Publikováno Leden 15, 200916 r Zdravím, mám FII Htp a problém. Při volnoběhu a sešlápnuté spojce je všechno v pořádku, ale když ji pustím tak se mi začne ozývat takový rachtavý zvuk . Sešlápnu - přestane. Pustím - začne. Je dobře slyšet když se sehnu k levému kolu u řidiče. Najeto 5000 km. Nemá někdo tip co by to mohlo být ?
Leden 15, 200916 r pohladaj v sekcii FI .. myslim ze sa to riesilo ... to chrochtanie ak je pri neutrale .. tak to je pri HTP normalne .
Květen 16, 200916 r Ahoj. Když pouštím spojku, tak slyším přibližně v polovině dráhy pedálu takové zvaknutí. Je to pouze při běžícím motoru a je jedno jestli tam mám rychlost nebo neutrál. Je to docela slabý zvuk. Je slyšet pouze když stojím na místě nebo se rozjíždím. Co by to tak mohlo být?
Květen 16, 200916 r Dělá mi to taky - při řazení podobně. Jak se pustí spojka do záběru,tak je to jak nějaká vůle na drážkování ...??? Taky mam 1,4 16V u HTP jsem to zatím neslyšel. (ale jsem rád že to nemám jen já )
Květen 16, 200916 r To jsem taky rád. Dělá ti to teda i když tam nemáš žádnou rychlost a pustíš spojku jenom tak naprázdno při běžícím motoru? Nebo ti to cvakne jenom s tou rychlostí? Upraveno Květen 16, 200916 r od mambo
Květen 25, 200916 r Zdravím všechny, mám Fabku II 1,6 MPI 77 KW a dělá mi něco podobného. Když jsem auto koupil, jako nové, tak nic se z převodovky neozývalo. Teď mám najeto 20000 km a všímám si, že při volnoběhu se ozývá cvakavý divný zvuk. Po zašlápnutí spojky se vše ztiší. Tohle by mi tak nevadilo, nakonec tohle mi dělalo i na předchozí fábii I 1,4 MPI 74 KW. Co mě ale znepokojuje daleko více je fakt, že když se rozjedu na první rychlostní stupeň, tak se z převodovky ozývá cvakavý zvuk a je docela hlasitý. Jako když rozjíždí trolejbus. Po zařazení druhého rychlostního stupně to zase nedělá. Nevím co s tím, jestli zajet do servisu a nebo si toho nevšímat a doufat, že se vše samo uklidní.
Květen 25, 200916 r Každopádně bych jel do servisu. Já jsem se ptal v servisu na to, co jsem popisoval před tím a tam vyzkoušeli několik fabií a některá to prý dělá a některá ne, to zvaknutí při pouštění spojky.
Srpen 5, 200916 r Taky mě to děla mam sice seat ale stejny motor v servise mě řekli že je to normalni ale dřiv mě to nedělalo a děla mě to až se auto vic zahřeje tak po ujeti 20km.Na seat forum to popisuji jako vetší vula na hnacim hřideli.
Srpen 15, 200916 r Mne to po vymene vzduchoveho filtru zmizlo, stary bol zasraty ako nic, mierne sa zvysili otacky a prestalo to hned klepkat...
Srpen 16, 200916 r To mě hlava nebere co s tim ma filtr co společneho? Upraveno Srpen 16, 200916 r od Blacky pravidla rikaji - necituj posledni prispevek!
Srpen 16, 200916 r Leonin - no spolocne to malo dost, s povodnym filtrom som mal na volnobehu otacky tesne dost pod 800, skor by som povedal ze 700, vteds to klepkanie pocut dost, ked som ho siel menit tak ten filter bol nazraty prachu asi tak ze bol 2x tazsi ako ten novy, no novy filter som zalozil a zrazu boli otacky volnobehu 800 aj nieco a klepaknie zmizlo, ono cim vyssie otacky tym to menej pocut az to zanikne, takisto zo zasratym filtrom ked som siel nad 3000ot/min tak auto nechutne rapkalo ako stary rapkac, po vymene jav zmizol... takze aj zdanlivo nepodstatny filter ma na to vplyv Lebo sa to odzrkadluje na jeho behu
Říjen 27, 200915 r Mne to cvaká aj keď je motor stopnutý, aj pri zábere, aj pri neutráli. 1.4 16V 4200km. Zajtra idem do servisu opr. na záruku no uvidím ako pochodím.
