Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Cau chlapi,tak jsem z toho mimo,když neni auto zahřáte tak turbo šlape jak čert,jak mile se zahreje,tak to hodi do nouzakou a jede to jak nejaká 120ka,nevímte kde může být chyba ? Vag hlásí chyba Ventil G42 a G31,přitom jsem si je pučil a vymenil a nic,zkošena i váha vzduchu,nevíte co stím ?

Vloženo (editace)

Nestálo to auto dlouho...? Vyčistit lopatky u turba - u jedničky Pdčka to dělalo to samé a bylo to tím, ventilem taky ne...

Jestli jsi z Prahy taj je dobrá řeč s Garnym, já to nechal u známého, ale nabízel se mi za docela dobré peníze. :palec2:

Editováno: , autor: vorlajz
Vloženo (editace)

Jo ale vag nám tehdy hlásil překročenou mez otáček... :kuk:

Každopádně bych to zkusil, do toho nouzáku by to mělo padnout kolem 3000 otáček a výš že...?

Editováno: , autor: vorlajz
Vloženo

VAG hlasí tyto chyby :

16497 - Snimac teploty nasavaneho vzduchu (G42) Signal priliz velky

P0113 - 000 - Neznama chyba v rozpracování

16622 - Snimac plniciho tlaku (G31) Signal priliz velky

P0238 - 000 - Neznama chyba v rozpracování

Vloženo

Jinak auto nestálo dlouho,max 2dny,co se tam něco potento tak už stojí,zkoušel jsem váhu vzduchu,čidla,filtry,když to na vagu vymažu během pár vteřin je to zpět,už nevím co stím,že by fakt něco s turbem ? Pro info auto má už najeto 194 000Km

Vloženo

U OII jsem toto ještě nikdy neřešil,ale přesně to samé co popisuješ mi dělal Passat 1.9TDI-PD 96kw a bylo to Turbem......Co psal VAG už tehdy nevim,dal jsem to tehdy známému a ten mi pak volal že se musí vyměnit turbo.....Vyměnilo se a bylo po problému..

Vloženo (editace)

Díky moc,já jsem si to myslel,potřeboval jsem to potvrdit od více lidi,protože ničim jiným už to být snad ani nemůže,co bude lepší nechat ho vyčistit,nebo dát nové ?

Editováno: , autor: vorlajz
Vloženo

Tak to nevim....s čištěním nemám zkušenosti.....já tehdy koupil funglovku na vrakovišti za 10.000kč.......

Neni to tak dlouho co dělal známej turbo na Superbu 1.9TDI 74kw....taky mu to začalo zlobit....mám pocit že řikal že to nechal udělat u Bosche.....měnily mu na tom ty lopatky,což je na to prý nějaká opravárenská sada+práce a dával za to něco přes 4000kč.....

Vloženo (editace)

Třeba ty lopatky nebudou potřeba měnit, mě to stačilo tehdy vyčistit a už 30 tis km bez problému - musím zaklepat... :palec2:

Ale bylo to asi přirezlé protože to auto před prodejem rok stálo, nevěřil jsem tomu ale asi to tak fakt bylo.

Známej pak říkal že jak turbodiesel takovou dobu stojí, je to v řiti. S těmito auty se musí jezdit no...

Editováno: , autor: vorlajz
Vloženo

Podle hlášky "signál příliš velký" a nahodilosti závady bych to tipoval na špatný kontakt ve vedení,

zkontroloval bych piny ve štekrech a potom bych proměřil vedení. Přesně tohle mi vypisovala váha

vzduchu a po proměření jsem zjistil, že není kontakt k řídící jednotce na jednom z kabelů.

Vloženo

Pokud by byla přidřená regulace lopatek turba, zásadně se objeví chyba " REGULACE PLNÍCÍHO TLAKU-REGULAČNÍ MEZ PŘEKROČENA nebo NEDOSAŽENA. Dle popsané závady se přikláním k již zmíněnému názoru výše zkontrolovat el. instalaci snímače tlaku a teploty nas. vzduchu, který je umístěn v tlakové trubce ( dle výše uvedených příspěvků si to někteří pletete s měřičem hmotnosti vzduchu či nějakýmy ventily ??? ) Protože jestliže ř.j. dostává nesmyslné signály s tohoto snímače, automaticky přepne na nouzové hodnoty.Matoucí může být právě stejný projev jako když se jedná opravdu o turbo. Často bývají vodiče proklepány přímo u svorkovnice snímače, je nutno vodiče proměřit na odpor,snímač mění odpor a proto jeli moc velký "signál příliš velký" řj. to detekuje a nahodí náhradní hodnoty. Nebo zkusit za ně zatáhnout,kolikrát je drží v kuse jen izolace. Vzhledem k počtu kilometrů, mohou být vodiče ve vzájemném zkratu a nebo poškozeny v bolestivém místě, kde svazek prochází kolem převodovky. ;)

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Takže turbo bylo sice zanesené,ale auto stále nejede !!! Pořád svítí kontrolka (Emise do dílny!) a nejdou vymazat ty chyby na VAGU,mechanici si stím neví rady ! Nenapadá ještě něco někoho ?

