Duben 9, 201114 r Tyjo teď koukám, že ty tu koncovku máš nějak vystrčenou... já to mám udělaný takhle...
Duben 9, 201114 r Dal sem ji tam presne podle rozmeru v navodu. Ale tak asi je to jedno jak tam je, jak se to komu libi. Tady jim taky vic kouka:
Duben 24, 201114 r chci si pomocí CO (c-óčkem) navařit RS koncovky na výfuk a chci se zeptat, jestli to můžu udělat přímo na autě, nebo je lepší výfuk sundat, aby se něco v elektrice nezkratovalo. Může někdo poradit, jak je to nejlepší?
Duben 24, 201114 r Vařit můžeč na autě, jen musíš odpjit baterku - OBA kontakty. Samože musíš dávat bacha aby ti něco nechytlo a nepoprskal sis jiskrama třeba nárazník.
Duben 24, 201114 r OK - díky za radu. Co potom bude všechno potřeba naladit? Columbus atd.???? Upraveno Duben 24, 201114 r od quadrat
Duben 24, 201114 r OK - díky za radu. Co potom bude všechno potřeba naladit? Columbus atd.???? Po odpojení/zapojení baterie budeš muset udělat úkony popsané v manuálu.
Duben 24, 201114 r Já bych na autě, které je plné elektroniky vůbec nesvářel, a je úplně fuk že odpojíš oba póly baterie...
Duben 24, 201114 r Musím se připojit k Matrixovi, myslím, že je jistější poslední díl vyndat a svařit to mimo vůz. Teoreticky má Luďa pravdu, ale myslím, že když to není nevyhnutelné, je lepší nepokoušet to!
Duben 24, 201114 r OK - pro jistotu ten poslední díl raději sundám - jen doufám, že to nebude nějak zarezlý
Květen 9, 201114 r Já to zavařil na autě, jen jsem výfuk spustil dolů! No, hlavní je, že dobrá věc se podařila a nic se nestalo.
Říjen 2, 201113 r Ahojte, řeším koncovku výfuku mám octu facelift, ale nevím, kterou vybrat.... Líbí se mi origo škoda, našel jsem dva typy FDC609001 šroubovaná a FDC610001 navařovaná. U té šroubované mají na fotce předfacelift nárazník, tak nevím, jak bude vypadat s facelift nárazníkem. Nemá někdo fotku facelift nárazníku se šroubovanou koncovkou? Ještě by mě zajímal rozdíl mezi tou šroubovanou a navařovanou, je nějaký rozdíl ve vzhledu (jiný princip přichycení je mi jasný ). Chtěl bych, aby to vypadalo decentně, prohlížel jsem si několik fotek a někdo má koncovku vystrčenou více někdo méně..., je to dáno jenom zkrácením výfuku při montáži nebo se liší i délka jednotlivých koncovek? Předem díky za každou radu.
Říjen 21, 201113 r Ahoj, na te me fotce, co je o par prispevku vys mam sroubovanou koncovku na faceliftu. Vyfuk mam uriznuty presne podle navodu a koncovku nasazenou na doraz. Objimky se sroubama nejsou vubec videt, krasne se tam skovaji, kdyz je otocis jakoby nahoru a nenechas to trcet nekam dolu. Vyhoda sroubovane koncovky je, ze si ji pridelas sam doma behem chvilky, ale zase ti ji taky nekdo nenechavy muze odsroubovat
Říjen 31, 201113 r kdyz uz jsme u tech koncovek, ma to pouze "vizualni" efekt, nobo i audio? tzn, je to jen lepsi na pohled, nebo to vydava i lepsi zvuk? diky za odpoved
Červenec 31, 201213 r Dostaly se mi do ruky tyto koncovky, jsou to navářecí nebo šroubovací, mate mě, že k nim je ta spona, nedovedu si představit jak bych je tou sponou stáhnul?
Srpen 11, 201213 r Tahle koncovka mi připadá nějaká uni. Řek bych, že může být na sponu i přivařená, přestože nemá svarový konec.
Únor 7, 201312 r Prosím kolegy kteří již mají namontovanou - navařenou orig. chromovanou koncovku výfuku,aby zde napsali jak to vypadá v místě navaření (jak rychle to koroduje). Pokud se nemýlím i u šroubovací je třeba zkracovat výfukové potrubí , nebo je to jinak ? Jedná se mi především o vozy s TSI motorizací - naftové měli dříve zahnutý konec potrubí -tam není co řešit se zkracováním. Přemýšlím právě o koncovce a pokud je třeba řezat i u šroubovací ,myslím že by byla lepší navařovací. Díky za reakce Upraveno Únor 7, 201312 r od stanmar
Únor 10, 201312 r Máro, mrkni do příspěvku číslo 6: Tam jsou i fotky a přímo na TSička A na spodních dvou obrázcích máš i přesně naznačený jak daleko od koncového tlumiče výfuku řezat a následně nasadit koncovku
Únor 11, 201312 r Prosím kolegy kteří již mají namontovanou - navařenou orig. chromovanou koncovku výfuku,aby zde napsali jak to vypadá v místě navaření (jak rychle to koroduje). Pokud se nemýlím i u šroubovací je třeba zkracovat výfukové potrubí , nebo je to jinak ? Jedná se mi především o vozy s TSI motorizací - naftové měli dříve zahnutý konec potrubí -tam není co řešit se zkracováním. Přemýšlím právě o koncovce a pokud je třeba řezat i u šroubovací ,myslím že by byla lepší navařovací. Díky za reakce Co jsem koukal na obrázky tý šroubovaný koncovky na OB autodíly, tak se zdá bejt o dost kratší než ta vařená, takže je možný, že se výfuk neřeže (zvlášť TSI, kterej je rovnej) - viz šroubovaná http://www.obautodily.cz/eshop/skoda-octavia-ii-facelift/exterierove-doplnky/skoda-octavia-05-koncovka-vyfuku-1-8tsi-1-9tdi-2-0fsi-id:3395.eshop vs. vařená http://a.d-cd.net/78294u-960.jpg Ale pro jistotu by to chtělo vidět návod k tý šroubovací. Měl bych podobnej dotaz. Jaký budou originální koncovky v kombinaci se zadním nárazníkem RS? Ta vařená koncovka nejspíš půjde navařit o pár cm dál, ta šroubovaná netuším...
Únor 11, 201312 r Honzo,dík to už jsem viděl (to je ovšem obr. na Mpi motory, mne zajímá nejlépe 1,8 TSI)),ono asi záleží na motorizaci,asi budu muset zajet do servisu,protože pokud by se muselo řezat,tak to já dělat doma určitě nebudu,ovšem v tom případě bych si asi koupil rovnou navařovací. viteKH : to mi právě vrtá v hlavě,mám pocit že dřív byla ta šroubovací o něco delší. Upraveno Únor 11, 201312 r od stanmar
Únor 13, 201312 r Honzo,dík to už jsem viděl (to je ovšem obr. na Mpi motory, mne zajímá nejlépe 1,8 TSI)),ono asi záleží na motorizaci,asi budu muset zajet do servisu,protože pokud by se muselo řezat,tak to já dělat doma určitě nebudu,ovšem v tom případě bych si asi koupil rovnou navařovací. jo tak... to víš, pro mě je benzín jako benzín
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.