Leden 5, 200916 r nazdárek všem tak už mi to lítá jako vítr koupil jsem baterii dal nový pal. filtr a dal jsem to na celý den do tepla a už to chytá. Upraveno Leden 5, 200916 r od pneu.blaha
Leden 5, 200916 r Autor kdyby někdo z okolí nymburka měl zájem o vag jsem po dododě k dispozici. nebo případně seřídit předstrič´k či skusit zhavičky... stačí sz
Leden 6, 200916 r nazdar potrebujem radu po nastartovani pri vacsich mrazoch okolo -8 a nizsie zapipa vystraha a zacne blikat kontrolka teploty vody asi tak 1 min. a to nastartuje aj na treti krat.dik
Leden 6, 200916 r nazdar potrebujem radu po nastartovani pri vacsich mrazoch okolo -8 a nizsie zapipa vystraha a zacne blikat kontrolka teploty vody asi tak 1 min. a to nastartuje aj na treti krat.dik Sposobuje to cidlo v nadrzke (GULA) :) Hladaj je to tu napisane.
Leden 6, 200916 r Sposobuje to cidlo v nadrzke (GULA) :) Hladaj je to tu napisane. no a este jedna otazka ma to cidlo nieco spolocne aj s tym startovanim?
Leden 6, 200916 r Zdarec chlapi, mě trápí po ránech jen to že Octa (1.9 TDI/66Kw) nastartuje docela v poho-tak jednou, max 2x otoci motor a chytne ale to mě netrápí. Když běží tak 1-2min na volnoběh začne docela dost kouřit-jde o bílý dým tak doufám že je to jen pára. Máte někdo podobné zkušenosti??? Na parkovišti sem nepotkal jinou Octu co by tak čadila ale oni hned odjíždí, já musím škrábat... Dík
Leden 8, 200916 r Zdarec chlapi,mě trápí po ránech jen to že Octa (1.9 TDI/66Kw) nastartuje docela v poho-tak jednou, max 2x otoci motor a chytne ale to mě netrápí. Když běží tak 1-2min na volnoběh začne docela dost kouřit-jde o bílý dým tak doufám že je to jen pára. Máte někdo podobné zkušenosti??? Na parkovišti sem nepotkal jinou Octu co by tak čadila ale oni hned odjíždí, já musím škrábat... Dík Cau take jsme si toho vsimnul ze to zacne cadit az po chvilce, myslim ze jde o paru jak se zacne zahrivat vyfukove potrubi. Jinak jsem vsude mozne cetl ze doporucuji zahrivat diesely klidnou jizdou ... Proto taky klido oskrabej a az pak startuj. Diesel kor 66kW s tak malym zbytkovym teplem se na volnobeh spatne zahreje.
Leden 8, 200916 r Cau take jsme si toho vsimnul ze to zacne cadit az po chvilce, myslim ze jde o paru jak se zacne zahrivat vyfukove potrubi. Jinak jsem vsude mozne cetl ze doporucuji zahrivat diesely klidnou jizdou ... Proto taky klido oskrabej a az pak startuj. Diesel kor 66kW s tak malym zbytkovym teplem se na volnobeh spatne zahreje. Presne tak ako vravis. Diesel 66 kW ale aj ostane sa zahrievaju pomalou kludnou jazdou. A co sa tyka toho bieleho dymu tak si z toho nerob tazku hlavu. Aj mne to pri -16°C dymi ako lokomotiva (zahrievanie vyfukoveho potrubia).
Leden 9, 200916 r Presne tak ako vravis. Diesel 66 kW ale aj ostane sa zahrievaju pomalou kludnou jazdou. A co sa tyka toho bieleho dymu tak si z toho nerob tazku hlavu. Aj mne to pri -16°C dymi ako lokomotiva (zahrievanie vyfukoveho potrubia). OK, to je ten blbý zvyk který mi zůstal z benzínu.... Klidnou jízdou se to zahřeje docela rychle-teď už škrábu a pak startuju...
