava/vstrikovaci-ventil.html a je tam kus, nebo třeba tady http://www.autodilyhh.cz/ventil-vstrikovaci-fabia-1-2-40kw-awy-bmd-03d906031c, na tu největší ludru od škody co kdy vyjela z Bolky, ty nejdrahší díly, dobrej kocourkov...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...