Romariooo Vloženo 14. leden 2009 Sdílet Vloženo 14. leden 2009 Myslím že tu psal výš že mu to zkoušeli a termostat má v pořádku.Ale je to první věc na kterou bych se zaměřil-máš pravdu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gerrik Vloženo 14. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 14. leden 2009 Tak po výměně termostatu je to rozhodně lepší, ale kam se hrabe fabie na feldu co se týče topení Pánové ze Škody asi někde udělali chybu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romariooo Vloženo 14. leden 2009 Sdílet Vloženo 14. leden 2009 Tak hlavně že se ti to vylepšilo a už neklepeš kosu v autě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martttin Vloženo 14. leden 2009 Sdílet Vloženo 14. leden 2009 (editace) Tak po výměně termostatu je to rozhodně lepší, ale kam se hrabe fabie na feldu co se týče topení Pánové ze Škody asi někde udělali chybu No tak ale zasa musis asi naozaj brat aj ohlad na ot ze to je 3 valec nie? my mame doma 1.4 a musim povedat ze po pejdeni z garaze asi tak 2-3 kilometre uz ide z ofukov vlazny vzduch a to je vonku, no bolo teda ked som to skusal -10. Ale tak jasne je tma o jeden valc naviac no... Editováno: 14. leden 2009, autor: Martttin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
777 Vloženo 15. leden 2009 Sdílet Vloženo 15. leden 2009 nepomohlo, protože chladič je napojen na sekundární okruch chladící kapaliny. Dokud se to neořeje, tak to do něj stejně neteče. Zakrytí chladiče může mít význam pokud ti špatně funguje termostat Ale pomohlo. Dečku jsem vždycky používal a používám. Náporem se skrz chladič ochlazuje motor. Jezdím kratší trasy a je to znát. Každá minuta a stupínek je Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vinca Vloženo 15. leden 2009 Sdílet Vloženo 15. leden 2009 taky o tom dvojtem okruhu vim, ze prikryti chladice nema moc ucinnost, ale jak jiz bylo psano, nejde studeny vzduch na chladic a kolem motoru, takze to vpdostate taky trochu prispiva na ohrev:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jmatus Vloženo 16. leden 2009 Sdílet Vloženo 16. leden 2009 F1 1,2/47 km začíná trochu topit po 3 km a opravdu topí tak po 10 km, nedá se to s Felicií srovnat. Není to tím, že má jen tři válce, ale jde o to jak je udělané vlastní chlazení. Jak jsem vypozoroval, tak mi připadá, že zprvu všechno teplo jde na ohřátí motoru a převodovky a potom se teprve dávkuje do kabiny. Zase se v létě nepřehřívá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jmatus Vloženo 16. leden 2009 Sdílet Vloženo 16. leden 2009 Možná by nebylo od věci porovnat skutečnou účinnost motoru ve Fabii a Felicii. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tom_F Vloženo 16. leden 2009 Sdílet Vloženo 16. leden 2009 nemyslím že by felda byla otolik lepší. Já jsem s htp a topením naprosto spokojený. Přešel jsem z felicie 1,3bmm k fabii 1,2htp a nestěžuju si. Plus vyhřev sedaček ve fabii a parkování přes noc v garáži je k nezaplacení Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romariooo Vloženo 16. leden 2009 Sdílet Vloženo 16. leden 2009 Ten vyhřev sedačky opravdu nemá chybu a hřeje to hned.Fakt supr věc a auto bez toho už bych ani nechtěl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
madmax42 Vloženo 20. leden 2009 Sdílet Vloženo 20. leden 2009 Potvrzuji!! fabia 1,2 htp 47kw (Krkonoše) Pokud je teplota pod 10 stupňů opravdu to trvá než se ohřeje. Není to termostat ani čidlo. Parkuji venku a ráno to je mazec! V autorizovaném servise to kontrolovali a je vše v pořádku tak jak má být. Prostě na to nemá. A při -15 ji nezahřeju ani kdybych se po.... . Felina má opravdu v tomhle navrch . Asi to je opravdu třema hrnkama.Taky jezdím do práce asi 6 km. A tak se v mrazech pod 15 neohřeju. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xtrack Vloženo 21. leden 2009 Sdílet Vloženo 21. leden 2009 (editace) Ahoj někdy v lednu u nás bylo -22 v5 ráno,jel jsem do Ostravy přes Bílou a auto se mi zahřálo na provozní teplotu při ventilátoru topení na 3 stupeň po cca 18-20Km.jízda do mírného kopce max. 3000 otáček.termostat,čidla atd OK.motor1,2-12VFabka Vy ostatní co vám to topí po 3km na full....buď to proháníte nebo je tak max-5 nebo kecáte PS:souhlasím s Madmaxem... Editováno: 21. leden 2009, autor: xtrack Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dadacek Vloženo 22. leden 2009 Sdílet Vloženo 22. leden 2009 Spíš to vidím, že se to zahřeje takhle "brzo" při teplotě do - 10.. MOmentálně je u nás už v plusu, ale rychleji se nezahřívá KJenom ostřikovače stříkají bez problémů Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.