Leden 9, 200916 r Relatko je schovane pod volantom nad pedalmi. Poistka je v boxe ktory je namontovany na Akumulatore. POZOR ta poistka na bateriovom boxe NIE JE NA ZHAVIACE SVIECKY !!!! je to milna informacia v knihe Skoda !!! Skus si tu poistku vybrat a premerat napatie na zhaviacich "pipkach" , napatie tam bude aj ked vyberies tu poistku !!!! Motor 1,9 TDi AGR r.1999
Leden 10, 200916 r Relatko je schovane pod volantom nad pedalmi. Poistka je v boxe ktory je namontovany na Akumulatore. POZOR ta poistka na bateriovom boxe NIE JE NA ZHAVIACE SVIECKY !!!! je to milna informacia v knihe Skoda !!! Skus si tu poistku vybrat a premerat napatie na zhaviacich "pipkach" , napatie tam bude aj ked vyberies tu poistku !!!! Motor 1,9 TDi AGR r.1999 :smich: :smich: Co tu pises za nesmysli :milna informacia v knihe Skoda!!! :smich: Je to z Dielenskej prirucky!!!! :) :)
Leden 10, 200916 r Takisto, startovanie v mraze jak traktor, po jednom valci. No ja som to mal akurat v servise, žhaviče boli v poriadku az na jeden, no menili sa vsetky a problem bol v tom ze do zhaviscov nesla stava. Ale uz je to v poriadku.
Leden 10, 200916 r MAM TU KNIHU DOMA TIEZ, JE TAM CHYBNE INFO !!!!!!!!!!! NA BATERIOVOM BOXE SU POISTKY PRE ZHIAVIACE SVIECKY PRITAPANIE CHLADIACEJ KVAPALINY, tomu ver mam to z praxi odskusane !!!!!!!!! Skus si to overit, potom mi das za pravdu.Tiez som sa tomu cudoval.Zhaviace sviecky maju len rele pod pristrojovkou,vedla cyklovaca stieracou.Prisiel som na to ked som si prerabal system startovania. DALEJ CHCEM UPOZORNIT ZE TAKYCHTO OMYLOV V KNIHE JE VIAC CO SA TYKA ELEKTRIKY !!!!!!!!!!!!!!!!
Leden 10, 200916 r MAM TU KNIHU DOMA TIEZ, JE TAM CHYBNE INFO !!!!!!!!!!! NA BATERIOVOM BOXE SU POISTKY PRE ZHIAVIACE SVIECKY PRITAPANIE CHLADIACEJ KVAPALINY, tomu ver mam to z praxi odskusane !!!!!!!!! Skus si to overit, potom mi das za pravdu.Tiez som sa tomu cudoval.Zhaviace sviecky maju len rele pod pristrojovkou,vedla cyklovaca stieracou.Prisiel som na to ked som si prerabal system startovania.DALEJ CHCEM UPOZORNIT ZE TAKYCHTO OMYLOV V KNIHE JE VIAC CO SA TYKA ELEKTRIKY !!!!!!!!!!!!!!!! O JAKEJ KNIHE TU STALE TOCIS!!!! :smich: Ta schema je z DIELENSKEJ PRIRUCKY CO VYDAVA SKODA AUTO . :)
Leden 10, 200916 r Tocim tu o knihe od H.R.Etzold, Octavia - jak na to, kde su chybne udaje o piostkach na boxe baterie. DALEJ TU "TOCIM " S VLASTNEJ SKUSENOSTI PRI PRERABANI SYSTEMU STARTOVANIA. V DANEJ KNIHE JE CHYB V ELKTRICKEJ CASTI VIAC TAK "TOC" A DAVAJ SI POZOR KED SA JEJ BUDES DRZAT , ABY SI NEODPALIL PRI NAJLEPSOM ZOPAR POISTIEK.
Leden 10, 200916 r tak závada odstraněna. po dlouhém měření a hledání ve schematech jsem zjistil ,že vývody na relé žhavících svíček jsou stále bez napětí. Konkrétně u nohou řidiče matky se šrouby s označením 30a a 87F ,tak sem si pozdeji i všiml že tam je opravdu pojistka (na baterii pravá 50A) která byla přepálená. po výměně za novou startuji na otočení a to je venku -5. :-)doufám že tímto pomohu i třeba někomu dalšímu :palec2: Mr.BUBAK TAK KECA AJ LiborS ZE TAM NIEJE POISTKA!!!! :smich:
Leden 10, 200916 r Tocim tu o knihe od H.R.Etzold, Octavia - jak na to, kde su chybne udaje o piostkach na boxe baterie.DALEJ TU "TOCIM " S VLASTNEJ SKUSENOSTI PRI PRERABANI SYSTEMU STARTOVANIA. V DANEJ KNIHE JE CHYB V ELKTRICKEJ CASTI VIAC TAK "TOC" A DAVAJ SI POZOR KED SA JEJ BUDES DRZAT , ABY SI NEODPALIL PRI NAJLEPSOM ZOPAR POISTIEK. O.K. TY VIES :palec2:
Leden 10, 200916 r Dufam ze si skoncil na teoretickej rovine, skus si to aj v prakticky a potom napis ako to je , ale nehanby sa priznat ze si sa raz zasa poucil ze nie vsetko je pravdive v priruckach!!!!!!!!!!!!!
