RBaky Vloženo 8. leden 2009 Sdílet Vloženo 8. leden 2009 Čau chlapci,chci se zeptat jestli jste někdo nedávali do 16,74kw 6kvalt Jestli to vůbec jde a kolik by to tak mohlo stát, zatím díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 8. leden 2009 Sdílet Vloženo 8. leden 2009 Na originální převodovku O2K která tam je 6tý stupeň dodělat nejde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RBaky Vloženo 8. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 8. leden 2009 Na originální převodovku O2K která tam je 6tý stupeň dodělat nejde. No a co jiná převodovka? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 8. leden 2009 Sdílet Vloženo 8. leden 2009 Jo na převodovku 02J se prodává sada. Takže převodovku z 1,8 20V a je to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RBaky Vloženo 8. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 8. leden 2009 Jo na převodovku 02J se prodává sada. Takže převodovku z 1,8 20V a je to. a nevíš na kolik to vyjde? myslím tu sadu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 8. leden 2009 Sdílet Vloženo 8. leden 2009 Tý jo no někde jsem to zahlídnul na netu, ale nevím kde. Je to sada a namontuje se to na současnou převodovku do jejího víka. Cena byla mezi 30-40tisíci....tuším. Ale jak jsem psal na tu převodovku co má 1,6 74Kw a krom toho taky 1,6 55Kw, 1,9SDi a 1,4 16V 55Kw prostě šestku nedoděláš-taky mě to štve, protože..., ale prostě to nende no. Musí to být převodovka z 1,8 20V 92Kw, nebo 1,8 20V T 110Kw, případně 2,0 85Kw. Nejbližší je asi z 1,8 20V. A nebo si tam namontuj převodovku z TDi....pětka-130Km/h=cca 2200 otáček. takže dvojka vychází tak do 120Km/h? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
masoprst Vloženo 9. leden 2009 Sdílet Vloženo 9. leden 2009 To je tu zase chytrejch, když jsem se posledně ptal na kompatibilitu převodovek motorů 1,6 jestli tam pasuje třeba TDI, nebo solidnější gerat z jiného benzínu, kloudnou odpověď jsem nedostal. Takže něco nového v tomto oboru ? Jinak převodovka z TDI v 1,6 by převodama nebyla taková traga, protože má stálý převod tuším 3,386 ku 4,25 u benzínu, al TDI má kratší I a 2II (3,46 1,94 vs 3,78 2,11). Proč mě osobně přestavba přijde zajímavá: Celkový převod TDI: I. 3,389 x 3,78 = 12,81 II. 3,389 x 2,11 = 7,15 V. 3,389 x 0,76 = 2,58 celkový převod 1,6: I. 4,25 x 3,46 = 14,7 II. 4,25 x 1,94 = 8,25 V. 4,25 x 0,85 = 3,61 Ostatní parametry, nechť si laskavý čtenář dychtící po detailech najde sám. Z toho plyne: Jestliže se 1,6 v pohodě rozjede na převodový poměr 8,25 (a ona se rozjede - bez 500kg nákladu a 1200 kg vleku samozřejmě), rozjede se i s převodovým poměrem 12,8 převodovky TDI. na II. převodový stupeň bude při stejných otáčkách rychlost vyšší o 8,25/7,15 tj. o cca. 15 % , takže pokud teď jede na dovojku max. 90, půjde max. do 105 km/h, nikoli do 120. Jestliže 1,6 na V při 140 tacho točí cca. 4300, pak při použití převodovky z TDI bude točit 2,58 / 3,61 x 4300 = 3073 ot./min. Při 90 km/ h budou otáčky na V. stupeň cca. 2000, takže 5. bude použitelná i mimo dálnici, podřadí li řidič při této rychlosti na IV, budou otáčky cca. 2500 Čili na dálnici nebudu poslochat vytočený motor, když budu potřebovat předjet do kopce, podřadím si. Mimo město budeme raději bublat za IV. Trojka bude při předjiždění trochu tupější(max. zátah při 95 km/h, jedlá k předjiždění od cca. 70 ), ale zase nebude třeba řadit za IV, neb bude táhnout cca do 140-150. Ve městě se bude jezdit možná trochu blbě na II. při 3000, nebo na III. při 2000 ot. Když jsem si posledně sám sobě ukrad auto, protože jsem zapoměl doma klíče od medvědu a zamknul jsem si řadicí páku, jezdil jsem po městě na na převodovce zařazenou dvojku jako king = taky žádná trága. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 9. leden 2009 Sdílet Vloženo 9. leden 2009 http://www.eurotuning.cz/upravy-prevodovek/ tady jsou ty šestky pro ty převodovky k 1.8, 2.0 atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sandwwich Vloženo 9. leden 2009 Sdílet Vloženo 9. leden 2009 Nenavratna investicia Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OTDi Vloženo 9. leden 2009 Sdílet Vloženo 9. leden 2009 by mě zajmalo na co do takovýho motoru potřebuješ 6tku, je to zbytečný zahození peněz. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RBaky Vloženo 9. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 9. leden 2009 by mě zajmalo na co do takovýho motoru potřebuješ 6tku, je to zbytečný zahození peněz. Jenom mě to prostě zajímalo a tak nějak sem se dozvěděl co sem chtěl. Určitě bych za to nedal 30 nebo 40 tis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 10. leden 2009 Sdílet Vloženo 10. leden 2009 na slabou 1,6 to nema smysl, u 1,8T uz je to jina, ele za ty prachy co chce eurotuning bych dal radsi 6g treba z cupry.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.