Hrazda Vloženo 1. leden 2009 Vloženo 1. leden 2009 Zdravím vás všechny na tomto fóru. Již druhý den jsem majitelem Škody Octavia I 1,9TDi 66kW Elegance RV 8/04 po mém otci a měl bych pár otázek k tomuto vozu, prootože můj táta v tomhle moc zběhlý není a v servisce a manuálu jsem toho zatím moc nevyčetl. Takže dotazy: 1) Nejvíc mě asi pálí, že nemám podsvětlené ovladače od topení a klimatizace, je to u Octavie normální, nebo se přepálila nějaká žárovka? Jel jsem zatím se dvěma rv2002 a touto a v žádné to nesvítilo, tak nevím. U mých předchozích aut (Renault 19, Favorit) to svítilo, tak mě zajímá, jestli to je závada nebo vlastnost? 2) Jde nějak z těch šílených zkratek, co jsou u servisky uvedeny jako výbava, zjistit, co přesně má to auto za výbavu? Vím o tempomatu, PC, centrálu, manuální klimě, oknech v elektrice, ASR a loketní opěrce..., jde to zjistit? 3) Jak je to se servisními intervaly? Otec říkal, že tam jsou prodloužené a že čas na návštěvu servisu ukazuje palubák. V kolika km to zhruba má být, auto má najeto cca 90500km a naposledy bylo v servisu cca před rokem při 70000km? 4) V kolika km by se měly dělat u tohoto auta rozvody? Vím, že starší TDička měly 90000km, ale u tohoto mi otec tvrdí, že se mají rozvody dělat až ve 120ti, popř. ve 150000km, tak nevím? 5) Je nějaká teoretická možnost doprogramovat do ŘJ nějaké vychytávky typu, dojezd oken při zamykání dveří atd.? 6) Dá se u tohoto auta nějak teoretiky zvýšit výkon, třeba na 81kW, bez toho aniž by to mohl zjistit autorizovaný servis zjistit? Kolik by to cca. stálo? Doporučíte nějaké kvalitní firmy v okolí Olomouce, nebo Brna? Tak to je asi vše, předem děkuji za odpovědi a přeji hezký začátek nového roku Citovat
maros Vloženo 1. leden 2009 Vloženo 1. leden 2009 (editace) ad 1 - osobne nevim jak to ma byt. ad 2 - http://igorweb.org/vindec , http://igorweb.org/equidec ad 3 - pokud je prodlouzeny,tak byva myslim na 30 000 km.Je ale divne,ze mate servisku a podle ni si to nezjistis,jak otec jezdil. ad 4 - http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=13595 ad 5 - okna jdou,pohledej. Jinak umi Vasa,Cosby http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...ojezd&st=50 a pod ad 6 - umi np TDIfun http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=21920 Editováno: 1. leden 2009, autor: maros Citovat
Hrazda Vloženo 1. leden 2009 Autor Vloženo 1. leden 2009 (editace) Díky, co se týče ot1, tak už jsem tu našel nějaké postupy, tak jak bude čas, tak to zkusím... Co se týče servisu, tak tam otec byl ve 30000km a 70000km, ale kdy má být další prohlídka tam není, odkazuje se to na ten palubák, nebo co to tam je. Editováno: 1. leden 2009, autor: Hrazda Citovat
maca Vloženo 1. leden 2009 Vloženo 1. leden 2009 ovladače jsou podsvětlené,mam teda r.v.2000 a tam je mam podsvícené Citovat
Vaša Vloženo 1. leden 2009 Vloženo 1. leden 2009 vždy jsou podsvětlený spálená žárovka 1,2 W celosklo pod prosředním knoflíkem Citovat
vrs11 Vloženo 1. leden 2009 Vloženo 1. leden 2009 Otoč stredný gombík do polohy myslím 2( tak aby bol zvisle), potom stlač prstami ten gombík a potiahni k sebe- malo by to ísť, budeš potrebovať asi pinzetu alebo malé kliešte lebo k tej žiarovke je dosť blbý prístup. Tá jedna žiarovka je na všetky 3 ovládače. Čo sa týka rozvodov, tak tu sa oplatí nechať si to vymeniť, teda pokiaľ nevieš na100% že boli predtým menené. No na zvyšovanie výkonu motoru tu máme už celkom slušné diskusie a pomerne časté -v sekcii motor - tam nájdeš všetko. Inak vitaj a želám hodne šťastných km Citovat
TomášT Vloženo 1. leden 2009 Vloženo 1. leden 2009 Ale ta síla na ten knoflík přepínání větráku musí být větší. Rukou nevím nevím, ale asi to nepůjde. Použil jsem menší kombinačky a čelisti zabalil do hadříku Citovat
vrs11 Vloženo 1. leden 2009 Vloženo 1. leden 2009 no neviem, mne to išlo len v polohe 2 a rukou Citovat
Vaša Vloženo 1. leden 2009 Vloženo 1. leden 2009 není rozdíl v poloze 1-4 to v čem je knoflík zacvaklej se otačí spolu s knoflíkem takže je to vůči sobě furt stejně takže sis to asi jen vsugeroval Citovat
Hrazda Vloženo 2. leden 2009 Autor Vloženo 2. leden 2009 Otoč stredný gombík do polohy myslím 2( tak aby bol zvisle), potom stlač prstami ten gombík a potiahni k sebe- malo by to ísť, budeš potrebovať asi pinzetu alebo malé kliešte lebo k tej žiarovke je dosť blbý prístup. Tá jedna žiarovka je na všetky 3 ovládače. Čo sa týka rozvodov, tak tu sa oplatí nechať si to vymeniť, teda pokiaľ nevieš na100% že boli predtým menené. No na zvyšovanie výkonu motoru tu máme už celkom slušné diskusie a pomerne časté -v sekcii motor - tam nájdeš všetko. Inak vitaj a želám hodne šťastných km Diky za info. Co se tyce rozvodu, tak jsou tam prvni, auto ma najeto lehce pres 90500km a znam jej prakticky od novoty, jen me mate ten promenlivy servisni interval... Dekuju za privitani... Citovat
Hrazda Vloženo 4. leden 2009 Autor Vloženo 4. leden 2009 Panove, zarovka pod ovladacem topeni vymenena, dekuju za radu. Citovat
Hrazda Vloženo 5. leden 2009 Autor Vloženo 5. leden 2009 Ted me napadlo, da se dobastlit blikani blikacu pri nouzovem brzdeni? Ale ted si nejsem jisty, jestli to vubec kdy u O1 bylo... Citovat
Hrazda Vloženo 16. leden 2009 Autor Vloženo 16. leden 2009 Jeste me zajima, jestli se da predelat na pristrojovce, aby palubak zobrazoval udaje uprostred mezi rychlomerem a otackomerem? Citovat
Bazz Vloženo 16. leden 2009 Vloženo 16. leden 2009 Jeste me zajima, jestli se da predelat na pristrojovce, aby palubak zobrazoval udaje uprostred mezi rychlomerem a otackomerem? Jj dá jen musíš vyměnit budíky hledej než nejdříve položíš otázku je tady toho napsáno mraky (maxi-dot) Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.