Publikováno Listopad 8, 200816 r Zdravim, chcem sa opytat ci ste uz niekto riesil otazku vymeny dielov z 66kw motora na dosiahnutie seriovych 81kw. Ak ano zaujimalo by ma co vsetko treba nahradit /vstreky,cerpadlo,turbo,riadiacka/. Mam v plane vymenit veci dosiahnut 81kw a tak dat prechipovat riadiacku. Co myslite? Ked to dam len chipnut dosiahnem zakladnych 81kw a chcel by som viac. Mam passat b5 variant highline v sportpackete vo velmi zachovalom stave dovezenom z DE a nechcem ho koli motoru menit. Dakujem za kazdu radu
Listopad 9, 200816 r tak nabuduce pouzi najprv funkciu hladanie. odovedi na tvoje otazky su tu mraky. ak nie viac. inak na dosiahnutie 81kW staci vymenit trysky.
Listopad 9, 200816 r Zdravim, chcem sa opytat ci ste uz niekto riesil otazku vymeny dielov z 66kw motora na dosiahnutie seriovych 81kw. Ak ano zaujimalo by ma co vsetko treba nahradit /vstreky,cerpadlo,turbo,riadiacka/. Mam v plane vymenit veci dosiahnut 81kw a tak dat prechipovat riadiacku. Co myslite? Ked to dam len chipnut dosiahnem zakladnych 81kw a chcel by som viac. Mam passat b5 variant highline v sportpackete vo velmi zachovalom stave dovezenom z DE a nechcem ho koli motoru menit. Dakujem za kazdu radu nepises jakej motor.. agr je tam toho hromada. ale vzdy minimalne vstriky a jednotku
Listopad 10, 200816 r Autor Dakujem za rady. Hladat som skusal...ale otazku premeny original 66kw na original 81kw som nenasiel. Mam moznost dielov z buracky 81kw preto som to chcel vediet ci by toho trebalo menit vela. Lebo passat variant ma tazku kasnu a 90koni je na to naozaj malo. Takze je to len v triskach? Keby ostala riadiacka povodna nemalo by to ziaden zmysel a vykon by sa nezvysil? Alebo by bolo naj vymenit trisky a dat ho nachipovat? Kolko koni by sa tym zhruba dalo dosiahnut? Inak ide o motor AHU
Listopad 10, 200816 r vykon sa ti dvihne uz len vymenou trysiek kus za kus nemusis ani menit softver. to plati ak tam das trysky ktore sa davaju do 81kW verzii. ak tam das silnejsie je dobre k tomu hned urobit cip na mieru aby to islo tak ako ma a vyuzil sa potencial trysiek Upraveno Listopad 10, 200816 r od martino
Listopad 10, 200816 r Dakujem za rady. Hladat som skusal...ale otazku premeny original 66kw na original 81kw som nenasiel. Mam moznost dielov z buracky 81kw preto som to chcel vediet ci by toho trebalo menit vela. Lebo passat variant ma tazku kasnu a 90koni je na to naozaj malo. Takze je to len v triskach? Keby ostala riadiacka povodna nemalo by to ziaden zmysel a vykon by sa nezvysil? Alebo by bolo naj vymenit trisky a dat ho nachipovat? Kolko koni by sa tym zhruba dalo dosiahnut? Inak ide o motor AHU Jestli máš někde velkej techničák tak se podívej na číslo motoru, jestli je pod 100 000 tak jsou písty z 1Z a ty jsou měkký a pro nějaký brutální tunning nevhodný, ale jestli bych chtěl cca těch 115-120 hp tak je to bez problémů.
Listopad 10, 200816 r Co je to za auto? V octávii nikdy AHU nebyl. Už vím je to Passat Upraveno Listopad 10, 200816 r od Indi
Listopad 10, 200816 r Autor dnes som bol s kamaratom a hovoril, ze ked osadil sprinty 764 do golfu 66kw, tak ze poriadne dymil...tak teraz som na vaskach ci to risknut a dat tie sprinty, alebo original z 81kw. Pozeral som to vyrobne cislo motoru, ale nie je tam nic take. Je to klasicke AHU 66kw co sa montovalo do skody a vw. Neviete o nejakom shope kde maju v ponuke tie sprinty a dalo by sa to objednat za dobru cenu?
