Publikováno Prosinec 29, 200816 r Lidi, dneska brzo ráno bylo u nás -12 ´C a po cestě do práce (cca. 35km) se mi dvakrát stalo, že ručička ukazatele teploty motoru mi z ničeho nic spadla dolů a to o docela velký kus. Poprvé byla zhruba v 1/4 a spadla skoro na "nulu" takže začal najednou foukat studený vzduch a pak byla skoro v půlce a spadla na cca. 1/4. V obou případech pomalu začala stoupat vzhůru. Nevíte co se mohlo stát? Může to být tím mrazem? Nepozoroval jsem nic, proč by najednou měla tak razantně spadnout, nic se nestalo během jízdy. Předtím se to ještě nestalo. Díky za tipy.
Prosinec 29, 200816 r Myslim ze to cidlo muze byt klidne vadny.Takhle se mi to chovalo kdyz sem si svou octu vezl domu - a to bylo normalne za tepla.Cidlo bylo vadny a ukazovalo co se mu zachtelo.Takze vymena a snad to bude ok.Cenove to vyjde do 400 takze zadna hruza.Nebo jeste prekontrloluj kontakty na tom cidle a vycisti je. Upraveno Prosinec 29, 200816 r od Planeta
Prosinec 29, 200816 r Ahoj, zasekly termostat , pokud ti foukal studeny vzduch - bud se kousnul nebo se po zchladnuti motoru sam opravi. Chozee Upraveno Prosinec 29, 200816 r od Chozee
Prosinec 29, 200816 r Jednoznačně termostat, taky mě jednu dobu ručička teploty létala na horu dolů! Ale doporučuji koupit original!!!
Prosinec 29, 200816 r Autor Jednoznačně termostat, taky mě jednu dobu ručička teploty létala na horu dolů! Ale doporučuji koupit original!!! A na kolik tě ten origo vyšel? Kolik pak stojí neoriginální? Díky
Prosinec 29, 200816 r A na kolik tě ten origo vyšel? Kolik pak stojí neoriginální? Díky koupis i za 250, ale origo kolem 7-8 set!
Říjen 28, 200915 r Ahoj Mám problém s ukazatelem teploty na budiku. Jednou me funguje a pak zase lehne a nic.Ze by nejake cidlo nebo draty ? Normalne me teplota vyleze k 90C a pak zniceho nic lehne nekdy neukazuje vubec. Diky za rady
Prosinec 13, 200915 r AhojMám problém s ukazatelem teploty na budiku. Jednou me funguje a pak zase lehne a nic.Ze by nejake cidlo nebo draty ? Normalne me teplota vyleze k 90C a pak zniceho nic lehne nekdy neukazuje vubec. Diky za rady Ja mám podobný problem.Celé léto jsem měl rafičku teploty na nule.Auto fungovalo normálně.Neměl jsem čas to řešit.Když jsem se rozhodl koupit čidlo teploty přišel podzim a já mám z 99.9% rafičku teploty normálně na 90-tistupních.Tak nevím co se děje.
Prosinec 13, 200915 r Vyměn to čidlo chladíci kapaliny mě to taky furt zlobilo jednou to ukazovalo normálně pak zase to neukazovalo a nebo to ukázalo 90° a pak to zničeho nic spadlo uplně dole jako by to bylo uplně studené a tak stalé dokola až mě došla trpělivost
Leden 30, 201213 r Dobrý den, od podzima vlastním O1 combi 1.9TDI 66KW AGR r.v. 1998..Zatím jsem na ní moc nenajel, ale řeším na ní problém s teplotou motoru, no spíš s ukazatelem teploty. Po zahřátí mě teploměr ukazuje cca 80 stupňů a tam se drží, ručička nekolísá. Po hledání a přečtení různých rad a příspěvků jsem jako první vyměnil termostat, ale nepomohlo to. Jako další jsem vyměnil čidlo teploty na motoru, taky to nepomohlo. Tak jsem pátral dál a všiml jsem si, že po vypnutí zapalování mě ručička teploměru spadne pod první čárku na stupnici - viz foto (tam spadne i ručička od palivoměru, ale ta mě tolik netrápí). Na různých fotkách jiných Octávek jsou ručičky při vypnutém zapalování přesně na spodní čárce ukazatele. Myslím si, že o kolik ručička spadne pod první čárku, tak tolik mě chybí, aby ukazovala na 90 stupňů.Dá se nějak nastavit, aby při vypnutí zapalování zůstaly ručičky na první čárce stupnice? Díky za každou radu.
Leden 30, 201213 r Prvně VAG a zjistit kolik je skutečná teplota motoru a pak ručičku poposadit na tisícihranu.
Leden 30, 201213 r Zítra to nechám změřit. Akorát mě zajímá kolik by měla být teplota. Dočetl jsem se,že nedrží přesně 90 stupňů, ale kolísá podle zatížení motoru.
Leden 31, 201213 r Tak VAG ukazoval teplotu při jízdě do kopce 85 stupňů po rovince klesla na 81. Na volnoběh a stojícím autě pak klesla na 78, při zvýšení otáček na 2000 ot/min u stojícího vozidla asi po dvou minutách teplota vylezla na 85. Víc se to nezahřálo. Možná na to měl vliv mráz, byli -3 stupně. Je to normální nebo je něco špatnýho?
Leden 31, 201213 r Treba spravit cez VAG TEST RUCICIEK. Rucicka teploty musi ostat v strede na 90 stupnach. Podla testu potom treba nastavit rucicku teploty motora.
Leden 31, 201213 r Hm na stare budiky podklad face budiku :-) a co rucicky ze jsi nechal stare puvodni ? Uz jenom z pohledu na tu fotku je mas spatne nasazene, tato nulova pozice se pri zapnuti zapalovani kalibruje, takzvane sahne si na konec dorazu, ale ne ciferniku, ale servo motorku, takze kontrola pres VAG
Únor 1, 201213 r Auto jsem už tak koupil, mám ho tři měsíce a postupně se sním seznamuji a zjišťuji co a jak.
Únor 9, 201213 r VYŘEŠENO! VAG nenašel žádnou chybu, tak jsem poposadil ručičky jak od teploty tak palivoměru jak radil Luďa a teď to ukazuje jak má. Díky za rady
Únor 11, 201213 r Když dáš na VAGu test akčních členů tak budíky dojedou na doraz ,vrátí se a potom se postaví přesně na 90. Pokud to tak máš tak je ručička správně usazena.
Únor 11, 201213 r Jj, nekdo se v tom hrabal a neumel to, to je vzdycky tragedie - tebe to stalo termostat a cislo teploty, ktery jsi menil uplne zbytecne. Skoda, ze jsem na tvuj prispevek nenarazil driv, podle fota to bylo na 99% jasny hned. A to, ze rucicka nekolisa podle presne teploty motoru je v poradku, je softwarove zatlumena prave proto, aby nekolisala (jako driv u Favoritu). Na 90°C ukazuje uz v dobe, kdy ma chladici kapalina cca 75°C.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.