djgigi05 Vloženo 16. leden 2009 Vloženo 16. leden 2009 jenze ty mas obrysovky hore ja je mam dolu...uplne nahorez u semaforu mam hmlovku a obrysovky mi sviti uplne dole a je tam dvojvlaknova zarovka...a kdyz slapnu na brzdu tak sviti taky to naspodu s obrysovkama... Citovat
jifik Vloženo 22. leden 2009 Vloženo 22. leden 2009 Zdravím, neporadil byste mi někdo jak mají být umístěny žárovky v zadním světlometu u fabie combi r.v. 2003 1.2? Zjistil jsem že pokud do dolní objímky vložím dvouvláknovou žárovku (tuším 21/4 W), tak ji lze vložit děma způsoby tak, že svítí buď obě vlákna nebo jen jedno. Když svítí obě tak mám pocit že to svítí nějak moc a taky mě řidiči za mnou problikávají že je oslňuji. Dále mi vůbec nesvítí zadní mlhovka, pojistky jsou v pořádku. Díky. Citovat
cartmanko Vloženo 22. leden 2009 Vloženo 22. leden 2009 no ved dolu je parkovacka na oboch stranach a na lavej strane hmlovka. vylisok je rovnaky aj na lavej strane. na lavej strane ma byt dvojvlaknova ziarovka a na pravej jednovlaknova tak aby ti svietila s parkovackami. na lavej strane je druhe vlakno hmlovka. Citovat
djgigi05 Vloženo 22. leden 2009 Vloženo 22. leden 2009 jen ty zarovky co ti sviti tak moc jasne obrat (prehod kontakty) u tych dvouvlaknovych musi byt presna polarizacia zreme si je dal akurat obe opacne ale to se stava... Citovat
jifik Vloženo 22. leden 2009 Vloženo 22. leden 2009 Díky za rady, tu mlhovku jsem však nepochopil. Jestli to tedy dobře chápu, tak řazení žárovek ve světlometu(od shora dolů) je mlhovka - couvačka - brzda - zadní světlo+parkovačka (proto dvě vlákna). Tedy dole má být dvouvláknová správně polarizovaná a u té mlhovky jenom jednovláknová nebo taky dvouvláknová, nebo je to nějak jinak? Citovat
djgigi05 Vloženo 22. leden 2009 Vloženo 22. leden 2009 poradi od zhora dolu by mnelo byt nasledovne: BRZA > SMEROVKA > SPATECKA > PROVOZNI SVETLO (Dve vlakna proto ze v svetlu je taky hmlovka) takze kdyz zapnes svetla tak by ti mneli svitit uplne spodny a kdyz hmlovku tak by mnelo svitit tak uplne spodny ale jenom leve tusim je hmlovka... to jak si rikal ze ti svitili silne svetla tka to proto ze si mnel zarovku naopak a namisto vlakna na Provozni svetlo ti svitilo vlakno na hmlove svetlo ktere je silnejsi Citovat
cartmanko Vloženo 22. leden 2009 Vloženo 22. leden 2009 ano ano nalavo dvojvlaknova uplne dole. a popis tak ako digigi pisal. napravo uplne dole jednovlaknova. Citovat
Mathias Vloženo 24. leden 2009 Vloženo 24. leden 2009 tak pridam este aj ja svoje svetla ktore nesajni uplne stejne ako origo ... Citovat
mikl Vloženo 24. leden 2009 Vloženo 24. leden 2009 Myslím,že to bude v pořádku.Každé světlo sdružené svítilny má svůj písmenný kód,který na světlech musí bát vyznačen.Buď poblíž patice,nebo jsem to taky viděl zvenku na každém světle.Bude tam předepsaná watáž žárovky a nějaké písmeno.Porovnej to s origo svítilnou a je to. Přeházet je určitě nemůžeš i kdyby to šlo. Citovat
ramon Vloženo 25. leden 2009 Vloženo 25. leden 2009 Prečo by to nemohol prehodiť?Pokiaľ som to dobre pochopil tak potrebuje prehodiť hmlovku s brzdou.Obe tieto svetlá majú 21Watt vlákno,takže sa nič nestane ak to tak urobí.A čo sa týka hmlovky ,tá by mala byť skôr dole ako hore,tak ako je to na origo svetlách.Prikladám citát z vyhlášky: "Zadné svetlo do hmly musí byť vždy orientované smerom dozadu a pri pohotovostnej hmotnosti vozidla so zaťaženým sedadlom vodiča nesmie byť spodný okraj činnej svietiacej plochy nižšie ako 250 mm a horný okraj vyššie ako 1000 mm nad rovinou vozovky. Vzdialenosť medzi činnými svietiacimi plochami najbližšieho brzdového svetla a zadného svetla do hmly nesmie byť menšia ako 100 mm." Citovat
djgigi05 Vloženo 25. leden 2009 Vloženo 25. leden 2009 ano tak bych to chtel prehodit..hmlovka je ted hore a brdove sviti uplne dole spolu s prevadzkovym svetlem...je tam dvojvlaknova zarovka..ja bych chtel tak aby uplne dole svitili prevadzkove svetlo+ hmlovka a brzda aby byla uplne hore tak isto jak je to u origo svetel Citovat
profor Vloženo 26. leden 2009 Vloženo 26. leden 2009 Tak to tak urob. Nedal si sem ani foto toho držiaku žiaroviek ak to nejaký v,bec má a nie sú to len obímky... Citovat
Mathias Vloženo 26. leden 2009 Vloženo 26. leden 2009 (editace) Neviem ako to je u semaforov ale ja som mal objimky ... takze no problem a je to tak ako sa uz spomina vyssie staci vymenit poziciu objimiek a hotovo ... Editováno: 26. leden 2009, autor: Mathias Citovat
Petta Vloženo 26. leden 2009 Vloženo 26. leden 2009 Nemůže přehodit jen objímky. Měl jsem taky tato světla a chtěl to mít jako orig. Ale nejde to. Když přehodí objímky bude mít nahoře obrysovky a brzdy a dole mlhovku, jednu. Musel bys přeházet dráty!!! Citovat
djgigi05 Vloženo 26. leden 2009 Vloženo 26. leden 2009 no uvidim kdyz budu mit cat tak skusim prehodit draty..to by nemnel byt taky problem... Citovat
mikl Vloženo 26. leden 2009 Vloženo 26. leden 2009 ramon-proč by nemohl?Prostě proto,že to tak není homologovaný.Technicky to třeba půjde,ale dobře to nebude.Proto jsem psal,že každé světlo má své označení.Tak jako světla označená "A"nelze použít jako denní,tak nejde svévolně měnit světla skupinové svítilny. djgigi05 se ptal jestli tak jak to má je to dobře a já mu odpověděl kapišto? Ve finále je mi ale ukradený,jak si to zapojí Citovat
ramon Vloženo 27. leden 2009 Vloženo 27. leden 2009 OK ja sa nehádam,myslel som to po technickej stránke.V tom problém nieje a či sa niekto pri cestnej kontrole,alebo na STK bude zaoberať tým kde má byť to ktoré konkrétne svetlo,ak to bude svietiť ako originál,je otázne.Skôr to bude niekoho dráždiť,ak to trebárs na prvý pohľad nebude svietiť dostatočne silno. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.