vajkooo Vloženo 8. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2008 zdravim chcem sa spytat ci niekto mi niekto poradi odkial mam napajat subwoofer, kedze mam sluzobne auto od baterie to nepojde...vedel by niekto poradit odkial by som ho mohol napajat??? nechcem mat v kufri nic velkeho len nejakych 100 max 200W poradi mi nietko??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Johanik Vloženo 8. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2008 zdravim chcem sa spytat ci niekto mi niekto poradi odkial mam napajat subwoofer, kedze mam sluzobne auto od baterie to nepojde...vedel by niekto poradit odkial by som ho mohol napajat??? nechcem mat v kufri nic velkeho len nejakych 100 max 200W poradi mi nietko??? Proc by neslo napajet od baterie ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vajkooo Vloženo 8. Listopad 2008 Autor Sdílet Vloženo 8. Listopad 2008 Proc by neslo napajet od baterie ? no lebo je to sluzobne auto a keby to kontrolovali v servise alebo keby to kontroloval nas technik tak by som mal pruser tak to potrebujem nejako zamaskovat tak aby to nezistili na prvy pohlad vies??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 8. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2008 Haha tak to nedávaj vôbec. Inak to nezamaskuješ. Inak a nf signál potiahneš kade aby si to zamaskoval? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Johanik Vloženo 10. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2008 Haha tak to nedávaj vôbec. Inak to nezamaskuješ. Inak a nf signál potiahneš kade aby si to zamaskoval? Videlbych to uplne stejne... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vajkooo Vloženo 2. Prosinec 2008 Autor Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2008 tak som si to rozmyslel chcem to natianut od baterie potreboval by som nejakeho odbornika ktory by mi vedel poradit ako to cele spravit ako to potiahnut a hlavne kade...ak by bol niekto ochotny tak nech sa ozve kludne aj zaplatim..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
favowrx77 Vloženo 5. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2008 pokial mas aktivnu tubu, ktora ma v sebe poistku tak to v pohode napojis aj na poistkovu skrinku ja to tak mam, robili to v autoelektro firme, takze to neni daky moj vymysel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ganyb Vloženo 28. Únor 2009 Sdílet Vloženo 28. Únor 2009 pokial mas aktivnu tubu, ktora ma v sebe poistku tak to v pohode napojis aj na poistkovu skrinku ja to tak mam, robili to v autoelektro firme, takze to neni daky moj vymysel to je dobrej napad,ale jako trotlovi vysvetlete,kam ty draty pichnout v te skrince ? diiiky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Majký Vloženo 1. Březen 2009 Sdílet Vloženo 1. Březen 2009 mám natažený kabel z velké svorkovnice u řidiče a pohoda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
azriel Vloženo 12. Květen 2009 Sdílet Vloženo 12. Květen 2009 jen taková rychlá otázka ... šlo by připojit kapacitátor na zásuvku v kufru->pak zesilovač?Pokud ano,tak co bude potřeba udělat?... nechce se mi to tahat k baterce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fancarhifi Vloženo 12. Květen 2009 Sdílet Vloženo 12. Květen 2009 ...nesmysl...a jen tak pro zajímavost...kde máš zesilovač napojený když ne na baterii? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hitak Vloženo 13. Květen 2009 Sdílet Vloženo 13. Květen 2009 (editace) azriel: kedze tam chces davat cap tak ratam ze mas asi nejaky silnejsi zosik? neviem aku silnu poistku ma zasuvka v kufri ale urcite nie taku aby udrzala zosik...a o hrubke kablov uz ani nehovorim... jedine priamo z baterky cez poistkove puzdro, neoplati sa zbytocne vymyslat Editováno: 13. Květen 2009, autor: hitak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cooco69 Vloženo 13. Květen 2009 Sdílet Vloženo 13. Květen 2009 V kazdom prípade musí byť zosilovač napájaný od batérie. V závislosti od sily zosilovaču je potrebné zvoliť aj dostatočú hrúbku káblu a poistku v napájacom sete. Pre kvalitný prenos el. prúdu je treba kúpiť kvalitnejší napájací set. Pripojenie zosilovaču k autorádiu už nieje také zložité. Je to iba pomocou REMOTE káblu. Pre výrazné zlepšenie basov sa pripája kapacitor, medzi baterku a zosilovač. Každý bas je odber el. prúdu, a on slúži na nakumulovanie prúdu, aby aj druhý bas bol rovnako silný ako prvý, nakoľko baterka nedokáže cez 6m dlhý kábel okamžite dodať dostaočný prúd na "druhý, tretí..." bas. Samotné napojenie subwooferu k zosilovaču je len pomocou dvojlinkového káblu, ktorý musí mať tiež požadovanú hrúbku. Najkvalitnejšie pripojenie je pomocou zlatých, alebo pozlátených koncoviek (prípadne zlatých káblov), kvoli priepustnosti zlata, ktoré je niekoľkonásobne vyššie ako pri medenom kábli. To je zhruba všetko polopatisticky. A samotné zapojenie by som nerobil sám, ale u autorizovaného technika s papierom. Hlavne u nových vozidiel zo zárukou. Lebo pri sebemenšej poruche elektriky technik poruchu neuzná, kvoli neodbornému zapojeniu aparatúry. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 13. Květen 2009 Sdílet Vloženo 13. Květen 2009 ...aháá....hmm... ...a jak rychle běhají ty proudy(elektrony) než projdou 6m kabelem? ...jak dlouhý "bas" pokryje "kapacitátór"? ....kolikanásobně je zlato propustnější než měd? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cooco69 Vloženo 13. Květen 2009 Sdílet Vloženo 13. Květen 2009 ...aháá....hmm......a jak rychle běhají ty proudy(elektrony) než projdou 6m kabelem? ...jak dlouhý "bas" pokryje "kapacitátór"? ....kolikanásobně je zlato propustnější než měd? ... moje "proudy" nemaju elektrony, a rychle behaju takto (heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen, hen, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen) ... takyyyyyyyyyyyto dlhy bas, potom uz ani kapacitor nestačí ... je to presne 30,126 násobne (a někdy i více) Keby si mal ešte nejaké nejasnosti, kludne sa ozvi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hitak Vloženo 13. Květen 2009 Sdílet Vloženo 13. Květen 2009 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 13. Květen 2009 Sdílet Vloženo 13. Květen 2009 radši už né...počůral bych se smíchy Dost už klamavé reklamy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cooco69 Vloženo 14. Květen 2009 Sdílet Vloženo 14. Květen 2009 (editace) Teraz sa možno aj posereš. odpoveď profíka Kapacitor (kondenzátor) je to zariadenie, ktora sa vplivom zataze na jeho vystupe vypraznuje a v zapeti nabija za cas priblizny okolo 0,02 s, co nedokaze ziadba baterka... To je v praxi - Bez kondika je bas silny, ale na casovej periode slabne, co sa prejavuje ako doznievanie basu, co je v autohifi neziaduce! V skratke zosik nedostava tolko prudu z baterky, takze nemoze dopravit pozadovane mnozstvo do menica (repro, subik...). Ale ked za baterku a pred zosik date kondik, ktori sa dokaze nabit a sucasne vybit s potrebou stavi pre zosik, bas v aute nebude doznievat, cize bude tuhy, tvrdi ale hlavne bude mat ten spravny drajv... Cim vysia kapacita, tim lepsie... Niekedy platilo, ze 1F na 1000W, ale ta doba pri dnesnych cenach a kapacitach je davno prec.... A k