Vloženo

Takže,dnes jsem se za něma stavil,prej turbo je vyčistěné a dává,ale je někde problém mezi řídící jednotkou a turbem,možná hadička,zkusí dát novou,uvidí se,je možné že ten borec co mi to čipoval,špatně přehrál soft a něco se potento v řídíci jednotce ? Jinak čip mám tak 3měsíce a předtím v pohodě,stalo se to když jsem jel do kopce,jinak váha vzduchu dána nová

Vloženo

Tak už vím co to je,je to elektromagnetický ventil,prej je v háji.Trochu to tu shrnu.

1.Vyčistění turba

2.Nová váha vzduchu

3.nové kabely k váze vzuchu atd.

Nic nepomohlo a už mi z toho jebe ! Poslední pokus bude vyměna ventilu,prej to bude tím,nechal jsem ho testnout na jiném autě a ve středu se dozvím,zda je OK,či ne,pokud bude špatný je vyhráno,pokud ne,tak to auto pustím z kopce :kuk:

A to ještě nevím kolik si mechoši vemou za tu práci,asi se nedoplatím :feve:

Beru to jako dáreček pod stromek :palec2: a jestli nepomůže ani ventil,píšu do škodovky !

Tata měl OI 81KW a bez problému,akorát mu odešla váha vzuchu a bylo ok,měl najeto 320 000km a spokojenost,poradil mi ať si koupím tu OII,že škoda je kvalita,leda tak velké .... ! Znám pár lidí co mají O II a bez problému,to jen já mám smůlu,před OII jsem měl Ford Escort a to auto jelo,bylo tam jen v háji nějaké čidlo ukazetale (teploty motoru),jinak nic!Jenže pak jsem půjčil auto bratranci a ten mi ho roztřelil o strom :/ tak jsem se rozhodl už pro novou OII a tak to dopadlo a auto už nikdy víc nepůjčím!Do teď nezapltil škodu toho auta :aggressive: Kdyby ho neroztřelil,tak nemám dnes takové problémy s OII,protože bych ji ani nekoupil,ale je fakt,že na jednu stranu (když) jede je to lepší svezení a asi za vození v luxusu platíme :smich:

Vloženo

takže elektromagnetický ventil je oK :kuk: Tak zajedu za tím borcem co to čipoval at to vyladí a uvidím,ale nechápu,jaktože to celou dobu jelo a pak jedu do kopce a rožne se emise do díly !Nechápu.. :help:

Jestli nepomůže ani přehrání řídící jednotky,auto de z tomu :aggressive:

Vloženo

Tak jsem se ptal toho borce,říkal že se to teda nestává,že by ot bylo čipem,ještě to neviděli za tu dobu...pak dám zas info,prej to hodí na normál,ale pochybuje že to bude tím,když to tím nebude hodí to zpět a já pak z toho budu uplně blbý a servis taky !

Možná blbá otázka,nemůže to být i lambda sonda ? protože pak už mě nic nenapadá !

Vloženo

Tak dnes jsem to vezl na odčipování a uvidím,moc nevěřím,že je to tím po cestě se mi rožla kontrolka volantu a nejde ESP :kuk: a volant de nějak ztuha,jako by bez serva,mám chuť to hodit z mostu :help: Prosím nenapadá něco někoho ?

Mechanici co mi auto spravují už si stím neví rady...

Vloženo

Stím čipem jsem nějak nepošel,protože pán mi řekl,když neni na autě technická,tak nikam nepojede. Jak mám udělat technickou ,když neprojdu emisema,nekomentuju... :kuk:

takže : Elektromagnetický ventil,turbo,čidlo G42,elektrika - vše je OK,ale nejsem jist váhou,prej ta nová je použitá a dovezená z anglie,ani neveřím že je to čipem,auto předtím jezdílo více jak 2měsíce bez problému a stalo se to,když jsem jel do kopce,spadl výkon a bylo to...tak zkusím ještě poslední fungl novou origo váhu. Jak poznám že je váha KO ? Mám zkusit naměřit hodnoty ?

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...