Listopad 10, 200816 r Autor Co je to za auto? V octávii nikdy AHU nebyl.Už vím je to Passat je to passat variant B5 98rv
Listopad 10, 200816 r Dej tam nové trysky(jen špičky) z 81kw, na sprinty bys to musel předělat na VNT turbo a udělat soft.
Listopad 11, 200816 r Dej tam nové trysky(jen špičky) z 81kw, na sprinty bys to musel předělat na VNT turbo a udělat soft. Nebo co takhle 155-160 koni??? Dat 130pd Turbo plus Trysky Bosch 764 a udelat softwer..Prestavbu provede firma TDIgarage Bohumin a ochipuji to ja..
Listopad 11, 200816 r treba ma dobrej typ uz...mam takle upravenou audi v anglii, jezdi porad taky AHU. Lita jako raketa
Listopad 11, 200816 r Autor no len ma laka tych 125 koni s tymi sprintmi :-) len sa bojim toho dymu...a zase chipovat riadiacku za 8litrov sa mi tiez velmi nechce. Ani tak ani tak ma niekto skusenost s vymenom bez chipu pri tomto motore?
Listopad 11, 200816 r Nj vsichni to chcou pokud mozno zadarmo. Nebo dat pouzite trysky.. nechapu.vono to je otazka, na chipu udelas cca 85kw a kourit to nebude.Zvedne se tlak turba atd vse co je potreba. cena 8tis, trysky 764 udelaj taky 85kw ale tlak se nezvedne pocatek vstriku vuci mnozstvo nafty taky ne,bude to kourit pro plnem plynu ale udelas udrzbu. Cena neco malo min. nebo nedelat nic a je to zadarmo
Listopad 11, 200816 r Autor ak by som dal tie sprinty, tak urcite nove jazdene ani nemam odkial :-) dnes ma kamos zistit ci ich maju a kolko stoja u nas, ci sa to lepsie neoplati objednat v CR. Len do toho chipu sa mi velmi nechce...hlavne nie u nas. 1 - pytaju za to podla mojho nazoru vela 2 - boh vie co popri tom poseru
Listopad 11, 200816 r Je potreba chipovat u profiku.. ale nediv se za ceny.Ja za posledni 3 mesice investoval cca 4000euro!!! Abych byl na morave nejlepis, poridil jsme si jako jedinej v CR online simulator a delal si v mapach co potrebuji za behu motoru. Vse vidim v realnem case.
Listopad 11, 200816 r Zdravim, chcem sa opytat ci ste uz niekto riesil otazku vymeny dielov z 66kw motora na dosiahnutie seriovych 81kw. Ak ano zaujimalo by ma co vsetko treba nahradit /vstreky,cerpadlo,turbo,riadiacka/. Mam v plane vymenit veci dosiahnut 81kw a tak dat prechipovat riadiacku. Co myslite? Ked to dam len chipnut dosiahnem zakladnych 81kw a chcel by som viac. Mam passat b5 variant highline v sportpackete vo velmi zachovalom stave dovezenom z DE a nechcem ho koli motoru menit. Dakujem za kazdu radu Trysky S764 + SW a si na cca140PS vymenou trysek provades udrzbu, a dostanes pak slevu na upravu Sw od DieselPower.cz Upraveno Listopad 11, 200816 r od JasteR
Listopad 11, 200816 r Jastes si spadl z vysne ne?? Max 135 koni a hromada koure....Ja to mam i odbrzdeno na MAZE..
Listopad 11, 200816 r Autor no ja do toho nie som fanatik len ked idem do BA, tak mi ide na nervy ked neviem predbehnut auto, alebo viacej to nejde no a koli chipovaniu do CR nepojdem lebo na to nemam ani cas asi to risknem s tymi sprinty a ked to bude velmi dymit, tak to dam potom upravit. Ak to nezadymi, tak sa na to vykaslem
Listopad 11, 200816 r to sergej888: pokud nemáš na to čas a chceš to za "pusu" nemuselo by se ti to vyplatit. Držím palce PS: je jedno kde to necháš udělat, ale dej to lidem co s tím mají dost zkušeností.
Listopad 12, 200816 r Pánové mám octavii 66 kw AGR r.v. 99 polemizuji mezi čipem (upravou map přímo v originál programu) a nebo trysky 764. Jelikož nemám na turbu naklápěcí lopatky VNL tak trysky 764 sprint jsou nevhodné co je na tom pravdy ???
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.