Listopad 23, 200915 r Zdravím všechny, je tu už dávno co jsem se přidal k tomuto tématu, přeně dne 25.5.2009, 7:36. Co se týká toho řachtavého zvuku, který se nám ozývá z převodovky, někde v servisech říkají, že je to normální, ale není to normální !!!!!!!! Byl jsem s tím v servisu a ještě ten den zdělali převodovku a bylo skutečně vadné ložisko na spojce. Pokud máte někdo ještě tento problém a auto v záruce, rozhodně neváhejte a upalujte do servisu a nenechte si nakecat, že to je normální. Myslím, že si jen ulechčují práci. Mohlo by vás v budoucnu stát více, než jen vyměněnu spojkového ložiska.
Listopad 23, 200915 r Som počul že babrika dostala par vadnych zasielok ložisk spojky a hlavne horneho uloženia tlmiča ale pre FII. Mne hrozne ťukaju na hrboloch horne uloženia mam 6000 km. a hrkoce prevodovka na volnobehu.
Listopad 23, 200915 r No,auto sa vystálo 2 týždne v servise a tam vymenili nejakú plastovú guličku a dalej bádali, všetko merali(ax. vôlu kluk. hriadela, prevodovku,spojku( fotili ,bol sa na to dokonca vraj pozriet garančný technik od importéra a rozhodli sa vymeniť komplet spojku. No robí to dalej a oni o tom vedia. Vraj sa to musí prejaviť. :blink
Listopad 23, 200915 r Nepocul som zatial o jedinej HTPcke a jej prevodvke ze by sa rozsypala, alebo sa stalo nieco zo spojkou okrem toho ze to par ludi spali nevhodnym pristupom k tomu.... mne to klepka na volnobeh... a hlavne ked je nejaka rychlost pod 2000 otackami, a prudsie sa prida plyn, len pocut tie kolieska hrkotajuce... ale inak nic...
Leden 16, 201015 r Ahoj. Měl bych dotaz ohledně spojky. Když nastartuju studený motor, tak po sešlápnutí pedálu spojky se hluk studeného motoru trochu sníží, ale jakmile pouštím pedál spojky, tak v okamžiku kdy spojka začíná zabírat až do konce dráhy spojkového pedálu tedy až nahoru se hlučnost zvýší. Je to slyšet, když mám neutrál a jenom to zkouším. Pokud se rozjíždím, tak to slyšet není, protože takový hluk to zase neni. Při zahřátym motoru se to zdá být v pohodě. Chápu, že je zima a všechno je ztuhlý, ale prostě nevim, jestli to je normální nebo ne. Díky za jakýkoli postřeh.
Leden 20, 201015 r Nevíte, jestli dává Škoda u benzínových motorů dvouhmotový setrvačník do spojky? Konkrétně teda do FII. Upraveno Leden 20, 201015 r od mambo
Únor 14, 201015 r To Mambo:FII a R s benzínovými motory nemají dvojhmotý setrvačník.Myslím že je to dobře protože když to máš potom měnit,tak to stojí ranec bankovek Jinak ten zvuk,co popisuješ v předchozím příspěvku,tak to mi dělá taky.To je v převodovce,a je to normální.Protože když je velká zima tak olej je ztuhlej a tak to víc rachotí.Vzpomínám když jsem měl feldu tak to bylo podstatně horší,a to měla najeto 40 000km.Jinak jsem zkoušel ještě pár aut-např.golfa 1.6 benzín naj.30 000km a taky po puštění spojky lehce rachotil.Asi bych si z toho nedělal hlavu.
Únor 14, 201015 r Dík. Tak to jsi mě uklidnil hned dvakrát. Ten dvouhmotový setrvačník bych tam nechtěl a jsem rád, že se tam nedává. Tou druhou zprávou jsi mě uklidnil ještě víc , protože jsem měl strach, co s tím je. Upraveno Únor 14, 201015 r od mambo
Únor 18, 201015 r Ahoj. Měl bych dotaz ohledně spojky. Když nastartuju studený motor, tak po sešlápnutí pedálu spojky se hluk studeného motoru trochu sníží, ale jakmile pouštím pedál spojky, tak v okamžiku kdy spojka začíná zabírat až do konce dráhy spojkového pedálu tedy až nahoru se hlučnost zvýší. Je to slyšet, když mám neutrál a jenom to zkouším. Pokud se rozjíždím, tak to slyšet není, protože takový hluk to zase neni. Při zahřátym motoru se to zdá být v pohodě. Chápu,že je zima a všechno je ztuhlý, ale prostě nevim, jestli to je normální nebo ne. Díky za jakýkoli postřeh. Ahoj, máš vozidlo v záruce? spojkou to nebude, znám asi řešení
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.