Přejít na obsah

6kvalt


RBaky

Doporučené příspěvky

Tý jo no někde jsem to zahlídnul na netu, ale nevím kde. Je to sada a namontuje se to na současnou převodovku do jejího víka. Cena byla mezi 30-40tisíci....tuším.

Ale jak jsem psal na tu převodovku co má 1,6 74Kw a krom toho taky 1,6 55Kw, 1,9SDi a 1,4 16V 55Kw prostě šestku nedoděláš-taky mě to štve, protože..., ale prostě to nende no. Musí to být převodovka z 1,8 20V 92Kw, nebo 1,8 20V T 110Kw, případně 2,0 85Kw. Nejbližší je asi z 1,8 20V.

A nebo si tam namontuj převodovku z TDi....pětka-130Km/h=cca 2200 otáček. takže dvojka vychází tak do 120Km/h? lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je tu zase chytrejch, když jsem se posledně ptal na kompatibilitu převodovek motorů 1,6 jestli tam pasuje třeba TDI, nebo solidnější gerat z jiného benzínu, kloudnou odpověď jsem nedostal.

Takže něco nového v tomto oboru ?

Jinak převodovka z TDI v 1,6 by převodama nebyla taková traga, protože má stálý převod tuším 3,386 ku 4,25 u benzínu, al TDI má kratší I a 2II (3,46 1,94 vs 3,78 2,11).

Proč mě osobně přestavba přijde zajímavá:

Celkový převod TDI:

I. 3,389 x 3,78 = 12,81

II. 3,389 x 2,11 = 7,15

V. 3,389 x 0,76 = 2,58

celkový převod 1,6:

I. 4,25 x 3,46 = 14,7

II. 4,25 x 1,94 = 8,25

V. 4,25 x 0,85 = 3,61

Ostatní parametry, nechť si laskavý čtenář dychtící po detailech najde sám.

Z toho plyne:

Jestliže se 1,6 v pohodě rozjede na převodový poměr 8,25 (a ona se rozjede - bez 500kg nákladu a 1200 kg vleku samozřejmě), rozjede se i s převodovým poměrem 12,8 převodovky TDI.

na II. převodový stupeň bude při stejných otáčkách rychlost vyšší o 8,25/7,15 tj. o cca. 15 % , takže pokud teď jede na dovojku max. 90, půjde max. do 105 km/h, nikoli do 120.

Jestliže 1,6 na V při 140 tacho točí cca. 4300, pak při použití převodovky z TDI bude točit 2,58 / 3,61 x 4300 = 3073 ot./min.

Při 90 km/ h budou otáčky na V. stupeň cca. 2000, takže 5. bude použitelná i mimo dálnici, podřadí li řidič při této rychlosti na IV, budou otáčky cca. 2500

Čili na dálnici nebudu poslochat vytočený motor, když budu potřebovat předjet do kopce, podřadím si.

Mimo město budeme raději bublat za IV.

Trojka bude při předjiždění trochu tupější(max. zátah při 95 km/h, jedlá k předjiždění od cca. 70 ), ale zase nebude třeba řadit za IV, neb bude táhnout cca do 140-150.

Ve městě se bude jezdit možná trochu blbě na II. při 3000, nebo na III. při 2000 ot.

Když jsem si posledně sám sobě ukrad auto, protože jsem zapoměl doma klíče od medvědu a zamknul jsem si řadicí páku, jezdil jsem po městě na na převodovce zařazenou dvojku jako king = taky žádná trága.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...