tomu dB Racingu - Kondik kontroluje, ale nezivy....! V ziadnom pripade nenahradi silnu baterku, a k tomu aj potrebny alternator... Asi tak. A Zlato sa používa ako vodič, kvoli tomu že je druhy najlepší po striebre. Lenže striebro vplyvom vlhka rychlo oxiduje, čo 24karatove zlato nerobi. Editováno: 14. Květen 2009, autor: Cooco69 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 14. Květen 2009 Sdílet Vloženo 14. Květen 2009 Nepotřebuju odpovědi "od profíka"(=prodejce? ), jelikož si myslím, že o tom taky možná i něco vím... Pravda to je, ale z půlky (v praxi)... Kvalitní kondezátor to může trošku zachránit, pokud je napájecí kabeláž poddimenzovaná (vyháníš čerta ďáblem). Žádnej zázrak to ale nebude, když kapacita akumulátoru je jaká (oproti kondíku)? Zlacený kontakty se používají (kvůli menšímu přech. odporu), ale "zlatý kábli" to jsem teda ještě neviděl... Když šetříš na kabelech, máš velký úbytky, koupíš drahej (ale hezkej kondík i s voltmetrem) trochu se to zlepší - ale není lepší i levnější rovnou udělat pořádně dimenzovaný přívod? Si to vyzkoušej...a uvidíš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cooco69 Vloženo 14. Květen 2009 Sdílet Vloženo 14. Květen 2009 (editace) Nepotřebuju odpovědi "od profíka"(=prodejce? ), jelikož si myslím, že o tom taky možná i něco vím...Pravda to je, ale z půlky (v praxi)... Kvalitní kondezátor to může trošku zachránit, pokud je napájecí kabeláž poddimenzovaná (vyháníš čerta ďáblem). Žádnej zázrak to ale nebude, když kapacita akumulátoru je jaká (oproti kondíku)? Zlacený kontakty se používají (kvůli menšímu přech. odporu), ale "zlatý kábli" to jsem teda ještě neviděl... Když šetříš na kabelech, máš velký úbytky, koupíš drahej (ale hezkej kondík i s voltmetrem) trochu se to zlepší - ale není lepší i levnější rovnou udělat pořádně dimenzovaný přívod? Si to vyzkoušej...a uvidíš Ja rozhodne nejsom predajca. O montáži viem len z vlastných skúseností a montáží. Odpoveď profíka je od skutočného profíka, ktorý sa zúčastňuje pravidelne pretekov na Drag, a taktiež montuje hudbu do aut. Takže tiež nie predajca. Hudbu mi montoval do každého auta čo som mal. Aj do tERESKY. Editováno: 14. Květen 2009, autor: Cooco69 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 14. Květen 2009 Sdílet Vloženo 14. Květen 2009 Ok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lujgy Vloženo 15. Květen 2009 Sdílet Vloženo 15. Květen 2009 lidi chtel jsem se zeptat jakej prurez kabelu na zesiky 600+600+600+1200,(dostal jsem od kamose z bouracky) ale kabelaz sla do srotu i z autem :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fancarhifi Vloženo 15. Květen 2009 Sdílet Vloženo 15. Květen 2009 ...3kW :o tak to je tak na 50tku...ale to bude určitě nedorozumění...napiš o jaké zesilovače se jedná. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lujgy Vloženo 15. Květen 2009 Sdílet Vloženo 15. Květen 2009 3xblaupunkt THA 280 ,a jeden VPA 4130Pro,jeste me dal aktivni tubu blaupunkt ale ta nevim kolik ma W,a repro blaupunkt THX 693,zadne dalsi repro asi dal jinam nebo bylo nepouzitelne a ani kapacitator,(kdyztak jakej kapacitator koupit)kdyz vememe v potaz ze casem dokoupim asi repro do plne Wataze zesiku.kamose se zeptat nemuzu pracije v US a nemam na nej kontakt. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lujgy Vloženo 15. Květen 2009 Sdílet Vloženo 15. Květen 2009 jo a spatne jsem se koukl ten posledni je 1600tka a ne 1200,radsi jsem se sel podivat do kufru auta mam to tam nahazeny,jen tak v rozku ale zabira to 3/4 kufru :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.