Leden 12, 200916 r Tak jeste dopisuji v cem byl problem u me. Jelikoz jsme teoretik koupil jsem si nove zhavice a nechal si je vymenit v servisu. Zatim co jsem startoval studene starty tak naprosto bez problemu ale bylo to zatim v garazi a tam je -3. Takze v mem pripade to bylo zhavicema. tu pjistku o ktere se dohadujete tu jsem kontroloval, a videl jsem i prodavat ty zhavice na ohrev vody jsou to 3ks podle ETKY, myslel jsem ze je to nejaka spesl verze do severskych zemi... mate k tomu nejake info ? je potreba je taky menit? Kazdopadne jeste jednou diky vsem co se tu snazi pomoct ostatnim
Leden 12, 200916 r Tak jeste dopisuji v cem byl problem u me. Jelikoz jsme teoretik koupil jsem si nove zhavice a nechal si je vymenit v servisu. Zatim co jsem startoval studene starty tak naprosto bez problemu ale bylo to zatim v garazi a tam je -3. Takze v mem pripade to bylo zhavicema.tu pjistku o ktere se dohadujete tu jsem kontroloval, a videl jsem i prodavat ty zhavice na ohrev vody jsou to 3ks podle ETKY, myslel jsem ze je to nejaka spesl verze do severskych zemi... mate k tomu nejake info ? je potreba je taky menit? Kazdopadne jeste jednou diky vsem co se tu snazi pomoct ostatnim tie zhavice nemaju vobec vplyv na funkcnost motora(myslim startovanie) ALE je to vyborna vec na urychlenie ohrevu vody ,ktora prudi cez radiator. Staci jednoducha kontrola ako u zhavicov motora.
Leden 13, 200916 r Ahoj lidi ,mam O1 TDI 81kw 369tis km, kdyz uz se tady resi ty studene starty tak ja se pridam s problemem : Rano -16 a stratuju v pohode ujedu 2-3km zdechnu auto postavim predkem do kopce za 10minut chci startovat a auto toci jak zbesile a nechce se mu chitit, kdyz jsem otevrel kapotu vidim ze hadicka privodu nafty je prazdna tak startuju dal a nafta tak za 20secund doleze a pak to chytne, coz znamena ze mi brutalne pada nafta, prosim nekoho kdo by poradil co to muze byt. dekuji Upraveno Leden 13, 200916 r od cumla
Leden 13, 200916 r Ahoj lidi ,mam O1 TDI 81kw 369tis km, kdyz uz se tady resi ty studene starty tak ja se pridam s problemem : Rano -16 a stratuju v pohode ujedu 2-3km zdechnu auto postavim predkem do kopce za 10minut chci startovat a auto toci jak zbesile a nechce se mu chitit, kdyz jsem otevrel kapotu vidim ze hadicka privodu nafty je prazdna tak startuju dal a nafta tak za 20secund doleze a pak to chytne, coz znamena ze mi brutalne pada nafta, prosim nekoho kdo by poradil co to muze byt. dekuji Kedy bol meneny naft.filter???Vymen palivove hadicky. Nepises rok.vyroby auta ale ja typujem tak 1998.
Leden 14, 200916 r tie zhavice nemaju vobec vplyv na funkcnost motora(myslim startovanie) ALE je to vyborna vec na urychlenie ohrevu vody ,ktora prudi cez radiator. Staci jednoducha kontrola ako u zhavicov motora. A dají se odpojit stejně jako žhavičky u motoru ? tzn. stáhnout kabel a vyšroubovat ? Jo a na kolik přijde jedna nová svíčka toho předehřevu ?
Leden 14, 200916 r Originál BERU svíčka ohřívač vody se dá sehnat za cca 400-500kč/ks. Zkoušel jsem rukou šáhnout zespoda, chvíli po nastartování a celkem to pěkně hřálo, ještě musim vyzkoušet odběr klešťovým měřákem. Nevíte kolik A mají odběr ty ohřívače, když jsou v pořádku, 10A nebo víc?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.